13 mandatów w jeden dzień

Data: 2020-06-29 19:48:23
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego życia? :-)

5, 10 czy raczej 15? :-)

Jak sądzicie?

Data: 2020-06-29 20:11:56
Autor: cef
13 mandatów w jeden dzień
W dniu 2020-06-29 o 19:48, kk pisze:
Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego życia? :-)

5, 10 czy raczej 15? :-)

Jak sądzicie?

Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

Data: 2020-06-30 08:04:53
Autor: T.
13 mandatów w jeden dzień
W dniu 2020-06-29 o 20:11, cef pisze:
[...]

U mnie wypadło 1 mandat na ok. 50 tys. km. W tym 2 za parkowanie, 2 za zawracanie w niedozwolonym miejscu, 1 za jazdę środkowym pasem zamiast prawym. :-)
T.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-06-30 09:13:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
13 mandatów w jeden dzień
Hello T.,

Tuesday, June 30, 2020, 8:04:53 AM, you wrote:

[...]

U mnie wypadło 1 mandat na ok. 50 tys. km. W tym 2 za parkowanie, 2 za
zawracanie w niedozwolonym miejscu, 1 za jazdę środkowym pasem zamiast
prawym. :-)

I wszystkie na A4 ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-06-30 10:38:11
Autor: T.
13 mandatów w jeden dzień
[...]

Nie, po A4 nie jeździłem.
Na gierkówce zaliczyłem 2.
Jeden za przekroczenie prędkości o 10 km/godz. (50 zł), a drugi za wyprzedzanie na skrzyżowaniu (jakieś lokalne - to jeszcze za komuny było).
T.

Data: 2020-06-30 11:05:09
Autor: Uncle Pete
13 mandatów w jeden dzień
[...]

Dobry jesteś, mi wypadło 1 mandat na niecałe 40 tys. km. Ze wstydem przyznaję, że wszystkie za przekroczenie prędkości, w tym jeden na Słowacji za 11 km/h i w kraju za 13 km/h (w czasach, kiedy gminy dorabiały mandatami, ale w żadnym "kultowym" miejscu). Przy tym, że według grupowego konia jeżdżę raczej kapeluszniczo.

Data: 2020-06-30 11:27:08
Autor: ąćęłńóśźż
13 mandatów w jeden dzień
Wjazd do Radomia dwupasmówką i 50/60 to było to ;-))

-- -- -
(w czasach, kiedy gminy dorabiały mandatami, ale w żadnym "kultowym" miejscu).

Data: 2020-06-30 13:11:00
Autor: Uncle Pete
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-06-30 11:27, ąćęłńóśźż wrote:
Wjazd do Radomia dwupasmówką i 50/60 to było to ;-))

-- -- -
(w czasach, kiedy gminy dorabiały mandatami, ale w żadnym "kultowym" miejscu).

Pamiętam, często tam jeździłem.

Data: 2020-06-30 11:53:55
Autor: T.
13 mandatów w jeden dzień
W dniu 2020-06-30 o 11:05, Uncle Pete pisze:
[...]

Prawo jazdy mam od ponad 40 lat, ale nie jeżdżę zawodowo, więc mało. Chyba w życiu dostałem 8 mandatów...
T.

Data: 2020-06-30 14:33:46
Autor: Shrek
13 mandatów w jeden dzień
W dniu 29.06.2020 o 20:11, cef pisze:

Jak sądzicie?

Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

Dwa. Co 5 tysięcy (w jednym roku oba) razem nalatane pewnie jakieś 200kkm. Plus jeden za przejście w miejscu niedozwolonym.

--
Shrek

Data: 2020-06-30 17:33:06
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-06-29 20:11, cef wrote:
[...]

Na tyle, na ile Ci punktów wystarczy.

Data: 2020-06-30 17:58:08
Autor: cef
13 mandatów w jeden dzień
W dniu 2020-06-30 o 17:33, kk pisze:
On 2020-06-29 20:11, cef wrote:
[...]

To ja mam za malo punktów, bo średnio na każde 100tys przebiegu mam
jeden mandat, ale w tym 5 zagranicznych bez punktów.

