120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-14 16:14:11
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji
"Policja kupi Alfa Romeo 159 w ramach zamówienia wartego 16 mln zł. Do
służby trafi 120 radiowozów pościgowych z wideo rejestratorami.
Policja kupi Alfa Romeo 159 w ramach zamówienia wartego 16 mln zł. Do
końca roku do czterech komend policji w Polsce (Opole, Białystok,
Gdańsk i Warszawa) trafi 120 radiowozów pościgowych z wideo
rejestratorami."

Z ciekawostek:

Będą oznakowane czyli koniec z cichociemnością

Dodatkowko muszą mieć oznakowanie, że sfinansowane ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego itp, itd.

Jak kogoś to bawi to tu są wszystkie szczegóły:
http://przetargi.policja.pl/portal/zp/529/49259/51Ctr09MK.html

Może ktoś z tego SIWZu wyczyta czy rejestrator ma chodzić cały czas i
czy mikrofon, który jest w kabinie będzie cały czas włączony ;)

Data: 2010-04-15 00:21:50
Autor: Waldek Godel
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:14:11 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

Może ktoś z tego SIWZu wyczyta czy rejestrator ma chodzić cały czas i
czy mikrofon, który jest w kabinie będzie cały czas włączony ;)

ale co, że pierwsze pół dnia w serwisie tez ma chodzić? ;-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-04-15 08:48:34
Autor: bratPit[pr]
120 Alf 159 dla Policji
[...]

z całą sympatią do marki, Alfa dla Policji to nie jest dobry pomysł,

brat

Data: 2010-04-15 09:28:20
Autor: Usrobo
120 Alf 159 dla Policji
bratPit[pr] pisze:
[...]

fiaty bravo sie sprawdziły

michal

Data: 2010-04-15 11:26:36
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6cs7$lbc$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest rewelacyjny pomysł dla sieci serwisowej Alfy. Kontenery zawieszeń już płyną do Polski :>

kml

Data: 2010-04-15 11:39:31
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 11:26:36 +0200, kml napisał(a):

z całą sympatią do marki, Alfa dla Policji to nie jest dobry pomysł,

To jest rewelacyjny pomysł dla sieci serwisowej Alfy. Kontenery zawieszeń już płyną do Polski :>

 Widziałeś kiedyś na oczy zawieszenie w 159?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 12:08:45
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:d5ovm6c3d40v$.6hpua8ccy9cn.dlg40tude.net...
[...]

A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

kml

Data: 2010-04-15 03:48:55
Autor: hamberg
120 Alf 159 dla Policji
A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie
eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?

Data: 2010-04-15 16:51:56
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:9cf28256-5dd4-4228-acc8-45d3a63847a030g2000yqi.googlegroups.com...
A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie
eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?
==

Wiem i z chęcią to skonfrontuje na PMS.

kml

Data: 2010-04-16 16:00:56
Autor: Bartek
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:9cf28256-5dd4-4228-acc8-45d3a63847a030g2000yqi.googlegroups.com...

to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?

spokojnie. niech tak mówią, byle glosno, bo  chcial bym takie auto kiedys kupic, ;)

lancie też są do dupy, naprawde;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-04-16 22:20:29
Autor: Michał
120 Alf 159 dla Policji
> to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?

spokojnie. niech tak mówią, byle glosno, bo  chcial bym takie auto kiedys kupic, ;)

lancie też są do dupy, naprawde;)

lancia ze schodów jedna spadała i jeździ ;) nic nie trzeba było wymieniać
(przez 15kkm)

Data: 2010-04-16 23:44:34
Autor: The_EaGle
120 Alf 159 dla Policji
Bartek pisze:
[...]

Ja też, to drugi samochód jaki biorę pod uwagę przy wymianie auta.
Jeden to kombi 407 a drugi to wlasnie sportback 159. Niech będzie jak najtańszy :D

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-17 11:28:00
Autor: Jurand
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-15 12:25:03
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 12:08:45 +0200, kml napisał(a):

Widziałeś kiedyś na oczy zawieszenie w 159?

A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

 Oczywiście. Konstrukcja jest dużo bardziej pancerna i wytrzymała w
porównaniu do 156/147.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 16:50:10
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1xy7s10eo0vtm$.1pz1lhagnqrih.dlg40tude.net...
[...]

A czy dzięki temu można ją uznać za odporną polskie drogi? Z tego co ja rozmawiałem z ludzmi to nadal nie jest zawieszenie do polskich warunków na zasadzie takiej, że jest lepiej ale nie jest dobrze.

kml

Data: 2010-04-15 17:04:41
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 16:50:10 +0200, kml napisał(a):

[...]

 Do polskich warunków to jest zawieszenie Kamaza i analogiczne :)

 Tak, jest lepiej, ale tak skomplikowane zawieszenie siłą rzeczy będzie
bardziej podatne na zużycie. Jednak nie zaczyna się sypać już po 20-30kkm
jak to mogło się zdarzyć w poprzednim modelu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 17:43:08
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:b008gaf3lxeh$.1aj5e2oi24qq8$.dlg40tude.net...
[...]

Moje pytanie bierze się stąd, że samochody policyjne jeżdzą naprawdę dużo i tak jakoś nie pasuje mi to do trwałości alfy, nie mniej jednak gdzieś czytałem to vectry jeżdzą non stop, ale bez najmniejszego problemu na siebie zarabiają ...  Alfy są dużo ładniejsze :)

kml

Data: 2010-04-15 18:22:15
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:43:08 +0200, kml napisał(a):

[...]

 To się nie martw, bo polscy kierowcy dadzę i Alfie zarobić na siebie ;)

 No i faktycznie wprowadzą duże urozmaicenie na nasze drogi. Tyle 159-tek
sprzedaje się w Polsce przez 8 miesięcy (plus import rzecz jasna).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 19:09:06
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:9k7menasqye3$.obzgou9d8hq6.dlg40tude.net...
[...]

Jak płacić to najlepiej ładnej pani policjantce w Alfie niż panu z wąsami z vectry :P

kml

Data: 2010-04-16 00:08:52
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Thu, 15 Apr 2010 17:43:08 +0200,  kml wrote:
[...]

taki samochod moze zarabiac 500zl/10km.  Az tak awaryjne to nawet alfy nie sa, no moze BMW mogloby sie nie
zalapac :-)

Na szczescie kasa nie wplywa do kasy policji :-)

J.

Data: 2010-04-16 22:04:36
Autor: Jurand
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hq792v$3gc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przepraszam - zdefiniuj pojęcie "polska droga". Bo nabrało ono ostatnimi czasy bardzo szerokiego znaczenia.

Jurand.

Data: 2010-04-16 23:41:49
Autor: The_EaGle
120 Alf 159 dla Policji
kml pisze:

[...]

W 159ce z tego co wiem jest bardziej odporne zawieszenie niż poprzedniego passata a te jakoś służyły w policji.
Silniki diesla to te same co w vectrach wiec nie się co psuć bardziej niz teraz, jeżeli chodzi o benzyna to różnie z tym bywa.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-15 10:37:41
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:14:11 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

"Policja kupi Alfa Romeo 159 w ramach zamówienia wartego 16 mln zł. Do
służby trafi 120 radiowozów pościgowych z wideo rejestratorami.

 I dobrze, nie będą inni świrować w zasięgu wzroku ;-)
 Tylko trzeba jakąś czapkę kapitańską skombinować za przednią szybę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 11:42:52
Autor: Paweł
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Przemek V" <przemmvv@gmail.com> napisał w wiadomości news:9897a0a6-a1c0-4b2a-b8eb-97b8f0d8b7a2i37g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

132000 PLN za auto

--
Paweł

Data: 2010-04-15 12:05:07
Autor: R.
120 Alf 159 dla Policji
[..]
A przetarg to pod Alfę był ustawiony (rozstaw osi z SIWZ'a i moc w KW pasują), czy przypadkiem Alfa im wyszła?

R.

PS. We Włoszech jeździ tego od groma, wszystkie możliwe Alfy we wszystkich gatunkach ichniejszej policji

Data: 2010-04-15 12:10:06
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "R." <zawiert@a.pl> napisał w wiadomości news:hq6ocj$8qg$1z-news.wcss.wroc.pl...
[..]
A przetarg to pod Alfę był ustawiony (rozstaw osi z SIWZ'a i moc w KW pasują), czy przypadkiem Alfa im wyszła?

Nawet Aro nie było przypadko :)

PS. We Włoszech jeździ tego od groma, wszystkie możliwe Alfy we wszystkich gatunkach ichniejszej policji

To normalne, że promują swoją markę.

kml

Data: 2010-04-15 12:26:25
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 12:05:07 +0200, R. napisał(a):

[..]
A przetarg to pod Alfę był ustawiony (rozstaw osi z SIWZ'a i moc w KW pasują), czy przypadkiem Alfa im wyszła?

 Czytałem to wczoraj na alfanews.pl - tam była dodatkowo informacja, że
Opel dał wyższą cenę za Insignię.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 12:44:35
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:b6j4xoinn1e7$.i33mvs3kyjdm$.dlg40tude.net...
[...]

Czy oni powariowali?
Kto daje takie warunki przetargu, że łapią się tylko auta tej klasy?

Powinni zdecydowanie zapisać takie, żeby nie łapało się nic poniżej Ferrari F1.
Debile.

Data: 2010-04-15 13:35:45
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 12:44:35 +0200, Cavallino napisał(a):

Czytałem to wczoraj na alfanews.pl - tam była dodatkowo informacja, że
Opel dał wyższą cenę za Insignię.

Czy oni powariowali?
Kto daje takie warunki przetargu, że łapią się tylko auta tej klasy?

 Jeśli to mają być auta pościgowe, to chyba są sensowne warunki?

 Mają kupować 0.9tt bo taniej?
 Na zakup mocniejszych Mondeo też się krzywiłeś?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 13:44:56
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1qhbkjycpl3m0.k28t6sy7uux8.dlg40tude.net...
[...]

Nie bardzo.
Coś powoduje że wygrała Alfa a nie np. mocne Bravo.

I nie wierzę że przetestowali właściwości trakcyjne.
Więc pewnie wystawili jakieś wymagania, że Fiat zaproponował Alfę a nie Fiata, a Ople Insignię a jakąś Astrę.
Na pewno nie była to cena (a tak być powinno).

Mają kupować 0.9tt bo taniej?
Na zakup mocniejszych Mondeo też się krzywiłeś?

Ja się na każdy prezent dla policji drogowej krzywię.

Data: 2010-04-15 13:58:03
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:44:56 +0200, Cavallino napisał(a):

Jeśli to mają być auta pościgowe, to chyba są sensowne warunki?

Nie bardzo.
Coś powoduje że wygrała Alfa a nie np. mocne Bravo.

 Rozmiar. Zaś ofert było 7.

I nie wierzę że przetestowali właściwości trakcyjne.
Więc pewnie wystawili jakieś wymagania, że Fiat zaproponował Alfę a nie Fiata, a Ople Insignię a jakąś Astrę.

 Masz opisane warunki w SIWZ. Główne ograniczenia dotyczą minimalnego
rozstawu osi i długości auta (chyba, że zaczniesz marudzić na wymóg
klimatyzacji i elektrycznie opuszczanych szyb).

 Dużym bezpieczniej i wygodniej.

Na pewno nie była to cena (a tak być powinno).

 Kryteria oceny: Cena - 100%.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 14:10:42
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1bpgy1kcl59cp.p5l9j2ezdnh0.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:44:56 +0200, Cavallino napisał(a):

Jeśli to mają być auta pościgowe, to chyba są sensowne warunki?

Nie bardzo.
Coś powoduje że wygrała Alfa a nie np. mocne Bravo.

Rozmiar.

Ano właśnie.
Trzeba było S-klasy sobie zażyczyć.

Masz opisane warunki w SIWZ. Główne ograniczenia dotyczą minimalnego
rozstawu osi i długości auta

Zapewne.
I to jest właśnie przegięcie.
O tym przecież piszę.

Dużym bezpieczniej i wygodniej.

Alfa nie jest ani zasadniczo większa, ani pewnie bardziej bezpieczna od dużych kompaktów.
Tylko dłuższa i przede wszystkim droższa.

Na pewno nie była to cena (a tak być powinno).

Kryteria oceny: Cena - 100%.

Kryteria które krytykuję, leżą w zakresie wymagań przetargowych.
Przecież nie mam pretensji do Fiata, tylko do polucji.

Data: 2010-04-15 15:47:21
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:10:42 +0200, Cavallino napisał(a):

Zapewne.
I to jest właśnie przegięcie.
O tym przecież piszę.

 Zajdzie potrzeba przewiezienia czegoś większego, to mają rzucać na
siedzenie? Poza tym hot-hatche też nie są zbyt tanie.

Dużym bezpieczniej i wygodniej.

Alfa nie jest ani zasadniczo większa, ani pewnie bardziej bezpieczna od dużych kompaktów.

 Ma typowe rozmiary dla auta swojej klasy, jest większa od kompaktów.

 No i ma te swoje pięć gwiazdek, siedem poduch plus masa blachy z przodu do
gięcia się. Do tego świetnie się prowadzi.

Kryteria oceny: Cena - 100%.

Kryteria które krytykuję, leżą w zakresie wymagań przetargowych.
Przecież nie mam pretensji do Fiata, tylko do polucji.

 No tak, w końcu "u" jest blisko "i".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 15:56:00
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:4tpulirsr31u.1vnvjdcl4zjqx.dlg40tude.net...
[...]

LOL
Jak zajdzie potrzeba przewiezienia czegoś większego, to prędzej to przewiozą hatchbackiem niż sedanem.
Dużo prędzej.

Poza tym hot-hatche też nie są zbyt tanie.

20% różnicy w cenie to jednak spora kwota.

Alfa nie jest ani zasadniczo większa, ani pewnie bardziej bezpieczna od
dużych kompaktów.

Ma typowe rozmiary dla auta swojej klasy, jest większa od kompaktów.

Tak, o kilka cm w każdą stronę.
Faktycznie warto wydać 20 000 zł więcej.

No i ma te swoje pięć gwiazdek, siedem poduch plus masa blachy z przodu do
gięcia się.

Akurat tutaj niewiele się różni od kompaktów.

Do tego świetnie się prowadzi.

Co nie znaczy że hot hatch prowadzi się gorzej.

Data: 2010-04-15 14:29:30
Autor: Rafał Grzelak
120 Alf 159 dla Policji
Cavallino wrote:

[...]

Wiesz... troche strach tak zapier...ac na zlamanie karku jako tajniak
malym autem ;p
Duzo stabilniej sie trzyma kiedy przy 200kmph wyprzedzasz na 3go
filmujac morderce co konczyl manewr wyprzedzania na wylaczonym obszarze
jezdni i to przy 120@90.

;>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-15 14:35:27
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości news:

[...]

Znaczy co, 40 cm więcej blachy z tyłu niesamowicie zwiększa poczucie bezpieczeństwa?
Bez przesady, hot hatche są przygotowane na prędkości jakie rozwijają.
Pewnie nie mniej niż auta klasy D o podobnej mocy, a może nawet bardziej.

Nie mówię przecież, że mieli kupić 100 konne auta klasy B, 200 konne kompakty też są w sprzedaży i są sporo tańsze niż Alfa, o Insigni nie wspominając.

Duzo stabilniej sie trzyma

A co go trzyma poza psychiką policaja?

Data: 2010-04-15 18:01:45
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik Cavallino cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Cavallino, please, takiej ironi nie załapac...?

Data: 2010-04-15 20:16:15
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D5BC30D3284Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nawet jako ironia nie było w tym prawdy.

Data: 2010-04-16 06:39:01
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
[...]

Doszukiwanie sie prawdy i faktów w ironi moznaby nazwac cavallinowaniem... ;-P

Data: 2010-04-16 10:50:39
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

Nawet jako ironia nie było w tym prawdy.

