13-tego grudnia spałem do południa?

Data: 2020-05-20 06:51:09
Autor: Runt
13-tego grudnia spałem do południa?
Data: 2020-05-20 10:29:43
Autor: Zenek Kapelinder
13-tego grudnia spałem do południa?
I żeby świat o tym poinformować wstałeś pizdziak vel runt dziura w dupie o szóstej. W ryju masz bardziej zjebane niż roztrajbowali ci dziurę w dupie jak "pracowałeś" dla niemieckiego pana w burdelu dla zasłużonych nazistów.

Data: 2020-05-20 20:02:44
Autor: Runt
W dniu 2020-05-20 o 19:29, cwel Zenek Kapelinder pisze:
I żeby świat o tym poinformować wstałeś
nie zenusiu, nie swiat. ciebie! ;-)))
pizdziak
zenusiu, z przerośnietą łechtaczką jesteś 100% piździakiem.
vel runt dziura w dupie
skad u ciebie zenusiu te ciągaty do odbytów?
o szóstej.
zenusiu, wstałem o 05-tej tutejszego czasu. mówiłem ci tyle razy zenusiu, zę kto rano wstaje...
W ryju
zenusiu, twoja morda to dziobaty świnski ryj ;-)))
masz bardziej zjebane
zenusiu, mało mnie obchodzi co ty wyparwiasz ze swoim odbytem ;-)))
niż roztrajbowali
zenusiu, nie znam waszego murarskiego bełkotu
ci dziurę w dupie
zenusiu, ta butelka kefiru która zaaplkował lodzik wciąz tam tkwi? ;-)
jak "pracowałeś" dla niemieckiego pana w burdelu dla zasłużonych nazistów.
zenusiu, nie urodziłem sie tak jak ty w latach 40-tych, ani prl wiec nie dane mi tak jak tobie było poznac nazistów, tym bardziej ze sa raczej w twoim wieku i to ty udzielałes się erotycznie z sowieckimi i niemieckimi zołdakami obciagając im to co najbardziej uwielbiasz. tak wiec zenusiu, zanim rozdziawisz swoj swiński ryj i zacznij kwiczec pomysl (och przeeciez ty nie mas możgu tylko psie szczyny) może spróbuj zenusiu wysilic swoje zwoje z IQ <50 jak to możliwe, że niemeicki burdel az takie spustoszenie uczynił w twoim łbie. no a teraz zenusiu skoro juz obejrzałes wiadomości w tvp info bierz giry za pas i zapierdzielaj po smietnikach bo cie koty żarcia pozbawia. smacznego zenusiu! nie płosz kotów! go! go!

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

13-tego grudnia spałem do południa?