11 Listopada - kto będzie rządził na ulicach!

Data: 2018-11-05 15:59:26
Autor: Pajdak
11 Listopada - kto będzie rządził na ulicach!
http://wyborcza.pl/7,75398,24127663,tysiace-policjantow-na-l4-co-czeka-nas-11-listopada.html

"Miasta bez nocnych patroli, ulice bez drogówki, na cmentarzach strażnicy
miejscy i straż pożarna. W listopadowy weekend tysiące policjantów poszło na
zwolnienia. Następna próba sił 11 listopada."

Policja ma dość robienia z siebie parobków PiS.

http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22505059,policja-pod-willa-jaroslawa-kaczynskiego-policjanci-chronia.html

"Mam farta, że nie pracuję na Żoliborzu i jestem z dala. Mógłbym się
cieszyć, że mnie ten cyrk nie dotyczy i wyłącznie śmiać się z opowieści
kolegów. Ale jednak uważam, że Polki i Polacy, wyborcy, podatnicy, powinni
wiedzieć, że policja robi za prywatną ochronę domu prezesa PiS. Wbrew
regulaminom - opowiada funkcjonariusz X"

Pater Patriae jest najważniejszy. Bez niego Ojczyzna zginie!

--
Pajdak

11 Listopada - kto będzie rządził na ulicach!