[fb 1,2,3 itd] 12 graczy?

Data: 2010-09-07 19:30:15
Autor: s
[fb 1,2,3 itd] 12 graczy?
Hello,

wiLQ rzucil gdzies w watkach okolofbowych mysl, zeby zwiekszyc ligi do 12 graczy. Niby troche to nam narzezbi, ale z drugiej strony wszystkie ligi poza fb1 sa jeszcze w proszku, wiec mozna podyskutowac.

Co myslicie?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-07 10:33:03
Autor: Tomasz Waszczyński
12 graczy?
On 7 Wrz, 19:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

Ja jestem za ;]

Pzdr. Washko

Data: 2010-09-07 20:07:40
Autor: wiLQ
12 graczy?
Tomasz Waszczyński napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> 12 graczy. Niby troche to nam narzezbi, ale z drugiej strony wszystkie
> ligi poza fb1 sa jeszcze w proszku, wiec mozna podyskutowac.

Ja jestem za ;]

Nawet gdyby ta zmiana nie dawala Ci mozliwosci awansu? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 11:40:54
Autor: Tomasz Waszczyński
12 graczy?
On 7 Wrz, 20:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ja jestem za ;]

Nawet gdyby ta zmiana nie dawala Ci mozliwosci awansu? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Pewnie. Szczególnie, gdyby wdrożyć opcję 3 awansuje, 3 spada.

Pzdr. Washko

Data: 2010-09-07 20:31:07
Autor: wiLQ
[fb 1,2,3 itd] 12 graczy?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Dla zasady dorzuce garsc podstawowych argumentow: - liczba chetnych i lig rosnie, wiec czemu nie i rozmiar?
- powstaje (albo i juz jest) problem z komisarzami w nowych ligach,
- w NBA jest 150 starterow, a u nas gra stu zawodnikow,
- moznaby zwiekszyc prestiz lig (bo trudniej wygrac z 11 niz z 9) oraz
zwiekszyc przeplyw GMow miedzy ligami bo przy 12 druzynach spokojnie
mozna juz sobie pozwolic na system 3 awansuje / 3 spada.
Ba! W ten sposob podium nabieraloby nowego i wlasciwego znaczenia ;-)

BTW, to baaardzo luzna propozycja z mojej strony, wiec niech nikt sie
nie oburza, ze smiem targac sie na swietosc tradycji ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-07 23:48:08
Autor: Leszczur
12 graczy?
On 7 Wrz, 20:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

BTW, to baaardzo luzna propozycja z mojej strony, wiec niech nikt sie
nie oburza, ze smiem targac sie na swietosc tradycji ;-)

Mysle, ze zmiana formatu draftu z wężyka na licytację jest najlepszym
momentem do zwiekszenia ligi.
Ot przy wężyku 12 GM'ow to naprawdę dużo a róznicę miedzy srednią
picków 1 i 24 oraz 12 i 13 (o circa 5-6 fp) trudniej jest nadrobic na
dystansie, więc taki układ faworyzuje tych, którzy szczęśliwie
losują.
Natomiast przy licytacji ten argument przestaje miec jakiekolwiek
znaczenie, bo każdy jest panem własnego budzetu.
Slowem jestem za. Ale wyłania się nam przy okazji jeden problem - kto
tak naprawdę powinien uzupełnić 2 dodatkowe miejsca. Czy drużyny
spadające z FB1 nie powinny zostać? A może powinny spaść i aż 4 GM'ow
z FB2 dostanie powołanie do FB1? A może 3 do góry z FB2 i tylko jeden
spadkowicz z FB1? IMO ostatnie rozwiązanie jest najsensowniejsze.
Cokolwiek zdecydujemy - trzeba to zrobić szybko.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-08 09:03:37
Autor: s
12 graczy?
W dniu 2010-09-08 08:48, Leszczur pisze:
[...]

To juz mamy uregulowane.
Bo sytuacja jest analogiczna do przypadku, w ktorym dwoch managos uciekloby z fb1. A na taka ewentualnosc jestesmy przygotowani.

pierwsze prawo - trzecia pozycja z fb2
drugie prawo - dziewiata pozycja z fb1
itd - czwarta z fb2, dziesiata z fb1

AFAIR Washko byl trzeci w fb1, Kurian dziewiaty w fb1. Wiec jezeli do konca tygodnia nie bedzie protestow (wsrod wszystkich uczestnikow) - rozesle Tomkowi i Kurianowi zaproszenia, a kolejne ligi niech sie dostosuja.

Aha, i chyba jeszcze jeden argument 'za' znalazlem - splaszczony system rozgrywek to latwiejsza kariera managera od debiutu do fb1... Przynajmniej teoretycznie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-08 08:29:10
Autor: Kriszot
12 graczy?
s <s@krzak.wp.pl> napisał(a):
> [...]

AFAIR Washko byl trzeci w fb1, Kurian dziewiaty w fb1. Wiec jezeli do konca tygodnia nie bedzie protestow (wsrod wszystkich uczestnikow) - rozesle Tomkowi i Kurianowi zaproszenia, a kolejne ligi niech sie dostosuja.

Jesli moge to bym chcial wcisnosc swoje 2 grosze i zaproponowac nowe reguly z uwzgednieniem   4 zespołów  awansujacych  jesli juz maja nastapic zmiany w regulach to zrobymy je ferr  :)

Data: 2010-09-08 10:37:54
Autor: s
12 graczy?
[...]

Pod tym akurat sie nie podpisze.
Kolejnosc "dzikich kart" wlasnie po to byla ustalana przed poprzednim sezonem, zeby managos od poczatku wiedzieli, na co moga liczyc.

Gdybysmy teraz zasade zmienili - "lepszy" spadkowicz bylby pokrzywdzony.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-08 13:16:52
Autor: wiLQ
12 graczy?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Sluszna uwaga i o tym nie pomyslalem.

[...]

Jak zauwazyl Slawek wiadomo co robic w takiej sytuacji, wiec wg mnie
faktycznym problemem jest ustalenie co sadza zainteresowani.

Jakby nie patrzec jest to dosyc mocne zamieszanie we wszystkich ligach,
a jak zwykle wypowiada sie raptem paru GMow gdy dla zasady wypadaloby
miec pozytywna opinie chociaz od zwyklej wiekszosci (tu mozna wpisac
wlasny komentarz na temat systemow rzadzenia ;->).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-08 04:49:38
Autor: Leszczur
12 graczy?
On 8 Wrz, 13:16, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Wysluchac mozna wszystkich ale potem i tak grupa trzymajaca wladze
powinna zrobic to na co sama ma ochote :-) Demokracja daje jedynie
prawo do zabrania głosu, wspoludzial w rzadzeniu jest iluzją :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-08 20:41:36
Autor: Gerard
12 graczy?
wiLQ wrote:
[...]

Mam nadzieję, że w tych unifikacyjnych zapędach nie narzucicie również obowiązkowego jednego systemu draftu? ;-]

[...]

Jesli to coś pomoże to w wątku o FB2 pytałem o to i były 3 czy 4 głosy przeciw 12-os. lidze [aczkolwiek ja jestem za].

pozdr

Data: 2010-09-08 11:58:13
Autor: Przemysław Dyjak
12 graczy?
Jestem za 12 drużynami. Dużo większe pole manewru i ciekawsza
rywalizacja IMO

Data: 2010-09-08 21:22:21
Autor: wiLQ
12 graczy?
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Sluszna uwaga i o tym nie pomyslalem.

Mam nadzieję, że w tych unifikacyjnych zapędach nie narzucicie również obowiązkowego jednego systemu draftu? ;-]

To pikus, w nastepnym ruchu zamierzamy narzucic kto kogo i w jakiej
rundzie bedzie draftowal ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-09 15:17:59
Autor: s
12 graczy?
Mam nadzieję, że w tych unifikacyjnych zapędach nie narzucicie również
obowiązkowego jednego systemu draftu? ;-]

Oczywiscie. Tylko licytacja live.
I jezeli ominiecie to ustalenie - na pewno zorientujemy sie w sytuacji i dosiegnie Was karzaca reka sprawiedliwosci!

Jesli to coś pomoże to w wątku o FB2 pytałem o to i były 3 czy 4 głosy
przeciw 12-os. lidze [aczkolwiek ja jestem za].

I te 3/4 glosy jak argumentowaly?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-09 06:36:37
Autor: Wojtek J.
12 graczy?
> Jesli to coś pomoże to w wątku o FB2 pytałem o to i były 3 czy 4 głosy
> przeciw 12-os. lidze [aczkolwiek ja jestem za].

I te 3/4 glosy jak argumentowaly?

Patrzyłem właśnie jak będzie wyglądała sytuacja w FB4 przy zmianie na
system 12 gm w lidze. Na dzień dzisiejszy wyszło mi, że będzie liczyła
13-14 zespołów. Założenia były następujące: FB2 zwiększa się do 12;
wszyscy GM z FB3 potwierdzają; a do FB4 wraca góra 1 GM, z tych co
porzucili team w zeszłym roku.

W FB2 3 GM opowiedziało się z 10 osobowymi ligami bo "powinniśmy
trzymać się reguł" (2 głosy - 1 bez argumentów). Ponieważ mają się
zmienić REGUŁY, nie powinno być problemu ;)

Przydałoby się wyznaczyć jakieś terminy potwierdzeń w poszczególnych
ligach. W FB3 jest niemal kompletna cisza, a niechciałbym, aby zapał
nowych graczy opadł, przez sprawy organizacyjne.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-09 17:53:53
Autor: wiLQ
12 graczy?
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A uwzgledniles, ze FB1 tez sie zwieksza?

Przydałoby się wyznaczyć jakieś terminy potwierdzeń w poszczególnych
ligach. W FB3 jest niemal kompletna cisza, a niechciałbym, aby zapał
nowych graczy opadł, przez sprawy organizacyjne.

Komisz w FB3 niech porozsyla maile do GMow. Bo predzej one sa regularnie
sprawdzane niz losowe watki na PRSK.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-09 10:47:38
Autor: Wojtek J.
12 graczy?
On 9 Wrz, 17:53, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> wszyscy GM z FB3 potwierdzają; a do FB4 wraca góra 1 GM, z tych co
> porzucili team w zeszłym roku.

A uwzgledniles, ze FB1 tez sie zwieksza?

Owszem :)

> [...]
> nowych graczy opadł, przez sprawy organizacyjne.

Komisz w FB3 niech porozsyla maile do GMow. Bo predzej one sa regularnie

Z tego co wiem FB3 nie ma komisarza. Pisałem już w tej sprawie do
Gerarda (ma dostęp do maili z FB3), ale odzewu brak :(

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-08 14:26:12
Autor: witek J
12 graczy?
Leszczur laid this down on his screen :
[...]

pickĂłw 1 i 24 oraz 12 i 13 (o circa 5-6 fp) trudniej jest nadrobic na
dystansie, więc taki układ faworyzuje tych, którzy szczęśliwie
losują.
To niestety jest prawda ;-(

Natomiast przy licytacji ten argument przestaje miec jakiekolwiek
znaczenie, bo każdy jest panem własnego budzetu.

Czy jest jakis rozsądny system licytacji on-line przez yahoo, czy niestety trzeba korzystać z instrumentĂłw "pozaligowych" lub co gorsza wykonywac draft  po przez spotkanie "na Ĺźywca"?

Pozdrowienia Witek

Data: 2010-09-08 05:54:01
Autor: Wojtek J.
12 graczy?
On 8 Wrz, 14:26, witek J <jak...@preczztym.p.lodz.pl> wrote:

Czy jest jakis rozsądny system licytacji on-line przez yahoo, czy
niestety trzeba korzystać z instrumentów "pozaligowych" lub co gorsza
wykonywac draft  po przez spotkanie "na żywca"?

W nowej odsłonie yahoo jest opcja aukcji on-line. Można zobaczyć jak
chodzi wykonując mock draft.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-08 07:45:01
Autor: witek J
[fb 1,2,3 itd] 12 graczy?
on 2010-09-07, wiLQ supposed :

... bo przy 12 druzynach spokojnie
mozna juz sobie pozwolic na system 3 awansuje / 3 spada.
Ba! W ten sposob podium nabieraloby nowego i wlasciwego znaczenia ;-)

Ja dla mnie to wygląda sensownie, choć namiesza mocno w dotychczasowych ligach.
Witek

[fb 1,2,3 itd] 12 graczy?