11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy

Data: 2016-09-10 15:15:09
Autor: u2
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
najwyraźniej nie dotarła do tego czarnego dupka z Białego Domu:)

https://www.youtube.com/watch?v=0AhPLfQvGr8
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-10 15:35:41
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-10 o 15:15, u2 pisze:
najwyraźniej nie dotarła do tego czarnego dupka z Białego Domu:)

https://www.youtube.com/watch?v=0AhPLfQvGr8
    A u nas 10 kwietnia też czeka na wyjaśnienie.

Data: 2016-09-10 15:45:22
Autor: u2
W dniu 2016-09-10 o 15:35, Klin.................................................. pisze:
   A u nas 10 kwietnia też czeka na wyjaśnienie.

mnie interesuje, kto wtedy w Bolanda współpracował z kacapami w tym zamachu

Data: 2016-09-10 16:30:00
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-10 o 15:45, u2 pisze:
W dniu 2016-09-10 o 15:35, Klin pisze:
   A u nas 10 kwietnia też czeka na wyjaśnienie.

mnie interesuje, kto wtedy w Bolanda /więcej szacunku jesteś Bolakiem?/ współpracował z kacapami w tym zamachu

     Jak pamiętam były też wersje o t.z. meaconingu...

http://www.to.com.pl/polska-i-swiat/art/6344332,katastrofa-w-smolensku-to-byl-zamach-twierdza-eksperci-od-nawigacji-satelitarnej,id,t.html

    ...a temu to Rosjanie nie musieli być winni koniecznie - a to poszerza krąg podejrzanych.

Data: 2016-09-10 18:26:08
Autor: u2
W dniu 2016-09-10 o 16:30, Klin.................................................. pisze:
   ...a temu to Rosjanie nie musieli być winni koniecznie - a to
poszerza krąg podejrzanych.

nie ściemniaj, kto naprowadzał pilotów, kazał im schodzić na 50 m, kto twierdził, że są na ścieżce i kursie

Data: 2016-09-10 19:04:15
Autor: u2
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-10 o 18:43, zboukun pisze:
Kto im kazal schodzic, no kto? Kto ich przymusil do ladowania w gestej
mgle?

znowu durnia kleisz zboku

nikt nie lądował, mieli odejść na drugi krąg

Data: 2016-09-10 20:39:32
Autor: u2
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-10 o 19:46, zboukun pisze:
Nie mieli prawa podchodzić do lądowania we mgle. A mieli odejść na drugi
krąg dużo wcześniej, zanim sobie po brzozach latali....

ta zbokun, znowu ta pancerna brzoza i znowu te kacapskie kłamstwa, że podchodzili do lądowania.

zaraz żydoubeku napiszesz o pijanym generale, który sterował tupolewem.

Data: 2016-09-10 21:03:25
Autor: u2
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-10 o 20:50, zboukun pisze:
Wszystko jest w stenogramie z lotu, cale te wariactwo

jak chcesz zobaczyć wariata to spójrz w lusterko zboku

Data: 2016-09-10 19:13:13
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-10 o 18:26, u2 pisze:
[...]

    Piloci mogli się orientować na GPS i na to co im mówili kontrolerzy lotu dlaczego im uwierzyli
    gdy GPS pokazywał co innego a może to samo bo jak piszą były tam jakieś zakłócenia czy w takim
    razie kontrolerzy nie byli sami wprowadzeni w błąd to sprawa fachowców niech to wszystko
    rozgryzą. Inna sprawa to wybuchy tu też pytanie kto je spowodował jeśli oczywiście były.

Data: 2016-09-10 16:06:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 10 września 2016 19:14:01 UTC+2 użytkownik Klin................................................... napisał:

> [...]
    rozgryzą. Inna sprawa to wybuchy tu też pytanie kto je spowodował jeśli oczywiście były.

Czy paliwo przy zderzeniu nie miało prawa wybuchnąć?
Co do meaconingu b. możliwy do zaistnienia, ale bezpośrednie
udowodnienie zastosowania graniczy z cudem.
Nie mają za co np. Puty albo kogo innego złapać, mówiąc kolokwialnie.

Data: 2016-09-11 08:12:48
Autor: u2
W dniu 2016-09-11 o 01:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie mają za co np. Puty albo kogo innego złapać, mówiąc kolokwialnie.

ty byś klewciu tylko łapał, wiadomo za co.

Data: 2016-09-14 06:17:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 11 września 2016 08:12:58 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-09-11 o 01:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie mają za co np. Puty albo kogo innego złapać, mówiąc kolokwialnie.

ty byś klewciu tylko łapał, wiadomo za co.

Za jaja, o ile on je ma. Dosłownie i w przenośni, albowiem Pucie
udowodnić można byłoby cokolwiek tylko... gdyby sam się wpierw
pochwalił, że to zrobił.

Insza, że połowa narodu między Odrą a Bugiem (zbokunopodobna)
ogłosiłaby za to Putę ojcem ojczyzny. Polska jest cholernie
podzielona i znana z przewagi ludzi nierozsądnych (mohery, lemingi
etc.) więc taki naprimier Olszańskij, sobie gwoli, może pierdolić
na judupie i mącić Polakom (zarowno lewakom jak nacjonalistom)
w mózgach, że aż miło! Klasyczne nożyce Galitzina ;)

Data: 2016-09-10 19:33:03
Autor: u2
W dniu 2016-09-10 o 19:13, Klin.................................................. pisze:
[...]

złe, fałszywe naprowadzanie to fakt. eksplozje przed rzekomym zderzeniem z brzozą to również fakt. trzeba ustalić kto majstrował w tupolewie w nocy przed odlotem, z pewnością nie były to kacapy.

polityczna odpowiedzialność spoczywa m.in. na klichu, który zezwolił na lot wszystkich generałów razem. również na zdradku, który od początku uprawiał klasyczną dezinformację, którą obnażył gen Petelicki.

Data: 2016-09-11 14:51:30
Autor: V
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-10 o 19:33, u2 pisze:
W dniu 2016-09-10 o 19:13,
Klin.................................................. pisze:
[...]

Tak jak napisałeś, to było złe, fałszywe naprowadzanie i takim pozostałoby nawet gdyby szczęśliwie wylądowali. Dlaczego? Bo ten samolot w tym dniu, na tym lotnisku, nie miał prawa być jakkolwiek naprowadzany. Dlaczego?  bo nie miał prawa znaleźć się w tych warunkach w pozycji wymuszającej doglądanie i specjalną troskę, czyli jakiekolwiek naprowadzanie. Czy teraz wiesz już "ekspercie" co było przyczyną katastrofy, a przynajmniej co nią z pewnością nie było?

V.

Data: 2016-09-11 16:37:39
Autor: u2
W dniu 2016-09-11 o 14:51, V pisze:
[...]

ja podaję fakty, a ty tworzysz mity, widać, że zależy tobie aby ściemnić. z pewnością nie było przyczyną tragedii pancerna brzoza, pijany generał, rozkazy Kaczyńskiego lądować itd itp.

Data: 2016-09-11 17:41:12
Autor: V
W dniu 2016-09-11 o 16:37, u2 pisze:
[...]

Zobacz kto ściemnia. Wszystko co wymieniłeś nie jest przyczyną tragedii, bo jest tragedią właśnie. Przyczyną tragedii jest natomiast nasza polska kołtuneria, czyli środowisko, w którym wszystko o czym napisałeś powyżej się mieści. Brak standardów, przyzwolenie na łamanie procedur, przekraczanie uprawnień, folwarczna mentalność i mojość prowadzą do klimatu, w którym wymienione przez Ciebie patologie nikogo nie dziwią (oprócz brzozy, bo to już rezultat tragedii).

A teraz konkretnie, gdyby kapitanowi na pokładzie tego samolotu wolno było pełnić rolę kapitana (w sensie mentalnego uznania jego roli nie tylko przez pasażerów, ale również teraz przez nas, i nie tylko w tej dyskusji) to znaczy, że nikomu, ani pasażerom, ani nam nie przyszłyby do łba rozważania na temat konieczności lądowania bo... Gdybając dalej, szanując procedury i podział kompetencji szczęśliwie lądujemy lub wracamy zupełnie nie niuansując w swoich zabałaganionych głowach możliwości lądowania czy jej braku bo... Gdybając dalej, kultura, w której jesteśmy wychowaniu mówi nam, że pokład samolotu to wyłączna odpowiedzialność kapitana.

