Data: 2009-10-16 09:40:01 | |
Autor: Marcin | |
125 z niemiec | |
Witam,
Mam problem w UK z rejestracją xlr 125. Do motocykla mam Betriebserlaubnis oraz Zulassungbescheinigung Teil 1 gdzie w adnotacjach jest informacja o wycofaniu pojazdu z ruchu. W urzędzie wymagają drugiej części tego Zulassungbescheinigung, jako dowód pokazująć dwie części dużego breifu na normalne motocykle. -- Pozdrawiam, Marcin Masłoń IFA BK 350,Iż,XV1600,XJ900 |
|
Data: 2009-10-16 10:28:39 | |
Autor: Piotr S | |
125 z niemiec | |
Witam, "W odpowiedzi na Pana zapytanie informujemy, iż motocykle o maksymalnej mocy 11 KW w niemieckim rozporządzeniu o rejestracji pojazdów (Fahrzeugverordnung) figurują jako motocykle lekie i zgodnie z §3 Pkt II nr 1C tego rozporządzenia są zwolnione z obowiązku rejestracji. Jednakże zgodnie z §4 Pkt II nr 2 w połączeniu z §8 tegoż rozporządzenia mają nałożony obowiązek posiadania tablic rejestracyjnych. Oznacza to iż otrzymują one po przedłożeniu pozwolenia na użytkowanie pojazdu (Betriebserlaubnis) dowód rejestracyjny (Zulassungsbescheinigung Teil I) oraz tablice rejestracyjne ale nie otrzymują karty pojazdu (Zulassungsbescheinigung Teil II). Nie wolno im poruszać się po drogach publicznych na podstawie tylko pozwolenia na użytkowanie pojazdu (Betriebserlaubnis) oraz tzw. tablic ubezpieczeniowych, tak jak jest to dopuszczalne w przypadku motocykli małych (o maksymalnej pojemności silnika do 50 cm3). Konsulat wyraża nadzieję, że informacje te będą Panu pomocne" Generalnie wszystkie motocykle do 125 ccm z Niemiec maja Betriebserlaubnis i Farzeugschein(Zulassungsbescheinigung Teil I) - w Polsce z takimi dokumentami bez problemu można zarejestrować moto. Powyżej 125 odpowiednio Farzeugschein(Zulassungsbescheinigung Teil I) i Fahrzeugbrief (Zulassungsbescheinigung Teil II). -- pozdr. Piotr S. F650, R1100, R80 G/S, R35 |
|
Data: 2009-10-16 15:08:57 | |
Autor: Marcin | |
125 z niemiec | |
On Fri, 16 Oct 2009 10:28:39 +0200, "Piotr S" <ps@yahoo.com> wrote:
Wielkie dzięki, tak wyczerpującej odpowiedzi się nawet nie spodziewałem. Jeszcze raz dzięki. -- Pozdrawiam, Marcin Masłoń IFA BK 350,Iż,XV1600,XJ900 |
|
Data: 2009-10-16 16:11:48 | |
Autor: Piotr S | |
125 z niemiec | |
Wielkie dzięki, tak wyczerpującej odpowiedzi się nawet nie nie ma sprawny, przerabiam takie tematy codziennie. Myślałem, że tylko w Polsce czepiają się dokumentów od "125" z Niemiec, a tu o ... i na wyspach to samo :) Może w okienu trafiłeś na urzędasa z Polski -- pozdr. Piotr S. F650, R1100, R80 G/S, R35 |
|
Data: 2009-10-16 16:32:45 | |
Autor: Marcin | |
125 z niemiec | |
On Fri, 16 Oct 2009 16:11:48 +0200, "Piotr S" <ps@yahoo.com> wrote:
nie ma sprawny, przerabiam takie tematy codziennie. My?lałem, że tylko w Polsce czepiaj? się dokumentów od "125" z Niemiec, a tu o ... i na wyspach to samo :) Może w okienu trafiłe? na urzędasa z Polski nie, nie, ot literówka :) pisząc UK miałem na myśli WK, tak więc jak najbardziej w Polsce. -- Pozdrawiam, Marcin Masłoń IFA BK 350,Iż,XV1600,XJ900 |
|
Data: 2009-10-16 18:52:21 | |
Autor: (pj) | |
[OT] Re: 125 z niemiec | |
Marcin pisze:
zasłałeś łóżko? -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-10-16 19:30:59 | |
Autor: Marcin | |
[OT] Re: 125 z niemiec | |
On Fri, 16 Oct 2009 18:52:21 +0200, "(pj)" <jd15c27@gmail.com> wrote:
zasłałeś łóżko? nie bałdzo. -- Pozdrawiam, Marcin Masłoń IFA BK 350,Iż,XV1600,XJ900 |
|