Doszukiwanie sie prawdy i faktów

Tak, przyzwyczaiłem się że to ostatnie czego można doszukiwać się na grupie.
Lepiej sobie pobełkotać bez ładu i składu.

Data: 2010-04-16 10:01:49
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
[...]

nie lawiruj.
Nie chodzi o doszukiwanie sie prawdy i faktów na grupie, tylko o doszukiwanie sie ich w ironii!
Przeciez Rafał dokładnie zgadzał sie z twoim stanowiskiem!

Data: 2010-04-16 12:11:40
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

Nie chodzi o doszukiwanie sie prawdy i faktów na grupie

Może Tobie nie chodzi.

, tylko o
doszukiwanie sie ich w ironii!

Może Ty masz takie idee fix, mnie chodzi o niepisanie nieprawdy.

Przeciez Rafał dokładnie zgadzał sie z twoim stanowiskiem!

No i co z tego?
To nie mogę z tego powodu sprostować nieścisłości w jego poście?

Data: 2010-04-16 15:01:53
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik Cavallino cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl ...

No i co z tego?
To nie mogę z tego powodu sprostować nieścisłości w jego poście?

EOT z dodatkowym pytaniem (bo juz sie znudziłem):
jak ktos ci opowiada dowcip, to tez prostujesz zawarte w nim tezy?

Data: 2010-04-16 21:54:22
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D5CA4A9F8805budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Już Ci pisałem o demagogii i Twojej skłonności do zmian tematu i zamiast konkretów do dygresji do dupy Maryni, czy jeszcze nie?

Data: 2010-04-15 21:53:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
120 Alf 159 dla Policji
Cavallino pisze:

Duzo stabilniej sie trzyma

A co go trzyma poza psychiką policaja?

Właśnie ten większy rozstaw osi, ciut większa masa, a co za tym idzie, choćby mniejsza podatność na podmuchy wiatru.
Nawiasem mówiąc - piszesz jakby z pełnymi gaciami, że w twoim rejonie sie coś mocniejszego pojawiło. Strach będzie zap...lać 115-konną Kijanką, co?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-15 23:32:04
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hq7qtk$4ne$5news.dialog.net.pl...
Cavallino pisze:

Duzo stabilniej sie trzyma

A co go trzyma poza psychiką policaja?

Właśnie ten większy rozstaw osi,

Ta o 4 cm np.
Wierzysz w to co piszesz (że jesteś w stanie to zauważyć)?

Że niby Megane (II) Kombi będzie prowadziło się lepiej niż Megane Hatchback?
ROTFL !!!!
A różnica w rozstawie osi dla II wynosiła 10 cm.
Dużo więcej niż między tymże kombi a Alfą 159.

Nawiasem mówiąc - piszesz jakby z pełnymi gaciami, że w twoim rejonie sie coś mocniejszego pojawiło. Strach będzie zap...lać 115-konną Kijanką, co?

Moja kijanka od zawsze nie jest żadną konkurencją dla dokładnie żadnego pojazdu z videoradarem - to zwykły dupowóz.
Po prostu szkoda mi Alf dla polucaji i kasy z podatków także.

Data: 2010-04-15 23:28:38
Autor: Ludvigus
120 Alf 159 dla Policji
W dniu 2010-04-15 14:35, Cavallino pisze:
[...]

AR159 ma bardzo długą maskę, stabilnie się prowadzi i jest dużo bezpieczniejsze, niż jakaś astra czy bravo. Dociera?!

[...]

Coś się tak na AR uwziął? Myślisz, że taka Vectra C z wideorejestratorem była dużo tańsza, niż AR159?

--
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2010-04-15 23:36:14
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Ludvigus" <email@w.sygnaturce> napisał w wiadomości news:

AR159 ma bardzo długą maskę, stabilnie się prowadzi i jest dużo bezpieczniejsze, niż jakaś astra czy bravo. Dociera?!

Nie rozumiesz.
Chodzi o to, że ta Alfa spełnia te warunki TYLKO dlatego że ma z tyłu kufer.
Gdyby nie miała, to by nie spełniała (tak jak np. nie spełnia Lancia Delta).

A raczej nic by jej to nie zaszkodziło, może wręcz przeciwnie.
Jestem dziwnie spokojny, że na torze ta Alfa nie poradzi sobie ani z Focusem RS, ani z Megane Sport.
Na ulicy podobnie.

A co go trzyma poza psychiką policaja?

Coś się tak na AR uwziął?

Uwziąłem się na wyrzucanie publicznej kasy wg widzimisie panów polucjantów.

Myślisz, że taka Vectra C z wideorejestratorem była dużo tańsza, niż AR159?

Nie wiem, ale przynajmniej nie paskudziła obraz marki do której mam sentyment psiarskim wypełnieniem.

Data: 2010-04-16 00:11:09
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:36:14 +0200, Cavallino napisał(a):

A raczej nic by jej to nie zaszkodziło, może wręcz przeciwnie.
Jestem dziwnie spokojny, że na torze ta Alfa nie poradzi sobie ani z Focusem RS, ani z Megane Sport.

 Porównywanie z takimi wersjami seryjnej 159 nie ma sensu. Niestety przez
"kryzys" nie trafiła do produkcji 159 GTA z V8 od Maserati/8C, która by te
auta wciągnęła nosem.

Uwziąłem się na wyrzucanie publicznej kasy wg widzimisie panów polucjantów.

 Gdyby wybrali mniejsze samochody, to by się zapewne znaleźli wyśmiewający
taką decyzję. Niestety Policja jak się nie obróci, to ma d.. z przodu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 00:31:37
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
[...]

Ale to są właśnie auta, które powinny być zakupione jeśli potrzeba czegoś szybkiego.
Lans w Alfach to sobie polucjanci mogą uprawiać za własną kasę.

Uwziąłem się na wyrzucanie publicznej kasy wg widzimisie panów polucjantów.

Gdyby wybrali mniejsze samochody, to by się zapewne znaleźli wyśmiewający
taką decyzję.

Ale chociaż kasa pozostałaby w budżecie.
Ponoć biednym.

Niestety Policja jak się nie obróci, to ma d.. z przodu.

Niech sie zwolnią biedaczki.
A Ty mógłbyś już dac sobie siana z tą obroną psiarni z byle okazji.
Idź z tym na jakieś policyjne forum.

Data: 2010-04-16 01:45:10
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Fri, 16 Apr 2010 00:31:37 +0200, Cavallino napisał(a):

Ale to są właśnie auta, które powinny być zakupione jeśli potrzeba czegoś szybkiego.

 I ile by wtedy musieli wydać? To by się dopiero krzyk podniósł...

Lans w Alfach to sobie polucjanci mogą uprawiać za własną kasę.

 W przetargu pewnie brała udział Octavia (nie sądzę, by Superba wystawili),
a okazała się droższa. Gdzie tu lans? Tania włoszczyzna ;)

Ale chociaż kasa pozostałaby w budżecie.
Ponoć biednym.

 Nie licz na to, że oni by na tym skorzystali...

Niestety Policja jak się nie obróci, to ma d.. z przodu.

Niech sie zwolnią biedaczki.
A Ty mógłbyś już dac sobie siana z tą obroną psiarni z byle okazji.
Idź z tym na jakieś policyjne forum.

 A Ty mógłbyś już dać sobie spokój z atakowaniem Policji przy byle okazji.
 Idź z tym na jakieś forum "JP na 100%", przyklasną Ci.
 Raptem drugi raz się wypowiadam na ten temat w ostatnim czasie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 10:49:14
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1andrkw7on23r$.1n3r8k975fd9k$.dlg40tude.net...
[...]

Przejrzyj sobie na Samar.pl listę kompaktów mocniejszych niż 200 KM.
Większość jest tańsza od Alfy 159 o tej mocy.

Lans w Alfach to sobie polucjanci mogą uprawiać za własną kasę.

W przetargu pewnie brała udział Octavia (nie sądzę, by Superba wystawili),

Nie sądzę, Octavia ma rozstaw osi za mały.

Ale chociaż kasa pozostałaby w budżecie.
Ponoć biednym.

Nie licz na to, że oni by na tym skorzystali...

Ich to ja mam dokładnie gdzieś.
Budżet miał skorzystać, a nie psy.

A Ty mógłbyś już dać sobie spokój z atakowaniem Policji przy byle okazji.

Nie ma mowy.
Psy do budy, a nie na drogi i na grupę.

Data: 2010-04-16 10:01:42
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik Cavallino cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl ...

W przetargu pewnie brała udział Octavia (nie sądzę, by Superba
wystawili),

Nie sądzę, Octavia ma rozstaw osi za mały.

i to juz jest ciekawe, prawda?
AR ok, Octavia juz nie.
O jakie to poscigi chodzi, gdzie 200 konna octavia nie da rady? Moze w takich syuacjach lepiej ustawic blokade?

Data: 2010-04-16 12:10:08
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D5C72CB578F9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

To akurat jest logiczne, skoro chcieli aut klasy D, to Octavia się nie łapie, tak jak wszystkie inne kompakty.

O jakie to poscigi chodzi,

IMO nie chodzi o pościgi, a o videoradarowanie.

Data: 2010-04-16 15:01:48
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
[...]

a dlaczego nie Octavia?

O jakie to poscigi chodzi,

IMO nie chodzi o pościgi, a o videoradarowanie.

no wlasnie to chciałem zasugerowac.

Data: 2010-04-16 21:52:06
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
[...]

Bo to kompakt i to wcale nie największy.
Tak trudno w googla wrzucić?

Data: 2010-04-17 06:01:56
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 14:06:17
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-16 18:08:50
Autor: jerzu
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 12:10:08 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

To akurat jest logiczne, skoro chcieli aut klasy D, to Octavia się nie łapie, tak jak wszystkie inne kompakty.

To co zaproponował im Pol-Mot Auto albo Carsed? Superby?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-16 17:01:43
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl ...

To akurat jest logiczne, skoro chcieli aut klasy D, to Octavia się nie łapie, tak jak wszystkie inne kompakty.

To co zaproponował im Pol-Mot Auto albo Carsed? Superby?

a to wybacz, opieram sie na tym, co pisze sie na grupie.
To jakie auta nie załapały sie?
Bo juz sie pogubiłem.
Sadziłem, ze problem polega na tym, ze do przetargu nie załapały sie wszelkie mondeo, octavie, vectry, ktore dotychczas były kupowane przez policje.

Data: 2010-04-16 21:07:26
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D5CC04DBB757budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Octavia, Insignia, Laguna na 99% startowały.

Głównym ograniczeniem poza tym 2700 rozstawu osi była minimalna moc 200 KM połączona z faktem, że na auta powyżej 2000 cm3 jest już 18 % akcyzy. Przy kryterium 100% cena sprzedawcy bez mocnego dwulitrowego silnika w ofercie nie mieli praktycznie szans. Stąd IMHO brak ofert od Forda bo wtedy nie było jeszcze silnika 2.0 Ecoboost. Ciekawe czy ktoś startował z Passatem?

Data: 2010-04-16 21:58:04
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:

Octavia, Insignia, Laguna na 99% startowały.

Głównym ograniczeniem poza tym 2700 rozstawu osi

Zdecyduj się.
Bo albo było ograniczenie do 2700, albo Octavia mająca 2578 w najlepszym przypadku mogła w nim startować.
To już Bravo ma większy - 2600.

Data: 2010-04-16 22:28:02
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hqafgb$7tj$1news.onet.pl...
[...]

Tyż prawda ;)

Czyli pewnie nie Octavie tylko Passaty...

Data: 2010-04-17 06:01:48
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-16 22:19:41
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Fri, 16 Apr 2010 21:07:26 +0200, Przemek V napisał(a):

[...]

 Octavia się faktycznie nie łapie, musieliby wystawić Superba. Tylko ten z
kolei nie ma sensownego silnika do tego przetargu - 1.8TSI za słaby a nie
sądzę, by finansowo dali radę z 3.6FSI.

 Może jednak z Passatem 2.0TSI startowali?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 11:08:13
Autor: Brzezi
120 Alf 159 dla Policji
pią, 16 kwi 2010 o 10:49 GMT, Cavallino napisał(a):

I ile by wtedy musieli wydać? To by się dopiero krzyk podniósł...

Przejrzyj sobie na Samar.pl listę kompaktów mocniejszych niż 200 KM.
Większość jest tańsza od Alfy 159 o tej mocy.

Ale nie jest wazny cennik ze strony, tylko cena w ofercie przetargowej?
czyz nie?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-16 11:11:44
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.hsga7t.2rm.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Oczywiście.
Ale logiczne jest, że hurtem jest taniej, więc jeśli standardowa cena jest o 20% niższa, to i cena do przetargu byłaby niższa.
Tyle że te auta nie mogły wystartować, jako że polucja zażyczyłą sobie luksusów.

Data: 2010-04-16 12:04:19
Autor: Brzezi
120 Alf 159 dla Policji
pią, 16 kwi 2010 o 11:11 GMT, Cavallino napisał(a):

Oczywiście.
Ale logiczne jest, że hurtem jest taniej, więc jeśli standardowa cena jest o 20% niższa, to i cena do przetargu byłaby niższa.

Roznie bywa, czesto jest tak ze detalicznie A jest tansze od B, ale
hurtowo B jest tansze od A

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-16 12:12:24
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.hsgdh3.2rm.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Nie dane będzie sprawdzić, przetarg był ustawiony pod auta klasy D i tyle.
Zastanawiam się co spowodowało że nie klasy S.

Data: 2010-04-16 12:13:11
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 11:11:44 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Luksusy - wideorejestrator, radiotelefon ? :-)

Bo reszta w aucie tej mocy to juz standardowe wyposazenie.

J.

Data: 2010-04-16 12:14:58
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nbdgs51qmnc8m1jcsaejepfee9g02dn6pb4ax.com...
[...]

Nie - luksusy to większe auto z nadmiarem mocy.
To co piszesz da się zamontować w każdym - dowód jest taki że Megane już jeździ jako videoradar w polskiej policji.
A że debile którzy prowadzą takie auta już je porozbijali to nie wina auta.

Data: 2010-04-16 12:43:33
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 12:14:58 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Ale cena obejmuje tez video, radio i dwie anteny.

Co do mozliwosci montazu .. im mniejsze auto tym kazdy dodatkowy
element bardziej przeszkadza, choc elektronika sie miniaturyzuje.

No i niezbedne wyposazenie policjantow wymaga bagaznika a nie imitacji
- ten "wozek" do mierzenia odleglosci wypadkowych, fotoradar slupkowy,
mozliwe ze pojemnik na smieci :-)

A że debile którzy prowadzą takie auta już je porozbijali to nie wina auta.

Vectr nie rozbili, mondeo nie rozbili, a meganki juz wszystkie ?
Moze jednak wina auta - moze miekkie francuskie zawieszenie nie nadaje
sie do ostrej jazdy :-)

J.

Data: 2010-04-16 12:48:47
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
[...]

A teraz jest dzień, a za kilkanaście godzin będzie noc.
Napisz mi coś czego nie wiem, albo skup się na dyskusji, bo widać nie raczyłeś się dowiedzieć czego dotyczy.

Co do mozliwosci montazu .. im mniejsze auto tym kazdy dodatkowy
element bardziej przeszkadza, choc elektronika sie miniaturyzuje.

Przestań truć, nie chodzi o auto mniejsze (przynajmniej na tyle żeby miało to jakiekolwiek znaczenie w kwestiach o których piszesz), a tylko niższej klasy.

A że debile którzy prowadzą takie auta już je porozbijali to nie wina auta.

Vectr nie rozbili, mondeo nie rozbili,

Jak to nie?
Co chwile się przecież cieszę, jak jakiś polucjant takie auto potrzaska, co wywołuje oburzenie grupowych policyjnych dupowłazów rodem z ORMO.

a meganki juz wszystkie ?

A gdzie przeczytałeś że wszystkie?