Jak należało przygotować ten lot? Jeśli warunkiem koniecznym, znanym jeszcze przed startem ale być może nieuświadomionym, była konieczność dotarcia na miejsce obrządku, to należało lecieć balonem, chociażby dookoła świata.

V.

Data: 2016-09-11 17:51:15
Autor: u2
W dniu 2016-09-11 o 17:41, V pisze:
[...]

łamano procedury celowo, by więcej ubić, vide zezwolenie klicha na przelot wszystkich generałów jednym samolotem.

za tuska zabito więcej polskich generałów niż podczas drugiej wojny światowej.

Data: 2016-09-11 18:02:24
Autor: V
W dniu 2016-09-11 o 17:51, u2 pisze:
[...]

Nawet jeśli przyjmiemy Twoją pokrętną narrację, to ofiarami łamania procedur są wyłącznie ci, których owe łamanie procedur nie razi, czyli ci, którzy łamanie procedur akceptują, tym samym stając się jego udziałowcami.

V.

Data: 2016-09-11 18:07:38
Autor: u2
W dniu 2016-09-11 o 18:02, V pisze:
[...]

takie debilne rozumowanie w stylu kacapa, że ofiary są same sobie winne. nie z nami te numery vrunner.

Data: 2016-09-11 18:23:05
Autor: V
W dniu 2016-09-11 o 18:07, u2 pisze:
[...]

Analityczny umyśle śledczy :D ja nie rozsądzam o winie, wina, to kolejna odrębna encja. To tak gdybyś raczył nie gmatwać i nie łamać standardów :)) Jeśli chcesz rozmawiać o winie, to -jak już napisałem- jest nią nasza polska kołtuneria, niemal na każdym kroku, również teraz, zamiast wyjaśnić prostą rzecz, wolimy budować iluzję męczeńskiego imaginarium.

V.

Data: 2016-09-11 19:08:55
Autor: V
W dniu 2016-09-11 o 18:43, boukun pisze:
Użytkownik "V"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tet tłuk tego nie chce rozumieć, marny twój trud...

boukun

Jest zdeterminowany, a to wartość człowieka sama w sobie :)

Data: 2016-09-11 21:58:23
Autor: u2
W dniu 2016-09-11 o 19:08, V pisze:
Tet tłuk tego nie chce rozumieć, marny twój trud...

zboukun

Jest zdeterminowany, a to wartość człowieka sama w sobie

wiele razy bywałem w sądzie i wiem jak wyglądają wnioski dowodowe i jak się je przeprowadza, a to że kacapia taka jak ty ujada to nic nowego pod słońcem, kacapia nic nie ma do zaoferowania oprócz nędzy i biedy.

Data: 2016-09-11 22:44:53
Autor: boukun
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A taki tluk jak ty ma przed Ruskimi kompleksy...

boukun

Data: 2016-09-11 22:51:20
Autor: u2
W dniu 2016-09-11 o 22:44, aboukun pisze:
A taki tluk jak ty ma przed Ruskimi kompleksy...

wiele razy spotykałem się z kacapami, ale nie byli tacy głupi jak ty zbokun.

Data: 2016-09-10 18:00:38
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-10 o 17:49, boukun pisze:

najwyraźniej nie dotarła do tego czarnego dupka z Białego Domu:)

https://www.youtube.com/watch?v=0AhPLfQvGr8
   A u nas 10 kwietnia też czeka na wyjaśnienie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No, dla przyglupow..., ktorzy nie chca zaakceptowac, ze lecial wariat i pizdut...

boukun
    Powtarzając wersje o wariacie sam o sobie dajesz podłe świadectwo!

Data: 2016-09-10 18:27:02
Autor: u2
W dniu 2016-09-10 o 18:00, Klin.................................................. pisze:
No, dla przyglupow..., ktorzy nie chca zaakceptowac, ze lecial wariat
i pizdut...

zboukun
   Powtarzając wersje o wariacie sam o sobie dajesz podłe świadectwo!

zbokun to szatańskie nasienie, nie dziwota, że jego stara ma glejaka.

