115000zl nagrody !

Data: 2009-12-19 09:45:25
Autor: cyc
115000zl nagrody !
Takiej nagrody pewnie nie ufundowanoby nawet gdyby skradziono "Dame z Lasiczka " !.
Ale to b. dobrze , moze przy okazji wykrycia sprawcow ujrzymy prawdziwe oblicze naszych telawiwskich przyjaciol !.
Calkiem podobna teze stawia Gowin .

cyc

Data: 2009-12-19 11:06:32
Autor: MH
115000zl nagrody !
[...]

==============================

Coś tam "kątem ucha" usłyszałem dzisiaj w jakichś niusach na Polsmacie , że
skandal na skalę międzynarodową , wstyd , ... i takie tam..

Tymczasem jak parchy zrobiły w godzinach późnowieczornych w zeszłym roku włam ,
to ... zabulili tylko za kłódkę ..

MH

Data: 2009-12-19 12:24:33
Autor: sofu
115000zl nagrody !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
[...]
-- -- -- -- -

Ponoc cała policja ma wszystko rzucic i wziasc sie tylko za szukanie blachy.
W tym celu maja wydac rezerwy benzyny dla radiowozów. dokarmic psy tropiace
i uruchomic agentury przekupujac je tanim winem.
Ale nie wiem czy to udobrucha panów w jarmułkach? Żydowin wsciekły strasznie
jest co zapowiada duze zmiany w Polsce.
Pewnie koszerne gazety przestana po mału popierac jedynie słuszna opcje i
zaczna szukac innej?

sofu

Data: 2009-12-19 13:58:30
Autor: cyc
115000zl nagrody !

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgibsb$b7c$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przeciesz  najprawdpodobniej to ich robota !!.

cyc

Data: 2009-12-19 19:43:58
Autor: sofu
115000zl nagrody !

> [...]
> zaczna szukac innej?
>

> sofu

Przeciesz  najprawdpodobniej to ich robota !!.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie ważne! Ich zdaniem blacha ma sie znaleźć i winny też. Bo innaczej
to.......

sofu

Data: 2009-12-19 15:10:12
Autor: Dirko
115000zl nagrody !

[...]

    A gmina ile dołożyła?

Data: 2009-12-19 16:48:46
Autor: cyc
115000zl nagrody !

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgijv8$ilb$1news.vectranet.pl...

[...]

Miasta Oswiecim ? . Pewnie tez cos dala . Inna gmina dolozyla tez ale wszelkich staran aby znowu krzyczec na caly swiat o polskim antysemityzmie .

cyc

Data: 2009-12-19 18:39:56
Autor: Dirko
115000zl nagrody !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hgisl5$jf9$1news.onet.pl...

   A gmina ile dołożyła?

Miasta Oswiecim ? . Pewnie tez cos dala . Inna gmina dolozyla tez ale wszelkich staran aby znowu krzyczec na caly swiat o polskim antysemityzmie .

    A może państwo Izrael da kasę na supernowoczesny system ochrony muzeum. Niemcy mogli dać na Auschwitz a ci żebracy tylko wystawiają łapę po odszkodowania.

115000zl nagrody !