13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?

Data: 2011-02-07 15:41:08
Autor: jadrys
13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?
W dniu 2011-02-07 13:25, Przemysław Warzywny pisze:

Do sądu w Brzozowie (Podkarpackie) wpłynęła opinia psychologiczna w
związku z procesem b. proboszcza parafii w Hłudnie ks. Stanisława K.
Duchowny jest oskarżony o psychiczne i fizyczne znęcanie się nad
13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samobójstwa.

Przemek

No i znowu stara śpiewka - odebrał sobie życie nie przez zboczeńca, tylko księdza w tytule.. Nie za bardzo wierzyłem abc w jego opinię że media prowadzą walkę z kościołem, teraz jednak to staje się faktem. Czy Onet-GW zatytułowały kiedy swoje artykuły -  10-latek odebrał sobie życie przez spawacza?

Data: 2011-02-07 11:35:36
Autor: Antenka
On 7 Lut, 15:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-07 13:25, Przemys aw Warzywny pisze:

> Do s du w Brzozowie (Podkarpackie) wp yn a opinia psychologiczna w
> zwi zku z procesem b. proboszcza parafii w H udnie ks. Stanis awa K.
> Duchowny jest oskar ony o psychiczne i fizyczne zn canie si nad
> 13-letnim Bartkiem i doprowadzenie go tym do samob jstwa.

> Przemek

No i znowu stara piewka - odebra sobie ycie nie przez zbocze ca,
tylko ksi dza w tytule.. Nie za bardzo wierzy em abc w jego opini e
media prowadz walk z ko cio em, teraz jednak to staje si faktem. Czy
Onet-GW zatytu owa y kiedy swoje artyku y -  10-latek odebra sobie
ycie przez spawacza?

Pewnie ksiądz nie chciał go dopuści do bierzmowania, bo nie chodził na
lekcje religii a na dodatek kradł he he. A tak nawiasem mówiąc po
przeczytaniu tekstu,  chłopaczek jawi się nam jako kompletnie opętany..
Judasz też skończył na drzewie. Czyż nie widać uderzającego
podobieństwa?  :- /

Antenka

Data: 2011-02-07 13:02:18
Autor: J-23
On 7 Lut, 20:35, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

przeczytaniu tekstu,  chłopaczek jawi się nam jako kompletnie opętany.
Judasz też skończył na drzewie. Czyż nie widać uderzającego

gdyby w ogole nie zawracal sobie "chlopaczek" dupy jakas religia
gdyby nie poslali go na lekcje religii do pierdo*nietego i okrutnego
ksiedza
to pewnie "chlopacze" by zyl do dzisiaj
tyle w kwestii gdybania

Data: 2011-02-07 22:14:06
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 22:02, J-23 pisze:
[...]

To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.

Data: 2011-02-08 04:01:45
Autor: J-23
On 7 Lut, 22:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> to pewnie "chlopacze" by zyl do dzisiaj
> tyle w kwestii gdybania

To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.

co ustali?
sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby

Data: 2011-02-08 14:10:33
Autor: sofu

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ea1f7099-3ea9-4504-9e51-d8cae76e5485s11g2000prs.googlegroups.com...
On 7 Lut, 22:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby

-- -- -- -

Ja tam mojego dziecka do czarnego ścierwa w ogółe nie dopuszczam, ale rodzice są ryzykowni i stąd takie tragedie.

sofu

Data: 2011-02-08 06:54:33
Autor: J-23
On 8 Lut, 14:10, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ea1f7099-3ea9-4504-9e51-d8cae76e5485s11g2000prs.googlegroups.com...
On 7 Lut, 22:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Ja tam mojego dziecka do czarnego ścierwa w ogółe nie dopuszczam, ale
rodzice są ryzykowni i stąd takie tragedie.

czynilem podobnie, "dziekibogu" moje dzieci sa ateistami
sam te "czrna mafie" obchodze szerokim lukiem

Data: 2011-02-08 14:14:09
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 13:01, J-23 pisze:
To ustali śledztwo. Dziwne, że tak długo już trwa.
co ustali?
sprawa prosta gdyby nie mial kontaktu z rzeczonym ksiedzem, to do
zwiazkow przyczynowo skutkowych w tym zakresie nie doszloby

A skąd wiesz, że te kontakty spowodowały samobójstwo ?

Data: 2011-02-08 16:35:20
Autor: Grzegorz Z.
Użytkownik u2 napisał:
[...]

Z Szechterem się przecież nie kontaktował. Z klechą owszem.

Data: 2011-02-08 16:46:49
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 16:35, Grzegorz Z. pisze:
A skąd wiesz, że te kontakty spowodowały samobójstwo ?

Z Szechterem się przecież nie kontaktował. Z klechą owszem.

Kontakty z Szechterem również kończyły się śmiercią :)

Data: 2011-02-08 15:37:45
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 7 Feb 2011 11:35:36 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Pewnie ksiądz nie chciał go dopuści do bierzmowania, bo nie chodził na
lekcje religii a na dodatek kradł he he. A tak nawiasem mówiąc po
przeczytaniu tekstu,  chłopaczek jawi się nam jako kompletnie opętany.
(...)

U nas w okolicy, lata temu, powiesił się chłopak 12-letni, uczeń szkoły, w
której pracowaliśmy z mężem. Cała wieś (głównie baby) była przeciw
nauczycielom, że to niby przez nich. Był ranek, po feralnej nocy.
Jechaliśmy do pracy z mężem przez wieś, powoli, bo było błoto, wyboje i
droga nie za bardzo, kiedy napadły nas rozjuszone kobiety, z kamieniami w
rekach, takimi powyżej kilograma. Miały akurat nas pod ręką, pierwszych,
których zobaczyły.
Wlazły na maskę, chcąc wybić szybę i dostać się do nas. Do dziś je widzę,
krzyczące, rozczochrane, na wpół ubrane, w amoku, z twarzami i rękami
przylepionymi do szyb samochodu...
Nie wiem, co by było, gdyby mąż nie ruszył z całym pędem - one pospadały.

Sledztwo wykazało, że winni byli rodzice, dokładnie ojciec chłopaka. W nocy
ganiał go po wsi, wygrażał, chłopak schronił się przed nim, a potem się
powiesił. Nikt w domu się nie zainteresował, dlaczego chłopca w nocy nie ma
w domu. Szczegółow dokładniejszych nie znam.

Od tamtej pory NIE UTRZYMUJĘ kontaktów z wsią, choć mieszkam niemal w niej. :-/

Data: 2011-02-07 17:53:13
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iip0af$5a4$1news.onet.pl...
[...]

Naprawde nie czujesz roznicy ? . Rowniez postepowanie hipotetycznego spawacza w omawianym zakresie szokuje ale jest to niczym w porownaniu z tym , ze dotyczy to ....ksiedza !!. Ten fakt nadaje sprawie owej wyjatkowosci , ktora nalezy podkreslac i nie ma to nic wspolnego z "walka z kosciolem " !. Bioracy lapowki sedzia wyrokujacy w sprawach korupcyjnych , zlodziej  , zboczeniec czy sadysta ksiadz , przekupny policjant , morderca lekarz , pedofil nauczyciel i tp. to nie sa zwykli przestepcy bo to ludzie , ktorzy maja obowiazek ksztaltowac nasza moralnosc i za to biora\ pieibnadze . Dlatego peitno jakie spoleczenstwo powinno na nich wywierac powinno byc tak duze aby nikomu nie przyszlo do glowy wykorzystywac swoj stastus spoleczny , stanowisko , czy latwiejszy dostep do dzieci w celu
zaspakajania swoich chorych huci , rzadz czy sadystycznych zachowan .
Celem upubliczniania tego , ze idzie o ksiedza jest m.innymi to aby w koncu kosciol przestal bronic swoich zbrodniarzy . Zaden zawod poza klerem , no i lekarzami nie idzie w zaparte wtedy , kiedy nalezy przykladnie ukarac czlonka ich korporacji !. Czas to zmienic b wtedy zmieni sie rowniez podejscie tych , ktorzy w sutannie szukaja dla siebie i swoich zbrodni azylu !.

cyc

Data: 2011-02-07 19:55:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 17:53, cyc pisze:

[...]
!.

cyc

Nie, nie czuję. - Jako Ĺźywo przypomina mi to artykuły w niemieckich i Austriackich gazetach - "Polak ukradł auto". Nie to złodziej, tylko narodowość była u autora najwaĹźniejsza. To samo w tych naszych mediach, ktĂłre prowadzą wojnę z kościołem, - najwaĹźniejszą rzeczą jest to Ĺźe ten gość wykonywał zawĂłd księdza.   Takie teksty to czysta dyskryminacja i i chęć oczernienia całych grup zawodowych czy narodĂłw.

Data: 2011-02-08 15:29:24
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 07 Feb 2011 19:55:28 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Nie, nie czuję. - Jako żywo przypomina mi to artykuły w niemieckich i Austriackich gazetach - "Polak ukradł auto". Nie to złodziej, tylko narodowość była u autora najważniejsza. To samo w tych naszych mediach, które prowadzą wojnę z kościołem, - najważniejszą rzeczą jest to że ten gość wykonywał zawód księdza.   Takie teksty to czysta dyskryminacja i i chęć oczernienia całych grup zawodowych czy narodów.

Dokładnie!

Data: 2011-02-08 15:54:01
Autor: cyc

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p9u3r7iudc8.1fvv4ab29mrg1$.dlg40tude.net...
[...]

Odpowiem nieladnie !
g...o prawda !.
Nie czujecie wynikajacego z powszechnosci zjawiska i determinacji w obronie winnych , zagrozenia .
To sie msci coraz wieksza iloscia patologicznych zjawisk w kosciele .

cyc

Data: 2011-02-08 16:00:31
Autor: u2
W dniu 2011-02-08 15:54, cyc pisze:
To sie msci coraz wieksza iloscia patologicznych zjawisk w kosciele .

A skąd wiesz ? Chodzisz do kościoła, czy tylko tak sobie pokrzykujesz ?

Data: 2011-02-08 15:50:25
Autor: cyc

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mvbqil0qxcq7$.w1ivagz0exkc.dlg40tude.net...
[...]

Ksiadz jest osoba szczegola w naszym skoltunialym spoleczenstwie . Biorac pod uwage masowosc zjawisk w ktorych przedstawiciele kosciola lamia bezkarnie prawo dopuszczajac sie nawet zbrodni gwalcenia dzieci , nie mozna unikac opisywania prawdziwych przyczyn zjawiska . Te tkwia w malo szczelnym doborze kandydatow na ksiezy , ktorzy powolywani sa w sposob tyle niefrasobliwy, ile wdlg negatywnego naboru . Stan bezwzglednej bezkarnosci ludzi kosciola w naszym panstwie doprowadzil do sytuacji , ze do zawody garna sie zboczency i ludzie zadni latwego zycia a nie ci , ktorych powolaniem jest kaplanstwo . Ostani sa juz wyjatkami . Ten stan zostal wywolany dzieki tym , ktorzy lekcewaza problem przestepczosci wsrod ksiezy i tym , ktorzy za wszelka cene , zamiast w sposob szczegolnie surowy osadzac winnych , problemy zamiataja pod dywan . Ta cecha , wyraznie preferowana przez hierarchow , powoduje to , ze rozpasanie w srodowisku jest ponadprzecietne a buta i pycha osiagnely szczyty .
Stalo sie  to tym latwiejsze , ze gro kandydatow do zawodu a potem konsekrowanych wywodzi sie z glebokiej wsi w ktorej do dzisiaj pokutuje sredniowieczny sposob pojmowania relacji miedzyludzkich .

cyc

Data: 2011-02-08 20:50:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-08 15:50, cyc pisze:

[...]

Czyli.. - piętnujmy księży? Róbmy odpowiedzialność zbiorową dla nich?

Data: 2011-02-09 17:33:38
Autor: cyc

--

Nie pietmnumy zbrodiarzy nie wahajac sie mowic skad sie wywodza . Lekarz ktory nie spelnil swojego obowiazku i pacjent umarl , jest publicznie wskazany jako lekarz , nauczyciel , ktory dopuscil sie wobec ucznia przestepca jest wskazywany jako nauczcyciel . Nie widze powodow aby nie mialo to dotyczyc rowniez ksiezy !, tymbardziej ksiezy . Nie rozumiesz tego ? , czy udajesz glupca ? .

cyc

13-latek odebra? sobie ?ycie przez ksi?dza?