120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-15 08:48:34
Autor: bratPit[pr]
120 Alf 159 dla Policji
"Policja kupi Alfa Romeo 159 w ramach zamówienia wartego 16 mln zł. Do
służby trafi 120 radiowozów pościgowych z wideo rejestratorami.
Policja kupi Alfa Romeo 159 w ramach zamówienia wartego 16 mln zł. Do
końca roku do czterech komend policji w Polsce (Opole, Białystok,
Gdańsk i Warszawa) trafi 120 radiowozów pościgowych z wideo
rejestratorami."

z całą sympatią do marki, Alfa dla Policji to nie jest dobry pomysł,

brat

Data: 2010-04-15 09:28:20
Autor: Usrobo
120 Alf 159 dla Policji
bratPit[pr] pisze:
[...]

fiaty bravo sie sprawdziły

michal

Data: 2010-04-15 11:26:36
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hq6cs7$lbc$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest rewelacyjny pomysł dla sieci serwisowej Alfy. Kontenery zawieszeń już płyną do Polski :>

kml

Data: 2010-04-15 11:39:31
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 11:26:36 +0200, kml napisał(a):

z całą sympatią do marki, Alfa dla Policji to nie jest dobry pomysł,

To jest rewelacyjny pomysł dla sieci serwisowej Alfy. Kontenery zawieszeń już płyną do Polski :>

 Widziałeś kiedyś na oczy zawieszenie w 159?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 12:08:45
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:d5ovm6c3d40v$.6hpua8ccy9cn.dlg40tude.net...
[...]

A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

kml

Data: 2010-04-15 03:48:55
Autor: hamberg
120 Alf 159 dla Policji
A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie
eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?

Data: 2010-04-15 16:51:56
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:9cf28256-5dd4-4228-acc8-45d3a63847a030g2000yqi.googlegroups.com...
A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie
eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?
==

Wiem i z chęcią to skonfrontuje na PMS.

kml

Data: 2010-04-16 16:00:56
Autor: Bartek
120 Alf 159 dla Policji
Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:9cf28256-5dd4-4228-acc8-45d3a63847a030g2000yqi.googlegroups.com...

to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?

spokojnie. niech tak mówią, byle glosno, bo  chcial bym takie auto kiedys kupic, ;)

lancie też są do dupy, naprawde;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-04-16 22:20:29
Autor: Michał
120 Alf 159 dla Policji
> to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?

spokojnie. niech tak mówią, byle glosno, bo  chcial bym takie auto kiedys kupic, ;)

lancie też są do dupy, naprawde;)

lancia ze schodów jedna spadała i jeździ ;) nic nie trzeba było wymieniać
(przez 15kkm)

Data: 2010-04-16 23:44:34
Autor: The_EaGle
120 Alf 159 dla Policji
Bartek pisze:
[...]

Ja też, to drugi samochód jaki biorę pod uwagę przy wymianie auta.
Jeden to kombi 407 a drugi to wlasnie sportback 159. Niech będzie jak najtańszy :D

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-17 11:28:00
Autor: Jurand
120 Alf 159 dla Policji

Data: 2010-04-15 12:25:03
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 12:08:45 +0200, kml napisał(a):

Widziałeś kiedyś na oczy zawieszenie w 159?

A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

 Oczywiście. Konstrukcja jest dużo bardziej pancerna i wytrzymała w
porównaniu do 156/147.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 16:50:10
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1xy7s10eo0vtm$.1pz1lhagnqrih.dlg40tude.net...
[...]

A czy dzięki temu można ją uznać za odporną polskie drogi? Z tego co ja rozmawiałem z ludzmi to nadal nie jest zawieszenie do polskich warunków na zasadzie takiej, że jest lepiej ale nie jest dobrze.

kml

Data: 2010-04-15 17:04:41
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 16:50:10 +0200, kml napisał(a):

[...]

 Do polskich warunków to jest zawieszenie Kamaza i analogiczne :)

 Tak, jest lepiej, ale tak skomplikowane zawieszenie siłą rzeczy będzie
bardziej podatne na zużycie. Jednak nie zaczyna się sypać już po 20-30kkm
jak to mogło się zdarzyć w poprzednim modelu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 17:43:08
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:b008gaf3lxeh$.1aj5e2oi24qq8$.dlg40tude.net...
[...]

Moje pytanie bierze się stąd, że samochody policyjne jeżdzą naprawdę dużo i tak jakoś nie pasuje mi to do trwałości alfy, nie mniej jednak gdzieś czytałem to vectry jeżdzą non stop, ale bez najmniejszego problemu na siebie zarabiają ...  Alfy są dużo ładniejsze :)

kml

Data: 2010-04-15 18:22:15
Autor: Borys Pogoreło
120 Alf 159 dla Policji
Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:43:08 +0200, kml napisał(a):

[...]

 To się nie martw, bo polscy kierowcy dadzę i Alfie zarobić na siebie ;)

 No i faktycznie wprowadzą duże urozmaicenie na nasze drogi. Tyle 159-tek
sprzedaje się w Polsce przez 8 miesięcy (plus import rzecz jasna).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-15 19:09:06
Autor: kml
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:9k7menasqye3$.obzgou9d8hq6.dlg40tude.net...
[...]

Jak płacić to najlepiej ładnej pani policjantce w Alfie niż panu z wąsami z vectry :P

kml

Data: 2010-04-16 00:08:52
Autor: J.F.
120 Alf 159 dla Policji
On Thu, 15 Apr 2010 17:43:08 +0200,  kml wrote:
[...]

taki samochod moze zarabiac 500zl/10km.  Az tak awaryjne to nawet alfy nie sa, no moze BMW mogloby sie nie
zalapac :-)

Na szczescie kasa nie wplywa do kasy policji :-)

J.

Data: 2010-04-16 22:04:36
Autor: Jurand
120 Alf 159 dla Policji

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hq792v$3gc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przepraszam - zdefiniuj pojęcie "polska droga". Bo nabrało ono ostatnimi czasy bardzo szerokiego znaczenia.

Jurand.

Data: 2010-04-16 23:41:49
Autor: The_EaGle
120 Alf 159 dla Policji
kml pisze:

[...]

W 159ce z tego co wiem jest bardziej odporne zawieszenie niż poprzedniego passata a te jakoś służyły w policji.
Silniki diesla to te same co w vectrach wiec nie się co psuć bardziej niz teraz, jeżeli chodzi o benzyna to różnie z tym bywa.

Pozdrawiam
Rafał

120 Alf 159 dla Policji