125-ty warszawski sezon rowerowy

Data: 2011-03-26 10:38:57
Autor: Szuwaks
125-ty warszawski sezon rowerowy
Witam,

Warszawskie Towarzystwo Cyklistów otwiera sezon rowerowy 2011

Już jutro w niedzielę, 27 marca o godz.11:00, ta jedna z najstarszych organizacji pozarządowych w Warszawie będzie świętować rozpoczęcie sezonu rowerowego 2011. Zbiórka pod pomnikiem Prusa.

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6967,0,1,0,0-125-ty_warszawski_sezon_rowerowy.html

Miłej zabawy! :)

Szuwaks

Data: 2011-03-26 11:45:58
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Szuwaks pisze:
[...]

Zawsze popierałem tę inicjatywę.

Uważam, że news nadaje się również na regionalne.warszawa :-)

Aczkolwiek dla mnie sezon rowerowy 2011 rozpoczął się 1 stycznia wraz z rozpoczęciem roku.

Seco

Data: 2011-03-26 12:50:14
Autor: Szuwaks

"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:imkg5b$9lj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Poszedł na p.r.w. ;)

Dostałem od nich (WTC) taką fajną książeczką-album.
"Cykliści. Sympatycy, pasjonaci, mistrzowie" wydanej we współpracy Ośrodka Karta z Domem Spotkań z Historią przy udziale WTC.
Rewelacyjne zdjęcia.
Pokazane są rowery o których nie miałem pojęcia, że istniały.
Tridemy, kwadrycykle, czy wręcz sextuplet i zdjęcie z wyścigu tego 6-cio osobowego roweru z pociągiem -:)))
Wyścigi za prowadzeniem motoru.
Słynni mistrzowie i mistrzyni, prekursorka sportu rowerowego - Karolina Kocięcka.
I te wyścigi na Dynasach :)))
To był naprawdę bardzo aktywny ruch.
Dziś może trochę zapomniany i WTC boryka się z problemami, ale warto im pomóc.

Szuwaks

125-ty warszawski sezon rowerowy