11 XI 2009 r. będziemy po raz pierwszy o bchodzić "Dzień Podległości UE"

Data: 2009-11-06 23:20:34
Autor: jadrys
11 XI 2009 r. będziemy po raz pierwszy o bchodzić "Dzień Podległości UE"
Antenka pisze:
:-((

Będzie to dzień żałoby narodowej, chyba że unia nie zezwoli na obchody takiego dnia.

Data: 2009-11-06 14:24:41
Autor: Antenka
11 XI 2009 r. będziemy po raz pierwszy obchodzi ć "Dzień Podległo¶ci UE"
On 6 Lis, 23:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> :-((

Będzie to dzień żałoby narodowej, chyba że unia nie zezwoli na obchody
takiego dnia.

Proponuję wywiesić flagę narodow± z czarnym kirem lub flagę
jewrokołchozu :-((

Antenka

Data: 2009-11-06 23:43:42
Autor: jadrys
Antenka pisze:
On 6 Lis, 23:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Antenka pisze:

:-((

[...]

Obawiam się że taki gest z mojej strony spotka sie z niezrozumieniem ze strony mieszkańców mojej wsi. - większo¶ć żyje z tego co im unia dopłaca. :-(

Data: 2009-11-07 07:35:51
Autor: abc
11 XI 2009 r. będziemy po raz pierwszy obchodzić "Dzień Podległo¶ci UE"
Obawiam się że taki gest z mojej strony spotka sie z niezrozumieniem ze
strony mieszkańców mojej wsi. - większo¶ć żyje z tego co im unia dopłaca.
:-(

Wol± jałmużnę "rekompensuj±c±" im doprowadzenie przez unię do ruiny ich
własnych warsztatów pracy?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2009-11-07 08:34:04
Autor: cyc
11 XI 2009 r. będziemy po raz pierwszy obchodzić "Dzień Podległo¶ci UE"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hd34ku$2dr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Najwiekszym beneficjentem unijnych doplat w Polsce jest kosciol katolicki .

cyc

11 XI 2009 r. będziemy po raz pierwszy o bchodzić "Dzień Podległości UE"