125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo

Data: 2009-08-03 08:17:19
Autor: PiotrMDC
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
Witam,
dostalem fiata 125p z silnikiem poloneza - ale jest problem - stal
nieuzywany 3 lata - teraz: rozrusznik kreci, swiece daja iskry, ale
paliwo do filtra paliwa nie dochodzi :(
czy to pompa czy cos innego moze jeszcze byc?? jak sprawdzic pompe czy
dziala??
Pozdrawiam,
piotr

Data: 2009-08-03 17:52:06
Autor: Agent 0700
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
czy to pompa czy cos innego moze jeszcze byc?? jak sprawdzic pompe czy

Sprawdz rurki czy sie nie zatkaly syfem.

Data: 2009-08-03 17:55:08
Autor: PB
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
Mon, 3 Aug 2009 08:17:19 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, PiotrMDC
napisał(a):

[...]

Pompa paliwa tam byla zdaje sie mechaniczna. Zlokalizowac ja, a
konkretnie najlepiej przewod paliwowy doprowadzajacy paliwo do gaznika
i zdjac go z krocca. Potem skierowac poz amaske i zakrecic
rozrusznikiem. Jak trysnie - pompa dziala...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-03 21:15:42
Autor: Adampio
PB pisze:
> [...]
i zdjac go z krocca. Potem skierowac poz amaske i zakrecic
rozrusznikiem. Jak trysnie - pompa dziala...

Sugerowałbym użycie w tym celu sloika

Data: 2009-08-04 08:27:32
Autor: Duch
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
Użytkownik "Adampio" <adampio@op.pl> napisał w wiadomości

Jak trysnie - pompa dziala...

Sugerowałbym użycie w tym celu sloika

ROTFL.
Sory, te skojarzenia z innej grupy...

Data: 2009-08-03 18:02:07
Autor: Gregorius
PiotrMDC pisze:

czy to pompa czy cos innego moze jeszcze byc?? jak sprawdzic pompe czy
dziala??

A jaką masz pompkę? Elektryczną w baku czy mechaniczną przykręconą do bloku silnika? Elektryczna jak "bzyczy" to teoretycznie powinna pompować.

Jak masz mechaniczną to:
- wielce prawdopodobne że padał membrana, wymiana absolutny banał tylko trzeba gdzieś taka membranę kupić
- sprawdź zaworek zapobiegający cofaniu sie paliwa (czy działa ew czy sie nie zaciął)
- jak membrana cała to spróbuj zalać przewody paliwem, ten typ miał duże problemy z zassaniem paliwa jak zeszło z przewodów

--
Pozdr. Gregorius

Data: 2009-08-03 18:56:35
Autor: lublex

Użytkownik "Gregorius" <gregoriusx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h571lr$adt$1inews.gazeta.pl...
PiotrMDC pisze:

[...]

Na dowolnej giełdzie kupić za grosze od łady, zamontować, napompować dźwignią ręczną i cieszyć się z jazdy :)

pozdr
lublex

Data: 2009-08-03 19:42:54
Autor: Jacek
Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:h56qgv$4nf$1node1.news.atman.pl...
Jak masz mechaniczną to:

Na dowolnej giełdzie kupić za grosze od łady, zamontować, napompować dźwignią ręczną i cieszyć się z jazdy :)

od CC700 też pasuje :)
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

Data: 2009-08-03 21:59:35
Autor: jerzu
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
On Mon, 3 Aug 2009 18:56:35 +0200, "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl>
wrote:

Na dowolnej giełdzie kupić za grosze od łady, zamontować, napompować dźwignią ręczną i cieszyć się z jazdy :)

Wcześniej sprawdzić, czy nie cieknie. Jak miałe DFa to kiedyś kupiłem
od ruskich na bazarze taką pompkę. I potem musiałem z dwóch (tej
polskiej i tej ruskiej) robić jedną ;-))

Data: 2009-08-03 19:16:28
Autor: mst
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 08:17:19 -0700, osobnik zwany PiotrMDC
wystukał:

Witam,
dostalem fiata 125p z silnikiem poloneza - ale jest problem - stal
nieuzywany 3 lata -

jak tyle stał to zapodać Autostart do filtra. może odpali

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-03 19:18:11
Autor: Inead

"PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> wrote in message news:b9394934-f657-49a6-aeb8-ac4bf0e09c22a13g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Najprosciej sprawdzisz odkrecajac pokrywe filtra powietrza. Tam bedziesz mial taki toroidalny filterek (od razu go wymien). Potem nalej w szklanke benzy i po prostu wlej w te dziure która jest posrodku okraglej obudowy filtra, nie cala od razu tylko po trochu, z reguly wystarczala setka benzy. Jesli silnik zagada to masz odpowiedz, jak nie napisz bedziemy szukac dalej.

Data: 2009-08-04 09:16:08
Autor: Bartek
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
Uzytkownik "PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b9394934-f657-49a6-aeb8-ac4bf0e09c22a13g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

jesli masz pompe mechaniczna na bloku silnika, to mam pompe z lady, z reczna dzwignia do podciagniecia paliwa. musze tylko znalesc, i chetnie ci ja wysle/oddam za free oczywiscie.

ew. mozesz ty mi oddac kanta, chetnie przyjme... szukalem nawet swego czasu ale cico maja sprzedac nie chcieli, a ci co chcieli sprzedac  mieli albo padline albo ceny mnie zabijaly.;)

--
Pozdrawiam, Bartek

125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo