125p - kolor?

Data: 2012-04-19 16:09:58
Autor:
125p - kolor?
A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko spotykany oryginal.

--
Jan-xx

Data: 2012-04-19 18:22:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
125p - kolor?
Hello Jan-xx,

A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie
nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko spotykany oryginal.

Jak to szło? "Poznać hama po yellow bahama" :)

--
Best regards,

Data: 2012-04-19 18:25:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
125p - kolor?
Hello,

A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie
nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko spotykany oryginal.
Jak to szło? "Poznać hama po yellow bahama" :)

A tak poważniej, to wiem, jak się pisze "chama" ale nie mogłem się
oprzeć pokusie napisania tak, jak ktoś kiedyś napisał na masce
zakurzonego Fiata w tym kolorze własnie.

A tu, co znalazłem w sieci:
http://yellowbahama125p.pl/?m=201203

--
Best regards,