11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

Data: 2011-11-11 19:14:49
Autor: Marek Czaplicki
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 18:22:

Bardzo WAZNYM swietem dla Polski i nalezy je z calym szacunkiem RESPEKTOWAC,
a nie organizowac lewackie zamieszki i w ten sposob konfliktowac Polakow

Tam zaraz "konfliktowaæ". Wiêkszo¶æ Polaków ma w g³êbokim szacunku to co wyrabia lewa albo prawa strona w kre¶lonych datach w kalendarzu. Ja tam s±czê sobie piwko i patrzê na ekran wzruszaj±c ramionami. Wiem po prostu, ¿e wspó³czesny patriotyzm nie polega na noszeniu czy wywieszaniu flagi, zak³adaniu tego czy innego kotylionu na klapê, ale na zwyk³ej codziennej pracy. Cichym i wytê¿onym wysi³ku na rzecz budowania si³y Polski. Politycy? Oni zawsze w okre¶lonych dniach zachowuj± siê tak jakby byli "na prochach". :-)

Data: 2011-11-11 18:27:56
Autor: obserwator
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):  Cichym i wytê¿onym wysi³ku na rzecz budowania si³y Polski. Politycy?
Oni zawsze w okre¶lonych dniach zachowuj± siê tak jakby byli "na prochach". :-)

:))) ...uwazaj bo ci meble z domu wyniosa.

Data: 2011-11-11 19:34:55
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 19:27:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):

 Cichym i wytê¿onym wysi³ku na rzecz budowania si³y Polski. Politycy?
Oni zawsze w okre¶lonych dniach zachowuj± siê tak jakby byli "na prochach".
:-)

:))) ...uwazaj bo ci meble z domu wyniosa.

Niewiele brakuje. Przecie¿ wg s³ów jednego z organizatorów marszów i innych manifestacji, kwalifikujê siê jako wróg i inna zwierzyna. :-)

Data: 2011-11-11 19:00:39
Autor: obserwator
[...]

 ..i oczywiscie w podali te informacje w postkomuszych masmediach, a ty
grzecznie w nia uwierzyles:))

Data: 2011-11-11 20:21:39
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 20:00:

[...]

Nie informacjê tylko wypowied¼. Informacja jest wtedy gdy matematyk mówi o jakiej¶ teorii matematycznej i twierdzeniu. Jak mówi np polityk to s± to tylko wypowiedzi. :-)

Data: 2011-11-11 19:33:07
Autor: obserwator
> [...]

> Nie informacjê tylko wypowied¼. Informacja jest wtedy gdy matematyk mówi o jakiej¶ teorii matematycznej i twierdzeniu. Jak mówi np polityk to s± to

kazda wypowiedz jest nosnikiem informacji:)

Przesluchaj sobie wywiad z p. Ziemkiewiczem i nie badz naiwny. Zorientuj sie co jest grane i pozbadz sie zludzen jaki ci los szykuja ci z PO, popirani przez postkomunistyczne masmedia z GW w roli glowenj.

Wiem ze to bolesna prawda i sie przed nia usilujesz bronic. Ale pamietaj ze naiwnosc to glupota.

Data: 2011-11-11 20:43:00
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 20:33:

[...]

Mylisz siê i to bardzo. Nie ka¿da wypowied¼ jest no¶nikiem informacji, chyba ¿e dla Ciebie informacja ujemna, czyli wprowadzaj±ca w b³±d jest te¿ informacj±. Czy informacj± jak±kolwiek jest np pytanie; "Czy je¶li nogami stanê na szynach tramwajowych, a rêkami z³apiê siê trakcji to pojadê do przodu jak tramwaj?". Wypowied¼? Wypowied¼. Mam pytanie. Skoro tak chêtnie nawo³ujesz do tego, ¿eby przygl±daæ siê ró¿nym zamieszczonym na you tube i innych portalach filmikom i wypowiedziom, to mo¿e by¶ napisa³ co dla Ciebie one nios± i co znacz±, jak± informacjê nios±? Oprócz prawicowej, hurrra patriotycznej propagandy?

