14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.

Data: 2013-02-20 09:04:16
Autor: Zapek
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Serwus.
Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;):
http://tinyurl.com/aatlhoc

Na dodatek to urodziny Młodej zdaje się...

Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

--
Pozdro.
Zapek

Data: 2013-02-20 19:32:33
Autor: ErneST
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-20 18:04, Zapek pisze:
Serwus.
Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;):
http://tinyurl.com/aatlhoc

Pamiętam, pamiętam. Wkrótce w maju było w Rybniku 1 takie większe spotkanie preclowe, na którym się poznaliśmy, Fiata zdemolowaliśmy itp...

ErneST

Data: 2013-02-21 10:19:07
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
ErneST napisał(a):
[...]

Nyny! Nie Fiata, jeno Warczyburga! :P Doskonale pamietam, bo na te impreze zem nie dotarl ze wzgledu na odsuniecie sie w czasie poskladania Bestyi. :\ Po dlugim weekendzie z zazdroscia ogladalem zdjecia z bibki. Najbardziej mi utkwilo w pamieci, jak Wayne skacze po samochodzie, a samochodem tym był właśnie Warczyburg! :P
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-02-21 10:45:01
Autor: ErneST
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-21 10:19, zbigi pisze:
[...]

Faktycznie to był Wartburg, znalazłem nawet takową relację:
http://tinyurl.com/bgw5zpg
Aż chciałoby się powtórzyć.... :(

ErneST

Data: 2013-02-21 12:40:23
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
ErneST napisał(a):
Faktycznie to był Wartburg, znalazłem nawet takową relację:
http://tinyurl.com/bgw5zpg
Aż chciałoby się powtórzyć.... :(

Czasy swietnosci Stowarzyszenia Motocyklistow Polskich :) Czy ktos beknal za ten przekret? Czy rozeszlo sie po kosciach? :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-02-21 09:32:55
Autor: Zapek
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu czwartek, 21 lutego 2013 12:40:23 UTC+1 użytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisał:

Czasy swietnosci Stowarzyszenia Motocyklistow Polskich :) Czy ktos beknal za ten przekret? Czy rozeszlo sie po kosciach? :)
E e e !!! Uważaj co piszesz smarkaczu !
Jeszcze gdzieś mam nówkę sztukę naszywkę zdaje się i naklejkę :-)
Wystawię Ci na Srapkołajkach ;)

sprzedam nerke

Dam dyche.

No i jak widać coraz mniej okazji do spotkań :-(
Amil - Ciebie i tak za często widuję !

--
Zapek
i malutkie 400ccm

Data: 2013-02-22 07:51:48
Autor: Roman Niewiarowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-21 18:32, Zapek pisze:

No i jak widać coraz mniej okazji do spotkań :-(

Nie jecz, tylko rob Zapkonie!

pozdr
newrom

Data: 2013-02-20 21:28:15
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Zapek pisze:
....>8
Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betwelve

Data: 2013-02-20 15:08:06
Autor: Budyń
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu środa, 20 lutego 2013 21:28:15 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:
A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

otóż to :-) Aleście węgiel odkopali :-)))) Za jakies 30lat trzeba zrobic zlot oldtimerów :)

b.

Data: 2013-02-22 17:25:01
Autor: Jacot
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Sir |Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Zapek pisze:
...>8
Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

No;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-02-22 19:26:55
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-20 21:28, Sir |Piernik pisze:
Zapek pisze:
...>8
Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betwelve

A co to "dinozaur party"? ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2013-02-23 08:50:30
Autor: fiodor
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu piątek, 22 lutego 2013 19:26:55 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]

> Zapek pisze:

> ...>8

> A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

A co to "dinozaur party"? ;)

-- Pozdr!

