115000zl nagrody !

Data: 2009-12-19 11:06:32
Autor: MH
115000zl nagrody !
Takiej nagrody pewnie nie ufundowanoby nawet gdyby skradziono "Dame z Lasiczka " !.
Ale to b. dobrze , moze przy okazji wykrycia sprawcow ujrzymy prawdziwe oblicze naszych telawiwskich przyjaciol !.
Calkiem podobna teze stawia Gowin .

Coś tam "kątem ucha" usłyszałem dzisiaj w jakichś niusach na Polsmacie , że
skandal na skalę międzynarodową , wstyd , ... i takie tam..

Tymczasem jak parchy zrobiły w godzinach późnowieczornych w zeszłym roku włam ,
to ... zabulili tylko za kłódkę ..

MH

--

115000zl nagrody !