125 cm3 - spalanie (skuter)

Data: 2011-05-13 19:15:55
Autor: Dysiek
125 cm3 - spalanie (skuter)
po dzisiejszym tankowaniu bestii nasunęła mi się myśl, czy spalanie na
poziomie 4,5 l/100 km można/trzeba uznać za niepokojąco duże dla skutera
wyposażonego w 125 cm3 silniczek?

250 ccm virago z 1991 roku palimo mi w miescie max 3,1 litra.

Data: 2011-05-13 20:28:08
Autor: Seba
125 cm3 - spalanie (skuter)
Dnia Fri, 13 May 2011 19:15:55 +0200, Dysiek napisał(a):

[...]

Mój FZS pochłania mi w okolicach 6-7 w takich codziennych warunkach.
Stąd pytanie.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-14 14:39:26
Autor: Tmek
125 cm3 - spalanie (skuter)

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uznać za niepokojąco duże dla skutera wyposażonego w
> 125 cm3 silniczek?

250 ccm virago z 1991 roku palimo mi w miescie max 3,1

A mi 2.8 bez zbytniego oszczedzania i przy normalnej jezdzie.
Miales jakis nieekonomiczny egzemplaz.

Co wiecej ladnie to ciagnelo i 110 dalo rade.

Tmek

125 cm3 - spalanie (skuter)