Data: 2020-06-30 19:17:24
Autor: wowa
13 mandatów w jeden dzień

Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

Po okresie młodzieńczej fascynacji szybkością, kiedy tych mandatów było zdecydowanie wiecej, utrzymuję średnią jeden na rok :)Czyli kilkadziesiąt by się uzbierało. Większość za zagapienie, "panie, wczoraj tu tego miasta nie było :)" Mogę się też przyznać do złego parkowania, wyprzedzanie na ciągłej, przejście w niedozwolonym oraz wystraszenie milicjanta :).
Miesięczny przebieg 1000 do 10000km.
Wojtek

Data: 2020-06-30 23:52:13
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-06-30 19:17, wowa wrote:

Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

Po okresie młodzieńczej fascynacji szybkością, kiedy tych mandatów było zdecydowanie wiecej,

Jesteś pewien, że to fascynacja? Może po prostu bez celu jeździłeś i teraz priorytety się tylko zmieniły, wyczucie, drogi itp itd

[...]

No ale ... jakby dokładnie przyglądnąć się twojej jeździe to byś zasługiwał na 13 w ciągu dnia czy mniej?

Data: 2020-07-01 20:22:40
Autor: wowa
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-06-30 19:17, wowa wrote:

[...]

Nie dało się bez celu jeździć, paliwo na kartki było :)Jak już ruszałeś samochód to kilka ważnych spraw trzeba było załatwić.

[...]

Zależy jak gęsto radary byś ustawił :)
Wojtek

Data: 2020-06-30 22:39:06
Autor: radekp@konto.pl
13 mandatów w jeden dzień
Mon, 29 Jun 2020 20:11:56 +0200, w <5efa2eeb$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
cef <cezfar@interia.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-06-29 o 19:48, kk pisze:
> Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego > życia? :-)

Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

Ze smutkiem przyznaję, że nie dostałem mandatu od 13 lat...

Data: 2020-06-30 12:43:24
Autor: K
13 mandatów w jeden dzień
On 29/06/2020 18:48, kk wrote:
Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego życia? :-)

5, 10 czy raczej 15? :-)

Jak sądzicie?

W okresie calego zycia nie wiem, ale z 15 pewnie by sie uzbieralo. W kazdym razie za ostatnie 5 lat, jeden mandat przy przejechanych 96tys mil.

Data: 2020-06-30 23:45:06
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-06-30 13:43, K wrote:
On 29/06/2020 18:48, kk wrote:
[...]

Ano właśnie. Ktoś kto jeździ normalnie a nie dupowato trochę tych mandatów zaliczy. Wydaje mi się, że aż tyle nie nazbierałem, ale w sumie nie wiem. Na pewno nie jest ich kilka.

W kazdym razie za ostatnie 5 lat, jeden mandat przy przejechanych 96tys mil.

To nie jest miarodajne. Wszystko się zmienia. Możesz przez pewien czas jeździć bezpiecznie dla portfela.

Data: 2020-07-01 08:45:06
Autor: K
13 mandatów w jeden dzień
On 30/06/2020 22:45, kk wrote:
On 2020-06-30 13:43, K wrote:
On 29/06/2020 18:48, kk wrote:
[...]

To co mi najbardziej podzialalo na wyobraznie to zwyzki ceny ubezpieczenia przy kazdym mandacie za predkosc. Wiec, owszem przekraczam predkosc ale nie jakos znacznie i tylko gdy w mojej ocenie jest to bezpieczne.

Data: 2020-07-01 18:05:59
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
On 30/06/2020 22:45, kk wrote:
On 2020-06-30 13:43, K wrote:
On 29/06/2020 18:48, kk wrote:
[...]

Za kolizję nie?

Wiec, owszem przekraczam predkosc ale nie jakos znacznie i tylko gdy w mojej ocenie jest to bezpieczne.

O, to tak jak ja. :-)

Ostatnio trochę pojeździłęm w trybie sport. Bo to ostatnie dni były, gdy nie groziło za to wykluczenie społeczne. A teraz to nie wiem co będzie ...

Data: 2020-07-02 12:36:56
Autor: K
13 mandatów w jeden dzień
On 01/07/2020 17:05, kk wrote:

[...]

Za kolizje tez ale zawsze zakladam, ze jezdze na tyle sensownie, ze ew. kolizja powstanie nie z mojej winy :)

Data: 2020-06-30 23:32:28
Autor: sczygiel
13 mandatów w jeden dzień
W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2020 12:48:31 UTC-5 użytkownik kk napisał:
Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego życia? :-)

5, 10 czy raczej 15? :-)

Jak sądzicie?

3 szt. W tym jeden za zaparkowanie pod prąd. Takie fanaberie za oceanem maja.
Z jednego sie wycyganilem, tez parkowanie na linii ale snieg byl wiec nie bylo widac (wawa).

Data: 2020-06-30 23:33:28
Autor: sczygiel
13 mandatów w jeden dzień
W dniu środa, 1 lipca 2020 01:32:30 UTC-5 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
> [...]

Z jednego sie wycyganilem, tez parkowanie na linii ale snieg byl wiec nie bylo widac (wawa).

A i te 3 szt na jakies 350kkm albo 400 nie chce mi sie dumac ile tym maluchem zrobilem.

Data: 2020-07-01 13:09:43
Autor: N Tom
13 mandatów w jeden dzień
sczygiel@gmail.com w <news:9df19b37-10b7-4e8f-8647-ad29c26b99feogooglegroups.com>:

jakies 350kkm albo 400 nie chce mi sie dumac ile tym maluchem zrobilem.
         ^^^^^^^^^^^^^^^                           ^^^^^^^^^^^^^

A świstaki zawijają w sreberka czekolady w Alpach

--
'Tom N'

Data: 2020-07-02 11:11:05
Autor: Jacek
13 mandatów w jeden dzień
W dniu 29.06.2020 o 19:48, kk pisze:
Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego życia? :-)

5, 10 czy raczej 15? :-)

Jak sądzicie?
To zależy od długości życia, no i w okresie od urodzenia do 18 lat trudno raczej o mandat ;-)
Może lepiej podać na rok albo na ileś tam przebiegu?
Jak się domyślam mandatu za psią kupę i niemanie maseczki nie doliczamy.
U mnie wychodzi średnio 0,5 - 1  na rok przy przebiegu rocznym ok. 30 tys. km.
Jacek

Data: 2020-07-02 19:44:53
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-07-02 11:11, Jacek wrote:
[...]

Nie ma sensu. To się zmienia z upływem czasu. Chodziło o 13 mandatów kierowcy autobusu. Ale możesz podać, zawsze to jakiś wskaźnik.

Jak się domyślam mandatu za psią kupę i niemanie maseczki nie doliczamy.

Chyba wszystkie, ale możesz podzielić.

U mnie wychodzi średnio 0,5 - 1  na rok przy przebiegu rocznym ok. 30 tys. km.

To 20 w ciągu 40 lat życia od 18-tego.

Data: 2020-07-02 12:10:11
Autor: Mateusz Viste
13 mandatów w jeden dzień
2020-06-29 o 19:48 +0200, kk napisał:
Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie
całego życia? :-)

5, 10 czy raczej 15? :-)

Przebieg w okolicach 14-18 kkm rocznie. Średnia póki co wychodzi mi
poniżej 0.1 mandata rocznie. Jeden za parkowanie na płatnym (młody
byłem, ze wsi przyjechałem do Bydgoszczy i nie wiedziałem, że w mieście
płaci się za bycie). Drugi to przejazd na (faktycznie mocno dojrzałym)
żółtym świetle w sobotę przed 8:00 rano - zdziwiony byłem, że panowie
tak wcześnie wstali. Spieszyło mi się na uczelnię, no i w efekcie
straciłem tylko więcej czasu, po przyjeździe brakowało mi już połowy
studentów. :)

Mateusz

Data: 2020-07-04 23:40:48
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-07-02 12:10, Mateusz Viste wrote:
[...]

Jestem wsruszony tłumaczeniem się

Data: 2020-07-05 08:39:17
Autor: Mateusz Viste
13 mandatów w jeden dzień
2020-07-04 o 23:40 +0200, kk napisał:
Jestem wsruszony tłumaczeniem się

Raczej nauka własna - "nie warto się spieszyć" :)

Mateusz

Data: 2020-07-06 13:04:55
Autor: kk
13 mandatów w jeden dzień
On 2020-07-05 08:39, Mateusz Viste wrote:
2020-07-04 o 23:40 +0200, kk napisał:
Jestem wsruszony tłumaczeniem się

Raczej nauka własna - "nie warto się spieszyć" :)

MZ złe wnioski wyciągasz ze swoich doświadczeń. Samochody wyłącznie po to są by się spieszyć. Inaczej byśmy koniami dalej jeździli.

13 mandatów w jeden dzień