14.05.2010 - Aktualizacja PSN PL/USA

Data: 2010-05-19 22:13:40
Autor: Katanka
14.05.2010 - Aktualizacja PSN PL/USA
Najnowsza aktualizacja PSN PL/USA z datą 14.05.2010

Zaliczyłem poźlizg za który przepraszam. W temacie PS3 pojawiły się trzy nowe tytuły. Mamy też kilka świetnych przecen. Niestety nic nowego na PSX, ani nic nowego w Minisach. Zachęcam do zasysania i wertowania. Kolejny update juz w najbliższy weekend.

http://www.katanka.vel.pl/niezgrani_pl/ps3_psn.html

http://www.katanka.vel.pl/niezgrani_pl/minis_psn.html

http://www.katanka.vel.pl/niezgrani_pl/psx_psn.html

http://www.katanka.vel.pl/niezgrani_pl/promocje_psn.html

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-05-20 00:24:55
Autor: Street Fighter
Użytkownik Katanka napisał:
[...]

co to te minisy?

Data: 2010-05-20 07:06:35
Autor: Katanka
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
[...]

Pod USA oznacza, że nie ma jej w sklepiku USA, pod PL oznacza to samo, tylko skelpik PL, pod Trofea oznacza, że nie odbsługuje, pod DLC oznacza, że nie posiada, pod Dema, oznacza, że nie posiada, pod Kamera oznacza, ze nie obsługuje kamrki się kamerką.

Data: 2010-05-20 07:18:32
Autor: odk
W dniu 2010-05-20 07:06, Katanka pisze:
[...]

Takie fajne minigierki.

[...]

Minisy nie minusy :)

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-05-20 07:25:14
Autor: Katanka
odk wrote:

[...]

Jeszcze spałem, przepraszam :) Minisy to mini-gierki, które mozna odpalić na PS3 lub na PSP. Nie posiadają trofeów, ale są tanie i przyjemne, najczęściej proste zręcznościówki lub gry logiczno-zręcznościowe :) Malutkie, nei oznacza, że nie moga byc 3D - mogą ...

Data: 2010-05-20 08:14:35
Autor: Street Fighter
odk wrote:

[...]

No wlasnie otworzylem oczy, czytam, nie kumam, pije kawe czytam jeszcze raz i baranieje ;)

[...]

dzieki za info i przedpiscy tez dzieki :)

14.05.2010 - Aktualizacja PSN PL/USA