11 letnie strucle

Data: 2018-05-15 20:42:49
Autor: Mateusz Bogusz
11 letnie strucle
Z dedykacją dla tych co tutaj pisali, że strach 6-7 letnim autem wyjechać za miasto :-D

- https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/przegląd-ogłoszeniowy-wysłużone-11-letnie-złomy-zalewające-polskie-ulice/ar-AAxgjWI?ocid=spartanntp#page=1

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-05-15 22:29:46
Autor: Uzytkownik
11 letnie strucle
[...]

Auta powinny być po 5 latach użytkowania obowiązkowo złomowane, a jak ktoś się nie podporządkuje to nakładać kary w wysokości podwojonej ceny tego auta przy zakupie.

Poza tym cena benzyny powinna być 5 razy wyższa, bo obecnie tylko dlatego, że jest taka tania to ludzie jeżdżą bez celu.

Diesle natychmiast wszystkie na złom.

Kiedyś ludzie chodzili piechotą, jeździli na rowerach, a towary pchali na wózkach i było dobrze. Teraz byle kto chce dupę wozić.

Data: 2018-05-15 13:49:33
Autor: Zenek Kapelinder
11 letnie strucle
Poniewaz grozi wszystkim otylosc rowerow tez bym zakazal. Chodzenie jest kilka razy bardziej energochlonne niz jezdzenie na rowerze.

Data: 2018-05-16 02:01:10
Autor: RadoslawF
11 letnie strucle
Poniewaz grozi wszystkim otylosc rowerow tez bym zakazal. Chodzenie jest kilka razy bardziej energochlonne niz jezdzenie na rowerze.

To tak za ciosem zakazać przy okazji hulajnóg, wrotek, deskorolek
i innych wynalazków których nie widziałem lub nie pamiętam.

Pozdrawiam

Data: 2018-05-15 18:05:51
Autor: Zenek Kapelinder
11 letnie strucle
Ogolnie zakazac wszystkiego co ma kola i nie sluzy do przemieszczania sie politykom i ich kumplom.

Data: 2018-05-16 09:07:15
Autor: miumiu
11 letnie strucle

Kiedyś ludzie chodzili piechotą, jeździli na rowerach, a towary pchali
na wózkach i było dobrze. Teraz byle kto chce dupę wozić.

Prawda panocku. Kiedys zakladano babom chomonto chomato i orano nimi pole!

Data: 2018-05-16 09:36:51
Autor: z
11 letnie strucle
Poniewaz grozi wszystkim otylosc rowerow tez bym zakazal. Chodzenie jest kilka razy bardziej energochlonne niz jezdzenie na rowerze.

Błąd. Przy panującej otyłości pedałowanie ;-) jest dużo bezpieczniejsze dla narządów ruchu i łatwiej wdraża grubasów wożących się blachosmrodami w świaoat zdrowia i powszechnej szczęśliwości.
Spoko o sobie przecież piszę :-)

A i smoooooogggguuuuu nie będzie ;-)

Data: 2018-05-17 11:31:00
Autor: Maciek
11 letnie strucle
Dnia Tue, 15 May 2018 22:29:46 +0200, Uzytkownik napisał(a):

Auta powinny być po 5 latach użytkowania obowiązkowo złomowane, a jak ktoś się nie podporządkuje to nakładać kary w wysokości podwojonej ceny tego auta przy zakupie.

Jeżeli to żart, to głupi, a jeśli serio tam uważasz, to sorry, ale
pierniczysz jak potłuczony.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-05-17 19:50:13
Autor: kk
11 letnie strucle
W dniu 2018-05-15 o 22:29, Uzytkownik pisze:
[...]

A konie zastrzelić ?

Data: 2018-05-17 21:23:21
Autor: Uzytkownik
11 letnie strucle
W dniu 2018-05-17 o 19:50, kk pisze:
[...]

Czy Cię popier.....ło, że chcesz strzelać do koni?

Tylko prądem, bo ołowiem można się zatruć, a końska kiełbaska i tatar, palce lizać :)

Data: 2018-05-16 05:36:40
Autor: Bok
11 letnie strucle
[...]

śmiej się smiej a ja wczoraj kupiłem nowiutki samochód w salonie marki wir leben autos

ten zapach nowości którego użytkownik 11letniego "cuda" nie zazna

a co bardziej ciekawe przesiadam się z 11 letniego pojazdu "niemiec płakał jak sprzedawał"

Data: 2018-05-15 23:21:07
Autor: przemek.jedrzejczak
11 letnie strucle
-- śmiej się smiej a ja wczoraj kupiłem nowiutki samochód w salonie marki wir leben autos

rok temu zmienili slogan :-)

http://media.opel.de/media/de/de/opel/unternehmen.detail.html/content/Pages/news/de/de/2017/opel/06-13-insignia-kampagne.html

-- a co bardziej ciekawe przesiadam się z 11 letniego pojazdu "niemiec płakał jak sprzedawał"

znajomy kupil opla (Crossland X) po czym wyczytal ze to plyta emp2 czyli pezio 3008, rozczarowanie spore ciekawe czy opcom zadziala czy tylko jakies francuskie wynalazki

Data: 2018-05-16 10:49:04
Autor: J.F.
11 letnie strucle
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d14d57ec-f127-4ae7-9b63-52de5b0bae25@googlegroups.com...
[...]

