13 twarzy PiS

Data: 2016-12-13 08:05:09
Autor: Pajdak
13 twarzy PiS
Data: 2016-12-14 01:41:29
Autor: Vernon L. Pinkley
13 twarzy PiS
Unijne autorytety TW Karol, TW Bolek, TW Carex, TW Buyer, TW Must, TW Znak
powinni coś z tym odradzającym się komunizmem w PL coś zrobić, szybko!!!

Najlepiej w stacji TW Zegarka albo TW Mewy, najlepiej kiedy prowadzącym
będzie TW John albo TW Stokrotka, oczywiście z gościem obok w
osobie TW Litwina albo TW Alka:)

Precz z komuno!!!:)

Data: 2016-12-14 18:49:51
Autor: Tomasz Chmielewski
13 twarzy PiS
On 12/14/2016 06:41 PM, Vernon L.  Pinkley wrote:
[...]

"precz z komuno" - tak nie mówi "TW Balbina Polskie zbaw", który doktoryzował się z wyższości marksizmu?

Czy prawdą jest, że to właśnie Piotrowicz zdobył od TW Balbiny lojalkę?

Tomasz Chmielewski
http://lxadm.com

Data: 2016-12-15 03:06:36
Autor: Vernon L. Pinkley
13 twarzy PiS
użytkownik Pajdak napisał:

>Precz z komuno!!!:)

(c) Stanisław Piotrowicz

W PE 14.12 widziałem tylko TW Buyer i TW Znak, TW Karol gdzieś się zmył.
Róża Maria Barbara Gräfin von Thun und Hohenstein była aktywa.

Ta cała debata w PE nt. PL chj warta bez podstawy prawnej, ale
nieźle kwiki się niosą:)

Data: 2016-12-15 12:16:18
Autor: Pajdak
13 twarzy PiS
Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:1f6a4209-d45a-4a0a-a566-ef53c82cbf3egooglegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

> [...]

Róża Maria Barbara Gräfin von Thun und Hohenstein była aktywa.

Ta cała debata w PE nt. PL chj warta bez podstawy prawnej, ale

W TVN widziałem jak kwiczał Legutko ;-)))

--
Lepudruk

13 twarzy PiS