13 woreczków

Data: 2011-12-24 17:58:12
Autor: Grzegorz Z.
13 woreczków
Data: 2011-12-24 19:03:45
Autor: Bogdan Idzikowski
13 woreczków

Uzytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisal w wiadomosci news:wqypyeqro4x.1f3j0gx6sziu0$.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/policja-w-przedswiateczny-piatek-na-drogach-13-zab,1,4981533,wiadomosc.html

Jadrys twierdzi, ze im bardziej czlowiek pijany, tym lepiej prowadzi samochód.

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-12-24 19:04:37
Autor: Grzegorz Z.
13 woreczków
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

:))))))

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-25 10:56:15
Autor: jadrys
13 woreczkĂłw
W dniu 2011-12-24 19:04, Grzegorz Z. pisze:
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

samochĂłd.
:))))))

I czego siÄ™ kielczysz, Grzechu?  Jako ĹĽywo przypominasz mi bohaterkÄ™/bohaterki filmu "Ojczym".. Otóż ten ojczym "wyhaczaĹ‚" ciepĹ‚e wdĂłwki i panny utartym sloganem - "moja rodzina (ĹĽona i dzieci) z ginęła w wypadku spowodowanym przez.... *pijanego* kierowcÄ™". Ĺ»adna z tych wdĂłwek na taki tekst nmie pozostawaĹ‚a obojÄ™tna...

Data: 2011-12-25 04:53:07
Autor: stevep
13 woreczków
Dnia 24-12-2011 o 19:03:45 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

A jak kibol kogo¶ wali po mordzie to tym bardziej godny szacunku.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-25 14:20:14
Autor: leszek niewiadomski
13 woreczków
napisał(a):

[...]

Tym bardziej swoj kibol, a nie jakis obcy. Ze zacytuje poetke:
'Tu nawet jak mnie kopi±, to kopi± mnie swoi, a jak swoi kopi±, to przecież mniej boli'
ln.

Data: 2011-12-26 04:48:36
Autor: stevep
13 woreczków

napisał(a):

[...]

To niuans, swój czy obcy i tak zarobi po mordzie.

--
stevep

Data: 2011-12-25 10:56:32
Autor: jadrys
13 woreczkĂłw

[...]

Jadrys twierdzi, ze im bardziej czlowiek pijany, tym lepiej prowadzi samochĂłd.

Nic takiego nie twierdzę. Ja tylko piszę o faktach, a te fakty są takie że wypadki spowodowane przez pijanych są liczone w promilach w stosunku do tych spowodowanych przez trzeźwych kierowców. Nikt, absolutnie nikt nie da ci gwarancji że całkowite wyeliminowanie kierowców po kieliszku coś da pozytywnego... Tyle ogólnie znane fakty. Natomiast moje ponad dwudziestoletnie własne doświadczenia jako kierowcy są takie że wielokrotnie wchodziłem do auta "na czterech nogach" z powodu upojenia i nigdy nawet małej stłuczki. Natomiast sporo takich zdarzeń przydarzyło mi się po trzeźwemu. Myśleć Bogdan, myśleć samodzielnie a nie powtarzać głupot lansowanych przez matołów.

Data: 2011-12-25 12:13:02
Autor: Bogdan Idzikowski
13 woreczkĂłw

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd6rub$noc$2node2.news.atman.pl...

[...]

Nie byłeś przypadkiem "styropianowcem"? Takie durnoty walisz, że aż hadko.

Czyli potwierdzasz? Im bardziej pijany, tym lepiej prowadzi?

Data: 2011-12-25 19:41:33
Autor: Wiesiaczek
13 woreczków
Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci

[...]

Nic takiego nie twierdzę. Ja tylko piszę o faktach, a te fakty s± takie
że wypadki spowodowane przez pijanych s± liczone w promilach w stosunku
do tych spowodowanych przez trzeĽwych kierowców. Nikt, absolutnie nikt
nie da ci gwarancji że całkowite wyeliminowanie kierowców po kieliszku
co¶ da pozytywnego... Tyle ogólnie znane fakty. Natomiast moje ponad
dwudziestoletnie własne do¶wiadczenia jako kierowcy s± takie że
wielokrotnie wchodziłem do auta "na czterech nogach" z powodu upojenia i
nigdy nawet małej stłuczki. Natomiast sporo takich zdarzeń przydarzyło mi
się po trzeĽwemu. My¶leć Bogdan, my¶leć samodzielnie a nie powtarzać
głupot lansowanych przez matołów.

