Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Data: 2011-02-07 13:25:57
Autor: Przemysław Warzywny
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K. Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.

Treść opinii jest niejawna. Wiadomo jedynie, że rzuca nowe światło na pewne poruszane w procesie kwestie. Jest to obszerny materiał, na który oczekiwano wiele miesięcy. Dotyczy m.in. relacji Bartka z rodziną, w szkole, z rówieśnikami, z mieszkańcami miejscowości, z grupą ministrantów, ale także ewentualnego wpływu księdza na zachowanie chłopca, relacji duchownego z rówieśnikami Bartka.

Oczekiwanie na opinię opóźniało zakończenie trwającego już ponad 2,5 roku procesu. Sędzia Sądu Rejonowego w Brzozowie prowadzący sprawę Rafał Leśniak wyraził nadzieję, że teraz proces będzie się toczył sprawnie i szybko i prawdopodobnie będzie zmierzał już do końca. Termin najbliższej rozprawy zostanie wyznaczony na marzec.


- Oczekiwanie na tę opinię było największą przeszkodą, a jej sporządzenie musiało potrwać. Jest to opinia psychologiczna o szerokim zakresie, która była konieczna. Jeżeli nie nastąpią jakieś nieprzewidziane okoliczności, proces powinien dalej toczyć się sprawnie - powiedział sędzia.

O wydanie takiej opinii brzozowski sąd zwrócił się wiosną ub.r. Żadna ze stron procesu nie kwestionowała konieczności wydania takiej opinii.

Opinię przygotował Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie. Była to jedyna instytucja, która zgodziła się na przygotowanie tego typu opinii. Inne instytucje odmawiały głównie ze względu na wiek chłopca. Takie opinie są bowiem zazwyczaj wydawane w stosunku do osób dorosłych.

Proces b. proboszcza parafii w Hłudnie, ks. Stanisława K. rozpoczął się w lipcu 2008 roku. Duchowny został oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-latkiem i doprowadzenie go tym do targnięcia się na życie.

Ksiądz odpowiada także za znęcanie się nad trójką innych dzieci w okresie od września 2005 do grudnia 2007 r. Rodzice tych dzieci oraz rodzice zmarłego Bartka uczestniczą w procesie jako oskarżyciele posiłkowi.

Proces na wniosek prokuratury i pełnomocnika pokrzywdzonych został utajniony. Taką decyzję sąd uzasadnił wówczas obawą, że na procesie mogłoby dojść do niepokojów społecznych, ponieważ osoba księdza i stawiane mu przez prokuraturę zarzuty budziły antagonizmy i kontrowersje. Zwrócił też uwagę na dobro pokrzywdzonych dzieci i prawo rodziny zmarłego Bartka do szacunku i spokoju.

W procesie chciał uczestniczyć przedstawiciel organizacji społecznej - Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Troski o Media "Świadectwo". Jednak już na pierwszej rozprawie sąd nie uwzględnił tego wniosku. O jego oddalenie wnosili prokurator i przedstawiciel pokrzywdzonych, argumentując, że utajnienie procesu spowodowało nieobecność na sali rozpraw mediów i obecność Stowarzyszenia nie jest wskazana.

W czasie śledztwa ksiądz nie przyznał się do winy i odmówił składania wyjaśnień.

Do tragedii doszło w połowie grudnia 2007 r. w miejscowości Hłudno. Chłopiec powiesił się na drzewie. Zostawił list, w którym miał oskarżyć miejscowego proboszcza o bezpodstawne posądzenie go o kradzież. Napisał w nim też, że nie chce już być "gwałcony" przez tego "pedofila", ale wyrazy te później zamazał.

Śledztwo w tej sprawie brzozowska prokuratura wszczęła kilka dni po śmierci chłopca. Zgromadzony materiał dowodowy nie potwierdził jednak, by chłopiec był molestowany przez duchownego. Biegły z zakresu grafologii potwierdził autentyczność listu pozostawionego przez Bartka. W sprawie przesłuchano kolegów Bartka z gimnazjum oraz innych uczniów z zespołu szkół, którzy mieli kontakt z księdzem, a także dorosłych. Łącznie około 60 osób.

Ks. Stanisław K. na swoją prośbę, niedługo po tragedii, odszedł z parafii Hłudno. Rezygnację złożył w przemyskiej kurii i została ona przyjęta. Jak powiedział wówczas kanclerz kurii ks. Bartosz Rajnowski, księdza przeniesiono do parafii w Iwoniczu Zdroju. Kanclerz nie chciał ujawnić powodu rezygnacji, jaki podał ksiądz



http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/rzeszow/13-latek-odebral-sobie-zycie-przez-ksiedza,1,4166760,region-wiadomosc.html



Przemek


--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-07 13:38:18
Autor: Pomysłowy Dobromir
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iioocp$n9h$1inews.gazeta.pl...

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K. Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.

No dobra, a co to ma wspólnego z polityką?

PD

Data: 2011-02-07 15:21:35
Autor: Przemysław Warzywny
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik "Pomysłowy Dobromir" <user@domena.ck> napisał w wiadomości news:4d4fe7ba$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iioocp$n9h$1inews.gazeta.pl...

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K. Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.

No dobra, a co to ma wspólnego z polityką?

PD


To samo, co kazanie katabasa ze wskazaniem na kogo głosować.


Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-07 16:52:25
Autor: wekon
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
"Przemysław Warzywny"  wrote in message news:iiov5i$eg1$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Pomysłowy Dobromir" <user@domena.ck> napisał w wiadomości
news:4d4fe7ba$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iioocp$n9h$1inews.gazeta.pl...

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K. Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.

No dobra, a co to ma wspólnego z polityką?

PD


To samo, co kazanie katabasa ze wskazaniem na kogo głosować.


Przemek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To won z tym z grupy katabasie!

wekon

Data: 2011-02-08 16:26:16
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik wekon napisał:

To won z tym z grupy katabasie!

Bekon-antyklerykał! Bezbożnik! Lewak! Stalinista! Biedroń! A fuj!

Data: 2011-02-07 15:41:08
Autor: jadrys
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-07 13:25, Przemysław Warzywny pisze:

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w
związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K.
Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad
13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.





Przemek



No i znowu stara śpiewka - odebrał sobie życie nie przez zboczeńca, tylko księdza w tytule.. Nie za bardzo wierzyłem abc w jego opinię że media prowadzą walkę z kościołem, teraz jednak to staje się faktem. Czy Onet-GW zatytułowały kiedy swoje artykuły -  10-latek odebrał sobie życie przez spawacza?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-02-07 11:35:36
Autor: Antenka
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
On 7 Lut, 15:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-07 13:25, Przemys aw Warzywny pisze:



> Do s du w Brzozowie (Podkarpackie) wp yn a opinia psychologiczna w
> zwi zku z procesem b. proboszcza parafii w H udnie ks. Stanis awa K.
> Duchowny jest oskar ony o psychiczne i fizyczne zn canie si nad
> 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samob jstwa.

> Przemek

No i znowu stara piewka - odebra sobie ycie nie przez zbocze ca,
tylko ksi dza w tytule.. Nie za bardzo wierzy em abc w jego opini e
media prowadz walk z ko cio em, teraz jednak to staje si faktem. Czy
Onet-GW zatytu owa y kiedy swoje artyku y -  10-latek odebra sobie
ycie przez spawacza?


Pewnie ksiądz nie chciał go dopuści do bierzmowania, bo nie chodził na
lekcje religii a na dodatek kradł he he. A tak nawiasem mówiąc po
przeczytaniu tekstu,  chłopaczek jawi się nam jako kompletnie opętany..
Judasz też skończył na drzewie. Czyż nie widać uderzającego
podobieństwa?  :- /

Antenka

Data: 2011-02-07 13:02:18
Autor: J-23
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
On 7 Lut, 20:35, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 7 Lut, 15:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:



> W dniu 2011-02-07 13:25, Przemys aw Warzywny pisze:

> > Do s du w Brzozowie (Podkarpackie) wp yn a opinia psychologiczna w
> > zwi zku z procesem b. proboszcza parafii w H udnie ks. Stanis awa K.
> > Duchowny jest oskar ony o psychiczne i fizyczne zn canie si nad
> > 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samob jstwa.

> > Przemek

> No i znowu stara piewka - odebra sobie ycie nie przez zbocze ca,
> tylko ksi dza w tytule.. Nie za bardzo wierzy em abc w jego opini e
> media prowadz walk z ko cio em, teraz jednak to staje si faktem. Czy
> Onet-GW zatytu owa y kiedy swoje artyku y -  10-latek odebra sobie
> ycie przez spawacza?

Pewnie ksiądz nie chciał go dopuści do bierzmowania, bo nie chodził na
lekcje religii a na dodatek kradł he he. A tak nawiasem mówiąc po
przeczytaniu tekstu,  chłopaczek jawi się nam jako kompletnie opętany.
Judasz też skończył na drzewie. Czyż nie widać uderzającego
podobieństwa?  :- /

Antenka

gdyby w ogole nie zawracal sobie "chlopaczek" dupy jakas religia
gdyby nie poslali go na lekcje religii do pierdo*nietego i okrutnego
ksiedza
to pewnie "chlopacze" by zyl do dzisiaj
tyle w kwestii gdybania

Data: 2011-02-07 22:14:06
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-07 22:02, J-23 pisze:
gdyby w ogole nie zawracal sobie "chlopaczek" dupy jakas religia
gdyby nie poslali go na lekcje religii do pierdo*nietego i okrutnego
ksiedza
to pewnie "chlopacze" by zyl do dzisiaj
tyle w kwestii gdybania


To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.

Data: 2011-02-08 04:01:45
Autor: J-23
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
On 7 Lut, 22:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-07 22:02, J-23 pisze:

> gdyby w ogole nie zawracal sobie "chlopaczek" dupy jakas religia
> gdyby nie poslali go na lekcje religii do pierdo*nietego i okrutnego
> ksiedza
> to pewnie "chlopacze" by zyl do dzisiaj
> tyle w kwestii gdybania

To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.

co ustali?
sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby

Data: 2011-02-08 14:10:33
Autor: sofu
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ea1f7099-3ea9-4504-9e51-d8cae76e5485s11g2000prs.googlegroups.com...
On 7 Lut, 22:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-07 22:02, J-23 pisze:

> gdyby w ogole nie zawracal sobie "chlopaczek" dupy jakas religia
> gdyby nie poslali go na lekcje religii do pierdo*nietego i okrutnego
> ksiedza
> to pewnie "chlopacze" by zyl do dzisiaj
> tyle w kwestii gdybania

To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.

co ustali?
sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby

-- -- -- -

Ja tam mojego dziecka do czarnego ścierwa w ogółe nie dopuszczam, ale rodzice są ryzykowni i stąd takie tragedie.




sofu

Data: 2011-02-08 06:54:33
Autor: J-23
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
On 8 Lut, 14:10, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ea1f7099-3ea9-4504-9e51-d8cae76e5485s11g2000prs.googlegroups.com...
On 7 Lut, 22:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> W dniu 2011-02-07 22:02, J-23 pisze:

> > gdyby w ogole nie zawracal sobie "chlopaczek" dupy jakas religia
> > gdyby nie poslali go na lekcje religii do pierdo*nietego i okrutnego
> > ksiedza
> > to pewnie "chlopacze" by zyl do dzisiaj
> > tyle w kwestii gdybania

> To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.

co ustali?
sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby

-- -- -- -

Ja tam mojego dziecka do czarnego ścierwa w ogółe nie dopuszczam, ale
rodzice są ryzykowni i stąd takie tragedie.

sofu

czynilem podobnie, "dziekibogu" moje dzieci sa ateistami
sam te "czrna mafie" obchodze szerokim lukiem

Data: 2011-02-08 14:14:09
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 13:01, J-23 pisze:
To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.
co ustali?
sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby


A skąd wiesz, że te kontakty spowodowały samobójstwo ?

Data: 2011-02-08 16:35:20
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 13:01, J-23 pisze:
To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.
co ustali?
sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby


A skąd wiesz, że te kontakty spowodowały samobójstwo ?

Z Szechterem się przecież nie kontaktował. Z klechą owszem.

Data: 2011-02-08 16:46:49
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 16:35, Grzegorz Z. pisze:
A skąd wiesz, że te kontakty spowodowały samobójstwo ?

Z Szechterem się przecież nie kontaktował. Z klechą owszem.


Kontakty z Szechterem również kończyły się śmiercią :)

Data: 2011-02-08 15:37:45
Autor: Ikselka
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Dnia Mon, 7 Feb 2011 11:35:36 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Pewnie ksiądz nie chciał go dopuści do bierzmowania, bo nie chodził na
lekcje religii a na dodatek kradł he he. A tak nawiasem mówiąc po
przeczytaniu tekstu,  chłopaczek jawi się nam jako kompletnie opętany.
(...)

U nas w okolicy, lata temu, powiesił się chłopak 12-letni, uczeń szkoły, w
której pracowaliśmy z mężem. Cała wieś (głównie baby) była przeciw
nauczycielom, że to niby przez nich. Był ranek, po feralnej nocy.
Jechaliśmy do pracy z mężem przez wieś, powoli, bo było błoto, wyboje i
droga nie za bardzo, kiedy napadły nas rozjuszone kobiety, z kamieniami w
rekach, takimi powyżej kilograma. Miały akurat nas pod ręką, pierwszych,
których zobaczyły.
Wlazły na maskę, chcąc wybić szybę i dostać się do nas. Do dziś je widzę,
krzyczące, rozczochrane, na wpół ubrane, w amoku, z twarzami i rękami
przylepionymi do szyb samochodu...
Nie wiem, co by było, gdyby mąż nie ruszył z całym pędem - one pospadały.


Sledztwo wykazało, że winni byli rodzice, dokładnie ojciec chłopaka. W nocy
ganiał go po wsi, wygrażał, chłopak schronił się przed nim, a potem się
powiesił. Nikt w domu się nie zainteresował, dlaczego chłopca w nocy nie ma
w domu. Szczegółow dokładniejszych nie znam.

Od tamtej pory NIE UTRZYMUJĘ kontaktów z wsią, choć mieszkam niemal w niej. :-/

Data: 2011-02-07 17:53:13
Autor: cyc
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iip0af$5a4$1news.onet.pl...
W dniu 2011-02-07 13:25, Przemysław Warzywny pisze:

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w
związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K.
Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad
13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.





Przemek



No i znowu stara śpiewka - odebrał sobie życie nie przez zboczeńca, tylko księdza w tytule.. Nie za bardzo wierzyłem abc w jego opinię że media prowadzą walkę z kościołem, teraz jednak to staje się faktem. Czy Onet-GW zatytułowały kiedy swoje artykuły -  10-latek odebrał sobie życie przez spawacza?


Naprawde nie czujesz roznicy ? . Rowniez postepowanie hipotetycznego spawacza w omawianym zakresie szokuje ale jest to niczym w porownaniu z tym , ze dotyczy to ....ksiedza !!. Ten fakt nadaje sprawie owej wyjatkowosci , ktora nalezy podkreslac i nie ma to nic wspolnego z "walka z kosciolem " !. Bioracy lapowki sedzia wyrokujacy w sprawach korupcyjnych , zlodziej  , zboczeniec czy sadysta ksiadz , przekupny policjant , morderca lekarz , pedofil nauczyciel i tp. to nie sa zwykli przestepcy bo to ludzie , ktorzy maja obowiazek ksztaltowac nasza moralnosc i za to biora\ pieibnadze . Dlatego peitno jakie spoleczenstwo powinno na nich wywierac powinno byc tak duze aby nikomu nie przyszlo do glowy wykorzystywac swoj stastus spoleczny , stanowisko , czy latwiejszy dostep do dzieci w celu
zaspakajania swoich chorych huci , rzadz czy sadystycznych zachowan .
Celem upubliczniania tego , ze idzie o ksiedza jest m.innymi to aby w koncu kosciol przestal bronic swoich zbrodniarzy . Zaden zawod poza klerem , no i lekarzami nie idzie w zaparte wtedy , kiedy nalezy przykladnie ukarac czlonka ich korporacji !. Czas to zmienic b wtedy zmieni sie rowniez podejscie tych , ktorzy w sutannie szukaja dla siebie i swoich zbrodni azylu !.

cyc

Data: 2011-02-07 19:55:28
Autor: jadrys
13-latek odebra??? sobie ???ycie przez k si???dza?
W dniu 2011-02-07 17:53, cyc pisze:


Naprawde nie czujesz roznicy ? . Rowniez postepowanie hipotetycznego
spawacza w omawianym zakresie szokuje ale jest to niczym w porownaniu z tym
, ze dotyczy to ....ksiedza !!. Ten fakt nadaje sprawie owej wyjatkowosci ,
ktora nalezy podkreslac i nie ma to nic wspolnego z "walka z kosciolem " !.
Bioracy lapowki sedzia wyrokujacy w sprawach korupcyjnych , zlodziej  ,
zboczeniec czy sadysta ksiadz , przekupny policjant , morderca lekarz ,
pedofil nauczyciel i tp. to nie sa zwykli przestepcy bo to ludzie , ktorzy
maja obowiazek ksztaltowac nasza moralnosc i za to biora\ pieibnadze .
Dlatego peitno jakie spoleczenstwo powinno na nich wywierac powinno byc tak
duze aby nikomu nie przyszlo do glowy wykorzystywac swoj stastus spoleczny ,
stanowisko , czy latwiejszy dostep do dzieci w celu
zaspakajania swoich chorych huci , rzadz czy sadystycznych zachowan .
Celem upubliczniania tego , ze idzie o ksiedza jest m.innymi to aby w koncu
kosciol przestal bronic swoich zbrodniarzy . Zaden zawod poza klerem , no i
lekarzami nie idzie w zaparte wtedy , kiedy nalezy przykladnie ukarac
czlonka ich korporacji !. Czas to zmienic b wtedy zmieni sie rowniez
podejscie tych , ktorzy w sutannie szukaja dla siebie i swoich zbrodni azylu
!.

cyc



Nie, nie czuję. - Jako Ĺźywo przypomina mi to artykuły w niemieckich i Austriackich gazetach - "Polak ukradł auto". Nie to złodziej, tylko narodowość była u autora najwaĹźniejsza. To samo w tych naszych mediach, ktĂłre prowadzą wojnę z kościołem, - najwaĹźniejszą rzeczą jest to Ĺźe ten gość wykonywał zawĂłd księdza.   Takie teksty to czysta dyskryminacja i i chęć oczernienia całych grup zawodowych czy narodĂłw.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-02-08 15:29:24
Autor: Ikselka
13-latek odebra??? sobie ???ycie przez k si???dza?
Dnia Mon, 07 Feb 2011 19:55:28 +0100, jadrys napisał(a):

W dniu 2011-02-07 17:53, cyc pisze:


Naprawde nie czujesz roznicy ? . Rowniez postepowanie hipotetycznego
spawacza w omawianym zakresie szokuje ale jest to niczym w porownaniu z tym
, ze dotyczy to ....ksiedza !!. Ten fakt nadaje sprawie owej wyjatkowosci ,
ktora nalezy podkreslac i nie ma to nic wspolnego z "walka z kosciolem " !.
Bioracy lapowki sedzia wyrokujacy w sprawach korupcyjnych , zlodziej  ,
zboczeniec czy sadysta ksiadz , przekupny policjant , morderca lekarz ,
pedofil nauczyciel i tp. to nie sa zwykli przestepcy bo to ludzie , ktorzy
maja obowiazek ksztaltowac nasza moralnosc i za to biora\ pieibnadze .
Dlatego peitno jakie spoleczenstwo powinno na nich wywierac powinno byc tak
duze aby nikomu nie przyszlo do glowy wykorzystywac swoj stastus spoleczny ,
stanowisko , czy latwiejszy dostep do dzieci w celu
zaspakajania swoich chorych huci , rzadz czy sadystycznych zachowan .
Celem upubliczniania tego , ze idzie o ksiedza jest m.innymi to aby w koncu
kosciol przestal bronic swoich zbrodniarzy . Zaden zawod poza klerem , no i
lekarzami nie idzie w zaparte wtedy , kiedy nalezy przykladnie ukarac
czlonka ich korporacji !. Czas to zmienic b wtedy zmieni sie rowniez
podejscie tych , ktorzy w sutannie szukaja dla siebie i swoich zbrodni azylu
!.

cyc



Nie, nie czuję. - Jako żywo przypomina mi to artykuły w niemieckich i Austriackich gazetach - "Polak ukradł auto". Nie to złodziej, tylko narodowość była u autora najważniejsza. To samo w tych naszych mediach, które prowadzą wojnę z kościołem, - najważniejszą rzeczą jest to że ten gość wykonywał zawód księdza.   Takie teksty to czysta dyskryminacja i i chęć oczernienia całych grup zawodowych czy narodów.

Dokładnie!

Data: 2011-02-08 15:54:01
Autor: cyc
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p9u3r7iudc8.1fvv4ab29mrg1$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 07 Feb 2011 19:55:28 +0100, jadrys napisał(a):

W dniu 2011-02-07 17:53, cyc pisze:


Naprawde nie czujesz roznicy ? . Rowniez postepowanie hipotetycznego
spawacza w omawianym zakresie szokuje ale jest to niczym w porownaniu z tym
, ze dotyczy to ....ksiedza !!. Ten fakt nadaje sprawie owej wyjatkowosci ,
ktora nalezy podkreslac i nie ma to nic wspolnego z "walka z kosciolem " !.
Bioracy lapowki sedzia wyrokujacy w sprawach korupcyjnych , zlodziej  ,
zboczeniec czy sadysta ksiadz , przekupny policjant , morderca lekarz ,
pedofil nauczyciel i tp. to nie sa zwykli przestepcy bo to ludzie , ktorzy
maja obowiazek ksztaltowac nasza moralnosc i za to biora\ pieibnadze .
Dlatego peitno jakie spoleczenstwo powinno na nich wywierac powinno byc tak
duze aby nikomu nie przyszlo do glowy wykorzystywac swoj stastus spoleczny ,
stanowisko , czy latwiejszy dostep do dzieci w celu
zaspakajania swoich chorych huci , rzadz czy sadystycznych zachowan .
Celem upubliczniania tego , ze idzie o ksiedza jest m.innymi to aby w koncu
kosciol przestal bronic swoich zbrodniarzy . Zaden zawod poza klerem , no i
lekarzami nie idzie w zaparte wtedy , kiedy nalezy przykladnie ukarac
czlonka ich korporacji !. Czas to zmienic b wtedy zmieni sie rowniez
podejscie tych , ktorzy w sutannie szukaja dla siebie i swoich zbrodni azylu
!.

cyc



Nie, nie czuję. - Jako żywo przypomina mi to artykuły w niemieckich i
Austriackich gazetach - "Polak ukradł auto". Nie to złodziej, tylko
narodowość była u autora najważniejsza. To samo w tych naszych mediach,
które prowadzą wojnę z kościołem, - najważniejszą rzeczą jest to że ten
gość wykonywał zawód księdza.   Takie teksty to czysta dyskryminacja i i
chęć oczernienia całych grup zawodowych czy narodów.

Dokładnie!

Odpowiem nieladnie !
g...o prawda !.
Nie czujecie wynikajacego z powszechnosci zjawiska i determinacji w obronie winnych , zagrozenia .
To sie msci coraz wieksza iloscia patologicznych zjawisk w kosciele .

cyc

Data: 2011-02-08 16:00:31
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 15:54, cyc pisze:
To sie msci coraz wieksza iloscia patologicznych zjawisk w kosciele .


A skąd wiesz ? Chodzisz do kościoła, czy tylko tak sobie pokrzykujesz ?

Data: 2011-02-08 15:29:04
Autor: Ikselka
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:41:08 +0100, jadrys napisał(a):

W dniu 2011-02-07 13:25, Przemysław Warzywny pisze:

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w
związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K.
Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad
13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.





Przemek



No i znowu stara śpiewka - odebrał sobie życie nie przez zboczeńca, tylko księdza w tytule.. Nie za bardzo wierzyłem abc w jego opinię że media prowadzą walkę z kościołem, teraz jednak to staje się faktem. Czy Onet-GW zatytułowały kiedy swoje artykuły -  10-latek odebrał sobie życie przez spawacza?

Dokładnie.

Data: 2011-02-08 15:50:25
Autor: cyc
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mvbqil0qxcq7$.w1ivagz0exkc.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:41:08 +0100, jadrys napisał(a):

W dniu 2011-02-07 13:25, Przemysław Warzywny pisze:

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w
związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K.
Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad
13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.





Przemek



No i znowu stara śpiewka - odebrał sobie życie nie przez zboczeńca,
tylko księdza w tytule.. Nie za bardzo wierzyłem abc w jego opinię że
media prowadzą walkę z kościołem, teraz jednak to staje się faktem. Czy
Onet-GW zatytułowały kiedy swoje artykuły -  10-latek odebrał sobie
życie przez spawacza?

Dokładnie.

Ksiadz jest osoba szczegola w naszym skoltunialym spoleczenstwie . Biorac pod uwage masowosc zjawisk w ktorych przedstawiciele kosciola lamia bezkarnie prawo dopuszczajac sie nawet zbrodni gwalcenia dzieci , nie mozna unikac opisywania prawdziwych przyczyn zjawiska . Te tkwia w malo szczelnym doborze kandydatow na ksiezy , ktorzy powolywani sa w sposob tyle niefrasobliwy, ile wdlg negatywnego naboru . Stan bezwzglednej bezkarnosci ludzi kosciola w naszym panstwie doprowadzil do sytuacji , ze do zawody garna sie zboczency i ludzie zadni latwego zycia a nie ci , ktorych powolaniem jest kaplanstwo . Ostani sa juz wyjatkami . Ten stan zostal wywolany dzieki tym , ktorzy lekcewaza problem przestepczosci wsrod ksiezy i tym , ktorzy za wszelka cene , zamiast w sposob szczegolnie surowy osadzac winnych , problemy zamiataja pod dywan . Ta cecha , wyraznie preferowana przez hierarchow , powoduje to , ze rozpasanie w srodowisku jest ponadprzecietne a buta i pycha osiagnely szczyty .
Stalo sie  to tym latwiejsze , ze gro kandydatow do zawodu a potem konsekrowanych wywodzi sie z glebokiej wsi w ktorej do dzisiaj pokutuje sredniowieczny sposob pojmowania relacji miedzyludzkich .

cyc

Data: 2011-02-08 20:50:16
Autor: jadrys
13-latek odebra??? sobie ???ycie przez k si???dza?
W dniu 2011-02-08 15:50, cyc pisze:

Ksiadz jest osoba szczegola w naszym skoltunialym spoleczenstwie . Biorac
pod uwage masowosc zjawisk w ktorych przedstawiciele kosciola lamia
bezkarnie prawo dopuszczajac sie nawet zbrodni gwalcenia dzieci , nie mozna
unikac opisywania prawdziwych przyczyn zjawiska . Te tkwia w malo szczelnym
doborze kandydatow na ksiezy , ktorzy powolywani sa w sposob tyle
niefrasobliwy, ile wdlg negatywnego naboru . Stan bezwzglednej bezkarnosci
ludzi kosciola w naszym panstwie doprowadzil do sytuacji , ze do zawody
garna sie zboczency i ludzie zadni latwego zycia a nie ci , ktorych
powolaniem jest kaplanstwo . Ostani sa juz wyjatkami . Ten stan zostal
wywolany dzieki tym , ktorzy lekcewaza problem przestepczosci wsrod ksiezy i
tym , ktorzy za wszelka cene , zamiast w sposob szczegolnie surowy osadzac
winnych , problemy zamiataja pod dywan . Ta cecha , wyraznie preferowana
przez hierarchow , powoduje to , ze rozpasanie w srodowisku jest
ponadprzecietne a buta i pycha osiagnely szczyty .
Stalo sie  to tym latwiejsze , ze gro kandydatow do zawodu a potem
konsekrowanych wywodzi sie z glebokiej wsi w ktorej do dzisiaj pokutuje
sredniowieczny sposob pojmowania relacji miedzyludzkich .

cyc

Czyli.. - piętnujmy księży? Róbmy odpowiedzialność zbiorową dla nich?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-02-09 17:33:38
Autor: cyc
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iis6pj$bmp$1news.onet.pl...
W dniu 2011-02-08 15:50, cyc pisze:

Ksiadz jest osoba szczegola w naszym skoltunialym spoleczenstwie . Biorac
pod uwage masowosc zjawisk w ktorych przedstawiciele kosciola lamia
bezkarnie prawo dopuszczajac sie nawet zbrodni gwalcenia dzieci , nie mozna
unikac opisywania prawdziwych przyczyn zjawiska . Te tkwia w malo szczelnym
doborze kandydatow na ksiezy , ktorzy powolywani sa w sposob tyle
niefrasobliwy, ile wdlg negatywnego naboru . Stan bezwzglednej bezkarnosci
ludzi kosciola w naszym panstwie doprowadzil do sytuacji , ze do zawody
garna sie zboczency i ludzie zadni latwego zycia a nie ci , ktorych
powolaniem jest kaplanstwo . Ostani sa juz wyjatkami . Ten stan zostal
wywolany dzieki tym , ktorzy lekcewaza problem przestepczosci wsrod ksiezy i
tym , ktorzy za wszelka cene , zamiast w sposob szczegolnie surowy osadzac
winnych , problemy zamiataja pod dywan . Ta cecha , wyraznie preferowana
przez hierarchow , powoduje to , ze rozpasanie w srodowisku jest
ponadprzecietne a buta i pycha osiagnely szczyty .
Stalo sie  to tym latwiejsze , ze gro kandydatow do zawodu a potem
konsekrowanych wywodzi sie z glebokiej wsi w ktorej do dzisiaj pokutuje
sredniowieczny sposob pojmowania relacji miedzyludzkich .

cyc

Czyli.. - piętnujmy księży? Róbmy odpowiedzialność zbiorową dla nich?

--

Nie pietmnumy zbrodiarzy nie wahajac sie mowic skad sie wywodza . Lekarz ktory nie spelnil swojego obowiazku i pacjent umarl , jest publicznie wskazany jako lekarz , nauczyciel , ktory dopuscil sie wobec ucznia przestepca jest wskazywany jako nauczcyciel . Nie widze powodow aby nie mialo to dotyczyc rowniez ksiezy !, tymbardziej ksiezy . Nie rozumiesz tego ? , czy udajesz glupca ? .


cyc

Data: 2011-02-07 17:43:15
Autor: cyc
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iioocp$n9h$1inews.gazeta.pl...

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K. Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.

Treść opinii jest niejawna. Wiadomo jedynie, że rzuca nowe światło na pewne poruszane w procesie kwestie. Jest to obszerny materiał, na który oczekiwano wiele miesięcy. Dotyczy m.in. relacji Bartka z rodziną, w szkole, z rówieśnikami, z mieszkańcami miejscowości, z grupą ministrantów, ale także ewentualnego wpływu księdza na zachowanie chłopca, relacji duchownego z rówieśnikami Bartka.

Oczekiwanie na opinię opóźniało zakończenie trwającego już ponad 2,5 roku procesu. Sędzia Sądu Rejonowego w Brzozowie prowadzący sprawę Rafał Leśniak wyraził nadzieję, że teraz proces będzie się toczył sprawnie i szybko i prawdopodobnie będzie zmierzał już do końca. Termin najbliższej rozprawy zostanie wyznaczony na marzec.


- Oczekiwanie na tę opinię było największą przeszkodą, a jej sporządzenie musiało potrwać. Jest to opinia psychologiczna o szerokim zakresie, która była konieczna. Jeżeli nie nastąpią jakieś nieprzewidziane okoliczności, proces powinien dalej toczyć się sprawnie - powiedział sędzia.

O wydanie takiej opinii brzozowski sąd zwrócił się wiosną ub.r. Żadna ze stron procesu nie kwestionowała konieczności wydania takiej opinii.

Opinię przygotował Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie. Była to jedyna instytucja, która zgodziła się na przygotowanie tego typu opinii. Inne instytucje odmawiały głównie ze względu na wiek chłopca. Takie opinie są bowiem zazwyczaj wydawane w stosunku do osób dorosłych.

Proces b. proboszcza parafii w Hłudnie, ks. Stanisława K. rozpoczął się w lipcu 2008 roku. Duchowny został oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-latkiem i doprowadzenie go tym do targnięcia się na życie.

Ksiądz odpowiada także za znęcanie się nad trójką innych dzieci w okresie od września 2005 do grudnia 2007 r. Rodzice tych dzieci oraz rodzice zmarłego Bartka uczestniczą w procesie jako oskarżyciele posiłkowi.

Proces na wniosek prokuratury i pełnomocnika pokrzywdzonych został utajniony. Taką decyzję sąd uzasadnił wówczas obawą, że na procesie mogłoby dojść do niepokojów społecznych, ponieważ osoba księdza i stawiane mu przez prokuraturę zarzuty budziły antagonizmy i kontrowersje. Zwrócił też uwagę na dobro pokrzywdzonych dzieci i prawo rodziny zmarłego Bartka do szacunku i spokoju.

W procesie chciał uczestniczyć przedstawiciel organizacji społecznej - Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Troski o Media "Świadectwo". Jednak już na pierwszej rozprawie sąd nie uwzględnił tego wniosku. O jego oddalenie wnosili prokurator i przedstawiciel pokrzywdzonych, argumentując, że utajnienie procesu spowodowało nieobecność na sali rozpraw mediów i obecność Stowarzyszenia nie jest wskazana.

W czasie śledztwa ksiądz nie przyznał się do winy i odmówił składania wyjaśnień.

Do tragedii doszło w połowie grudnia 2007 r. w miejscowości Hłudno. Chłopiec powiesił się na drzewie. Zostawił list, w którym miał oskarżyć miejscowego proboszcza o bezpodstawne posądzenie go o kradzież. Napisał w nim też, że nie chce już być "gwałcony" przez tego "pedofila", ale wyrazy te później zamazał.

Śledztwo w tej sprawie brzozowska prokuratura wszczęła kilka dni po śmierci chłopca. Zgromadzony materiał dowodowy nie potwierdził jednak, by chłopiec był molestowany przez duchownego. Biegły z zakresu grafologii potwierdził autentyczność listu pozostawionego przez Bartka. W sprawie przesłuchano kolegów Bartka z gimnazjum oraz innych uczniów z zespołu szkół, którzy mieli kontakt z księdzem, a także dorosłych. Łącznie około 60 osób.

Ks. Stanisław K. na swoją prośbę, niedługo po tragedii, odszedł z parafii Hłudno. Rezygnację złożył w przemyskiej kurii i została ona przyjęta. Jak powiedział wówczas kanclerz kurii ks. Bartosz Rajnowski, księdza przeniesiono do parafii w Iwoniczu Zdroju. Kanclerz nie chciał ujawnić powodu rezygnacji, jaki podał ksiądz



http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/rzeszow/13-latek-odebral-sobie-zycie-przez-ksiedza,1,4166760,region-wiadomosc.html



Przemek

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .
Przeciez jest niemal pewnym to , ze zostanie uniewinniony . Sad juz odrzucil czesc najweazniejszego oskarzenia o pedofilstwo mimo tego , ze w liscie pozegnalnym chlopak jasno pisze , ze  "nie chce byc dluzej molestowany " . Fakt , ze pozniej skreslil te slowa moga znaczyc i pewnie znacza tylko to , ze chlopak wstydzil sie tego .

cyc

Data: 2011-02-07 13:10:38
Autor: Antenka
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!
On 7 Lut, 17:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .<


Lepiej zawczasu postaraj się od dobrego prawnika.

Antenka

Data: 2011-02-07 21:30:21
Autor: MH
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 7 Lut, 17:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .<


Lepiej zawczasu postaraj si=EA od dobrego prawnika.

Antenka


===================

Nie strasz kilkudziesięcioletnia panno ...

MH


--


Data: 2011-02-07 22:57:01
Autor: jadrys
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!
W dniu 2011-02-07 22:30,  MH pisze:


Nie strasz kilkudziesięcioletnia panno ...

MH



To twierdzenie, czy pytanie? Mam oczywiście na myśli końcówkę tego twojego postu.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-02-07 23:24:19
Autor: MH
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-02-07 22:30,  MH pisze:

>
> Nie strasz kilkudziesięcioletnia panno ...
>
> MH
>
>

To twierdzenie, czy pytanie? Mam oczywiście na myśli końcówkę tego twojego postu.

=====================

Napisałem krótkie proste zdanie. Podmiot + orzeczenie. Widzisz tam gdzieś
twierdzenie lub pytanie ??  MH

--


Data: 2011-02-08 09:00:25
Autor: jadrys
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!
W dniu 2011-02-08 00:24,  MH pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

W dniu 2011-02-07 22:30,  MH pisze:


Nie strasz kilkudziesięcioletnia panno ...

MH



To twierdzenie, czy pytanie? Mam oczywiście na myśli końcówkę tego
twojego postu.

=====================

Napisałem krótkie proste zdanie. Podmiot + orzeczenie. Widzisz tam gdzieś
twierdzenie lub pytanie ??

MH


Widzę to i to. Jeżeli znasz Antenkę to jest to twierdzenie, a jeżeli nie to jest to pytanie.

I z łaski swojej odpowiedz na zadane pytanie. Ma to dla mnie bardzo duże znaczenie. Definitywnie rozstrzygnie domysły kim  Ty jesteś.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-02-08 09:55:55
Autor: cyc
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iipo9d$75b$1inews.gazeta.pl...
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 7 Lut, 17:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .<


Lepiej zawczasu postaraj si=EA od dobrego prawnika.

Antenka


===================

Nie strasz kilkudziesięcioletnia panno ...

MH


Na idiotow nie ma rady !.

cyc

Data: 2011-02-08 10:29:17
Autor: u2
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!
W dniu 2011-02-08 09:55, cyc pisze:
Na idiotow nie ma rady !.


To prawda cycku. Ty jesteś tego najlepszym przykładem :)

Data: 2011-02-07 22:24:34
Autor: Przemysław Warzywny
Nie zmieniaj tytów gnoju!

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:94244067-1cc2-451d-b60b-8516cb8aaeaas18g2000vbe.googlegroups.com...
On 7 Lut, 17:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .<


Lepiej zawczasu postaraj się od dobrego prawnika.



Ty trans, jakby ci katabas doprowadził dziecko do śmierci, to jeszcze zrobiłbyś mu fajkę, zboku pojebany.


Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-07 13:38:45
Autor: Antenka
Cyc nawo?uje do morderstwa!
On 7 Lut, 22:24, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>


zboku pojebany.<

Zejdź mi z oczu pedale, ty zakuty łbie!

Antenka

P.s. Bo co? Bo ty mi każesz? Ty miernoto z GóWna!

Data: 2011-02-08 11:10:37
Autor: Pomysłowy Dobromir
Cyc nawo?uje do morderstwa!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dbe43a01-b17d-4fff-b9d1-f06644399328k38g2000vbn.googlegroups.com...
On 7 Lut, 22:24, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>


zboku pojebany.<

Zejdź mi z oczu pedale, ty zakuty łbie!

Antenka

P.s. Bo co? Bo ty mi każesz? Ty miernoto z GóWna!

Ja cię pierdziele! Sami idioci i pomyleńcy! Ile wy macie lat?  12? Stare chłopy, a zachowują się jak szczyle! Pfu!

PD

Data: 2011-02-08 19:36:44
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik Antenka napisał:

Zejdź mi z oczu pedale, ty zakuty łbie!

Antenka

P.s. Bo co? Bo ty mi każesz? Ty miernoto z GóWna!

heheh pedałek się bulwersnął!

Data: 2011-02-07 22:55:06
Autor: u2
Warzywny nawo?uje do pope?nienia przest?pstwa
W dniu 2011-02-07 22:24, Przemysław Warzywny pisze:

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .<


Lepiej zawczasu postaraj się od dobrego prawnika.



Ty trans, jakby ci katabas doprowadził dziecko do śmierci, to jeszcze
zrobiłbyś mu fajkę, zboku pojebany.


Przemek

-- "Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec -
zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych
głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze
szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-08 11:09:38
Autor: Pomysłowy Dobromir
Cyc nawo?uje do pope?nienia morderstwa!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:94244067-1cc2-451d-b60b-8516cb8aaeaas18g2000vbe.googlegroups.com...
On 7 Lut, 17:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .<


Lepiej zawczasu postaraj się od dobrego prawnika.

Antenka

To ty się postaraj transwestyto! Ty i tobie podobni obrażacie ludzi na tej grupie od zawsze! Takich bydlaków jak wy należy tępić!

PD

Data: 2011-02-08 16:37:06
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik Antenka napisał:
On 7 Lut, 17:43, "cyc"<j...@ja.pl>  wrote:

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .<


Lepiej zawczasu postaraj się od dobrego prawnika.

Skończyłbyś wreszcie z tym zmienianiem tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-02-08 11:43:50
Autor: Antenka
Cyc nawo?uje do morderstwa!
On 8 Lut, 16:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Użytkownik Antenka napisał:

Skończyłbyś wreszcie z tym zmienianiem tematów nie swoich wątków.<

A czego chłopczyk szuka? Guza? No! :E

Antenka

Data: 2011-02-08 21:00:10
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Antenka napisał:

On 8 Lut, 16:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Użytkownik Antenka napisał:

Skończyłbyś wreszcie z tym zmienianiem tematów nie swoich wątków.<

A czego chłopczyk szuka? Guza? No! :E

Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków zboczku.

Data: 2011-02-08 21:12:47
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:00, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

On 8 Lut, 16:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Użytkownik Antenka napisał:

Skończyłbyś wreszcie z tym zmienianiem tematów nie swoich wątków.<

A czego chłopczyk szuka? Guza? No! :E

Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków zboczku.

Data: 2011-02-07 18:20:06
Autor: Przemysław Warzywny
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .


Nie wiem. Wiem, że już dawno powinien to zrobić.


 Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-07 22:12:55
Autor: u2
Warzywny nawo?uje do pope?nienia przest?pstwa
W dniu 2011-02-07 18:20, Przemysław Warzywny pisze:
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .


Nie wiem. Wiem, że już dawno powinien to zrobić.


Przemek

-- "Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec -
zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych
głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze
szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-07 22:45:36
Autor: raff
Warzywny nawo?uje do pope?nienia przest?pstwa

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d50605e$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-07 18:20, Przemysław Warzywny pisze:
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .


Nie wiem. Wiem, że już dawno powinien to zrobić.


Przemek

-- "Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec -
zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych
głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze
szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

A czemu nie Prof. Środa ? Warzywny ?

Przecież wy lewactwo tak lubicie dodawac miernotom tytuly, nawet bez zadnego uzasadnienia.

R.

Data: 2011-02-08 07:48:04
Autor: Przemysław Warzywny
Warzywny nawo?uje do pope?nienia przest?pstwa

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Magdalena Środa

A czemu nie Prof. Środa ? Warzywny ?

Przecież wy lewactwo tak lubicie dodawac miernotom tytuly, nawet bez zadnego uzasadnienia.

Tutaj bym polemizował. Mówicie o Lechu Kaczyńskim "profesor", do czego nie ma żadnego uzasadnienia. Widocznie to cecha katobolszewickiego prawactwa.


Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-08 11:18:42
Autor: Pomysłowy Dobromir
Warzywny nawo?uje do pope?nienia przest?pstwa

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iipp67$ori$1news.onet.pl...

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d50605e$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-07 18:20, Przemysław Warzywny pisze:
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .


Nie wiem. Wiem, że już dawno powinien to zrobić.


Przemek

-- "Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec -
zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych
głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze
szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

A czemu nie Prof. Środa ? Warzywny ?

Ty lepiej milcz tłuku!

PD



Przecież wy lewactwo tak lubicie dodawac miernotom tytuly, nawet bez zadnego uzasadnienia.

R.

Data: 2011-02-08 14:22:20
Autor: raff
Warzywny nawo?uje do pope?nienia przest?pstwa

"Pomysłowy Dobromir" <user@domena.ck> wrote in message news:4d511880$0$2488$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iipp67$ori$1news.onet.pl...

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d50605e$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-07 18:20, Przemysław Warzywny pisze:
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A ojciec tego dziecka dlaczego nie zatlukl tego bydlaka ? .


Nie wiem. Wiem, że już dawno powinien to zrobić.


Przemek

-- "Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec -
zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych
głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze
szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

A czemu nie Prof. Środa ? Warzywny ?

Ty lepiej milcz tłuku!

PD



Przecież wy lewactwo tak lubicie dodawac miernotom tytuly, nawet bez zadnego uzasadnienia.

R.

Bombel, gowniarzu, idziesz do KF. Starsi koledzy ci wytlumacza co to jest KF.

R.

Data: 2011-02-07 17:51:11
Autor: =heÂŽsk=
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
On Mon, 7 Feb 2011 13:25:57 +0100, Przemysław Warzywny <Brońmy RP
przed pisem@...pl> wrote:


Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K. Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa. [...]

 i co cie tak podnieca?  --

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

Data: 2011-02-07 20:01:22
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iioocp$n9h$1inews.gazeta.pl...
Ks. Stanisław K. na swoją prośbę, niedługo po tragedii, odszedł z parafii Hłudno. Rezygnację złożył w przemyskiej kurii i została ona przyjęta. Jak powiedział wówczas kanclerz kurii ks. Bartosz Rajnowski, księdza przeniesiono do parafii w Iwoniczu Zdroju. Kanclerz nie chciał ujawnić powodu rezygnacji, jaki podał ksiądz

Normalny czlowiek rzadko zostaje ksiendzem katolickim
aby cale rzycie ani raz nie zadupic z wlasnej woli

Data: 2011-02-08 14:34:22
Autor: Ronald Kuczek
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
On 02/07/2011 01:25 PM, Przemysław Warzywny wrote:
Śledztwo w tej sprawie brzozowska prokuratura wszczęła kilka dni po
śmierci chłopca. Zgromadzony materiał dowodowy nie potwierdził jednak,
by chłopiec był molestowany przez duchownego. Biegły z zakresu
grafologii potwierdził autentyczność listu pozostawionego przez Bartka.
W sprawie przesłuchano kolegów Bartka z gimnazjum oraz innych uczniów z
zespołu szkół, którzy mieli kontakt z księdzem, a także dorosłych.
Łącznie około 60 osób.

Ks. Stanisław K. na swoją prośbę, niedługo po tragedii, odszedł z
parafii Hłudno. Rezygnację złożył w przemyskiej kurii i została ona
przyjęta. Jak powiedział wówczas kanclerz kurii ks. Bartosz Rajnowski,
księdza przeniesiono do parafii w Iwoniczu Zdroju. Kanclerz nie chciał
ujawnić powodu rezygnacji, jaki podał ksiądz

Tak było:

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071221/AKTUALNOSCI/709388110

i po co te wszystkie aluzje i podteksty ?

RK

Data: 2011-02-08 14:53:44
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 14:34, Ronald Kuczek pisze:
Tak było:

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071221/AKTUALNOSCI/709388110


i po co te wszystkie aluzje i podteksty ?


Ksiądz oskarżył chłopaka o kradzież i dlatego się powiesił ? Marna
motywacja, bo z komentarzy pod artykułem wynika, że prawdopodobnie
chłopak był na bakier z prawem. W dodatku przed samobójstwem przekreślił
oskarżenie jakoby go ten ksiądz molestował. Wszytkie te wątpliwości
powinno rozwiać śledztwo. Ale jak zwykle bardzo długo trwa, bo mamy
najbardziej niewydolny wymiar sprawiedliwości w UE.

Data: 2011-02-08 16:39:55
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 14:34, Ronald Kuczek pisze:
Tak było:

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071221/AKTUALNOSCI/709388110


i po co te wszystkie aluzje i podteksty ?


Ksiądz oskarżył chłopaka o kradzież i dlatego się powiesił ? Marna
motywacja, bo z komentarzy pod artykułem wynika, że prawdopodobnie
chłopak był na bakier z prawem.

To zupełnie jak taki jeden ksiądz Jurek co to na plebanii gromadził broń i amunicję, aż go w końcu dużym Fiatem przewieźli i przy takiej tamie utopili.

Data: 2011-02-08 16:49:22
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 16:39, Grzegorz Z. pisze:
To zupełnie jak taki jeden ksiądz Jurek co to na plebanii gromadził broń
i amunicję, aż go w końcu dużym Fiatem przewieźli i przy takiej tamie
utopili.


Ściemniasz, Popiełuszko nie gromadził broni, ani amunicji.

Data: 2011-02-08 16:50:07
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 16:39, Grzegorz Z. pisze:
To zupełnie jak taki jeden ksiądz Jurek co to na plebanii gromadził broń
i amunicję, aż go w końcu dużym Fiatem przewieźli i przy takiej tamie
utopili.


Ściemniasz, Popiełuszko nie gromadził broni, ani amunicji.

Legalnej.

Data: 2011-02-08 17:07:09
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 16:50, Grzegorz Z. pisze:
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 16:39, Grzegorz Z. pisze:
To zupełnie jak taki jeden ksiądz Jurek co to na plebanii gromadził broń
i amunicję, aż go w końcu dużym Fiatem przewieźli i przy takiej tamie
utopili.


Ściemniasz, Popiełuszko nie gromadził broni, ani amunicji.

Legalnej.

Żadnej.

Data: 2011-02-08 17:11:10
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 16:50, Grzegorz Z. pisze:
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 16:39, Grzegorz Z. pisze:
To zupełnie jak taki jeden ksiądz Jurek co to na plebanii gromadził broń
i amunicję, aż go w końcu dużym Fiatem przewieźli i przy takiej tamie
utopili.


Ściemniasz, Popiełuszko nie gromadził broni, ani amunicji.

Legalnej.

Żadnej.

I za nawoływanie do obalenia ustroju siłą. Przez to też był na bakier z prawem.

Data: 2011-02-08 17:27:06
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 17:11, Grzegorz Z. pisze:


I za nawoływanie do obalenia ustroju siłą. Przez to też był na bakier z
prawem.


Bzdura, zło zwalczał dobrym słowem i tego tacy jak ty nie mogli ścierpieć.

Data: 2011-02-08 18:52:06
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 17:11, Grzegorz Z. pisze:


I za nawoływanie do obalenia ustroju siłą. Przez to też był na bakier z
prawem.


Bzdura, zło zwalczał dobrym słowem i tego tacy jak ty nie mogli ścierpieć.

I koktajlami mołotowa.

Data: 2011-02-08 21:14:11
Autor: Przemysław Warzywny
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:iirvs5$29n$3jackass.eternal-september.org...
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 17:11, Grzegorz Z. pisze:


I za nawoływanie do obalenia ustroju siłą. Przez to też był na bakier z
prawem.


Bzdura, zło zwalczał dobrym słowem i tego tacy jak ty nie mogli ścierpieć.

I koktajlami mołotowa.


;-)))))))))))))


Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-08 21:14:24
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 18:52, Grzegorz Z. pisze:
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 17:11, Grzegorz Z. pisze:


I za nawoływanie do obalenia ustroju siłą. Przez to też był na bakier z
prawem.


Bzdura, zło zwalczał dobrym słowem i tego tacy jak ty nie mogli
ścierpieć.

I koktajlami mołotowa.

To pomyliło się tobie z Pepiczkami, którzy tak witali twoich ziomów w
1968. :)

Data: 2011-02-08 21:41:14
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
u2 napisał:

W dniu 2011-02-08 18:52, Grzegorz Z. pisze:
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-02-08 17:11, Grzegorz Z. pisze:


I za nawoływanie do obalenia ustroju siłą. Przez to też był na bakier z
prawem.


Bzdura, zło zwalczał dobrym słowem i tego tacy jak ty nie mogli
ścierpieć.

I koktajlami mołotowa.

To pomyliło się tobie z Pepiczkami, którzy tak witali twoich ziomów w
1968. :)

"jak trzeba będzie użyjemy koktajlów Mołotowa, a zabytków nie oddamy"

Nie wiedziałem że p.Bogdanowicz ma czeskie korzenie.

Data: 2011-02-08 21:43:09
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 21:41, Grzegorz Z. pisze:
To pomyliło się tobie z Pepiczkami, którzy tak witali twoich ziomów w
> 1968. :)
"jak trzeba będzie użyjemy koktajlów Mołotowa, a zabytków nie oddamy"

Nie wiedziałem że p.Bogdanowicz ma czeskie korzenie.


Jaki Bogdanowicz ćwoku ?

Data: 2011-02-08 21:44:59
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
u2 napisał:

W dniu 2011-02-08 21:41, Grzegorz Z. pisze:
To pomyliło się tobie z Pepiczkami, którzy tak witali twoich ziomów w
> 1968. :)
"jak trzeba będzie użyjemy koktajlów Mołotowa, a zabytków nie oddamy"

Nie wiedziałem że p.Bogdanowicz ma czeskie korzenie.


Jaki Bogdanowicz ćwoku ?

No jak to jaki? Ten który to powiedział.

Data: 2011-02-08 21:45:42
Autor: u2
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 21:44, Grzegorz Z. pisze:
Jaki Bogdanowicz ćwoku ?
No jak to jaki? Ten który to powiedział.

Co powiedział ?

Data: 2011-02-08 21:48:38
Autor: Grzegorz Z.
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
u2 napisał:

To pomyliło się tobie z Pepiczkami, którzy tak witali twoich ziomów w
1968. :)
"jak trzeba będzie użyjemy koktajlów Mołotowa, a zabytków nie oddamy"
Nie wiedziałem że p.Bogdanowicz ma czeskie korzenie.
Jaki Bogdanowicz ćwoku ?
No jak to jaki? Ten który to powiedział.

Co powiedział ?

Data: 2011-02-09 09:15:55
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 21:48, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

To pomyliło się tobie z Pepiczkami, którzy tak witali twoich ziomów w
1968. :)
"jak trzeba będzie użyjemy koktajlów Mołotowa, a zabytków nie oddamy"
Nie wiedziałem że p.Bogdanowicz ma czeskie korzenie.
Jaki Bogdanowicz ćwoku ?
No jak to jaki? Ten który to powiedział.

Co powiedział ?

Data: 2011-02-09 13:46:29
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

"jak trzeba będzie użyjemy koktajlów Mołotowa, a zabytków nie oddamy"
Nie wiedziałem że p.Bogdanowicz ma czeskie korzenie.
Jaki Bogdanowicz ćwoku ?
No jak to jaki? Ten który to powiedział.

Co powiedział ?

Data: 2011-02-09 14:28:38
Autor: u2
W dniu 2011-02-09 13:46, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

"jak trzeba będzie użyjemy koktajlów Mołotowa, a zabytków nie oddamy"
Nie wiedziałem że p.Bogdanowicz ma czeskie korzenie.
Jaki Bogdanowicz ćwoku ?
No jak to jaki? Ten który to powiedział.

Co powiedział ?

Data: 2011-02-09 18:16:04
Autor: złodziej podatków
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-08 14:34, Ronald Kuczek pisze:

> Tak było:

>

> http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?
AID=/20071221/AKTUALNOSCI/709388110

>

>

> i po co te wszystkie aluzje i podteksty ?



 W dodatku przed samobójstwem przekreślił

Skąd wiesz że to on osobiście przekreślił ? Byłeś przy tym ? Ze sam napisał to stwierdził grafolog, zgoda. Ale kto przekreślił nie wiemy. No i po co miał by kreślić jeżeli już i tak podjął decyzję skończyć z sobą ? Czego się bał ? Czy w takiej chwili można się jeszcze czegokolwiek bać ? --


13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona