11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie

Data: 2010-12-15 22:38:25
Autor: P_ablo
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie

Niech ktos obeznany wytlumaczy mi, czy za przekroczenie dozwolonych czasow pracy (na tacho) rozstrzeliwuja na miejscu?

Od samej granicy do Swiebodzina jeden wielki korek - tir za tirem. Geneza tego mega korka to spowolnienia na utrudnieniach przy budowie A2, ale co najciekawsze, glownym powodem postojow po 2 godzinki to inteligentni inaczej tirowcy!

Niektorych w czasie owych spowolnien zlapal czas na przymusowy odpoczynek. Panowie wybrali sobie rewelacyjne miejsca do odpoczynku - droge krajowa nr 2 a dokladnie prawy pas...  Oczywiscie nie trzeba tlumaczyc, ze kazdy slon, chcac wyprzedzic takich "spiochow", musial odczekac na spory kawalek wolnego pomiedzy jadacymi z przeciwka...

--
Picasso

Data: 2010-12-15 21:47:10
Autor: masti
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 22:38:25 +0100 osobnik zwany P_ablo
wystukał:

Niech ktos obeznany wytlumaczy mi

a umiesz czytać coś więcej niż fakt czy se?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-15 22:59:18
Autor: Micha³ Gut
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
poszukaj sobie ile wynosz± kary to przestaniesz pitolic glupoty.
mojemu klientowi za brak jakiegos jednego swistka (jednej kartki papieru) ITD naliczyla bodajze 15kpln kary. kierowca zwyczajnie zapomnia³ wzi±æ z firmy. ja sie ani troche nie dziwie ze przestrzegaja przepisow. kary sa drakonskie.

Data: 2010-12-15 22:06:14
Autor: to
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
begin Michał Gut
poszukaj sobie ile wynoszÄ… kary to przestaniesz pitolic glupoty. mojemu
klientowi za brak jakiegos jednego swistka (jednej kartki papieru) ITD
naliczyla bodajze 15kpln kary. kierowca zwyczajnie zapomniał wziąć z
firmy. ja sie ani troche nie dziwie ze przestrzegaja przepisow. kary sa
drakonskie.

Jest jakiś przepis który karze jechać do ostatniej minuty i zatrzymać się wprost na drodze i spać? Trzeba było zjechać na parking odpowiednio wcześniej, a nie kimać na pasie. Nic nie tłumaczy takiego debilizmu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-15 23:17:40
Autor: Przemysław Gubernat
11 godzin Berlin-Poznań - tirmani odmó żdżyli sie dokumentnie
W dniu 2010-12-15 23:06, to pisze:
[...]

Jadąc/stojąc w korku nie zawsze masz taką możliwość.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2010-12-16 01:55:48
Autor: to
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
begin Przemysław Gubernat
Jadąc/stojąc w korku nie zawsze masz taką możliwość.

CB im zamarzło? --
ignorance is bliss

Data: 2010-12-16 07:41:25
Autor: Michał Gut
11 godzin Berlin-Poznań - tirmani odmóżdżyli sie dokumentnie
CB im zamarzło?

cb to nie lek na wszystko, nie staja sie dzieki niemu wszystkowiedzacy
nie zawsze moga zjechac, a moze probowali ale zabraklo im ze 3km...ch go wie

Data: 2010-12-16 08:54:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ieccam$b19$1portraits.wsisiz.edu.pl...
CB im zamarzło?

cb to nie lek na wszystko, nie staja sie dzieki niemu wszystkowiedzacy

Nie - nawet z nim niektórzy pozostają nicniewiedzący i nicniemyślący.
Niestety.

Data: 2010-12-16 09:05:05
Autor: Michał Gut
11 godzin Berlin-Poznań - tirmani odmóżdżyli sie dokumentnie
Nie - nawet z nim niektórzy pozostają nicniewiedzący i nicniemyślący.
Niestety.

prawda to. cb to swietne narzedzie ale jeszcze trzeba miec rozwinieta nitke pomiedzy uszami

Data: 2010-12-17 13:30:17
Autor: badzio
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
On 16 Gru, 09:05, Micha³ Gut
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
> Nie - nawet z nim niektórzy pozostaj± nicniewiedz±cy i nicniemy¶l±cy.
> Niestety.

prawda to. cb to swietne narzedzie ale jeszcze trzeba miec rozwinieta nitke
pomiedzy uszami

Jak to mawia moj kolega - nawet najlepsze narzedzie nei zastapi
mozgu :)

Data: 2010-12-16 00:00:48
Autor: J.F.
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
On 15 Dec 2010 22:06:14 GMT,  to wrote:
Jest jaki¶ przepis który karze jechaæ do ostatniej minuty i zatrzymaæ siê wprost na drodze i spaæ? Trzeba by³o zjechaæ na parking odpowiednio wcze¶niej, a nie kimaæ na pasie. Nic nie t³umaczy takiego debilizmu.

