125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo

Data: 2009-08-03 19:16:28
Autor: mst
125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 08:17:19 -0700, osobnik zwany PiotrMDC
wystukał:

Witam,
dostalem fiata 125p z silnikiem poloneza - ale jest problem - stal
nieuzywany 3 lata -

jak tyle stał to zapodać Autostart do filtra. może odpali

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

125p z silnikiem poloneza - nie dochodzi paliwo