Moze wroca. Po francusku bedzie lepiej brzmialo :-)

J.

Data: 2018-05-17 18:20:16
Autor: Mateusz Bogusz
11 letnie strucle
W dniu 16.05.2018 o 08:21, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
znajomy kupil opla (Crossland X) po czym wyczytal ze to plyta emp2 czyli pezio 3008, rozczarowanie spore ciekawe czy opcom zadziala czy tylko jakies francuskie wynalazki

Ale nie zrozumiałem. Dopóki nie zobaczył metki, to buty były wygodne? :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-05-17 10:48:43
Autor: edybytr100
11 letnie strucle
Drogi asfaltowe też zlikwidować, gruntówki kiedyś byli i ludzie żyli i jeździli wozamy konnymy.

Data: 2018-05-17 10:58:54
Autor: przemek.jedrzejczak
11 letnie strucle
-- Ale nie zrozumiałem. Dopóki nie zobaczył metki, to buty były wygodne? :-) Nie raczej coś w stylu kupujesz czekoladę a dostajesz wyrób czekoladopodobny

Data: 2018-05-16 06:10:39
Autor: Shrek
11 letnie strucle
W dniu 16.05.2018 o 05:36, Bok pisze:

[...]

Ale chwalisz się czy żalisz?

Shrek

Data: 2018-05-16 17:08:57
Autor: Bok
11 letnie strucle

Ale chwalisz się czy żalisz?

wyrażam opinię że wole nowe podstawowe auto niż 11 letnie wypierdziałe wyklepane "cudo" "niemiec płakał jak sprzedawał"

Data: 2018-05-16 20:04:10
Autor: Shrek
11 letnie strucle
W dniu 16.05.2018 o 17:08, Bok pisze:

wyrażam opinię że wole nowe podstawowe auto niż 11 letnie wypierdziałe wyklepane "cudo" "niemiec płakał jak sprzedawał"

Ja też. Wolę też być piękny, młody i bogaty. A póki mam krótką kołderkę, to wolę zoszczędzoną kasę wydać lepiej.

Shrek

Data: 2018-05-16 22:16:29
Autor: m4rkiz
11 letnie strucle
On 2018-05-16 17:08, Bok wrote:
wyrażam opinię że wole nowe podstawowe auto niż 11 letnie wypierdziałe
wyklepane "cudo" "niemiec płakał jak sprzedawał"

a to juz zalezy, z jednej strony tez wole nowe, z drugiej na nowego rama z hemi mnie nie stac a na 11 letniego tak ;)

Data: 2018-05-19 22:58:22
Autor: gobo
11 letnie strucle
Ja jezdzilem i nowym i uzywanym i stwierdzilem, ze dla samego zapachu nowosci nie ma sensu kilka razy przeplacac:)
Piotr

Data: 2018-05-20 10:52:14
Autor: Uzytkownik
11 letnie strucle
W dniu 2018-05-19 o 22:58, gobo pisze:
Ja jezdzilem i nowym i uzywanym i stwierdzilem, ze dla samego zapachu nowosci nie ma sensu kilka razy przeplacac:)
Piotr

Zapach zawsze można dokupić w postaci odświeżacza o zapachu nowego auta :)

Data: 2018-05-20 11:01:42
Autor: Shrek
11 letnie strucle
W dniu 20.05.2018 o 10:52, Uzytkownik pisze:

Zapach zawsze można dokupić w postaci odświeżacza o zapachu nowego auta :)

Właśnie się zastanawiałem, że jakby smród świeżego plastiku był pożądany, to rynek by to zapewnił. Skoro nie ma wuderbaumów o zapachu plastiku z silikonem, to widać jednak wcale ludzie tego nie pożądają;)

Shrek

Data: 2018-05-20 12:06:13
Autor: Uzytkownik
11 letnie strucle
W dniu 2018-05-20 o 11:01, Shrek pisze:
[...]

Jak nie ma, jak są. Sam byłem zdziwiony, że ktoś coś takiego wymyślił.

Data: 2018-05-20 14:17:22
Autor: Cavallino
11 letnie strucle
W dniu 20-05-2018 o 12:06, Uzytkownik pisze:
[...]

Tyle że to się tylko tak nazywa, a pachnie zupełnie inaczej.

Data: 2018-05-20 15:36:02
Autor: Shrek
11 letnie strucle
W dniu 20.05.2018 o 14:17, Cavallino pisze:

Jak nie ma, jak są. Sam byłem zdziwiony, że ktoś coś takiego wymyślił.

Tyle że to się tylko tak nazywa, a pachnie zupełnie inaczej.

Tak czy inaczej stworzenie "zapachu nowości" nie wydaje się skomplikowanym przedsiewzięciem. Psy w kosmos latają, więc...

Shrek

Data: 2018-05-20 18:03:26
Autor: sczygiel
11 letnie strucle
W dniu niedziela, 20 maja 2018 04:01:41 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

Właśnie się zastanawiałem, że jakby smród świeżego plastiku był pożądany, to rynek by to zapewnił. Skoro nie ma wuderbaumów o zapachu plastiku z silikonem, to widać jednak wcale ludzie tego nie pożądają;)

Ten zapach to specjalny perfum ktorego zadaniem jest:
1. przykryc zapach wszelkich technbikaliow ktorych nie da sie sprawnie umyc a sa obecne w nowym aucie
2. byc obecnym przez relatywnie dlugi okres czasu
3. byc na tyle specyficznym ze nie spotykanym nigdzie indziej
4. kojarzyc sie z nowoscia i samochodem.

I to nie jest tak ze ten zapach bierze sie z form wtryskowych plastiku czy tapicerki, gabki czy farby. On jest specjalnie dodany aby w nowym aucie byl..

A ten co sie kupuje w choince w markecie jest prawie tym samym tyle ze nie orginalny a podrobiony.

I nie, kupno takiego zapachu nie jest tylko prozna podroba poczucia sie specjalnie w starym rzechu. Ten zapach sprawnie przykrywa inne zapachy wiec nadaje sie do kazdego auta gdzie sluzy przykryciu zapachu, starych skarpet, zgnilych lisci, papierosow, przegrzanego plastiku czy wygrzanego smaru z kluczy w skrzynce z narzedziami itp.

Data: 2018-05-21 02:07:14
Autor: edybytr100
11 letnie strucle
To chinska podkladka na mysz, z poduszką pod nadgarstek,,która kupiłem rok temu też musiala być pryskana, bo pomimo roku przebywania na zewnatrz na chłodzie, deszczu i sniegu capi z niej niemiłosiernie:-)

Data: 2018-05-16 17:22:08
Autor: Jacek
11 letnie strucle
Z dedykacją dla tych co tutaj pisali, że strach 6-7 letnim autem wyjechać za miasto :-D
TAK jest!
Bezpieczeństwo jest najważniejsze!
Dla przypomnienia: najważniejsze urzędy kilku państw też miały bezpieczeństwo na szyldzie np. UB, RSHA, KGB, STASI.
Jacek

Data: 2018-05-16 18:03:46
Autor: Cavallino
11 letnie strucle
Z dedykacją dla tych co tutaj pisali, że strach 6-7 letnim autem wyjechać za miasto :-D

A dedykację dla fanów przebiegu rzędu MAX kilkunastu tys km rocznie w klasie D/E to też jakąś masz?

Data: 2018-05-16 18:08:45
Autor: Mateusz Bogusz
11 letnie strucle
W dniu 16.05.2018 o 18:03, Cavallino pisze:
A dedykację dla fanów przebiegu rzędu MAX kilkunastu tys km rocznie w klasie D/E to też jakąś masz?

A jaki związek ma segment auta z tym ile ktoś jeździ? Niezależnie czym jeżdżę, to do pracy i sklepu mam taką samą odległość :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-05-16 18:24:27
Autor: Cavallino
11 letnie strucle
W dniu 16.05.2018 o 18:03, Cavallino pisze:
A dedykację dla fanów przebiegu rzędu MAX kilkunastu tys km rocznie w klasie D/E to też jakąś masz?

A jaki związek ma segment auta z tym ile ktoś jeździ?

Segment nie, ale przebieg ze struclowatością - spory.
Podobnie jak kręcenie licznika ze struclowatością - jeszcze większy.

Data: 2018-05-16 20:20:09
Autor: Mateusz Bogusz
11 letnie strucle
W dniu 16.05.2018 o 18:24, Cavallino pisze:
Segment nie, ale przebieg ze struclowatością - spory.

Wraz z wiekiem się starzejemy, ale dla mnie niejedna czterdziestka to wciąż laska.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-05-16 21:23:00
Autor: tck
11 letnie strucle

Użytkownik "Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> napisał w wiadomości news:pdhsor$n8m$1node2.news.atman.pl...
W dniu 16.05.2018 o 18:24, Cavallino pisze:
Segment nie, ale przebieg ze struclowatością - spory.

Wraz z wiekiem się starzejemy, ale dla mnie niejedna czterdziestka to wciąż laska.

jak to mówią niektórzy nauczyciele akademiccy- dziewczyny z czwartego roku zawsze w tym samym wieku;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl