13 razy nie zdałem prawka !

Data: 2011-06-07 13:29:02
Autor: Neko
13 razy nie zdałem prawka !
Użytkownik "Www" <www@2w.pl> napisał

5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).

Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

Nie kazdy jest stworzony do kierowania samochodem.
Niektorzy nigdy takowego dokumentu nie powinni otrzymac.
Dla nich jest tranpsort publiczny.

Znam czlowieka, ktory nie zdal za 14 razem. I zrezygnowal.
W sumie dobrze, bo gdyby tak za 23 razem zdal, bylby postrachem drog.

Ja sam zdalem na "B" za pierwszym razem, ale juz na "C" mialem problem
z zatrzymanie sie na łuku w Katowicach
W koncu obadalem jak zatrzymac sie na luku i pozostala czesc to juz
byla tylko formalnosc. Jednakze 3 razy podejsc musialem niestety.

Po prostu kierownice trzeba czuc, ale przeciez nikt nie musi byc
od razu Kubica.

Swoja droga, jak zdalem na "B" to przeciez i tak bylem zielony. Dopiero
dwa lata za "kolkiem" moglem powiedziec, ze jako tako jezdze.

Reasumujac: jazda kilkuletnia czyni z ciebie kierowce a nie kurs czy egzamin.
Jednak nie kazdy ma do tego predyspozycje.

13 razy nie zdałem prawka !