Moze jednak wina auta - moze miekkie francuskie zawieszenie nie nadaje
sie do ostrej jazdy :-)

LOL !!!
Miękkie zawieszenie?
Wiesz o jakim aucie piszesz, czy tylko znaczkiem firmowym się zająłeś?

Data: 2010-04-16 13:28:55
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 12:48:47 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Ceny chyba dotyczy ?
[...]

No coz, w przetargu nie bylo wymogu "klasy" tylko wielkosci i ceny.
Nie wiem czy meganka byla za mala, czy po prostu drozsza od alfy :-)

Ale wiem ze np na miejscu pasazera w starszej Astrze siedzi mi sie
mniej wygodniej niz w vectrze. A jeszcze gdzies trzeba zmiescic
dodatkowe wyposazenie oraz 200KM silnik,
[...]

Jak sie goni piratow to wypadki musza sie zdarzac :-)
Ale statystyka bylaby ciekawa - ile tych pojazdow bylo, ile sie
rozbilo ..
a meganki juz wszystkie ?
A gdzie przeczytałeś że wszystkie?

Czyli tylko jedna ? Ta na torach kolejowych.

J.

Data: 2010-04-16 13:35:10
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fvhgs5trc1grekhb5cn1bea0bsvitoashm4ax.com...
[...]

Ceny Alfy nie.

No coz, w przetargu nie bylo wymogu "klasy" tylko wielkosci i ceny.

Jasne.
Bo tak ścisłe wytyczenie rozstawu osi, żeby kompakt się nie załapał to nie jest wybór klasy.
Niestety, ja mam więcej niż 5 lat i taki naiwny nie jestem.

Ale wiem ze np na miejscu pasazera w starszej Astrze siedzi mi sie
mniej wygodniej niz w vectrze

Też starszej?
Bo doskonale pamiętam z jakiegoś artykułu, że poprzednia Astra, kombi bodajże, była większa niż w tym samym okresie sprzedawana Vectra.

Jak sie goni piratow to wypadki musza sie zdarzac :-)

Jakoś zdecydowana większość to nieudolna próba videofilmowania, albo autopiractwo, a nie pościg.
Więc bez demagogii/

a meganki juz wszystkie ?
A gdzie przeczytałeś że wszystkie?

Czyli tylko jedna ? Ta na torach kolejowych.

A nie wiem ile, bo niby skąd mam wiedzieć?
Nic o ilościach nie pisałem.
Może i jedna.

Data: 2010-04-16 13:50:50
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 13:35:10 +0200,  Cavallino wrote:
Ale wiem ze np na miejscu pasazera w starszej Astrze siedzi mi sie
mniej wygodniej niz w vectrze

Też starszej?

Tez starszej. W wiekszym aucie mam po prostu swobode ulozenia nog, w
mniejszym musze trzymac jak projektan przewidzial, bo cos uwiera.

Kierowcy to dotyczy w mniejszym stopniu, bo pedaly wymuszaja pozycje.

BMW mnie uwiera w ramie, rozumiem te "zimne lokcie.

Bo doskonale pamiętam z jakiegoś artykułu, że poprzednia Astra, kombi bodajże, była większa niż w tym samym okresie sprzedawana Vectra.

Widac nie ja jeden narzekalem i "kompakty" w miedzyczasie tez urosly.

Czyli tylko jedna ? Ta na torach kolejowych.
A nie wiem ile, bo niby skąd mam wiedzieć?
Nic o ilościach nie pisałem. Może i jedna.

Ale napisales w liczbie mnogiej :-)

Czyli nie wiemy jak to jest z tymi debilami na kolkach, moze
statystycznie calkiem bezpiecznie jezdza. I nie znamy tez statystyki roznych marek, a szkoda, jestem ciekaw czy
sa znaczace roznice, byloby to ciekawe.

J.

Data: 2010-04-16 13:57:23
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
[...]

Ty dzisiaj masz słabszy dzień?
Bo wydaje mi się, iż zrozumiałeś coś dokładnie odwrotnego niż napisałem.
Jeśli już - to musiałyby w międzyczasie urosnać auta klasy D, czyli Vectra a nie kompakty czyli Astra.

Nic o ilościach nie pisałem. Może i jedna.

Ale napisales w liczbie mnogiej :-)

I zrozumiełeś tak, że clou mojej wypowiedzi było to czy była jedna czy więcej?
Odpocznij już dzisiaj od grafomanii, please....

Czyli nie wiemy jak to jest z tymi debilami na kolkach, moze
statystycznie calkiem bezpiecznie jezdza.

Tyle że zupełnie nie o to chodzi.

Data: 2010-04-16 15:01:52
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji

No coz, w przetargu nie bylo wymogu "klasy" tylko wielkosci i ceny.
Nie wiem czy meganka byla za mala, czy po prostu drozsza od alfy :-)

ustalmy - ty uwazasz, ze to jest ok, ze do przetargu nie łapały sie zadne mondeo, octavie itp?

Data: 2010-04-16 21:52:58
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D5CA42428172budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

[...]

Uprasza się o niewkładanie Mondeo i Octavii do jednego worka.
Skoro łapała się Alfa, to i Mondeo również.

Data: 2010-04-16 18:04:37
Autor: jerzu
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 12:43:33 +0200, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Vectr nie rozbili, mondeo nie rozbili, a meganki juz wszystkie ?

Ależ Vectry były już rozbijane. ZTCW jedna w Lublinie, druga w
Warszawie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-16 15:01:50
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik Cavallino cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl ...

A że debile którzy prowadzą takie auta już je porozbijali to nie wina
auta.

akurat podbnoz Megane jest pod tym wzgledem wyjątkowo trudnym autem.

Data: 2010-04-18 18:47:33
Autor: Jurand
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-18 19:44:58
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-21 03:15:36
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Sun, 18 Apr 2010 19:44:58 +0200, Cavallino napisał(a):

Ile masz tańszych kompaktów o tej mocy z silnikiem diesla?

Tu już może być problem, o ile diesel był w wymaganiach.

 Nie było.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-21 09:31:44
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:12g90dcaoqa33.14lamhgxrlvrt.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 18 Apr 2010 19:44:58 +0200, Cavallino napisał(a):

Ile masz tańszych kompaktów o tej mocy z silnikiem diesla?

Tu już może być problem, o ile diesel był w wymaganiach.

Nie było.

No to nie miał szans wygrać samochód z dieslem.

Data: 2010-04-21 12:08:08
Autor: Jurand
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hqm9l0$bjm$1news.onet.pl...
[...]

Czyli zaoferowali 159-kę z nowym 1750 turbobenzynowcem. Fajny samochód ;)

Jurand.

Data: 2010-04-21 21:38:30
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:hqmimm$7b9$1news.onet.pl...

[...]

Zrobiłem jakieś 800 km. Alfą 159 2.2 w tym 600 km na trasie. Fajne, poprawne auto owszem ale poza wyglądem to nie wiem gdzie to cuoresportivo w niej siedzi.

Data: 2010-04-21 22:35:00
Autor: Jurand
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:4bcf5435$0$19165$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo jeździłeś jedną z gorszych jednostek napędowych. W Alfach 159 jak na razie są tylko 4 sensowne silniki - 3 turbodiesle (1.9 120 KM, 1.9 150 KM i 2.4 JTDM 200 KM) oraz nowa 1750 TBi (200 KM).

Jurand.

Data: 2010-04-23 20:53:21
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:hqnnfp$aeb$1news.onet.pl...

[...]

Może tak ale prowadzić też się jakoś supercudownie nie prowadziła. C-Max z wypożyczalni był bardziej żwawy i dający jakieś wyczucie co się dzieje na drodze. Zajefajnie, że na zegarach jest napisane po włosku ale jakoś ogólnie trochę rozczarowałem się.

Data: 2010-04-16 11:03:44
Autor: Heraklit
120 Alf 159 dla Policji
Był 15 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 23:36 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

Myślisz, że taka Vectra C z wideorejestratorem była dużo tańsza, niż AR159?

Nie wiem, ale przynajmniej nie paskudziła obraz marki do której mam sentyment psiarskim wypełnieniem.

lecz się facet z tej nienawiści, bo to już choroba, a nie misja.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-04-16 11:02:26

Data: 2010-04-15 20:11:43
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0gsx50vs1b8o000news.onet.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Będą OZNAKOWANE - srebrne, z niebieskim pasem, z kogutami i podziękowaniami dla Unii :)

Data: 2010-04-16 00:22:43
Autor: Rafał Grzelak
120 Alf 159 dla Policji
Przemek V wrote:

> Wiesz... troche strach tak zapier...ac na zlamanie karku jako
> tajniak malym autem ;p

Będą OZNAKOWANE - srebrne, z niebieskim pasem, z kogutami i
podziękowaniami dla Unii :)

Zaraz... zaraz... oznakowane z videorejestratorami?
To po co marnowac kase na ten drogi sprzet? ;p

Nikt przytomny nie da sie zlapac (zakladajac, ze faktycznie nie bedzie
zasuwac na zlamanie karku).

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-16 01:07:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
120 Alf 159 dla Policji
On 2010-04-15, Rafał Grzelak <nospam@dupa.com> wrote:

Nikt przytomny nie da sie zlapac (zakladajac, ze faktycznie nie bedzie
zasuwac na zlamanie karku).

Może po prostu zaczną a) łapać od razu, bez wielokilometrowego polowania
na maksymalną ilość punktów, b) będą wreszcie działać prewencyjnie.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-16 01:50:26
Autor: Rafał Grzelak
120 Alf 159 dla Policji

On 2010-04-15, Rafał Grzelak <nospam@dupa.com> wrote:

> [...]

Może po prostu zaczną a) łapać od razu, bez wielokilometrowego
polowania na maksymalną ilość punktów, b) będą wreszcie działać

To jak te auta maja na siebie zarobic?
Cos mi sie tu nie kalkuluje... do tej pory vr byl calkiem niezlym
biznesem - nie urywa sie kogutowi zlotych jaj... czy jakos tak. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-16 06:39:00
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
> [...]

Może po prostu zaczną a) łapać od razu, bez wielokilometrowego
polowania na maksymalną ilość punktów, b) będą wreszcie działać

zajrzyj do ustawy.
Tam nie ma nic w celach o zarabianiu...

Data: 2010-04-16 11:02:41
Autor: Rafał Grzelak
120 Alf 159 dla Policji
Budzik wrote:

Użytkownik Rafał Grzelak nospam@dupa.com ...

zajrzyj do ustawy.
Tam nie ma nic w celach o zarabianiu...

Co z tego, ze na papierze nie ma?
Kiedys sam policjant przyznal mi sie ile mniej wiecej dziennie
'zarabia' Octavia, ktora jezdzi.

Gdyby nie mozna bylo sensownie zasilic budzetu 'praca' tych aut to
raczej by nie przeszly tajniackie, mocne auta.

W Anglii nawet subaryny i mitsu evo do ganiania po autostradach maja
oznakowane.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-16 15:01:46
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik Rafał Grzelak nospam@dupa.com ...

zajrzyj do ustawy.
Tam nie ma nic w celach o zarabianiu...

Co z tego, ze na papierze nie ma?

ano to, ze obywatele powinni protestowac przeciwko takiemu skrzywieniu zadan, do jakich słuzba została powołana.

Kiedys sam policjant przyznal mi sie ile mniej wiecej dziennie
'zarabia' Octavia, ktora jezdzi.

Podobno do miliona rocznie jezeli chodzi o kwote wystawionych mandatów.

Data: 2010-04-16 20:19:28
Autor: Rafał Grzelak
120 Alf 159 dla Policji
Budzik wrote:

> Co z tego, ze na papierze nie ma?

ano to, ze obywatele powinni protestowac przeciwko takiemu
skrzywieniu zadan, do jakich słuzba została powołana.

Daj obywatelom przyklad. :)

> Kiedys sam policjant przyznal mi sie ile mniej wiecej dziennie
> 'zarabia' Octavia, ktora jezdzi.

Podobno do miliona rocznie jezeli chodzi o kwote wystawionych
mandatów.

Slyszalem do 5000/dziennie... wiec to by sie zgadzalo mniej wiecej.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-16 20:01:42
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
> [...]

ano to, ze obywatele powinni protestowac przeciwko takiemu
skrzywieniu zadan, do jakich słuzba została powołana.

daje. głosno i wyraznie mowie, co mysle o ogolnej lapance, jaka sie wytworzyła na ulicach.
Jak w Poznaniu widze patrol, daje znac wiadomosciom dla kierowców, zeby ostrzec.

O, to nawet lepiej.
Moze da sie taka DG zarejestrowac?

Data: 2010-04-16 22:27:43
Autor: Rafał Grzelak
120 Alf 159 dla Policji
Budzik wrote:

>  daje. głosno i wyraznie mowie, co mysle o ogolnej lapance, jaka sie wytworzyła na ulicach.
Jak w Poznaniu widze patrol, daje znac wiadomosciom dla kierowców,
zeby ostrzec.

Aa... to jak wielu. Myslalem raczej o manifestacjach i paleniu opon. :>

Panstwo nie lubi konkurencji.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-17 06:01:45
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-16 12:05:52
Autor: Jakub Witkowski
120 Alf 159 dla Policji
Budzik pisze:

To jak te auta maja na siebie zarobic?

zajrzyj do ustawy.

Budżetowej?

Tam nie ma nic w celach o zarabianiu...

OIDP jest...

Data: 2010-04-16 15:01:43
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik Jakub Witkowski jwitkows@domena.z.sygnatury ...

To jak te auta maja na siebie zarobic?

zajrzyj do ustawy.

Budżetowej?

działanie policji reguluje ustawa budzetowa?
Jezeli tak, to dokładnie do budzetowej :)

Tam nie ma nic w celach o zarabianiu...

OIDP jest...

no to proponuje cennik, ile trzeba zaplacic np. za złapanie zlodzieja ktory okradł ci mieszkanie...

Data: 2010-04-16 08:31:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
120 Alf 159 dla Policji
On 2010-04-16, Grejon <grejon83@gazeta.pl> wrote:

To jak te auta maja na siebie zarobic?
Cos mi sie tu nie kalkuluje... do tej pory vr byl calkiem niezlym
biznesem - nie urywa sie kogutowi zlotych jaj... czy jakos tak. ;]

To może w ogóle sprywatyzujmy Policję i wprowadźmy na giełdę? ;)

Nowo przyjęty do służby policjant przez pomyłkę w księgowości nie
dostawał pensji przez 4 miesiące. Po odkryciu pomyłki przełożony wzywa
policjanta na rozmowę.
- Heniu od 4 miesięcy nie dostajesz pensji. Czemu nic nie mówiłeś?
- Myślałem, że jak dostałem broń służbową to mam sobie już jakoś
radzić... Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-16 08:01:49
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik Krzysiek Kielczewski krzysiek.kielczewski@gmail.com ...

[...]

Kiedys było inaczej:
Nowo przyjęty do drogówki policjant przez pomyłkę w księgowości nie
dostawał pensji przez 4 miesiące. Po odkryciu pomyłki przełożony wzywa
policjanta na rozmowę.
- Heniu od 4 miesięcy nie dostajesz pensji. Czemu nic nie mówiłeś?
- Po co mi te drobniaki...

Data: 2010-04-15 18:01:43
Autor: Budzik
120 Alf 159 dla Policji
[...]

czyli tylko te dwa auta nadaja sie do tego?
Wszystko to, co jezdziło dotychczas - nie nadaje sie?

Data: 2010-04-15 22:01:23
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 18:01:43 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

 Mają kupować 0.9tt bo taniej?
 Na zakup mocniejszych Mondeo też się krzywiłeś?

czyli tylko te dwa auta nadaja sie do tego?

 Więcej.

Wszystko to, co jezdziło dotychczas - nie nadaje sie?

 Pytaj u źrodła, nie ja układałem warunki tego przetargu...

 Złożono 7 ofert zgodnych z SIWZ, więc raczej nie ma co forsować teorii o
ustawieniu przetargu pod 159.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 00:17:18
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Thu, 15 Apr 2010 22:01:23 +0200,  Borys Pogoreło wrote:
Złożono 7 ofert zgodnych z SIWZ, więc raczej nie ma co forsować teorii o
ustawieniu przetargu pod 159.

7 ofert od 7 dealerow Alfy ? :-)

No nie, jeden oferent sie nazywal Renault, drugi Ramet.

Jakby mieli ustawic to mozna dac na tyle rozbudowane SIWZ, ze okaze
sie iz tylko drozsze oferty spelniaja SIWZ w/g komisji.

J.

Data: 2010-04-16 00:29:07
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Fri, 16 Apr 2010 00:17:18 +0200, J.F. napisał(a):

7 ofert od 7 dealerow Alfy ? :-)

No nie, jeden oferent sie nazywal Renault, drugi Ramet.

 Wrzuciłem nazwy w Google, wynik:

Mucha Sp. J. - Autoryzowany dealer firmy OPEL
Fiat ACM Poznań
CARSED  Autoryzowany Dealer SKODA AUTO (i VW)
Renault Polska sp. z o.o.
Skoda Polmot Auto - autoryzowany dealer i serwis samochodów Skoda

 A ten Ramet z Czech to nie wiem skąd się tam wziął - musieli z jakimś
dealerem się dogadać. Pewnie też Skoda ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 00:32:39
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:eoovi8xxztfq.87gflaw8os0n$.dlg40tude.net...
[...]

I kto wygrał?
A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)

Data: 2010-04-16 01:32:07
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 00:32:39 +0200,  Cavallino wrote:
I kto wygrał?
A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)

Nie od dzis wiadomo ze fiat ma najtansze auta :-)

No i KIA niedawno przetarg wygrala.

J.

Data: 2010-04-16 01:48:35
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Fri, 16 Apr 2010 00:32:39 +0200, Cavallino napisał(a):

I kto wygrał?
A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?
Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)

 Różne auta wygrywają. Ile Cee'dów kupili? Z kolei busy mają VW. Pewnie w
lokalnych przetargach znajdzie się wszystko co możliwe. Widziałem nawet
miśków w CC, aż wystawali przez okna.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 18:11:27
Autor: jerzu
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 01:48:35 +0200, Borys Pogoreło
<borys@pl.edu.leszno> wrote:

Różne auta wygrywają. Ile Cee'dów kupili? Z kolei busy mają VW.

VW idzie na złom, tzn. są sukcesywnie wyprzedawane. Zastępują je
Ducato.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-16 04:18:53
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji
On 16 Kwi, 00:32, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Borys Pogoreło" <bo...@pl.edu.leszno> napisał w wiadomościnews:eoovi8xxztfq.87gflaw8os0n$.dlg40tude.net...

> [...]

> dealerem się dogadać. Pewnie też Skoda ;)

I kto wygrał?
A kto wygrał poprzedni przetarg na auta dla policji?

Ale oferta na Insignie była o bodajże tylko 40 tys. zł wyższa. Ople
też w policji jeżdżą, czyli niewiele brakowało a byłyby Ople gdyby ich
dealer się ciut więcej ugiął. Była aukcja elektroniczna i kryterium
100% cena, każdy mógł się wykazać. Nie wiem jaki spisek możnaby tu
węszyć poza filozoficznym czy drogówka ma mieć auta klasy o takim
rozstawie osi i takiej mocy silników czy wystarczyłyby im Fabie 1.4.

Data: 2010-04-16 13:23:59
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
> [...]

Przypomnę - zakupili Stilo. ;-)-

Ale oferta na Insignie była o bodajże tylko 40 tys. zł wyższa.

20 tys.
I właśnie tak mała różnica w cenie mnie trochę dziwi.

Nie wiem jaki spisek możnaby tu
węszyć

Zastanawia mnie czemu to ten sam dealer.
Ani największy, ani jakiś specjalnie dobry....

I ta różnica w cenie ma z tym związek.

poza filozoficznym czy drogówka ma mieć auta klasy o takim
rozstawie osi i takiej mocy silników czy wystarczyłyby im Fabie 1.4.

Jeśli między 200 konną Alfą 159, a Fabią 1.4 kompletnie nic nie ma, to to zdanie ma sens.

Data: 2010-04-16 13:38:02
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 04:18:53 -0700 (PDT),  Przemek V wrote:
[...]

I sie wzajemnie przebijali w dol ? No coz, jakby sie dealer opla ugial, to byc moze dealer alfy ugialby
sie bardziej.

Czyli te kwoty w wynikach to ostatnie oferty z aukcji ? J.

Data: 2010-04-16 13:43:07
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kpigs55nogt6oghuop6981v0uo3obsge074ax.com...
[...]

To jest możliwe - miałem doświadczenia z tym dealerem, przelicytowali się w upuście na Bravo kilka razy, tak że stanęło na bodajże ponad 18% od ceny.

Data: 2010-04-16 20:45:45
Autor: Przemek V
120 Alf 159 dla Policji

[...]

Dokładnie - zobacz jakie były oferty papierowe złożone a na czym stanęło po licytacji. Wszystko tam wisi. Fajne są np kwity z pytaniami - np czy konieczne muszą być zimowe felgi stalowe bo ktoś wolałby aluminiowe ale rozumie, że policja się może bać że się będą bardziej gięły to on proponuje, że dorzuci jeszcze ileś tam aluminiowych na wszelki wypadek. Albo pytanie, pewnie od Renault, że ich przednia szyba jakichś tam fal nie przepuszcza i czy mogą jakieś inne rozwiązanie zaoferować.

Data: 2010-04-15 12:51:06
Autor: z
120 Alf 159 dla Policji
Przemek V pisze:

Dodatkowko muszą mieć oznakowanie, że sfinansowane ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego itp, itd.

Jak mnie wku.... te wszystkie oznakowania
Przecież ta kasa jest z naszych podatków tylko przepuszczona przez Brukselę z potrąceniem stosownego haraczu.
I jeszcze mamy wrzucać kasę na bzdurne oznaczenia.
Wiem marketingowo wychodzi że UE taka dobra.

PS. Ostatnio reklam nie ma ale jak słyszę że promowanie matematyki na maturze sponsoruje unia to mnie krew zalewa.

PS.2. Ale z oznakowaniem tajnego radiowozu to się sami idioci zapętlili. A dobrze im tak.

Data: 2010-04-15 18:57:59
Autor: usrobo
120 Alf 159 dla Policji
z pisze:
Przemek V pisze:

[...]

policz ile wplacamy a ile wyplacamy

daj znac czy masz znak + czy - w wyniku

michal

Data: 2010-04-15 19:32:50
Autor: CUT
120 Alf 159 dla Policji
W dniu 2010-04-15 18:57, usrobo pisze:

PS. Ostatnio reklam nie ma ale jak słyszę że promowanie matematyki na
maturze sponsoruje unia to mnie krew zalewa.

policz ile wplacamy a ile wyplacamy

daj znac czy masz znak + czy - w wyniku

Ale do tego potrzebna jest matematyka :)

Data: 2010-04-16 12:13:03
Autor: Jakub Witkowski
120 Alf 159 dla Policji
usrobo pisze:

policz ile wplacamy a ile wyplacamy

daj znac czy masz znak + czy - w wyniku

Takie przekupstwo... żebyśmy wszyscy się przyzwyczaili jeść tej Europie z ręki...
Per saldo dla całej Europy - raczej szkodliwe, ale dla nas pożyteczne. Póki co.

Data: 2010-04-16 22:27:02
Autor: z
120 Alf 159 dla Policji
On 16.04.2010 12:13, Jakub Witkowski wrote:

Takie przekupstwo... żebyśmy wszyscy się przyzwyczaili jeść tej Europie
z ręki...
Per saldo dla całej Europy - raczej szkodliwe, ale dla nas pożyteczne.
Póki co.

Ale te reklamy, oznakowania kosztują.

Robiłem ostatnio materiały reklamowe dla pralni.
Unia każe żeby na każdej ulotce, folderze, papierze firmowym były oznakowania.
Sam właściciel przyznał że to idiotyzm jest i zrobiliśmy normalny papier firmowy do pracy a dla biurokracji europejskiej specjalny z oznakowaniem.
Niedługo pracownicy będa na czole mieli tatuaże że UE ich miejsca pracy dotuje.

A z innej beczki:

Jest sobie firma usługowa (np drukarnia :-) ) która dostała (załatwiła sobie) dotację 50-70% na maszyny. Obok druga drukarnia właśnie zwija manele bo bez dotacji aż tak z ceny nie może zejść.
Ludzie idą na zasiłek a przy nowych maszynach aż tylu nie potrzeba.
Po za tym rynek druku się kurczy.

Czy to jest wspomaganie rozwoju przedsiębiorczości???

To jest przelewanie z pustego w próżne i za każdym przelaniem pozostawianie oznakowań jak to UE jest super.

Podatki obniżać bałwany!!!

Data: 2010-04-17 00:05:11
Autor: The_EaGle
120 Alf 159 dla Policji
z pisze:

[...]

Akurat to co napisałeś jest super.
Skoro do wytworzenia tego samego dobra w gospodarce potrzeba mniej ludzi tzn że ich wydajność wzrosła. To że ludzie ze starej drukarni poszli na bruk to trudno, znajdą sobie inną pracę.

Podatki obniżać bałwany!!!

To jest akurat bezsporne...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-17 17:19:32
Autor: z
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 18:08:53
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 18:09:56
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 18:23:30
Autor: z
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 18:35:39
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 18:48:00
Autor: z
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 19:09:57
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 19:20:45
Autor: z
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 20:18:44
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 20:59:56
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-17 21:50:50
Autor: z
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-16 12:10:48
Autor: Jakub Witkowski
120 Alf 159 dla Policji
z pisze:
Przemek V pisze:

Dodatkowko muszą mieć oznakowanie, że sfinansowane ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego itp, itd.

Jak mnie wku.... te wszystkie oznakowania
Przecież ta kasa jest z naszych podatków

Na razie, to znacznie bardziej z niemieckich/francuskich itd. niż naszych

Data: 2010-04-16 12:13:22
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hq9d38$1rs9$2news2.ipartners.pl...
z pisze:
Przemek V pisze:

[...]

Już nie przesadzaj.
Wiesz jaki procent naszej składki stanowi nadwyżka tego co dostajemy z Unii?

Data: 2010-04-16 12:45:24
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Fri, 16 Apr 2010 12:13:22 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Tak czy inaczej ciagle jednak dostajemy wiecej niz placimy.

No chyba ze spojrzec na to tak ze skladka na unie obowiazkowa, a oni
nam w zamian z dobrego serca nowe VR :-(

Ale do drog tez doplacaja, i trzeba przyznac ze coraz wiecej nowych
drog w kraju.

J.

Data: 2010-04-16 12:51:48
Autor: Cavallino
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0rfgs55kbkk8r1ofga3ugk2o7d2p1vsi8u4ax.com...
[...]

Znowu farmazony.
HINT: nie dyskutuję z oczywistościami.
Zanegowałem "znacznie więcej", co jest bzdurą.

No chyba ze spojrzec na to tak ze skladka na unie obowiazkowa, a oni
nam w zamian z dobrego serca nowe VR :-(

Dokładniej to plus jest taki (choć chyba jedyny plus), że nasza "władza" nie może sobie wydać całości kasy z budżetu na jakieś pierdoły (np. w rodzaju nowych kościołów, dotacji do kopalni itd), a część musi przeznaczyć na cele zaklepane przez Unię.
Która jakby głupia nie była, to i tak jest mniej głupia niż nasze politykiery.

Data: 2010-04-16 15:22:20
Autor: Jakub Witkowski
120 Alf 159 dla Policji
Cavallino pisze:
[...]

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/6D3EB941

Zgodnie z tą informacją w 2004-2009 wpłaciliśmy 14,214 mld euro,
a dostalismy 31,522 mld euro. Czyli trochę ponad 2x więcej niż wpłaciliśmy.

Czy to jest "trochę" czy "znacznie" więcej?
Kwestia gustu.

Przy czym nie wiem czy wszystkie "należne" za okres dotacje już są tu
uwzględnione, zwykle przecież są opóxnione względem wpłat, jeśli
tak to bilans okresu może się nawet poprawić.

Data: 2010-04-16 18:51:35
Autor: Pawel O'Pajak
120 Alf 159 dla Policji
Powitanko,

Zgodnie z tą informacją w 2004-2009 wpłaciliśmy 14,214 mld euro,
a dostalismy 31,522 mld euro. Czyli trochę ponad 2x więcej niż wpłaciliśmy.

Fajnie, tylko z tym *smy to bym nie przesadzal. Bo *smy w sensie platnosci do unii, to "smy" zaplacili z pewnoscia, kazdy z nas cokolwiek zarabiajac, czy wydajac zaplacil. Najbardziej opodatkowana grupa, czyli kierowcy, zaplaciliSMY calkiem sporo.
Natomiast niekoniecznie wszyscy cos dostaliSMY. Dostali urzednicy o zapedach np. pana Galasa w DC, ktory stawia za to sygnalizacje swietlna na wyjezdzie z parkingu, likwiduje zielone strzalki pod pretekstem modernizacji, albo funduje calodobowa sygnalizacje itp. Za to inny bandyta zrobi wielokilometrowe wysepki, albo 2 pasmowe rondo o srednicy 12m. No mozna tez jeszcze kupic kina objazdowe dla Policji.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2010-04-15 13:08:51
Autor: Darek.
120 Alf 159 dla Policji

[...]

Wiadomo jakie silniki?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-04-15 13:36:59
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:08:51 +0200, Darek. napisał(a):

Może ktoś z tego SIWZu wyczyta czy rejestrator ma chodzić cały czas i
czy mikrofon, który jest w kabinie będzie cały czas włączony ;)

Wiadomo jakie silniki?

 Z warunków wynika, że pewnie 1750TBi - 2.4JTDm byłyby zbyt drogie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 17:33:44
Autor: CUT
120 Alf 159 dla Policji
W dniu 2010-04-15 13:36, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Licz po cenach netto. W grę wchodzi nawet 3.2

Data: 2010-04-15 17:36:57
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:33:44 +0200, CUT napisał(a):

  Z warunków wynika, że pewnie 1750TBi - 2.4JTDm byłyby zbyt drogie.

Licz po cenach netto. W grę wchodzi nawet 3.2

 Niby tak, ale 1750 już wystarczy do spełnienia warunków przetargu.
Wszystko droższe to byłby strzał we własną stopę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 01:27:08
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Wed, 14 Apr 2010 16:14:11 -0700 (PDT),  Przemek V wrote:
Będą oznakowane czyli koniec z cichociemnością

Oznakowane beda paskami z boku.
Trudnymi do zauwazenia w lusterkach :-)

J.

Data: 2010-04-16 01:49:49
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Fri, 16 Apr 2010 01:27:08 +0200, J.F. napisał(a):

Będą oznakowane czyli koniec z cichociemnością

Oznakowane beda paskami z boku.
Trudnymi do zauwazenia w lusterkach :-)

 Koguty na dachu raczej zauważysz :)
 W SIWZ masz nawet rysunki poglądowe.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-16 13:56:17
Autor: to
120 Alf 159 dla Policji
Przemek V wrote:

"Policja kupi Alfa Romeo 159 w ramach zamówienia wartego 16 mln zł. Do
służby trafi 120 radiowozów pościgowych z wideo rejestratorami. Policja
kupi Alfa Romeo 159 w ramach zamówienia wartego 16 mln zł. Do końca roku
do czterech komend policji w Polsce (Opole, Białystok, Gdańsk i
Warszawa) trafi 120 radiowozów pościgowych z wideo rejestratorami."

Bardzo dobrze! Przez większość czasu będą stały popsute, a jak wyjadą to będzie je widać z 10 km, bo mało tego jeździ po naszych drogach. --
cokolwiek

120 Alf 159 dla Policji