Kierowca ma na poparcie zapis z tacho, ze poprzedni parking mijal
godzine wczesniej i w planie mial jeszcze przejechanie trzech :-)

Niestety - durne przepisy trzeba zwalczac nimi samymi. Skoro doprowadzili do tego zbsolutnie pod zadnym pozorem nie wolno
minuty dluzej, to stajemy i wieszamy kartke "pretensje kierowac W-wa
ul Wiejska".

Zakladajac oczywiscie ze jest w tym troche prawdy, a nie np madrzy
tirmani uslyszeli ile tego korka jest, wiec udali sie na zasluzony i
przymusowy odpoczynek, bo przez najblizsze 2h i tak nigdzie nie dojada

J.

Data: 2010-12-16 04:32:01
Autor: to
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
begin J.F.
Kierowca ma na poparcie zapis z tacho, ze poprzedni parking mijal
godzine wczesniej i w planie mial jeszcze przejechanie trzech :-)

Nie widział śniegu za oknem i nie słyszał na CB, że jest korek?

[...]

Ale przepis wcale nie jest durny. Jak sobie inaczej ustalenie takiego limitu? Gdyby było powiedziane, że w pewnych warunkach kierowca może jechać dłużej to z całą pewnością nagle okazałoby się, ze te "pewne warunku" występują co drugi dzień.

Zakladajac oczywiscie ze jest w tym troche prawdy, a nie np madrzy
tirmani uslyszeli ile tego korka jest, wiec udali sie na zasluzony i
przymusowy odpoczynek, bo przez najblizsze 2h i tak nigdzie nie dojada
..

Jestem pewien, że 99% takich przypadków to efekt celowego działania (i tak jestem spóźniony to przekimam gdziekolwiek, a resztę mam w dupie) lub w najlepszym razie bezmyślności.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-16 07:43:01
Autor: Michał Gut
[...]

część z pewnością. ale nie generalizuj - nie 99%.

Data: 2010-12-16 08:51:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ieccdn$b1h$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

I tak mało wycenił.
Na TIR-ach jeżdżą takie młotki, że bezmyślność jest u nich stanem naturalnym i codziennym, niezależnie od tego co robią.

Data: 2010-12-16 09:04:14
Autor: Michał Gut
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
I tak mało wycenił.
Na TIR-ach jeżdżą takie młotki, że bezmyślność jest u nich stanem naturalnym i codziennym, niezależnie od tego co robią.

jezdza mlotki ale nie same. Przekrój od inteligencji ktorej sie nie powiodło do totalnych debili. bez przesady.

Data: 2010-12-16 09:16:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:iech60$bhr$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Te 1% na tą inteligencję to i tak duży margines.

Data: 2010-12-16 09:29:13
Autor: Michał Gut
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
Te 1% na tą inteligencję to i tak duży margines.

lol ale ty ich znienawidziles:D:D:D
sluchajac tych co nawijaja na cb to mozna by faktycznie odniesc wrazenie o zaniku organu nieuzywanego,
ale nie kazdy nawija przez cb, wierze w nich!

Data: 2010-12-16 08:35:57
Autor: to
[...]

Ich poziom inteligencji widać choćby po tym, że wolą kiblować dwie doby w zaspie niż sobie wcześniej załatwić jakieś łańcuchy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-16 09:57:10
Autor: Michał Gut
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
Ich poziom inteligencji widać choćby po tym, że wolą kiblować dwie doby w
zaspie niż sobie wcześniej załatwić jakieś łańcuchy.
to do takiego kolosa mozna lancuchy jakies zastosowac? zreszta na ubitym sniegu i lodzie raczej by nie pomogly. przy tej ostatniej blokadzie na 11tce to był snieg czy lod?

Data: 2010-12-16 09:49:52
Autor: to
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
begin Michał Gut
to do takiego kolosa mozna lancuchy jakies zastosowac?

Na Allegro mnóstwo tego.

zreszta na ubitym
sniegu i lodzie raczej by nie pomogly. przy tej ostatniej blokadzie na
11tce to był snieg czy lod?

Twierdzisz, że załadowany TIR się zakopał w lodzie?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-16 15:39:35
Autor: J.F.
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w
Ich poziom inteligencji widać choćby po tym, że wolą kiblować dwie doby w
zaspie niż sobie wcześniej załatwić jakieś łańcuchy.

Daj fotke swojego bagaznika.

J.

Data: 2010-12-16 19:07:21
Autor: to
[...]

Po co? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-16 23:18:54
Autor: J.F.
11 godzin Berlin-Pozna? - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
On 16 Dec 2010 19:07:21 GMT,  to wrote:
begin J.F.
Ich poziom inteligencji widaæ choæby po tym, ¿e wol± kiblowaæ dwie doby
zaspie ni¿ sobie wcze¶niej za³atwiæ jakie¶ ³añcuchy.

Daj fotke swojego bagaznika.

Po co? ;)

Zebysmy mogli ocenic twoja inteligencje. Lancuchy masz ? J.

Data: 2010-12-16 22:33:59
Autor: to
11 godzin Berlin-Pozna? - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
begin J.F.
Zebysmy mogli ocenic twoja inteligencje. Lancuchy masz ?

Czy ja jestem kierowca TIR-a?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-17 10:22:41
Autor: J.F.
[...]

A jak utkniesz kiedys w zaspie, to co ci podpowie twoja inteligencja ? :-)

J.

Data: 2010-12-20 13:27:58
Autor: to
11 godzin Berlin-Pozna? - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
begin J.F.
A jak utkniesz kiedys w zaspie, to co ci podpowie twoja inteligencja ?
:-)

Nie utknę, moja osobówka jest odpowiednio wyposażona pod tym względem, w każdym razie na pewno byłbym jednym z ostatnich, którzy by utknęli.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-20 17:17:30
Autor: J.F.
11 godzin Berlin-Pozna? - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d0f59de$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
begin J.F.
[...]

Dlatego poprosilem o fotke bagaznika - chcialbym ocenic to wyposazenie :-P

J.

Data: 2010-12-16 23:22:32
Autor: Cavallino
11 godzin Berlin-Pozna? - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c14lg6p97i4611v7l3jubh534hl4600b8r4ax.com...
[...]

Zimówki mu zapewne wystarcz±.
£añcuchy mia³y byæ zamiast i to dla tirów.

Data: 2010-12-16 09:33:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ieciks$bme$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Te 1% na tą inteligencję to i tak duży margines.

lol ale ty ich znienawidziles:D:D:D

Nic z tych rzeczy, ja po prostu miałem okazję ich poznać osobiście.

Gość w rodzinie ma firmę transportową.
On co prawda należy do tego 1%, ale między nimi jest taki sam jak oni.

Data: 2010-12-16 09:56:03
Autor: Michał Gut
[...]

ciekawe:) to moze ja trafiam jakos na tych lepszych (fakt, nie wszyscy, ale sam doswiadczylem kilkukrotnie pomocy ze strony kirtowcow tirow i na drodze jakos tez nie maam z nimi zatargow). aczkolwiek jeżą mnie ich blokady od czasu do czasu(chodzi mi o blokowanie ruchu jak strajkuja)

Data: 2010-12-16 15:38:25
Autor: J.F.
[...]

Nie ma obowiazku posiadac CB, a nawet jak ma, to nie ma obowiazku sluchac :-)

[...]

No to dopisz jeszcze wysoki mandat i sie skonczy tak ze kierowca tira bedzie wolal spac na srodku drogi :-)

[...]

Co najmniej watpie. Im w koncu tez zalezy na dojechaniu.

J.

Data: 2010-12-16 20:49:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-16, to <to@abc.xyz> wrote:

Ale przepis wcale nie jest durny. Jak sobie inaczej ustalenie takiego limitu? Gdyby by³o powiedziane, ¿e w pewnych warunkach kierowca mo¿e jechaæ d³u¿ej to z ca³± pewno¶ci± nagle okaza³oby siê, ze te "pewne warunku" wystêpuj± co drugi dzieñ.

Przede wszystkim przepis jest inny ni¿ Ci siê wydaje i pozwala czasem
naci±gn±æ czas pracy.

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-12-16 21:30:23
Autor: mister
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odm ó¿d¿yli sie dokumentnie
Przede wszystkim przepis jest inny niż Ci się wydaje i pozwala czasem
naciągnąć czas pracy.

a uzupelniajac wypowiedz kolegi tutaj mozna doczytac jak to wyglada:
http://tinyurl.com/25oykpe
reasumujac - dla kierowcy gra nie warta zachodu, bo ten postoj i tak musi odbebnic a przynajmniej w razie kontroli nie bedzie musial sie tlumaczyc i klocic z policjantem/inspektorem/celnikiem dlaczego jest tak a nie inaczej. tym bardziej, ze jezeli kontrola bedzie odbywala sie np. w niemczech to szwab nawet nie bedzie chcial z toba dyskutowac, tylko jebnie ci pieciocyfrowy mandat w euro. jezeli go nie zaplacisz gotowka albo karta na miejscu to do polski wrocisz autostopem bo pojazd zostanie odholowany na parking policyjny.

takie realia.

Data: 2010-12-17 12:47:33
Autor: J.F.
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
Przede wszystkim przepis jest inny ni¿ Ci siê wydaje i pozwala czasem
naci±gn±æ czas pracy.

A wytlumaczysz to potem kontroli za pol roku, w lipcowy upal, czy trzeba poczekac na policjanta zeby pisemnie potwierdzil "byla wyzsza koniecznosc".

J.

Data: 2010-12-17 14:05:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ja o przepisie pisa³em, a nie o tym jak tirman siê bêdzie umia³
t³umaczyæ.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-12-17 18:25:35
Autor: Pa_blo
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iefikl$t1d$1news.onet.pl...

A wytlumaczysz to potem kontroli za pol roku, w lipcowy upal, czy trzeba poczekac na policjanta zeby pisemnie potwierdzil "byla wyzsza koniecznosc".

Chyba latwo wywnioskowac z zapisanych danych co sie tam dzialo i jak ma sie to do relacji kierowcy...

--
Picasso

Data: 2010-12-17 22:03:27
Autor: mister
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odm?d?yli sie dokumentnie
W dniu 2010-12-17 18:25, Pa_blo pisze:
Chyba latwo wywnioskowac z zapisanych danych co sie tam dzialo i jak ma sie
to do relacji kierowcy...

wytlumaczysz to niemieckiemu policjantowi ktory widzac polska tablice rejestracyjna az zaciera rece 'ile by mu dopierdolic'? i rozumie tylko w swoim jezyku?

Data: 2010-12-18 13:36:20
Autor: ąćęłńóśźż
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odm
Tę światłą myśl zachowuję raczej dla milicjantów czeskich i słowackich.

-- -- -

Data: 2010-12-18 22:11:50
Autor: P_ablo
Użytkownik "mister" <bez@emaila.com> napisał w wiadomości news:iegj6m$5sr$1inews.gazeta.pl...

wytlumaczysz to niemieckiemu policjantowi ktory widzac polska tablice rejestracyjna az zaciera rece 'ile by mu dopierdolic'? i rozumie tylko w swoim jezyku?

A tam nie obowiazuje prawo ?
Trudno nauczyc kilku slow po niemiecku i zaznajomic z kilkoma paragrafami?

W sumie - po co sie pytam... latwiej kimac blokujac kilkuset kierowcow niz nauczyc sie paru slow po niemiecku!

--
Picasso

Data: 2010-12-19 19:40:01
Autor: mister
W dniu 2010-12-18 22:11, P_ablo pisze:
[...]

latwiej nie narazac siebie i swojego pracodawcy na niepotrzebne problemy.

Data: 2010-12-19 20:34:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "mister" <bez@emaila.com> napisał w wiadomości news:ielji1$8pa$1inews.gazeta.pl...
[...]

I zjechać na parking ZANIM skończy się czas.

Data: 2010-12-19 22:20:01
Autor: mister
W dniu 2010-12-19 20:34, Cavallino pisze:
I zjechać na parking ZANIM skończy się czas.

jezeli to mozliwe, to jak najbardziej :)

Data: 2010-12-19 23:06:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "mister" <bez@emaila.com> napisał w wiadomości news:ielstv$h6q$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-12-19 20:34, Cavallino pisze:
I zjechać na parking ZANIM skończy się czas.

jezeli to mozliwe

Co jest niemożliwe?
Skontaktowanie, że jak została godzina, a na CB wrzeszczą że korek do kolejnego parkingu na 1,5 to może się okazać że się nie zdąży? ;-)

Data: 2010-12-20 16:05:55
Autor: to
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odm?d?yli sie dokumentnie
begin mister
W dniu 2010-12-19 20:34, Cavallino pisze:
I zjechać na parking ZANIM skończy się czas.

jezeli to mozliwe, to jak najbardziej :)

Zawsze jest możliwe. Jeśli warunki są trudne, to trzeba zjechać z odpowiednim zapasem, a nie posuwać na pałę i potem kimać na poboczu i blokować ruch. --
ignorance is bliss

Data: 2010-12-20 16:15:49
Autor: masti
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odm?d?yli sie dokumentnie
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 16:05:55 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin mister

[...]

pieprzysz jak z tÄ… TwojÄ… "certyfikowanÄ… toyotÄ… prius"
ostatnio wyjechałem spod firmy i na CB mówili, że Trasa Toruńska jest przejezdna. Po dojechaniu do niej po 20 minutach już nie była. korek bbył na 15km. I co? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-18 12:25:45
Autor: J.F.
On Fri, 17 Dec 2010 18:25:35 +0100,  Pa_blo wrote:
[...]

latwo, ale siedzac za biurkiem przed wentylatorem latwo tez stwierdzic
"a co mnie to obchodzi - ja widze przekroczony czas pracy" :-)

J.

Data: 2010-12-18 22:04:49
Autor: P_ablo
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:te6pg61e2dkb3jvkfnolocmiu1l7a1rlv54ax.com...

latwo, ale siedzac za biurkiem przed wentylatorem latwo tez stwierdzic
"a co mnie to obchodzi - ja widze przekroczony czas pracy" :-)

A myslisz, ze kontrolerowi tak bardzo chce sie wypelniac wnioski do sadu o ukaranie?

--
Picasso

Data: 2010-12-18 22:18:58
Autor: J.F.
On Sat, 18 Dec 2010 22:04:49 +0100,  P_ablo wrote:
[...]

do sadu, czy wysoka kare nalozy w drodze decyzji ? Tak czy inaczej - za to mu placa, to moze i takie kryterium oceny :-)

J.

Data: 2010-12-18 22:24:51
Autor: P_ablo
11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l89qg6lnsn4lql76kh6ks3r1gbtr8n0jv14ax.com...
> do sadu, czy wysoka kare nalozy w drodze decyzji ?
Tak czy inaczej - za to mu placa, to moze i takie kryterium oceny :-)

Z drugiej strony, gdy musza gdzies dojechac, to potrafia wtykac szmaty pod tarczki... Jest taka stara maksyma "dla chcacego nic trudnego"...

--
Picasso

Data: 2010-12-16 00:02:47
Autor: J.F.
On Wed, 15 Dec 2010 22:38:25 +0100,  P_ablo wrote:
Niech ktos obeznany wytlumaczy mi, czy za przekroczenie dozwolonych czasow pracy (na tacho) rozstrzeliwuja na miejscu?

No tak cos na ksztalt rozstrzelania. I niekoniecznie na miejscu - kontrola moze wpasc znacznie pozniej .. J.

Data: 2010-12-16 03:41:00
Autor: Cavallino
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

W poniedziaek muszê dostaæ siê do Berlina.
Mo¿e lepiej przez Kostrzyn w takim przypadku?

Data: 2010-12-16 11:29:17
Autor: Artur Miller
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d097c3c$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

W poniedziaek muszê dostaæ siê do Berlina.
Mo¿e lepiej przez Kostrzyn w takim przypadku?

poci±giem :)

@

Data: 2010-12-16 11:36:47
Autor: Cavallino
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "Artur Miller" <armi@nigdzie.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iecpm1$tf3$1usenet.news.interia.pl...

Cena nie ta.
Nie staæ mnie na 500 z³ zamiast 150.

Data: 2010-12-16 15:40:40
Autor: J.F.
[...]

A stac cie na dwa dni postoju w drodze ? :-P

J.

Data: 2010-12-16 15:43:24
Autor: Cavallino
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ied8d8$nt2$1news.onet.pl...
[...]

Zawsze mogê zjechaæ i wsi±¶æ do poci±gu.

Data: 2010-12-16 23:18:02
Autor: J.F.
On Thu, 16 Dec 2010 15:43:24 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

A co masz za pojazd - T-34 ? Bo inaczej to troche polemizowalbym z tym
"zawsze" :-)

J.

Data: 2010-12-16 23:22:00
Autor: Cavallino
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5u3lg6hqa3tfjg4qs1t6ni4ota0kiedeqm4ax.com...
[...]

Znaczy sugerujesz ¿e tak zasypie, i¿ ani do przodu, ani do ty³u siê nie da?
Bez ¿artów, sam pisa³e¶ ¿e to niziny. ;-)

Data: 2010-12-17 12:53:37
Autor: J.F.
[...]

No ale z przodu korek, z tylu korek, z lewej barierka, z prawej barierka i row - i jak zjedziesz ?

Doswiadczenia niemieckich kierowcow pokazuja ze to moze dwa dni trwac .. ale musze przyznac ze juz od wielu lat nie slyszalem o takim korku gigancie :-)

J.

Data: 2010-12-17 13:09:57
Autor: Cavallino
[...]

O czym Ty gadasz?
O jakiej¶ drodze z barierkami po obu stronach i szeroko¶ci 3m?

Aaaaa, Ty siê boisz warunków po niemieckiej stronie?
Spoko, jak bêdzie ¶nieg, to siê w Kostrzynie albo Frankfurcie na banê przesi±dê.

Data: 2010-12-16 15:38:39
Autor: Pa_blo
[...]

We wtorek rano przeskoczylem z pozka do Berlina w niecale 4 godziny - czyli normalnie.
Kiedy wczoraj wracalem korek zaczal sie w Boczowie, nie chcialem jechac bokiem przez Sulecin, Miedzyrzecz itd bo balem sie nieodsniezonych drog. Po spedzeniu paru godzin w korku wkurwiony zdecydowalem sie na nawrotke do Rzepina i jazde jak wyzej. Oczywiscie aby dotrzec do pierwszego ronda w Rzepinie musialem ponownie postac w korku ok 30 minut :)  Pozniej juz poszlo lekko, na drogach co prawda sporo sniegu a plugopiaskarki zbieraly tylko to co miekkie (chyba te plugi z plastiku maja) ale szlo jechac 40-50/h. Modlilem sie tylko aby po drodze nie bylo jakiegos madrali w poprzek drogi, ktoremu nie wyszlo zawracanie...

Mysle, ze autostrada do Nowego Tomysla, dwojka do trzciela, w Trzcielu na Miedzyrzecz, Sulecin, Trzciel do S³ubic. Z Slubic na Swiecko a dalej juz jedziesz bez problemow, nie jedz przez Frankfurt bo w miescie sporo objazdow.

--
Picasso

Data: 2010-12-16 15:42:56
Autor: Cavallino
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie
U¿ytkownik "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly> napisa³ w wiadomo¶ci news:ied8k7$hju$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jakby¶ jeszcze raz jecha³ w tamtym kierunku daj znaæ co i jak.
Mo¿e od¶nie¿± i jako¶ siê odkorkuje.

Data: 2010-12-17 08:43:40
Autor: Cavallino
[...]

Jak tak patrzê na traffic na targeo, to nie jest ¼le na DK2, tylko w okolicach Rzepina jakie¶ zamkniêcie, ale Ty wspomina³e¶ ¿e korek zacz±³ siê dalej.
W Rzepinie jest jaki¶ objazd, czy wahad³o?

Data: 2010-12-17 10:08:21
Autor: Pa_blo
11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0b14ac$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

Jak tak patrzê na traffic na targeo, to nie jest ¼le na DK2, tylko w okolicach Rzepina jakie¶ zamkniêcie, ale Ty wspomina³e¶ ¿e korek zacz±³ siê dalej.
W Rzepinie jest jaki¶ objazd, czy wahad³o?

Jadac w kierunku Swiecka korkuje sie w Rzepinie od skretu w prawo za przejazdem kolejowym do przyszlego wezla gdzie bedzie zaczynala sie platna A2. Na tym skrecie tiry musza przejezdzac niemal na zmiane bo zakret ma 90% i moga sie zahaczyc no i po drodze sa 2 waskie ronda. W strone Poznania korkowalo sie o godz 12 w Boczowie a kiedy cofalem sie do Rzpina ok godz 15, korek siegal juz samego przejscia granicznego...

Biorac pod uwage, ze ostatnio nie padalo, proponuje jednak jechac tak jak napisalem. Ta droga moze nie jest idealna ale jest slabo uczeszczana i spokojnie mozna dojechac do samych Slubic. Najomy dzisiaj rano jechal z Berlina przez Kostrzyn, Skwierzyne i Pniewy - przejechal normalnie. Ja mam traume zwiazana z Kostrzynem wiec tam nie lubie jezdzic ;)

--
Picasso

11 godzin Berlin-Poznañ - tirmani odmó¿d¿yli sie dokumentnie