Nie byłe¶ przypadkiem "styropianowcem"? Takie durnoty walisz, że aż hadko.

Czyli potwierdzasz? Im bardziej pijany, tym lepiej prowadzi?

Przecież nie potwierdził, o co chodzi?
Z drugiej strony swego czasu byłem w takim kraju, gdzie codziennie przez rok jeĽdziłem po 2-3-ech dużych piwach, w łikendy na dyskotekach po kilka drinków z whisky i nie zdarzyła mi się żadna stłuczka ani nawet otarcie. W tym samym czasie miałem jedn± drobn± co prawda stłuczkę gdy w niedzielę rano jechałem i samochód wyskoczył mi z koleiny.
Czyli co¶ jest na rzeczy. I więcej dystansu do tzw. obiegowych opinii :)

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-12-25 20:36:06
Autor: Bogdan Idzikowski
13 woreczków

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jd7qov$5gr$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

I je¶li taki zapity w trzy dupy kierowca nie ma sił dotrzeć do samochodu, bo przewraca się co krok, usłużni koledzy od kieliszka wsadzaj± go na fotel kierowcy. I w momencie, gdy poczuje w rękach obły kształt kierownicy, a pod nogami miłe sercu pedały gazu i sprzęgła (pedał hamulca jest niepotrzebny) natychmiast zamglony wzrok odzyskuje orl± ostro¶ć widzenia, a reszta ciała niezwykły refleks i duch bojowy. Strzeżcie się uczestnicy ruchu drogowego. To ja, wasz kat! Pijany kierowca!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-26 07:27:07
Autor: Wiesiaczek
13 woreczków
Bogdan Idzikowski wrote:[...]
[...]

Pięknie to przegi±łe¶:)
W ten sposób łatwo udowodnić, że picie czystej wody jest toksyczne - to fakt!

Z drugiej strony zauważyłem, że nadzwyczajny refleks potrzebny jest tylko młodym i niedo¶wiadczonym kierowcom i przywi±zywanie zbytniej wagi do tego jest nieuprawnione.
Tak naprawdę dla do¶wiadczonego kierowcy jaki¶ szczególny refleks jest zbędny, w zupełno¶ci wystarcza rutyna i do¶wiadczenie, żeby płynnie i zgodnie z kodeksem jeĽdzić.

Data: 2011-12-25 19:42:56
Autor: jadrys
13 woreczkĂłw

[...]

Nie byłem "styropianowcem". To ty wierzysz w durnoty które ktoś ci wmawia.

Nic nie potwierdzam. Jednemu prowadzi sie gorzej, a innemu lepiej. Ci co im się prowadzi gorzej nie powinni siadać za kółko po kieliszku.

Data: 2011-12-26 05:07:48
Autor: stevep
13 woreczków
Dnia 25-12-2011 o 12:13:02 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jd6rub$noc$2node2.news.atman.pl...

[...]

Nic takiego nie twierdzę. Ja tylko piszę o faktach, a te fakty s± takie  że wypadki spowodowane przez pijanych s± liczone w promilach w stosunku  do tych spowodowanych przez trzeĽwych kierowców. Nikt, absolutnie nikt  nie da ci gwarancji że całkowite wyeliminowanie kierowców po kieliszku  co¶ da pozytywnego... Tyle ogólnie znane fakty. Natomiast moje ponad  dwudziestoletnie własne do¶wiadczenia jako kierowcy s± takie że  wielokrotnie wchodziłem do auta "na czterech nogach" z powodu upojenia  i nigdy nawet małej stłuczki. Natomiast sporo takich zdarzeń  przydarzyło mi się po trzeĽwemu. My¶leć Bogdan, my¶leć samodzielnie a  nie powtarzać głupot lansowanych przez matołów.

Nie byłe¶ przypadkiem "styropianowcem"? Takie durnoty walisz, że aż  hadko.

Czyli potwierdzasz? Im bardziej pijany, tym lepiej prowadzi?

Za głupi, zjadłby styropian na ¶niadanie.

--
stevep

Data: 2011-12-25 11:30:40
Autor: mkarwan
13 woreczków
[...]

obys wkrótce znalazl sie w jednym z nich skoro sprawia ci taka radosc.

Data: 2011-12-25 11:32:16
Autor: Grzegorz Z.
13 woreczków
mkarwan napisał:

[...]

Wy urwan w przeciwieństwie do mnie nigdy nie umrzecie, prawda?