11075 V słaby sygnał

Data: 2009-12-21 08:42:51
Autor: pawell32
11075 V słaby sygnał
Witam.

czy ktos z Was miał tez problem z tym transponderem?

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-21 10:13:46
Autor: Cavallino
11075 V słaby sygnał
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b2f26fe$1news.home.net.pl...
Witam.

czy ktos z Was miał tez problem z tym transponderem?

Google pokazuje masę informacji o takich problemach, ale w październiku.

Data: 2009-12-21 10:58:28
Autor: pawell32
11075 V słaby sygnał
Cavallino pisze:
[...]

tez to znalazłem, a ja w dwóch miejscach nadal mam

Data: 2009-12-21 12:37:20
Autor: Cavallino
11075 V słaby sygnał
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b2f46c8$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

A w jakich konkretnie?
Może dam radę sprawdzić.

Data: 2009-12-21 12:44:18
Autor: pawell32
11075 V słaby sygnał
Cavallino pisze:
[...]

pakiet mtv + viva.
u mnie na 60 cm jest ok, ale tak w dwóch miejscach
się tnie.

Data: 2009-12-21 12:57:06
Autor: Cavallino
11075 V słaby sygnał
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

pakiet mtv + viva.
u mnie na 60 cm jest ok, ale tak w dwóch miejscach
się tnie.

Jeśli Cyfra ma je z tej samej częstotliwości to wszystko jest ok nawet MTV HD.
Ale ja mam teraz antenę 80 cm i nawet 11508 chodzi prawidłowo. ;-)

Data: 2009-12-22 07:45:19
Autor: pawell32
11075 V słaby sygnał
Cavallino pisze:
[...]

już ok, jest słabszy ale nie wiele, w jednym miejscu pękła
końcówka, a drugim trzeba było lekko obrócić.