Data: 2016-09-10 19:44:44
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-10 o 18:37, boukun pisze:

[...]

Dla kogo wersja, dla tego wersja. Istnym wariactwem bol caly ten rejwach juz wiele dni przed wariackim lotem...., ktory musial widocznie sie skonczyc, jak sie skonczyl, przy takim szalenstwie....

boukun
      Prezydent był pod ciągłym naciskiem, nie on chciał rozdzielenia wizyt premier, któremu jak widać
      nie masz nic do zarzucenia poleciał wcześniej a gdyby wzięto dwa samoloty też byś pyszczył, że
      marnują nasze pieniądze widzisz pewnie rozwiązanie - olanie ofiar Katynia bo cóż one dla Ciebie
      znaczą będziesz się użalał nad sowieckim sołdatem, w polskiej niewoli a Polak dla Cię to swołocz.

Data: 2016-09-10 19:57:51
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-10 o 19:50, boukun pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Prezydent wcale nie musiał lecieć przed wyborami dla pokazówki na wariata, jak go tam nie chcieli i do tego brać na pokład generalicję i tylu oficjeli.
To było istne szaleństwo, pamiętam doskonale, te śmichy i chichy, a i tak polecę, pokaże Tuskowi....
Polak Polakowi nie równy...

boukun
     Przed tym był lot do Brukseli Tusk miał za duże ambicje nie mógł się pogodzić, że przegrał wybory o prezydenturę,
     stąd te ciągłe próby dokopywania L.K.

Data: 2016-09-10 20:41:26
Autor: u2
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-10 o 20:09, zboukun pisze:
Hmm, jedne wielkie wariactwo i wszystko pod prymitywna publiczkę, jak
widać...
I komu tu klaskać?

ty klaszczesz wrogom Polski, typu puta, tusk i ferajna, sprzedajna świnia jesteś zbok.

Data: 2016-09-10 21:04:25
Autor: u2
W dniu 2016-09-10 o 20:51, zboukun pisze:
ty klaszczesz wrogom Polski, typu puta, tusk i ferajna, sprzedajna
świnia jesteś zbok.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ty jestes tluku wrogiem Polski i sprzedajna swinia...

twoja stara ciebie tłucze wałkiem, że tak się tutaj produkujesz zboku ?

Data: 2016-09-11 11:54:18
Autor: Klin..................................................
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-11 o 08:57, Tomasz Chmielewski pisze:
a potem jeszcze próbować lądować na lotnisku, gdzie nie było ku temu warunków (!).

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

     To dlaczego kontrolerzy zezwalali na lądowanie przecież bez ich zgody nic się nie działo.

Data: 2016-09-11 15:54:49
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-11 o 13:58, boukun pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Hi, hi, hi, to bylo tyle razy przerabiane zaraz po katastrofie... Jak Polacy sie uparli, z prezydentem na pokladzie, to co, mieli im odmowic i potem aj, waj, zbierac baty? I prawde mowiac stale odradzali, dziwili sie, dlaczego polski Tu-154 robi kamikadze...

boukun
      Ostatecznie decyzja należała do kontrolerów a Ci podając błędne namiary doprowadzili
      do katastrofy sprawę dojścia do wybuchów można omawiać oddzielnie.

Data: 2016-09-11 17:49:28
Autor: V
W dniu 2016-09-11 o 15:54, Klin.................................................. pisze:
[...]

Nie rozumiesz, klasa przyrządów kontrolerów w Smoleńsku służy do naprowadzania w warunkach widoczności. Jakby Ci to wyjaśnić, naprowadzanie i wskazania tych przyrządów dla samolotu we mgle miało taką wagę, jaką wagę może mieć odczyt temperatury w okolicach 90 stopni termometrem, któremu skala kończy się na 60 stopniach.

V.

Data: 2016-09-11 18:24:02
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-11 o 17:49, V pisze:
[...]

      Tak czy inaczej nie mieli prawa zezwalać na lądowanie piloci by się ostatecznie podporządkowali
       a Ci wprowadzili ich tylko w błąd fałszywymi danymi.  Wybuchy to inksza inkszość!

Data: 2016-09-11 19:00:40
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-11 o 18:47, boukun pisze:

     Tak czy inaczej nie mieli prawa zezwalać na lądowanie piloci by
się ostatecznie podporządkowali
      a Ci wprowadzili ich tylko w błąd fałszywymi danymi. Wybuchy to
inksza inkszość!

Ja pierdolę, ja pierdolę, na siłę szuka winy u Ruskich, gdy ta leży wyłącznie po stronie polskich szaleńców...
Chcieli uparciuchy koniecznie lądować i wylądowali...
Ten V nie musi ci już odpowiadać, bo na twój post odpowiedział już tłukowi, cytuję:

boukun
      Będziecie się kiedyś wstydzili swego zaślepienia. Żegnam z niesmakiem!

Data: 2016-09-11 19:34:48
Autor: andal
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy

dla boukuna wstyd nie dym
w oczy nie gryzie

Data: 2016-09-11 22:04:25
Autor: u2
W dniu 2016-09-11 o 21:34, andal pisze:
      Będziecie się kiedyś wstydzili swego zaślepienia. Żegnam z
>       niesmakiem!
dla boukuna wstyd nie dym
w oczy nie gryzie

zbokun ma to w genach wystarczy popatrzeć na tego kacapskiego rizuna, nienawiść ma wymalowaną na gębie:)

Data: 2016-09-11 19:05:45
Autor: V
W dniu 2016-09-11 o 18:24, Klin.................................................. pisze:
[...]

Dalej nie zrozumiałeś. W warunkach mgły, gdzie z tym wyposażeniem lotniska samolot nie miał prawa się naprowadzać bez widoczności, to właśnie dla pilotów odczyty z wieży miały taką wagę jak napisałem wyżej. Nie słuchali kontrolerów, niezależnie czy im mówili czy są nad, pod czy mają, czy nie mają zgody... lądowali wg "swojego systemu", w którym okrzyki z ziemi nie mają żadnego znaczenia bo zgodnie z założeniami są przewidziane dla podejścia z widocznością.

Nie gmatwaj.

V.

Data: 2016-09-11 19:27:22
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-11 o 19:05, V pisze:

Dalej nie zrozumiałeś. W warunkach mgły, gdzie z tym wyposażeniem lotniska samolot nie miał prawa się naprowadzać bez widoczności
Nie gmatwaj.

V.
         Więc dlaczego naprowadzali?  Sam gmatwasz przyjęliście fałszywe założenie,
     winy pilotów a fakty dla was są tu już bez znaczenia. Choć dobrze was opłacają?

Data: 2016-09-11 19:50:07
Autor: V
W dniu 2016-09-11 o 19:27, Klin.................................................. pisze:
[...]

Człowieku, piloci są tu najtragiczniejszymi systemowymi ofiarami. Czytaj proszę dokładnie o czym piszemy, chociażby z szacunku do samego siebie. O winie nie piszemy, nie osądzamy tak jakbyś tego chciał Ty i U2, chociaż i dla niej znaleźliśmy przestrzeń...

Nie wiem dlaczego piszesz "Was", i jakie opłacają? Czyżby postawa za pieniądze to wszystko, co jesteś w stanie zrozumieć?

V.

Data: 2016-09-12 11:39:55
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-11 o 19:50, V pisze:
[...]

      Na pokładzie samolotu pilot jest pierwszy zaraz po Bogu sugerujesz, że gen. B. czy L.K. pistoletem
      zmuszali go do lądowania? Nie wierzę, że główny pilot był mazgajem i nie potrafiłby się oprzeć
      naciskom, gdyby był nawet im poddawany. Musiał być przekonany, że wyląduje nie przewidział
      tylko, że jest wprowadzany w błąd przez fałszywe namiary.

Data: 2016-09-12 13:21:00
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-12 o 13:07, boukun pisze:

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Sral w gacie, bo Lechu i Blasik wywierali presje. Rozkaz byl ladowac za wszelka cene... i to szybko, bo spoznimy sie na uroczystosci katynskie....

boukun
     Twoja wersja boś kacap i tylko ich interesów bronisz!

Data: 2016-09-12 17:15:25
Autor: u2
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-12 o 17:09, zboukun pisze:
Ty bronisz interesow syjonistow i sprzedawczykow Polski i gnebicieli
polskiego narodu

nie ściemniaj zbokun, klin wcale ciebie nie broni

Data: 2016-09-12 19:08:01
Autor: Wiesiaczek
W dniu 12.09.2016 o 13:21, Klin.................................................. pisze:
[...]

Powiedz mu jeszcze, że on komuch i woda na młyn Putina!
Wtedy Twoje będzie na wierzchu - nie ma chuja!!!

--
Wiesiaczek (dziś z Oświęcimia)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-09-12 19:07:24
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/12/2016 06:39 PM, Klin.................................................. wrote:
[...]

Tak, "wiara" - to dość ważne słowo, bo żaden racjonalny argument z nią nie wygra, i z każdej bzdury jest w stanie zrobić najświętszą prawdę.

Musiał być przekonany, że
wyląduje nie przewidział
     tylko, że jest wprowadzany w błąd przez fałszywe namiary.

A ty byś pojechał bez prawa jazdy do innego kraju? Ba - pojechałbyś bez prawa jazdy do innego kraju, 20 tonową ciężarówką?

Bo tak zrobili nasi bohaterscy piloci.

http://www.polskatimes.pl/artykul/3825041,katastrofa-smolenska-tvn-24-piloci-mieli-sfalszowane-uprawnienia-do-sterowania-tu154m,id,t.html

Z opinii biegłych wynika, że w dniu katastrofy za sterami
tupolewa zasiadła niedoświadczona załoga, której uprawnienia
sfałszowano. Dowódca, kapitan Arkadiusz Protasiuk miał
minimalne doświadczenie jako pierwszy pilot. Natomiast major
Robert Grzywna, jako drugi pilot, odbył zaledwie trzy loty
tupolewem.

Z kolei zero godzin i zero minut wynosił czas nalotów, jakie
wykonał na Tu-154M nawigator Artur Ziętek.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-12 13:28:33
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-12 o 12:07, Tomasz Chmielewski pisze:

[...]

     Od TVN 24 domagasz się bezstronności - zaangażowanych po uszy od początku w gmatwaniu prawdy?

Data: 2016-09-12 14:14:25
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-12 o 13:44, Tomasz Chmielewski pisze:
On 09/12/2016 08:28 PM, Klin wrote:
[...]

Skąd ci się tu wzięło TVN24?

        W linku stoi jak byk!
        A czucie i wiara silniej mówią niż...
        Podobnie i wy uwierzyliście w inną wersję która jest wygodna dla PO
        i na całą resztę faktów założyliście klapki na oczy.

Data: 2016-09-12 21:35:02
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/12/2016 09:14 PM, Klin.................................................. wrote:
[...]

Kurska TVP też gmatwa prawdę?

http://www.tvp.info/19426508/npw-zaloga-tu154-bez-uprawnien-przyczyna-katastrofy-bledy-pilotow

- Pilot Tu-154 nie miał prawa zejść poniżej 120 metrów.
Bezpośrednią przyczyną katastrofy są błędy załogi, a oprócz
technika żaden z pilotów nie miał tego dnia uprawnień do
kierowania samolotem - poinformowali na specjalnej konferencji
prokuratorzy z Naczelnej Prokuratury Wojskowej.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-12 20:25:53
Autor: u2
11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy
W dniu 2016-09-12 o 19:50, zboukun pisze:
To jest rozsądny głos Polaka!

no co ty zbokun, przecież to żyd.

Data: 2016-09-11 16:21:11
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-09-11 o 15:02, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

Dokładnie.

Nie powiedzieli: "lądujcie za wszelką cenę, bo was zestrzelimy".

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

     http://pl.tinypic.com/r/28s1q2w/9

Data: 2016-09-11 16:29:07
[...]

      http://iv.pl/images/04214255631107858938.jpg

11 września - Wiadomość Charliego Sheena do prezydenta Obamy