Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

Data: 2017-07-06 17:33:13
Autor: Tomek
1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)
Witam,
Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski są dwa- z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
Podziękowania.
T.

Data: 2017-07-07 14:03:06
Autor: kosmos
1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)
W dniu 2017-07-06 o 17:33, Tomek pisze:
Witam,
Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski są dwa- z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
Podziękowania.
T.
Są dwa paski. Na przykład Gates: 5516XS i 5565XS.

Data: 2017-07-07 19:10:23
Autor: Tomek
1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

Użytkownik "kosmos" <atman@upc.pl> napisał w wiadomości news:ojnt9t$sdn$1node1.news.atman.pl...
Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski są dwa- z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
Podziękowania.
T.
Są dwa paski. Na przykład Gates: 5516XS i 5565XS.
Podziękowania.
Biję się z myślami, czy wymienić tylko oba paski, czy też rolki napinające i pompę chłodnicy z płynem chłodzącym. Przebieg nieduży, a rozrząd b.stary.
Nie chcą dawać gwarancji tylko po wymianie samych pasków, a podobnież robocizna przy całym rozrządzie nie jest dużo większa. \
Wcześniej miałem rozrządy OHV i w grę wchodziło regulowanie luzów a nie kwestia wymiany pasków i osprzętu.
T.

Data: 2017-07-10 10:14:41
Autor: Kamil 'Model'
1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)
W dniu 2017-07-07 o 19:10, Tomek pisze:

Użytkownik "kosmos" <atman@upc.pl> napisał w wiadomości news:ojnt9t$sdn$1node1.news.atman.pl...
Czy silnik BBY 1390 ccm 75 KM 16V ma jeden pasek rozrządu czy paski są dwa- z paskiem międzywałkowym (przełożenie 1:1)?
Podziękowania.
T.
Są dwa paski. Na przykład Gates: 5516XS i 5565XS.
Podziękowania.
Biję się z myślami, czy wymienić tylko oba paski, czy też rolki napinające i pompę chłodnicy z płynem chłodzącym. Przebieg nieduży, a rozrząd b.stary.
Nie chcą dawać gwarancji tylko po wymianie samych pasków, a podobnież robocizna przy całym rozrządzie nie jest dużo większa. \
Wcześniej miałem rozrządy OHV i w grę wchodziło regulowanie luzów a nie kwestia wymiany pasków i osprzętu.
T.
Wymień jak należy komplet. Wymienisz same paski to na bank pompa zacznie cieknąć szybko i któraś rolka się odezwie.

Data: 2017-07-16 15:59:25
Autor: Tomek
1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ojvd1h$1r9g$1gioia.aioe.org...
W dniu 2017-07-07 o 19:10, Tomek pisze:
Wymień jak należy komplet. Wymienisz same paski to na bank pompa zacznie cieknąć szybko i któraś rolka się odezwie.
Wymieniłem jak radziliście. Niemal 13 lat od dnia produkcji były te same paski rozrządu. Mam je- nie były spękane na obrzeżach, żaden z zębów nie przekoszony. Rolki też mam- żadna nie piszczy, nie wyczuwalnego luzu czy bicia. pompa wody stawia mały opór ale nie mam porównania do pompy nowej.
Swoją drogą to jakiś absurd z napędzaniem pompy wody (cieczy chłodzącej) paskiem rozrządu. Tyle lat pompy były napędzane paskiem klinowym. Kto to wymyślił??
Jak jest łańcuch rozrządu (np. w silnikach HTP 12V 64 KM) to też napęd pompy cieczy jest od rozrządu??
T.

1390 ccm 16V BBY (Ibiza 2004 rozrząd)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona