125p - kolor?

Data: 2012-04-19 11:07:01
Autor: Bartek
125p - kolor?
wczoraj rozmawiałem z koleg± że chciał bym  kanta doprowadzić do jakiego¶ fajnego wygl±du - kolor, nowe zderzaki itp.

No i padło pytanie: jaki kolor?
auto to fso z 88 r, czyli jakim¶ super klasykiem nie jest,
no i padły propozycje: czarny z białym dachem,
albo czarny mat z białym dachem.....
sa w seci fotki takiego, kolega widzial na zywo gdzie¶ w polsce takie cudo, i podobno "super" wygl±dał.

kto¶ zwas ma jakie¶ wizualizacje w głowie?

bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak zrobić jaki¶ kolor tradycyjny [z epoki...]?

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-04-19 10:22:44
Autor: to
125p - kolor?
begin Bartek
bawiæ siê w takie cuda [fajnie, bo inne ni¿ wszystkie inne;)], czy
jednak zrobiæ jaki¶ kolor tradycyjny [z epoki...]?

Mat sobie daruj, wychodzi powoli z mody. Ja bym zrobił czarną perłę na auto, na dach może być biała, faktycznie fajny pomysł. Do tego ładnie odnowione chromy, chromowane felgi z jakimś ciekawym wzorem w słusznym rozmiarze, obniżone lekko zawieszenie. I xenony (ale przeszczep całego zespołu soczewka-obłyśnik-palnik, nie jakieś wiejskie HID-y wkładane w odbłysnik).

Takie autko robiłoby niezłe wrażenie.

Restauracje w stylu youngtimera bym sobie darował, do tego bardziej nadają się te pierwsze 125p.

Data: 2012-04-19 11:11:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
125p - kolor?
W dniu 2012-04-19 11:07, Bartek pisze:
wczoraj rozmawiaďż˝em z kolegďż˝ ďż˝e chciaďż˝ bym  kanta doprowadziďż˝ do jakiegoďż˝
fajnego wygl�du - kolor, nowe zderzaki itp.

No i pad�o pytanie: jaki kolor?
auto to fso z 88 r, czyli jakimďż˝ super klasykiem nie jest,
no i pad�y propozycje: czarny z bia�ym dachem,
albo czarny mat z bia�ym dachem.....
sa w seci fotki takiego, kolega widzial na zywo gdzieďż˝ w polsce takie cudo,
i podobno "super" wygl�da�.

kto� zwas ma jakie� wizualizacje w g�owie?

bawiďż˝ siďż˝ w takie cuda [fajnie, bo inne niďż˝ wszystkie inne;)], czy jednak
zrobiďż˝ jakiďż˝ kolor tradycyjny [z epoki...]?

Bahama yellow + akcesoria 1313. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-04-19 11:39:22
Autor: Andrzej Lawa
125p - kolor?
W dniu 19.04.2012 11:11, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Bahama yellow + akcesoria 1313. ;)

No to chyba inicjator wątku ma zwycięski wzorek, bo i ja popieram i
pewnie wielu innych poprze ;)

Data: 2012-04-19 11:13:05
Autor: Grejon
125p - kolor?
[...]

Bahama Yellow i numer 1313 na drzwiach kierowcy :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-19 11:14:33
Autor: yabba
125p - kolor?
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:jmokji$uq9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bahama yellow

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-19 11:39:23
Autor: MM
125p - kolor?
Dnia 19-04-2012 o 11:07:01 Bartek <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm>  napisaĹ‚(a):

wczoraj rozmawiaÂłem z koleg± Âże chciaÂł bym  kanta doprowadziæ do jakiego¶
fajnego wygl±du - kolor, nowe zderzaki itp.

No i padÂło pytanie: jaki kolor?
auto to fso z 88 r, czyli jakim¶ super klasykiem nie jest,
no i padÂły propozycje: czarny z biaÂłym dachem,
albo czarny mat z biaÂłym dachem.....
sa w seci fotki takiego, kolega widzial na zywo gdzie¶ w polsce takie  cudo,
i podobno "super" wygl±da³.

kto¶ zwas ma jakie¶ wizualizacje w g³owie?

bawiæ siê w takie cuda [fajnie, bo inne ni¿ wszystkie inne;)], czy jednak
zrobiæ jaki¶ kolor tradycyjny [z epoki...]?

Tak jak koledzy napisali, ewentualnie czarny perĹ‚owy i Ĺ‚adne odnowione  chromowane elementy, bez udziwnieĹ„.

Data: 2012-04-19 12:37:56
Autor: Paweł W.
125p - kolor?

[...]

Tu jest wszystko na temat renowacji 125p: http://classicauto.pl/

p.

Data: 2012-04-19 13:34:43
Autor: Chris
125p - kolor?
Bartek nabazgrał(a):

[...]

Krwista czerwień i biały dach :) a co tam będę inny niż yellow :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-04-19 13:47:13
Autor: Andrzej Lawa
125p - kolor?
W dniu 19.04.2012 13:34, Chris pisze:

bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy
jednak zrobić jaki¶ kolor tradycyjny [z epoki...]?

Krwista czerwień i biały dach :) a co tam będę inny niż yellow :)

I orzełek na masce? ;)

Data: 2012-04-19 13:52:14
Autor: Wmak
125p - kolor?
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a): A może tak:

http://g.co/maps/rdume

Data: 2012-04-19 16:09:58
Autor:
125p - kolor?
A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko spotykany oryginal.

--
Jan-xx

Data: 2012-04-19 18:22:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
125p - kolor?
Hello Jan-xx,

A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie
nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko spotykany oryginal.

Jak to szło? "Poznać hama po yellow bahama" :)

--
Best regards,

Data: 2012-04-19 18:25:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
125p - kolor?
Hello,

A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie
nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko spotykany oryginal.
Jak to szło? "Poznać hama po yellow bahama" :)

A tak poważniej, to wiem, jak się pisze "chama" ale nie mogłem się
oprzeć pokusie napisania tak, jak kto¶ kiedy¶ napisał na masce
zakurzonego Fiata w tym kolorze własnie.

A tu, co znalazłem w sieci:
http://yellowbahama125p.pl/?m=201203

--
Best regards,

Data: 2012-04-19 17:13:24
Autor: LEPEK
125p - kolor?
W dniu 2012-04-19 11:07, Bartek pisze:

albo czarny mat z białym dachem.....

Czarny mat, to jest to. Od zawsze mi się podobał.
Ewentualnie pomarańczowy, taki 'holenderski', ale nieco zgaszony. I też _mat_.
Co¶ jak
http://wn.com/Audi_R8_in_Orange
http://ecx.images-amazon.com/images/I/31IsmaLzAKL._SS500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/4180NSYvZoL._SS400_.jpg

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-04-19 17:41:45
Autor: Paweł W.
125p - kolor?

[...]

A najlepiej to tak: http://www.youtube.com/watch?v=gauN6uMPBWI
;-)
p.

Data: 2012-04-20 00:42:12
Autor: Jackare
125p - kolor?
[...]

Można zrobić 1313
Można zrobić replike Monte Carlo
Można zrobić replike Akropolis
Można zrobić barbie  - cały różowy z różow± tapicerk± i białym futrem w ¶rodku + chrom, chrom, chrom
Można też zrobić niespodziankę:  zewn±trz zupełnie normalny nie wyróżniaj±cy się niczym, a pod mask± jaki¶ megapotwór jaki się tylko zmie¶ci i znikać wszystkim na ¶wiatłach, co¶ a la żukieta czy sławna syrena z silnikiem porsche

125p - kolor?