11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich

Data: 2009-04-02 05:04:09
Autor: alojzy.zakalec
11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich
Skoro jest tak malinowo z tą Heją to chciałbym sie jesszcze Was spytać
czy pakiet "11gr Heyah/stacjonarne":
 http://heyah.pl/multipakiet_11gr-heyah-stacjonarne
można łączyć z usługą "Taniej do wszystkich":
 http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
i jak to wszystko włączyć, w jakiej kolejności itp., żeby razem z
"podwójnym doładowaniem" działało i było ok i się nie gryzło?

Data: 2009-04-02 19:30:41
Autor: Jan Drawski
11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich
 http://heyah.pl/multipakiet_11gr-heyah-stacjonarne

Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

Data: 2009-04-02 22:20:29
Autor: Titus Atomicus
In article <gr2spd$6gs$1@inews.gazeta.pl>, Jan Drawski <dfghdfg@o2.pl> wrote:

http://heyah.pl/multipakiet_11gr-heyah-stacjonarne

Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

Play to nie wiem.
Ja w Plusie mam 5gr ale tylko do Plusa. W Titaku jest 25gr.

TA

Data: 2009-04-02 15:33:07
Autor: alojzy.zakalec
On Apr 2, 10:20 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u
> konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

ok ok ale czy można łączyć

Data: 2009-04-03 08:45:29
Autor: Bebe

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-D55D98.22202902042009news.onet.pl...

Ja w Plusie mam 5gr ale tylko do Plusa. W Titaku jest 25gr.

w plusie i stacjonarnych w pakiecie masz 5 gr a nie do samego plusa

Data: 2009-04-03 09:52:02
Autor: tl

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4b9s$naa$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak? W którym pakiecie?

tl

Data: 2009-04-03 12:02:55
Autor: Bebe

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4f80$ipj$1news.onet.pl...

[...]

popołudnia i weekendy od 16-8 rano 100 minut za 5 zł plus i stacjonarne

Data: 2009-04-03 13:14:22
Autor: tl

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4ms1$at3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Eee, to cienizna bo w tiktaku są po 3 grosze. A z podwójnym doładowaniem to 1,5 grosza.

tl

Data: 2009-04-03 01:34:21
Autor: alojzy.zakalec
On Apr 2, 7:30 pm, Jan Drawski <dfgh...@o2.pl> wrote:
>  http://heyah.pl/multipakiet_11gr-heyah-stacjonarne

Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u
konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

Tylko, że z "podwójnym doładowaniem" które teraz jest w Hejah to
efektywnie wychodzi z ~6-7 gr/min.
 I jeśli do tego można byłoby jednocześnie uruchomić usługę "Taniej do
wszystkich":
 http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
to do wszystkich (za wyjątkiem play) wychodzi efektywnie ~16gr/min
a więc chyba najlepiej na rynku!
Tylko właśnie nie wiem czy te 2 rzeczy można mieć jednocześnie w
Hejii?
(W regulamniach niczego przeciw nie znalazłem ale...)

Play Fresh też jest znakomitą ofertą, i chociaż do wszystkich daje
cenę 30 gr/min, czyli prawie 2x wyższą niż w Heyah, to jednak ma inne
zalety:
ważność konta na wychodzące na rok po doładowaniu choćby za 5 zł
(niestety w Hejii najdłużej można na 3 miesiące - za >49zł),
no i 1 minuta do wszystkich (!!!) za 2 minuty odebrane z innych
sieci!!!
To może się bardziej opłacać (niż Heyah) osobom które dużo odbierają
połączeń!
Ja niestety do nich nie należę więc bardziej zainteresowałem się Heją
jak na razie...

Aha, jeszcze jest jeden argument żeby wybierać Play: to ten właśnie
operator wprowadził RZECZYWISTĄ konkurencję do trustowego monopolu w
Polsce i to właśnie Play ROZRUSZAŁ RYNEK!  Więc to paradoksalnie
dzięki Play mamy np. tak korzystną ofertę w Heyah!  Należałoby więc
mieć pewną sympatię do Play i wspierać go nieco bezinteresownie dla
dobra idei uczciwej konkurencji w Naszym Kraju :)

Co do pozostałych operatorów niż te 2 to ja nie wiem dlaczego śpią i
na co czekają?

Data: 2009-04-03 01:51:30
Autor: alojzy.zakalec
> [...]

a więc chyba najlepiej na rynku!
Tylko właśnie nie wiem czy te 2 rzeczy można mieć jednocześnie w

oops! właśnie preczytałem w regulaminie:
http://heyah.pl/object.php/act/dow/oid/a6e327e98704d8f1020c4f1676eeaad0
punkt 16.) że NAJPIERW będą wykorzystywane SMSy i minuty dostepne w
tej usłudze PRZED "Pakiet Heyah i stacjonarne"! :(
Czyli ODPADA! (To jeszcze gorzej niż gdyby NIE MOŻNA byłoby aktywować
obu rzeczy naraz bo aktywując "Heyah i stacjonarne" tylko się zamraża
pieniążki.)

Data: 2009-04-03 12:50:37
Autor: Titus Atomicus
11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich
In article <938bf3bb-9f39-4dca-adb9-c5052c368b31@h28g2000yqd.googlegroups.com>,
 alojzy.zakalec@gmail.com wrote:

[...]

To bezsensowny argument.
To moze wspierac Heyah tylko dlatego, ze kilka lat wprowadzila niskie stawki i wprowadzila RZECZYWISTA konkurencje, rozruszala rynek itd?

TA

11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich