13 grudnia zaczyna się dziś ....

Data: 2011-12-12 13:31:16
Autor: boukun
13 grudnia zaczyna się dziś ....
13 grudnia zaczyna się dziś
  Marsze, wiec, koncert, płonące pochodnie i znicze pod domem generała
Wojciecha Jaruzelskiego.
W Warszawie ugrupowania prawicowe i narodowe po swojemu będą obchodzić 30.
rocznicę
wprowadzenia stanu wojennego.....

http://wyborcza.pl/1,75478,10798061,13_grudnia_zaczyna_sie_dzis.html

Już na dzisiejsze popołudnie manifestację przed Pałacem Prezydenckim na
Krakowskim Przedmieściu zarejestrowali m.in. Solidarni 2010. Także dziś
"Dzień Pamięci Narodowej" organizują środowiska skupione wokół prawicowego
portalu Nowy Ekran. Tomasz Sokolewicz, rzecznik organizatorów, zapowiada, że
obchody zaczną się pod wieczór na pl. Konstytucji wiecem i koncertem.
Postulaty to: dekomunizacja Polski, zwiększenie pomocy dla IPN. Potem
uczestnicy pomaszerują na nocną pikietę pod dom gen. Wojciecha
Jaruzelskiego.

Obchody na placu Konstytucji popierają m.in. działacze Obozu
Narodowo-Radykalnego i Młodzieży Wszechpolskiej - organizatorzy Marszu
Niepodległości 11 listopada. Wcześniej wydali oświadczenie, że nie mają nic
wspólnego z zapowiedzianym na wtorek Marszem Niepodległości i Solidarności
PiS-u. - W mojej opinii Jarosław Kaczyński dość instrumentalnie chce
wykorzystać sukces Marszu Niepodległości - mówił portalowi Fronda.pl Robert
Winnicki z MW.

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75478,10798061,13_grudnia_zaczyna_sie_dzis.html#ixzz1gJsjQ9C6

Data: 2011-12-12 05:56:30
Autor: J-23
13 grudnia zaczyna się dziś ....
On 12 Gru, 13:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

nastepny nikomu niepotrzebny spęd bar*now

Data: 2011-12-12 22:00:13
Autor: boukun
13 grudnia zaczyna się dziś ....

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b0d7d2f1-531a-4a5d-88f8-74925a12674bi6g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nic nie robiąc, nic na lepsze nie zmienisz...

boukun

Data: 2011-12-12 14:15:25
Autor: J-23
13 grudnia zaczyna się dziś ....
On 12 Gru, 22:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b0d7d2f1-531a-4a5d-88f8-74925a12674bi6g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

nastepny nikomu niepotrzebny spęd bar*now
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nic nie robiąc, nic na lepsze nie zmienisz...

jak nic nie robie? pracuje, i to dosc intensywnie. na zawracanie du..
nie mam ani czasu, ani tez ochoty.

Data: 2011-12-13 04:33:04
Autor: stevep
13 grudnia zaczyna się dziś ....
Dnia 12-12-2011 o 22:00:13 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A co robisz poza pyszczeniem?

--
stevep

Data: 2011-12-13 08:57:24
Autor: boukun
13 grudnia zaczyna się dziś ....

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6er5eau50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Rozkładam żydomkomune na łopatki nic nie robiąc dla niej...

boukun

Data: 2011-12-13 15:50:20
Autor: stevep
13 grudnia zaczyna się dziś ....

[...]