12 lat za próbę zabicia rowerzystki

Data: 2010-09-23 17:26:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
12 lat za próbę zabicia rowerzystki
<http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100923/BIALYSTOK/825985317>
IMO trochę za mało. Powinni c**ja przywiązać do roweru, potrącić Maluchem i
przeciorać 300m po asfalcie, a na koniec leczyć na jego koszt. Wtedy by się
nauczył, że próba zabójstwa boli.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-23 17:28:53
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1lz9jnybhm6je.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Najważniejsze, że wyrok jest prawomocny. Niech gnije p#####niec.

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-23 21:48:28
Autor: zcxz
On 23-09-2010 17:28, kml wrote:
Najważniejsze, że wyrok jest prawomocny. Niech gnije p#####niec.
Lepiej niech nie gnije tylko praca rekompensuje pannie leki, operacje itd., a jak nie bedzie pracowal to zawsze ma jakies narzady, ktore moze sprzedac.
Osoba popelniajaca przestepstwo w pierwszej kolejnosci powinna rekompensowac poszkodowanemu i jego rodzine wyrzadzone szkody.

--
zcxz

Data: 2010-09-23 22:17:06
Autor: Jan Kowalski
zcxz wrote:

[...]

Zapomniałeś dodać - zrekompensować, ale swoją własną pracą. Niech wiec teraz gość sp...ala biegiem na autostradę i kopier owy pod nią, a to co normalnie się takiemu robolowi płaci - na operacje i poprawę usytuowania pannie, którą chciał sk...syn rozjechać.
Dopiero keidy to będzie jego własna, ciężka praca, o której będzie myślał każdego dnia podczas roboty - będzie to miało sens. Samo siedzenie w ciasnej celi i gnicie nic nikomu nie da - poza kosztami takiego wypoczynku - dla nas, społeczeństwa.
A autostrady i drogi ekspresowe (ze ścieżkami rowerowymi oczywiście wzdłuż) Polsce się przydadzą.

Data: 2010-09-24 07:20:15
Autor: kml

Użytkownik "Jan Kowalski" <kowalski.jan@z.polski.pl> napisał w wiadomości news:4c9bb5c3$0$22800$65785112news.neostrada.pl...
zcxz wrote:

[...]

W UsiA więźniowie zasuwają i to nędzne grosze szyjąc spodnie etc. a kasa idzie dla ofira - rozwiązanie genialne. Rozmawiałem z pacjentem co odsiedział ponad rok i powiedział, ze zamknięcie w celi gdzie non stop pod sufitem gra telewizor czarno-biały, ciągle się śpi bo nie ma co robić a wiosnę czujesz w powietrzu bo przez małe okienko jej nawet nie widać jest koszmarnym przeżyciem. Wniosek z tego, że gnicie w celi nie jest tak bezstresowym doświadczeniem jak może się wydawać na pierwszy rzut oka.

Data: 2010-09-24 09:29:00
Autor: johnkelly
Jan Kowalski pisze:
[...]  Samo siedzenie w ciasnej
celi i gnicie nic nikomu nie da - poza kosztami takiego wypoczynku - dla nas, społeczeństwa. [...]

Da. W celi trudniej mu będzie powtórzyć wyczyn.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-09-24 12:52:49
Autor: Jan Kowalski
johnkelly wrote:

Jan Kowalski pisze:
[...]  Samo siedzenie w ciasnej
celi i gnicie nic nikomu nie da - poza kosztami takiego wypoczynku - dla
nas, społeczeństwa. [...]

Da. W celi trudniej mu będzie powtórzyć wyczyn.

WOOOOOW. Co za SUKCES więziennictwa!!! A co będzie za 12 lat? Po 12 latach spędzonych z innymi przestępcami, z których żaden nie interesował się swoją terapią i resocjalizacją, ale kolejnym grypsem?

Data: 2010-09-24 13:11:08
Autor: johnkelly
Jan Kowalski pisze:
johnkelly wrote:

Jan Kowalski pisze:
[...]

Więc co proponujesz? Prewencyjny odstrzał, czy też naiwne założenie, że będzie odpracowywał?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-09-28 01:32:46
Autor: amrac
W dniu 23.09.2010 22:17, Jan Kowalski pisze:
zcxz wrote:
Samo siedzenie w ciasnej
celi i gnicie nic nikomu nie da
No ja mam nadzieję, że współwięźniowie zadbają o to, żeby mu się zbyt dobrze nie siedziało. Wystarczy hasło klawisza: "lubi dzieci" <rotfl>

Data: 2010-09-23 17:50:31
Autor: Norbert
[...]

Ja na miejscu rodziny bym chcial jego uniewinnienia i... sam bym wykonal wyrok. Oby szybko zdechl ten smiec.

Norbert
(zwolennik kary smierci za zabojstwo i usilowanie zabojstwa)

Data: 2010-09-23 18:20:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
12 lat za próbę zabicia rowerzystki
Norbert bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
[...]

Problem w tym, że zabijesz świnię, a pójdziesz siedzieć za człowieka.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-23 18:28:41
Autor: Norbert
Norbert napisał(a):
[...]

I poszedłbyś za niego siedzieć?
To przeciez lepiej niech te 12 lat mu w pierdlu utrują życie a za 12 lat jak wyjdzie to wolna droga , można ścigać z siekierą byle bez świadków i z dobrym alibi.

Data: 2010-09-23 19:01:08
Autor: szufla
12 lat za próbę zabicia rowerzystki

To przeciez lepiej niech te 12 lat mu w pierdlu utrują życie a za 12 lat

Jak polowe tego odsiedzi to bedzie dobrze.

sz.

Data: 2010-09-23 22:42:03
Autor: Norbert
szufla napisał(a):
To przeciez lepiej niech te 12 lat mu w pierdlu utrują życie a za 12 lat

Jak polowe tego odsiedzi to bedzie dobrze.

No... może koledzy spod celi mu skrócą wyrok drastycznie...

Data: 2010-09-23 22:57:00
Autor: Jan Kowalski
Norbert wrote:

To przeciez lepiej niech te 12 lat mu w pierdlu utrują życie a za 12 lat

Jak polowe tego odsiedzi to bedzie dobrze.

No... może koledzy spod celi mu skrócą wyrok drastycznie...

Nie chcemy tego - ani Ty ani ja. Niech odpracuje to co zrobił - koszty leczenia. A potem niech zacznie pracować na swoje "celowe" czyli swoje koszta utrzymania. Co powinno być obowiązkiem a nie przywilejem każdego więźnia.

Data: 2011-10-26 20:57:40
Autor: Ryszard Mikke
Jan Kowalski <kowalski.jan@z.polski.pl> napisał(a):
Norbert wrote:

Nie chcemy tego - ani Ty ani ja. Niech odpracuje to co zrobił - koszty leczenia. A potem niech zacznie pracować na swoje "celowe" czyli swoje koszta utrzymania. Co powinno być obowiązkiem a nie przywilejem każdego więźnia.

Zlota Lopatka i tytul Archeologa Miesiaca.

--
rmikke

Data: 2011-10-27 02:03:40
Autor: AlbertStonoga
On 26 Paź, 22:57, "Ryszard Mikke" <rmi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jan Kowalski <kowalski....@z.polski.pl> napisał(a):

> [...]
> więźnia.

Zlota Lopatka i tytul Archeologa Miesiaca.

na usnecie gazety zniknęły posty z ostatnich kilku(nastu?) miesięcy.
Początkowo też tego nie zauważyłem i zdziwiła mnie liczba "nowych"
tematów.

Albert Stonoga

Data: 2011-10-28 09:55:36
Autor: Ryszard Mikke
12 lat za próbę zabicia rowerzystki [OT]
AlbertStonoga <gazeta.pl@gmail.com> napisał(a):
On 26 Pa=BC, 22:57, "Ryszard Mikke" <rmi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Jan Kowalski <kowalski....@z.polski.pl> napisa=B3(a):

> Zlota Lopatka i tytul Archeologa Miesiaca.
>
> --
> rmikke
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

na usnecie gazety znikn=EA=B3y posty z ostatnich kilku(nastu?) miesi=EAcy.
Pocz=B1tkowo te=BF tego nie zauwa=BFy=B3em i zdziwi=B3a mnie liczba "nowych=
"
temat=F3w.

Albert Stonoga

I, co gorsza, ta wiadomosc miala cos skopane i pokazywala sie z biezaca data.
Kapnalem sie, jak zobaczylem w innym watku wiadomosc od tego samego nadawcy,
tez z biezaca data i z odpowiedzia datowana normalnie.

--
rmikke

Data: 2010-09-23 20:09:44
Autor: Norbert
12 lat za próbę zabicia rowerzystki
I poszedłbyś za niego siedzieć?

Powiem tak, jak bym byl stary i ktos by cos takiego zrobil moim dzieciom, wnukom to bym sie nie zastanawial, w tym wieku nie ma sie duzo do stracenia. Zreszta skonczylbym pewnie po czyms takim w psychiatryku jako niepoczytalny i dlugo nie posiedzial. Jasne, taka zemsta to nie dla mlodej osoby... zabijesz smiecia a pojdziesz siedziec jak za czlowieka.

Norbert

Data: 2010-09-23 18:31:16
Autor: piecia aka dracorp
12 lat za próbę zabicia rowerzystki
Bo niektórzy kierowcy to mają nasrane w głowach. Dzisiaj doczepił się do mnie taki Don Kichot. Zastanawiałem się czy czasem nie będzie próbował mi zajechać drogi ale skończyło się na trąbieniu i wymianie zdań. A wszystko dlatego że nie pojechałem 300m ścieżką rowerową bo i tak na następnym skrzyżowaniu nie było żadnego znaku tylko czerwony polbruk z namalowanym rowerem.

Naprawdę nie rozumiem skąd taka nienawiść kierowców do rowerzystów. Ale powoli sam zaczynam nienawidzić kierowców przez takich debili.

Co do tematu to kara powinna być adekwatna do zbrodni. Takiego też powinno się zawlec i przeciągnąć za samochodem. No i co z tego że posiedzi 12lat ale za czyje pieniądze tam będzie siedział. Ach...koniec frustracji.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-23 20:32:59
Autor: Konrad Kosmowski
** Norbert <i@hate.spam> wrote:

I poszedłbyś za niego siedzieć?

Powiem tak, jak bym byl stary i ktos by cos takiego zrobil moim dzieciom,

Tak i po giełdach *byś* biegał z kijem baseballowym w poszukiwaniu kradzionych
rowerów gdyby nietylkocośtam, uprawiałbyś krwawą wendetę gdyby nie co innego
itd... :) No internetowy twardziel taki...

Człeniu idź się powyżywaj na dircie może się dowartościujesz, a wymierzanie
sprawiedliwości zostaw służbom.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-09-23 20:52:25
Autor: Norbert
12 lat za próbę zabicia rowerzystki

Człeniu idź się powyżywaj na dircie może się dowartościujesz, a wymierzanie
sprawiedliwości zostaw służbom.

Ostatnio wzmaga sie we mnie agresja w zwiazku z medialnymi doniesieniami o kolejnych rozjechanych pieszych i rowerzystach. No coz, chyba musze sobie zapisac haloperidol w kropelkach na takie sytuacje :)

Norbert

Data: 2010-09-23 22:44:24
Autor: bans
W dniu 2010-09-23 20:52, Norbert pisze:

Ostatnio wzmaga sie we mnie agresja w zwiazku z medialnymi doniesieniami
o kolejnych rozjechanych pieszych i rowerzystach. No coz, chyba musze
sobie zapisac haloperidol w kropelkach na takie sytuacje :)

BTW znajoma lekarka ostatnio stwierdziła, że takich ilości potrąconych rowerzystów to im jeszcze nigdy nie przywożono :/

--
bans

Data: 2010-09-23 23:27:07
Autor: Norbert
12 lat za próbę zabicia rowerzystki

BTW znajoma lekarka ostatnio stwierdziła, że takich ilości potrąconych
rowerzystów to im jeszcze nigdy nie przywożono :/

Bo wiecej i wiecej ludzi przekonuje sie do rowerow, oferta jest dobra dla kazdego. Niestety nie nastapila jakas znaczna poprawa mentalnosci kierowcow. Jada zwczajnie droga moge uslyszec kilka kurew i pedalow po drodze. Chory kraj, ja go nie ulecze...

Norbert

Data: 2010-09-23 22:04:09
Autor: dobrov
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Niepotrzebne ceregiele - stryczek - szybko i sprawnie.

Data: 2010-09-23 22:18:20
Autor: Jan Kowalski
dobrov wrote:

[...]

Za duży koszt. Lina kosztuje, kat, apelacje... Poza tym moralnośc, sumienie, etc. Niech się wypłaci z tego co ma. A jak ma za mało na pokrycie ksoztów leczenia - niech go wezmą do budowy dróg rowerowych, eskresowych i autostrad.

Data: 2010-09-23 23:20:10
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "dobrov" <dobrov0@interia.pl> napisał w wiadomości news:i7gbrp$atr$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nienienie. Na to zawsze jeszcze będzie czas. Teraz niech pocierpi, chłopaki w pierdlu "lubią" takich krzywdzących dzieci skurwysynów.

--
Yogi(n)
http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

Data: 2010-09-24 05:46:26
Autor: michuw
12 lat za próbę zabicia rowerzystki
On 23 Wrz, 17:26, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
GG:3585538 | JID: m_karw...@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies cię j***ł,
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

ciezko zrozumiec obronce tego kolesia, ja rozumiem ze praca i poczucie
obowiazku ale on chyba nie ma w ogole moralnosci usiłujac udowodnic,
ze to byl wypadek drogowy.

pzdr

Data: 2010-09-24 22:02:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
12 lat za próbę zabicia rowerzystki
michuw bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
ciezko zrozumiec obronce tego kolesia, ja rozumiem ze praca i poczucie
obowiazku ale on chyba nie ma w ogole moralnosci usiłujac udowodnic,
ze to byl wypadek drogowy.

Taka praca. Jedni dają dupy za pieniądze, inni są prawnikami. --
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-26 14:01:51
Autor: robertcb
12 lat za próbę zabicia rowerzystki
Oby go tam w celi przecwelili i skopali jak worek treningowy.

Data: 2010-09-28 01:43:59
Autor: amrac
W dniu 26.09.2010 14:01, robertcb@poczta.onet.pl pisze:
Oby go tam w celi przecwelili i skopali jak worek treningowy.

Na prezydenta!

12 lat za próbę zabicia rowerzystki