13 swiezych pisowcow

Data: 2010-06-14 10:24:01
Autor: awe
13 swiezych pisowcow
Data: 2010-06-14 13:59:54
Autor: Bombelek
13 swiezych pisowcow

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv4osk$51u$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/1,75480,7992269,13_swiezych_pisowcow.html

Parszywa 13-tka! ;-))))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-14 14:31:27
Autor: awe
13 swiezych pisowcow

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1619b0$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv4osk$51u$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/1,75480,7992269,13_swiezych_pisowcow.html

Parszywa 13-tka! ;-))))

-- Bąbel-ek
-- -- -- -- -- -
poszukalby sobie jakiegos fajnego chlopca i nie zawracal tu dupy. nie masz kolegow?
awe

Data: 2010-06-14 17:28:05
Autor: .'heÂŽsk'.
13 swiezych pisowcow
On Mon, 14 Jun 2010 13:59:54 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv4osk$51u$1news.onet.pl...
> http://wyborcza.pl/1,75480,7992269,13_swiezych_pisowcow.html

Parszywa 13-tka! ;-))))

dobre. dobre. wyrabiasz sie mlody! po tym ciosie awe sie podniosl ? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 18:22:26
Autor: Bogdan Idzikowski
13 swiezych pisowcow

Użytkownik ".'heRsk'." <nato?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:k4ic165kplv11f2njk5bupplgjn4qmeafb4ax.com...
On Mon, 14 Jun 2010 13:59:54 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]

Ktoś tu uporczywie pisał, że to Gówno, czy jakoś tak? Zniknął gdzieś?

Data: 2010-06-14 18:37:25
Autor: u2
13 swiezych pisowcow
Ktoś tu uporczywie pisał, że to Gówno, czy jakoś tak? Zniknął gdzieś?

To ty piszesz gówno. Ja piszę GWno i .. wszystko jasne :)

Data: 2010-06-14 18:41:55
Autor: Bogdan Idzikowski
13 swiezych pisowcow

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c165ac7$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Ktoś tu uporczywie pisał, że to Gówno, czy jakoś tak? Zniknął gdzieś?

To ty piszesz gówno. Ja piszę GWno i .. wszystko jasne :)

No to jakoś zapomniałeś się przy tym linku. Dostaniesz naganę z wpisem do akt.

Data: 2010-06-14 18:48:07
Autor: u2
13 swiezych pisowcow
No to jakoś zapomniałeś się przy tym linku. Dostaniesz naganę z wpisem
do akt.

A ty co, aparatczyk z PZPR (płatnych zdrajców pachołków Rosji) ? Awe nie
uprawia gwnianej propagandy tak jak kałecki.

Data: 2010-06-14 19:01:05
Autor: Bogdan Idzikowski
13 swiezych pisowcow

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c165d49$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gorzej: jestem masonem i cyklistą!

Data: 2010-06-14 19:06:44
Autor: u2
13 swiezych pisowcow
A ty co, aparatczyk z PZPR (płatnych zdrajców pachołków Rosji) ? Awe nie
uprawia gwnianej propagandy tak jak kałecki.

Gorzej: jestem masonem i cyklistą!

Wątpliwe abyś należał do loży masońskiej, tam durni nie przyjmują :)

Data: 2010-06-14 19:49:04
Autor: Bogdan Idzikowski
13 swiezych pisowcow

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1661a7$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ulżyj sobie. Jeszcze jest wiele inwektyw i epitetów do wykorzystania.

Data: 2010-06-14 19:52:00
Autor: u2
13 swiezych pisowcow
Wątpliwe abyś należał do loży masońskiej, tam durni nie przyjmują :)

Ulżyj sobie. Jeszcze jest wiele inwektyw i epitetów do wykorzystania.

To tylko ocena twojej "logiki". tak jak nazwanie zerem Zbyszka Z.

Data: 2010-06-14 20:01:03
Autor: Bogdan Idzikowski
13 swiezych pisowcow

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c166c42$0$19175$65785112news.neostrada.pl...
Wątpliwe abyś należał do loży masońskiej, tam durni nie przyjmują :)

Ulżyj sobie. Jeszcze jest wiele inwektyw i epitetów do wykorzystania.

To tylko ocena twojej "logiki". tak jak nazwanie zerem Zbyszka Z.

Kto to jest Zbyszek Z?

Data: 2010-06-14 20:18:00
Autor: u2
13 swiezych pisowcow
Kto to jest Zbyszek Z?

Zorro.

Data: 2010-06-14 21:44:40
Autor: .'heÂŽsk'.
13 swiezych pisowcow
On Mon, 14 Jun 2010 19:49:04 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> Wątpliwe abyś należał do loży masońskiej, tam durni nie przyjmują :)

Ulżyj sobie. Jeszcze jest wiele inwektyw i epitetów do wykorzystania.

 a ten u2 wydawal sie przez chwile calkiem logiczny.  nerwy chopczykow ponosza. brakuje argumentow wiec bluzgaja.

--

 HeSk

Data: 2010-06-14 20:53:07
Autor: awe
13 swiezych pisowcow

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c166051$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
a ja myslalem ze ciebie detreminuje to ze jestes zydem, jestes?
awe

Data: 2010-06-14 21:44:40
Autor: .'heÂŽsk'.
13 swiezych pisowcow
On Mon, 14 Jun 2010 18:22:26 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> dobre. dobre. wyrabiasz sie mlody!
> po tym ciosie awe sie podniosl ? ;o))

Ktoś tu uporczywie pisał, że to Gówno, czy jakoś tak? Zniknął gdzieś?

 ktorys z nawiedzonych prezesolubnych. maja chlopaki ciezko.
 za bohatera wybrali sobie zyciowa miernote.

--

 HeSk

13 swiezych pisowcow