112 - niby dziala, ale...

Data: 2014-02-16 16:36:48
Autor: J.F.
112 - niby dziala, ale...
Dnia Sun, 16 Feb 2014 07:26:25 -0800 (PST), Marcin Kiciński
Malem wczoraj potrzebe skorzystania z numeru 112. Jadacy przed nami samochod zjechal na przeciwny pas i zaliczyl czolowke. Bylismy pierwsi na miejscu, wiec dzwonie: kobieta, chyba z policji, odebrala po pierwszym sygnale - duzy plus.
Mowie, ze byl wypadek, jaki, podaje dokladne namiary, mowie ze jest dwoje rannych,
w tym jeden zakleszczony. Pani mnie pyta, czy... sa wycieki plynow z samochodow.

Jak sa wycieki to musi straz wezwac, bo tylko oni wladni to
zebrac/zmyc.
Co prawda jesli ktos zakleszczony to i tak musi SP przyjechac ... ale
widac taka procedura.

Tak, sa, wylalo sie chyba wszystko co moglo. Pani mowi ze przyjela
zgloszenie i ze mam sie nie rozlaczac, bo... laczy mnie z pogotowiem.

Jakbys powiedzial ze sie pali, to moze by polaczyla najpierw ze straza
:-)

Dwa sygnaly i odzywa się dyspozytor z pogotowia. Zaczynam od
początku, ze wypadek, gdzie, ze sa ranni. Pan mnie pyta, czy
przytomni, wiec biegam miedzy autami i się upewniam. Jeszcze musze
sie przedstawic i pan potwierdza przyjecie zgloszenia. Koniec
rozmowy, zastanawiam się co teraz robic, gdy dzwoni telefon.
Odbieram, a tu strazak, pyta mnie co sie stalo, gdzie sie stalo, jaka
jest sytuacja, wiec opowiadam po raz trzeci.

Czyli pierwsza pani robote odwalila i powiadomila kogo trzeba ..

No i ciekawe jakby sie strazak do mnie dodzwonil, gdybym mial numer
zastrzezony?

Dla nich nie ma zastrzezonych.

J.

Data: 2014-02-16 11:34:33
Autor: Marcin Kiciński
112 - niby dziala, ale...
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 16:36:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Czyli pierwsza pani robote odwalila i powiadomila kogo trzeba ..

Pozostaje tylko miec nadzieje, ze po takim powiadomieniu oni już
jada i tylko sie upewniaja, ze jada dobrze :)

Dla nich nie ma zastrzezonych.

To jak ich w takim razie anonimowo poinformowac o bombie podlozonej
w Sejmie? ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-02-19 00:12:40
Autor: J.F
112 - niby dziala, ale...
Użytkownik "Marcin Kiciński"  napisał w wiadomości
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 16:36:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dla nich nie ma zastrzezonych.
To jak ich w takim razie anonimowo poinformowac o bombie podlozonej
w Sejmie? ;)

Trzeba dobrze umiec, bo jak sie zle umie, to szacuje na jakies trzy miesiace odsiadki bez wyroku :-)

J.

Data: 2014-02-19 00:34:45
Autor: Andrzej Lawa
112 - niby dziala, ale...
W dniu 19.02.2014 00:12, J.F pisze:
[...]

Plus nieliche koszta. I słusznie.

Data: 2014-02-16 22:50:29
Autor: John Kołalsky
112 - niby dziala, ale...

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

No i ciekawe jakby sie strazak do mnie dodzwonil, gdybym mial numer
zastrzezony?

Dla nich nie ma zastrzezonych.

Ale w telefonie może być zastrzeżony i choćby nie wiem jak dyspozytor chciał to by telefon nie zadzwonił

Data: 2014-02-16 23:07:40
Autor: Czesław Wiśniak
112 - niby dziala, ale...
Ale w telefonie może być zastrzeżony i choćby nie wiem jak dyspozytor chciał to by telefon nie zadzwonił

To chyba musi podac wczesniej numer

Data: 2014-02-17 22:02:30
Autor: Marcin Ł
112 - niby dziala, ale...

Użytkownik "John Kołalsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ldrcn2$2i7$1@mx1.internetia.pl...

[...]

moze byc zastrzezony a i tak zadzwonia nie ma to dla nich znaczenia

Data: 2014-02-18 13:01:23
Autor: Adam
112 - niby dziala, ale...
W dniu 2014-02-17 22:02, Marcin Ł pisze:

[...]

Na 112 można zadzwonić nawet z telefonu bez karty. I co wtedy???

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-02-18 16:21:13
Autor: Przemek
112 - niby dziala, ale...
Pozostaje jeszcze nr IMEI telefonu. To żaden problem zidentyfikować taki telefon bez karty. Tyle, że może być ciężko dodzwonić się na niego :)

pozdr Przemek

112 - niby dziala, ale...