13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gnia zda

Data: 2009-12-13 20:06:40
Autor: Krasnal
13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gnia zda
"13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gniazda ...."
Czy ktoś pamieta jak to dalej szło. Śpiewało sie kiedyś, nie to co teraz,
jakoś świat sie zmienia. ludzie sie zmieniaja w zatrawrzajacy sposób.
To tak dla przypomnienia. Zimno było wtedy w Polsce. Kto to teraz pamieta,
.....niedobitki

Krasnal
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Data: 2009-12-13 11:34:54
Autor: Hans Kloss
On 13 Gru, 20:06, "Krasnal" <krasnalki2...@poczta.onet.pl> wrote:
"13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gniazda ...."
Czy kto¶ pamieta jak to dalej szło.

.....z jaja czerwonego, nie z żadnego gniazda.
J-23

Data: 2009-12-13 20:38:28
Autor: abc
13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gniazda
"13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gniazda ...."
Czy kto¶ pamieta jak to dalej szło.

....z jaja czerwonego, nie z żadnego gniazda.

Ta przeróbka piosenki z czasów niemieckiej okupacji "Dnia 1 wrze¶nia roku pamiętnego..." jest moim zdaniem pewnym nadużyciem. Recz w skali.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2009-12-13 11:51:46
Autor: Hans Kloss
On 13 Gru, 20:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ta przeróbka piosenki z czasów niemieckiej okupacji "Dnia 1 wrze¶nia roku
pamiętnego..." jest moim zdaniem pewnym nadużyciem. Recz w skali.

W jakiej "skali", jakie "nadużycie"? 50 lat sowieckiej okupacji było
dla narodu i kraju co najmniej 10x gorsze niż 5 lat okupacji
niemieckiej, je¶li juz o "skali" wspomniałe¶.
J-23

Data: 2009-12-13 20:58:22
Autor: Gringo
Hans Kloss wrote:

On 13 Gru, 20:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> "13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gniazda ...."
> Czy ktoś pamieta jak to dalej szło.
>....z jaja czerwonego, nie z ĹĽadnego gniazda.

Ta przerĂłbka piosenki z czasĂłw niemieckiej okupacji "Dnia 1
września roku
pamiętnego..." jest moim zdaniem pewnym nadużyciem. Recz w skali.

W jakiej "skali", jakie "nadużycie"? 50 lat sowieckiej okupacji było
dla narodu i kraju co najmniej 10x gorsze niĹĽ 5 lat okupacji
niemieckiej, jeśli juz o "skali" wspomniałeś.
J-23

Ta, ruskie wybudowali pałac kultury, a niemcy miotaczami ognia warszawe spalili

Data: 2009-12-13 12:04:08
Autor: Hans Kloss
On 13 Gru, 20:58, Gringo <Gringo_wytnij...@qmail.com> wrote:

Ta, ruskie wybudowali pałac kultury, a niemcy miotaczami ognia
warszawe spalili

A razem z tym "pałacem" zasranym zostawili nam takich jak ty. To już
bym wolał żeby tę warszawę jeszcze raz spalili ale ciebie i tobie
podobnychi zabrali ze sob±
J-23

Data: 2009-12-13 21:07:13
Autor: Gringo
Hans Kloss wrote:

[...]

podobnychi zabrali ze sobÄ…
J-23

ponownie z ponad 200 tysiacami cywili?

Data: 2009-12-13 20:38:00
Autor: Karol
Gringo <Gringo_wytnij_to@qmail.com> napisał(a):
ponownie z ponad 200 tysiacami cywili?

...ja bym proponowal ewakuowac tylko tych ktorzy nie mieli nic wspolnego z
komuchami, reszte zostawic i zrobic pif-paf z grubej rury:)

Data: 2009-12-14 06:28:47
Autor: abc
> [...]

dla narodu i kraju co najmniej 10x gorsze niż 5 lat okupacji
niemieckiej, je¶li juz o "skali" wspomniałe¶.

Owszem. Spustoszenie jakie poczyniła okupacja sowiecka było gorsze. Ale jak
wskazuje data użyta w piosence (13 grudnia), dotyczy ona tylko stanu
wojennego, a nie całego okresu 50 lat okupacji sowieckiej.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2009-12-13 14:13:09
Autor: Bruner
13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gniazda
a teraz masz Kaczora nie wiem co lepsze

Data: 2009-12-13 11:36:29
Autor: Hans Kloss
On 13 Gru, 20:13, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
a teraz masz Kaczora nie wiem co lepsze

Kogo¶ ten kaczor zamordować kazał albo do więzień niewinnych ludzi
powsadzał? Albo doprowadził kraj do takiej ruiny że je¶ć nie było co?
J-23

Data: 2009-12-13 20:31:43
Autor: abc
13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gniazda
a teraz masz Kaczora nie wiem co lepsze

Kwach, Kaczor, itp., to tylko demokratyczni uzurpatorzy.  Oni nie sa
prawowitymi władcami Polski.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Koscioła jest sztuczny.

Data: 2009-12-13 20:57:11
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 20:31, abc pisze:
a teraz masz Kaczora nie wiem co lepsze

Kwach, Kaczor, itp., to tylko demokratyczni uzurpatorzy.  Oni nie sa
prawowitymi władcami Polski.

władc± abc  to można być swojego tyłka.

Data: 2009-12-13 22:16:03
Autor: matusm

Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3e4g$rt2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ale nadal ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

13 grudnia roku pamiętnego wykluła sie WRON-a z gnia zda