13 mln z na grzywn zamiast na leczenie? Polsce grozi kara, bo Arukowicz nie wdroy unijnej dyrektywy.

Data: 2013-10-25 19:20:03
Autor: jr
13 mln z na grzywn zamiast na leczenie? Polsce grozi kara, bo Arukowicz nie wdroy unijnej dyrektywy.
Opieszao kierowanego przez Bartosza Arukowicza Ministerstwa Zdrowia, ktre
nie zdyo przygotowa na czas przepisw koniecznych do wdroenia unijnej
dyrektywy o  leczeniu w caej Europie, moe kosztowa podatnikw nawet 13 mln
z.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/65465-13-mln-zl-na-grzywne-zamiast-na-leczenie-polsce-grozi-kara-bo-arlukowicz-nie-wdrozyl-unijnej-dyrektywy

Data: 2013-10-26 09:34:30
Autor: WW
13 mln zł na grzywnę zamiast na leczen ie? Polsce grozi kara, bo Arłukowicz nie wdroż ył unijnej dyrektywy.
W dniu 2013-10-25 19:20, jr pisze:
Opieszałość kierowanego przez Bartosza Arłukowicza Ministerstwa Zdrowia, które
nie zdążyło przygotować na czas przepisów koniecznych do wdrożenia unijnej
dyrektywy o  leczeniu w całej Europie, może kosztować podatników nawet 13 mln
zł.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/65465-13-mln-zl-na-grzywne-zamiast-na-leczenie-polsce-grozi-kara-bo-arlukowicz-nie-wdrozyl-unijnej-dyrektywy

I jak to już w zwyczaju, nie ma winnych?
A urzędników przybywa i przybywa.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-10-27 02:45:25
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

http://wpolityce.pl/wydarzenia/65465-13-mln-zl-na-grzywne-zamiast-na-leczenie-polsce-grozi-kara-bo-arlukowicz-nie-wdrozyl-unijnej-dyrektywy

| I jak to już w zwyczaju, nie ma winnych?

Po co Pełna Odpowiedzialnosć szła do władzy? Oczywiście po to, żeby was bronić
przed Kaczorami. Nie wstyd wam komuchy zasłaniać się pieskami? Dlaczego sami nie
staniecie do rozgrywki?

Data: 2013-10-28 09:02:01
Autor: WW
W dniu 2013-10-27 02:45, jr pisze:

Po co Pełna Odpowiedzialnosć szła do władzy? Oczywiście po to, żeby was bronić
przed Kaczorami. Nie wstyd wam komuchy zasłaniać się pieskami? Dlaczego sami nie
staniecie do rozgrywki?

Czasem lekarstwo bywa gorsze od choroby.

Data: 2013-10-29 00:34:30
Autor: jr

| Czasem lekarstwo bywa gorsze od choroby.

Dla was zbawiennym lekarstwem miało być właśnie PO. Czy nie dlatego Cimoszewicz wycofał się do puszczy? Słupek jego notowań odbił się od trzydziechy, więc wiadomo było, że Kaczora nie przeskoczy. Czy nie po to wymyślono awanturę z Jarucką, żeby Tuskowi wyprostować drogę?

Data: 2013-10-26 10:05:10
Autor: A. Filip
13 mln zł na grzywnę zamiast na leczenie? Polsce grozi kara, bo Arłukowicz nie wdrożył unijnej dyrektywy.
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
Opieszałość kierowanego przez Bartosza Arłukowicza Ministerstwa Zdrowia, które nie zdążyło przygotować na czas przepisów koniecznych do wdrożenia unijnej dyrektywy o  leczeniu w całej Europie, może kosztować podatników nawet 13 mln zł. http://wpolityce.pl/wydarzenia/65465-13-mln-zl-na-grzywne-zamiast-na-leczenie-polsce-grozi-kara-bo-arlukowicz-nie-wdrozyl-unijnej-dyrektywy

A ile _mogłoby_ kosztować podatników/NFZ wdrożenie tej dyrektywy bez obstrukcji?
[W Polsce publiczna służba zdrowia jest utrzymywana z podatków od pensji.]
Ja sądzę że budżet NFZ się od tego raczej nie załamie ale takie znaczące _ryzyko_ jest.

Chcesz żeby Polaków potem traktowano z szpitalach UE jak zadżumionych z powodu czekania długimi latami na częściowy zwrot kosztów przez NFZ?

Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet NFZ *jest ograniczony*.  Pozostałby ograniczony nawet przy super sprawnym zarządzaniu przez NFZ - starczałoby by na dostrzegalnie lepszą skuteczność ale nie na wszystko.

--
A. Filip
Zawsze uważaj na nieżyczliwych ci ludzi.  (Przysłowie kurdyjskie)

Data: 2013-10-27 02:41:23
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:1v3nqeqzifdaq6.huge.strangled.net...

| A ile _mogłoby_ kosztować podatników/NFZ wdrożenie tej dyrektywy
| bez obstrukcji?

Nie wiem, na UE nie głosowałem.

Data: 2013-10-27 00:56:40
Autor: mcmlxxi.xi.xi
13 mln z na grzywn zamiast na leczenie? Polsce grozi kara, bo Arukowicz nie wdroy unijnej dyrektywy.
W dniu pitek, 25 padziernika 2013 19:20:03 UTC+2 uytkownik jr napisa:
[...]

czysty rachunek ekonomiczny -wol buli kary ni paci wielokrotnie wicej za leczenie POlakw za granicami...

13 mln z na grzywn zamiast na leczenie? Polsce grozi kara, bo Arukowicz nie wdroy unijnej dyrektywy.