125 cm3 - spalanie (skuter)

Data: 2011-05-16 00:18:13
Autor: amos
125 cm3 - spalanie (skuter)
On 13 Maj, 18:16, Seba <seb_beztego_...@gazeta.pl> wrote:
po dzisiejszym tankowaniu bestii nasunęła mi się myśl, czy spalanie na
poziomie 4,5 l/100 km można/trzeba uznać za niepokojąco duże dla skutera
wyposażonego w 125 cm3 silniczek? Mowa o zadbanym Piaggio X8 i jeżdzie
po typowym, w miarę dużym (czyt. zakorkowanym) mieście.

W Piaggio X9, 125 ccm palil w zakorkowanej stolicy bardzo podobnie.
Nie mierzylem za czesto, ale ponizej 4 ciezko bylo osiagnac.

Obstawiam, ze ten typ tak ma.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-05-16 00:21:29
Autor: amos
125 cm3 - spalanie (skuter)
On 16 Maj, 09:18, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
Obstawiam, ze ten typ tak ma.

A, i zeby nie bylo watpliwosci - po czyszczeniu filtra, gaznika oraz
jego regulacji.

Zaprowadzilem go do serwisu min ze wzgledu na spalanie. Po czyszczeniu
i regulacji nic sie nie zmienilo, poza bezproblemowej jezdzie na
zimnym silniku.

--
amos

Data: 2011-05-16 09:40:36
Autor: Seba
125 cm3 - spalanie (skuter)
Dnia Mon, 16 May 2011 00:18:13 -0700 (PDT), amos napisał(a):

W Piaggio X9, 125 ccm palil w zakorkowanej stolicy bardzo podobnie.
Nie mierzylem za czesto, ale ponizej 4 ciezko bylo osiagnac.

Obstawiam, ze ten typ tak ma.

Ja też go jakoś nie sprawdzam, ale dane mi było właśnie wyjeździć cały
zbiornik paliwa, więc przeliczyłem konsumpcję i wydało mi się, że wynik
jest trochę wysoki. U Ciebie jest ten sam silnik a i sama kubatura skutera podobna, więc
może coś w tym jest. Tak czy siak zawiozę go do lekarza (przegląd olejowy wypada jakoś
niebawem) - zobaczymy co w trawie piszczy.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-18 14:35:33
Autor: WIADRO
125 cm3 - spalanie (skuter)
On 16 Maj, 09:40, Seba <seb_beztego_...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

może coś w tym jest.
Tak czy siak zawiozę go do lekarza (przegląd olejowy wypada jakoś
niebawem) - zobaczymy co w trawie piszczy.

niekoniecznie
4,8 jest to normalne spalanie 125 skutera o wadze około 180kg, piaggio
nie jest oszczędne i nigdy nie było

tutaj w tym modelu ludzie pisali na różnych forach ze 250 w zależności
od stylu jazdy można mniej spalać benzyny niż analogicznie 125..

moja stara 125 na gaźniku paliła 4-4,5 l / 100km  przy jeździe
systemem 0/1 tyle że ja ważyłem wtedy około 110kg i a skuter zaledwie
100kg

125 cm3 - spalanie (skuter)