Data: 2011-11-11 22:01:26
Autor: Leprechaun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jt9j$5vd$1inews.gazeta.pl...

http://13k.pl/-/sugestia.php http://13k.pl/-/sugestia.php http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-11 22:01:07
Autor: Leprechaun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jpfc$nq9$1inews.gazeta.pl...

Data: 2011-11-12 06:07:09
Autor: stevep
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ ci
Dnia 11-11-2011 o 19:27:56  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisa³(a):

Uwa¿aj na Ziobro od meblów!
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-11 19:18:46
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jomu$laf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co¶ jak jaki¶ biskup dzisiaj prawi³, he, he...
Patriotyzm dzisiaj, to jest nie daæ siê zniewoliæ w niewolniczej pracy, nie przyk³adaæ rêki do kapitalistycznych z³odzei...
Bo inaczej skoñczy siê, jak mój kolega Krzysiek...

boukun

Data: 2011-11-11 19:24:27
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 19:18:

[...]

Twój kolega ¶p. Krzysiek chcia³ byæ jednym z buduj±cych, chcia³ pracy ale nie potrafi³ sobie jej zorganizowaæ, ani ubiegaæ siê o ni±.

Data: 2011-11-11 19:27:07
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jp8s$m6l$2inews.gazeta.pl...
[...]

Mo¿e nie wszystko napisa³em, w³a¶ciwie to pisa³em, ale wcze¶niej,  mo¿esz nie pamiêtaæ. On mia³ pracê, za 1100 z³ na rêkê, wyciska³ kapitalista z niego soki, na starych, zdezelowanych poniemieckich maszynach, ¶rubowa³ normy, riotacjê straszn± prowadzi³, co dwa dni ludzie siê zwalniali i przyjmowali...

Innej pracy w Polsce ju¿ nie ma, patriotyczna praca by³a tylko w PRLu... My¶my kraj z ruin wojennych budowali, przyszli dzisiajsi z³odzieje i kraj od 1989 roku zrujnowali, wyprzedali i zaorali ca³y przemys³...

boukun

Data: 2011-11-11 19:33:23
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 19:27:

[...]

Przecie¿ Twój kolega chcia³ dostaæ jak±¶ sensown± pracê. Czy potrafi³e¶ mu wskazaæ jak o ow± pracê siê ubiegaæ, czy poradzi³e¶ mu ¿eby siê dokszta³ca³, inwestowa³ w swoje wykszta³cenie? Nie. Z Twoich s³ów wynika, ¿e tru³e¶ mu tylko o "niewolnictwie", "wyzysku" i tym podobnych bzdetach. Czy sam gdyby¶ znalaz³ siê w dramatycznej sytuacji chcia³by¶ zamiast porad otrzymywaæ takie kwiatki?

Data: 2011-11-11 19:42:41
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jppk$ntf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co ja mu mog³em wskazaæ, jak ja sam takiej nie mam? Od tego jest ponoæ po¶redniak, ale nie dzisiaj. Po¶redniak za³atwia³ Polakom godn± pracê tylko w PRLu, wtedy sta³ na wysoko¶ci zadania...

boukun

Data: 2011-11-11 19:52:56
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 19:42:

[...]

Nie masz, bo masz zabawne podej¶cie do pracy. Uwa¿asz, ¿e trzeba olewaæ ludzi, którzy kogokolwiek zatrudniæ, bo s± to przecie¿ wg Ciebie "krwio¿erczy kapitali¶ci" i w ogóle wampiry? Swego czasu na grupie chwali³e¶ siê, ¿e za³o¿y³e¶ firmê i masz po¶redniczyæ w oferowaniu pracy. Czy ludzie zaczêli Ciebie okre¶laæ jako wampira? :-)

Data: 2011-11-11 20:00:27
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jqu9$r72$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzisiaj nie ma w Polsce godziwej pracy! Ta by³a tylko w PRLu.. Tylko du¿e, pañastwowe zak³ady pracy by³y w stanie zapewnic ludziom godziwa± pracê i zarobki oraz ludzkie warunki socjalne. To siê od 1989 roku skoñczy³o...

Ja otworzy³em to co otworzy³em na rok, bo tak musia³em i tak mi pasowa³o. W sumie to by³a stricte rodzinna inicjatywa...

boukun

Data: 2011-11-11 20:19:49
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 20:00:

[...]

To sobie stwórz swój w³asny PRL. Mi tam w moim jest bardzo fajnie.:-)

Data: 2011-11-11 20:23:39
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jsgm$38q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stworzymy, stworzymy, dla polskiej wiêkszo¶ci...

boukun

Data: 2011-11-11 20:29:51
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 20:23:

[...]

Pisa³em, ¿e masz stworzyæ dla siebie. Ludzi zostaw w spokoju. Oni sami dla siebie stworz± odpowiadaj±cy im ¶wiat. :-)

Data: 2011-11-11 20:30:40
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jt3g$520$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, nie, z lud¼mi stworzymy, stworzymy sprawiedliwy ¶wiat. Ju¿ nied³ugo, za rok...

boukun

Data: 2011-11-11 20:36:00
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 20:30:

[...]

To sobie wybierz jak±¶ inna planetê we wszech¶wiecie. Ta na której mieszkamy prze¿y³a ju¿ wystarczaj±c± ilo¶æ ró¿nych "uszczê¶liwiaczy". :-)

Data: 2011-11-11 20:38:43
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jtf1$62h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, nie bêdziesz mi mówi³, co jest dla mnie dobre. Polacy zsa³uguj± na wolno¶c i dobrobyt... WSZYSCY!

boukun

Data: 2011-11-11 20:57:03
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 20:38:

[...]

Nie mówiê co dla Ciebie jest dobrze. Mówiê tylko ¿eby¶ zostawi³ t± planetê w spokoju. Prze¿y³a ju¿ wystarczaj±co du¿o ró¿nych "uzdrawiaczy". :-)

Data: 2011-11-11 21:05:41
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jumg$9b4$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie zostawiê, bo na niej jest w³a¶nie nieporz±dek i niepokój. Musimy tu zaprowadzic porz±dek, nowy porz±dek, by wszystkim siê ¿y³o lepiej...

Tych starych "uzdrawiaczy" pogonimy do ich ³agrów pracy, niech posmakuj±, co zgotowali narodom ¶wiata...

boukun

Data: 2011-11-11 21:10:50
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 21:05:

[...]

Porz±dek? Powiadasz? Taki, ¿e wszyscy na zasi³kach, rentach i emeryturach? :-)

Data: 2011-11-11 21:23:42
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9jvgd$cau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, zasi³ki to pogarda dla narodów...

Narody musz± siê wyzwoliæ spod jarzma syjonistów i same o sobie stanowiæ...

A do emerytury ka¿dy powinien mieæ równe prawo i w równej wysoko¶ci...

boukun

Data: 2011-11-11 21:31:02
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 11 listopad 2011 21:23:

A do emerytury ka¿dy powinien mieæ równe prawo i w równej wysoko¶ci...

Jakiej, wysoko¶ci? No daj czadu. Obiecuj. Tylko tyle potrafi± politycy. Ty nie chcesz byæ gorszy przecie¿. :-)

Data: 2011-11-12 06:05:53
Autor: stevep
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ ci
Dnia 11-11-2011 o 21:05:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Stalin zdech³ w 1953 i wskrzesiæ siê go nie uda.

Data: 2011-11-12 19:52:42
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v4thr3zi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ale jego uczniowie rz±dz± naszym krajem do dzi¶...

boukun

Data: 2011-11-12 06:04:54
Autor: stevep
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ ci
Dnia 11-11-2011 o 20:38:43 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

Polacy owszem, nieroby jak ty nie.

Data: 2011-11-12 19:53:39
Autor: boukun
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ci

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v4thqgse50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie uda wam siê paso¿yty zrobiæ ze mnie niewolnika ...

boukun

Data: 2011-11-13 14:19:11
Autor: stevep
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ ci
Dnia 12-11-2011 o 19:53:39 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Tak jak zmieniæ z ciebie idioty na m±drego.

Data: 2011-11-12 06:04:14
Autor: stevep
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ ci
Dnia 11-11-2011 o 20:30:40 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Czekaj tatka latka, nawet w grobie nie doczekasz.

Data: 2011-11-12 06:03:23
Autor: stevep
11,11, 2011 - Narodowe ¦wiêto Niepodleg³o¶ ci
Dnia 11-11-2011 o 20:23:39 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

Na Bia³orusi?