Rogal

990 Adv.R

http://www.rogal.riders.pl

no ale węgiel :)
pozdrovki
fiodor

Data: 2013-02-23 19:09:28
Autor: ErneST
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-22 19:26, Grzegorz Rogala pisze:

A co to "dinozaur party"? ;)

Bylo dres-party, to mozemy zrobic dinozaur-party ;)
Moja 14 rocznica bedzie w sierpniu jak PanEuro kupilem :)

ErneST

Data: 2013-02-24 20:52:36
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Grzegorz Rogala napisał:

A co to "dinozaur party"? ;)

To takie party dla takich jak tu:
http://www.tango.riders.pl/?page_id=41
  :)
Paru mlodych chlopakow, szczuplutkich tam widac a to tak niedawno bylo :P
--
tango

Data: 2013-02-24 22:10:35
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
tango pisze:
....>8
To takie party dla takich jak tu:
http://www.tango.riders.pl/?page_id=41

Ty, jakas sciema!
Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000 roku??
A wogole "to se ne vrati" :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betwelve

Data: 2013-02-24 22:35:51
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Sir |Piernik napisał:

Ty, jakas sciema!
Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000
roku??
A wogole "to se ne vrati" :(

Jakas edycja strony w 2007 a to bylo 2000 tez tak mi sie wydaje.
Fajna impreza w klubie "tango" :), wycieczka jakimis koszmarnymi drogami
jak na moj motur, spanie u Zetki, potem nastepny nocleg gdzie w nocy wlazlem na TFa bo spal na podlodze miedzy lozkami, BobMax w spiworze
na dworze - bylo super :)

tango
bes

Data: 2013-02-27 01:36:08
Autor: T.F.
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
"tango" ...

wycieczka jakimis koszmarnymi drogami jak na moj motur

nie narzekaj.
zakrety byly. i PawelACE zostal uswiadomiony.

potem nastepny nocleg gdzie w nocy wlazlem na TFa bo spal na podlodze miedzy lozkami

nie pamietam :-)

Za to pamietam powrot z Obeliksem przez Barwinek i Chyzne do W-wy.

--
T.F.
sie latalo

Data: 2013-02-27 19:22:22
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  T.F. napisał:

nie narzekaj.
zakrety byly. i PawelACE zostal uswiadomiony.

Pawel sie cieszyl jak dziecko latajac tym wyscigowym czoperem po winklach do czasu jak zobaczyl wydarte wydechy :)

--
tango
bes

Data: 2013-02-24 23:11:50
Autor: Jacot
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Sir |Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000 roku??
A wogole "to se ne vrati" :(

No przecie, Czarnorzeki  w 2000... --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2013-02-25 15:16:47
Autor: Viking
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-24 20:52, tango pisze:
  Grzegorz Rogala napisał:

[...]

O rajusie!!!, a większość jeszcze bez brzuchów :))

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-02-26 17:41:46
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
tango napisał(a):
 Grzegorz Rogala napisał:

[...]

To pikuś! Zobacz, jak mało "białych" rejestracji. :)
--
zbigi

Data: 2013-03-01 13:09:36
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 24-02-2013 20:52, tango pisze:
  Grzegorz Rogala napisał:

[...]

Jak rany.. mam gdzies jeszcze te kamere ale filmy... zupelnie nie mam pojecia gdzie je wcielo. Zbigi moze u Ciebie zostaly? ;))

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-03-02 10:39:51
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Grzegorz Rogala napisał:

[...]

U mnie jest tylko... (odsuwam szufladę biurka) 60-cio minutowa kasetka z wypadu na zaćmienie słońca pod Szekesfehervar. :)
--
zbigi

Data: 2013-03-12 14:21:06
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 02-03-2013 10:39, zbigi pisze:

U mnie jest tylko... (odsuwam szufladę biurka) 60-cio minutowa kasetka z
wypadu na zaćmienie słońca pod Szekesfehervar. :)
Zbigi, strzez jak oka w glowie! to jedyna i ostatnia kopia..
Trzebaby ja przeniesc na DVD.. masz tam w dziurze jakis punkt?

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-03-12 18:32:02
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Grzegorz Rogala pisze:
....>8
Zbigi, strzez jak oka w glowie! to jedyna i ostatnia kopia..
Trzebaby ja przeniesc na DVD.. masz tam w dziurze jakis punkt?

Rogal! W swojej dziurze to on ma tylko sklep (ale nawet bez ławeczki, za to z ograniczeniem do 40 na zakręcie) :(
Więc zapomnij... :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2013-03-24 08:03:36
Autor: antoni.zesiuk
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Tosiek  Z.
Turek

Data: 2013-03-24 22:05:16
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Użytkownik antoni.zesiuk@gmail.com napisał:
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Tosiek  Z.
Turek

Widze Cie czasem na NK :)

tango

Data: 2013-03-24 22:14:12
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-24 16:03, antoni.zesiuk@gmail.com pisze:
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Tosiek  Z.

Czy nadal poruszasz się Jawą ? :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-25 09:40:46
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-24 22:14, Magic pisze:
[...]

Magicu, "Ten" Tosiek za czasow precli nie poruszal sie Jawa..
Tosiek, ktore Wiadro zajezdzasz? ;))

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2013-03-25 11:12:32
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-25 09:40, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2013-03-25 17:41:07
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Magic pisze:
....>8
Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

Pomylic tych dwoch??
A myslalem ze ten Niemiec dopadnie mnie pierwszego :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

PS
Jak mnie poniesie gdzies "w swiat" to w Bieszczadach powspominamy.
Pod warunkem, rowniez, ze pogoda nie bedzie taka jak w zeszlym roku, gdzie po raz pierwszy wymieklem w trasie!!

Data: 2013-03-26 11:57:05
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 25-03-2013 17:41, Sir |Piernik pisze:
Magic pisze:
...>8
Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

Pomylic tych dwoch??
A myslalem ze ten Niemiec dopadnie mnie pierwszego :)

Magic pomylil z prostego powodu, kiedy Tosiek "bywal" jak nie byl gdzies daleko Wiadrem ;) to nie bylo Magica jeszcze :)

Jak mnie poniesie gdzies "w swiat" to w Bieszczadach powspominamy.
Tez mnie korci zeby sie przejechac wreszcie na Pierniki ;)

Pod warunkem, rowniez, ze pogoda nie bedzie taka jak w zeszlym roku,
gdzie po raz pierwszy wymieklem w trasie!!
Powiadasz zla pogoda?..
w sobote byl lod i -11.. i sie dalo ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-04-03 23:35:09
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

[...]

Milo Cie - kope latek :)

Czy nadal poruszasz się Jawą ? :)

Magic... Nie myl Toska z TUSkiem (nie Donaldem ;P) ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2013-03-26 21:54:33
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
antoni.zesiuk@gmail.com napisał(a):
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Jacie! :)
Miło widzieć Tośka online :)
Czy w zeszłe wakacje jeden z twoich kierowców przkazał Ci uniżone pozdrowienia z okolic dziury? :)
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-03-26 21:55:53
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Sir |Piernik napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:
...>8

[...]

Ależ Romanie! ;)
Ograniczenie jest jak najbardziej. Ale sklep - nie dość, że ma ławeczkę, to jeszcze stół oraz zadaszenie posiada! :P
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-03-13 15:29:44
Autor: MichalS
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.

Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@spamfe.o2.pl> napisał w wiadomości news:khna23$51k$2adenine.netfront.net...
[...]

Ty to masz Zbigi!? Parę lat temu szukałem jej po wszystkich znajomych
a to Ty ją zaimałeś. Mam parę rzeczy do przerzucenia z VHS to i to
mogę zrobić. I znowu zobaczyć słynny standup Zbigiego o podróży wueską
przez dwie granice :)

Pozdrawiam, MichalS.

Data: 2013-03-26 14:23:15
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 13-03-2013 15:29, MichalS pisze:

[...]

I o jezdzie przez gory dwusuwem ;)
MichalS koniecznie wydeb od Zbiga te kasete i ją "zcyfruj" bo jeszcze u tego naszego hodowcy Kóz zniknie.. :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-03-26 17:44:27
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Grzegorz Rogala pisze:
....*<
MichalS koniecznie wydeb od Zbiga te kasete i ją "zcyfruj" bo jeszcze u
tego naszego hodowcy Kóz zniknie.. :)

Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2013-03-26 10:35:59
Autor: Budyń
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu wtorek, 26 marca 2013 17:44:27 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:

Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

a co, zdechły one, te kozy?

b.

Data: 2013-03-26 21:51:48
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Budyń napisał(a):
W dniu wtorek, 26 marca 2013 17:44:27 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:

Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

a co, zdechły one, te kozy?

Powiedziałbym "Wal sie" Ale to byłby tylko przejaw własnej frustracji spowodowanej podjęciem niezgodnych z sumieniem kroków.
Na całe szczęście kozy nie pozdychały i odpowiednio wcześniej trafiły w dobre ręce. A Ciebie nadal lubię :P
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-03-27 09:39:11
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
napisał:

[...]

Ale jak to ??? Nie będzie już tych zajebistych serków pod wódę ???

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-27 01:16:34
Autor: MichalS
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
a co, zdechły one, te kozy?

Wydane. Ewa zazdrosna była.

Pozdrawiam, MichalS.

Data: 2013-03-27 09:39:26
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-27 01:16, MichalS pisze:
a co, zdechły one, te kozy?

Wydane. Ewa zazdrosna była.

LOL

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-26 21:53:24
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Grzegorz Rogala napisał(a):
[...]

Spoko, spoko - nie po to dbałem o tę relikwię tyle lat, by dopuścić aby teraz coś złego jej się przydarzyło...
Odsuwam tajemną szufladkę, sięgam wzrokiem i... jest! Tam, gdzie być powinna... :)
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-08-28 20:46:36
Autor: Grzybol
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl

Data: 2013-03-05 22:47:34
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

W dniu 2013-02-20 21:28, Sir |Piernik pisze:
Zapek pisze:
...>8
Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

Ano tak :)
Chociaz jakby ostatnio rzadziej :(... czasu brak... na cokolwiek ;) ale sezon sie zaczyna :)

Data: 2013-03-25 07:14:09
Autor: Odys
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu środa, 20 lutego 2013 18:04:16 UTC+1 użytkownik Zapek napisał:
Serwus.

Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;):

http://tinyurl.com/aatlhoc

Na dodatek to urodziny Młodej zdaje się...

Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A może któryś z Was wybrał by się na Piernikowisko i powspominał to wszytsko przy ognisku co ?.

Data: 2013-03-25 18:14:41
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Odys napisał:

A może któryś z Was wybrał by się na Piernikowisko i powspominał to wszytsko przy ognisku co ?.

Ostatnio jakos nie wychodzilo to czasowo ale moze...
Tyle, ze motura ni mom to czym bede latal po tej Tyrawie czy
  moze to bylo Kaluga Zaluz jakos tak, autem ?
Wstyd troche ;)
ps. ZeTka to jeszcze mieszka w Reszowie - nie wiesz ?

--
tango

Data: 2013-03-25 10:55:06
Autor: Odys
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.

ps. ZeTka to jeszcze mieszka w Reszowie - nie wiesz ?

nie mam pojęcia bo nie mam z nim kontaktu.

A na Pierniki to przyjeżdża coraz mniej motorków tylko samochodami się rozbijają ale takie pewnie czasy bo to nie przewieje i łatwiej na siusiu zatrzymać się co 2 km... :)

Data: 2013-03-27 13:42:57
Autor: Viking
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-25 18:14, tango pisze:
  Odys napisał:

[...]

A w ogóle to co się stało z grupą Rzeszów, Bela,Topery i inni, kiedyś jak zajechałem w delegacje,mus było się sponiewierać w ichniej knajpie.. Gdzie ONI są !

Data: 2013-03-27 15:09:21
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Viking napisał:

A w ogóle to co się stało z grupą Rzeszów, Bela,Topery i inni, kiedyś
jak zajechałem w delegacje,mus było się sponiewierać w ichniej knajpie..
Gdzie ONI są !

Som, som ... zara wylezom :)

--
tango

Data: 2013-04-03 23:44:54
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

W dniu 2013-03-27 15:09, tango pisze:
Viking napisał:

A w ogóle to co się stało z grupą Rzeszów, Bela,Topery i inni, kiedyś
jak zajechałem w delegacje,mus było się sponiewierać w ichniej knajpie..
Gdzie ONI są !

Som, som ... zara wylezom :)

Przeniesli sie na rzeszowska spamliste mailingowa i krakuff.
Tango, raczej chyba nie wylezom, jak znam chlopakow. Chociaz... moze, jakby sprowokowac - ktorys pewnie tu zaglada ;)

A pozegnanie Dzidy, to jakos ze dwa lata temu bylo, albo i dawniej... Szkoda :(

Data: 2013-04-04 10:25:45
Autor: Viking
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.

Viking napisał:

[...]

No właśnie, te gierkowskie hot dogi w Dzidzie, i Bela zawsze kierowca... ..., ..

Data: 2013-04-06 19:22:41
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Tomek Wozniakowski napisał:

Przeniesli sie na rzeszowska spamliste mailingowa i krakuff.
Tango, raczej chyba nie wylezom, jak znam chlopakow. Chociaz... moze,
jakby sprowokowac - ktorys pewnie tu zaglada ;)

Napisz cos na jedna ja na druga i wywolamy kogos moze :)

--
tango

Data: 2013-04-10 23:30:14
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

W dniu 2013-04-06 19:22, tango pisze:

Napisz cos na jedna ja na druga i wywolamy kogos moze :)

Sprobujmy w takim razie ;) Kto wie ;)

Data: 2013-04-03 23:36:43
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

W dniu 2013-03-25 15:14, Odys pisze:

A może któryś z Was wybrał by się na Piernikowisko i powspominał to wszytsko przy ognisku co ?.

Za rok :) Czekam na regulaminowy wiek - przynajmniej rocznikiem :)

Data: 2013-08-29 16:49:32
Autor: suszi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu środa, 20 lutego 2013 18:04:16 UTC+1 użytkownik Zapek napisał:
Serwus.

Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;)

heh, to jeszcze nie moje czasy, ale prawie :)
tak więc, suszi się melduje :)

Data: 2013-09-04 12:15:38
Autor: Zapek
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu środa, 20 lutego 2013 18:04:16 UTC+1 użytkownik Zapek napisał:
[ble ble ble]
No to jeszcze mozemy sobie cos wspomniec ;)
Na dodatek to nie tylko "moja" data ;) :
http://www.easy.riders.pl/old/moto/pic/3zim/2686/all_m.jpg

--
Pozdro.
Zapek

Data: 2013-09-04 21:33:49
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-09-04 21:15, Zapek pisze:
[...]

O borze, jacy wy byliście brzydcy !

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-09-05 20:54:51
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Magic napisał(a):
[...]

Moze i bylismy (mnie tam nie ma, bosmy z Rogalem probowali wyzebrac benzyne, coby zdazyc) ale Ewcia sporo ludzi rozpoznala bez pudla. :)
Tak, czy siak - 4 wrzesnia 1999 tkwi w mej pamieci niesamowicie. Wtedy po raz pierwszy sobie powiedzialem: "nigdy wiecej na plecaka" oraz "Chyba se musze japonie kupic" ;)
Dzieki Rogalu!
--
zbigi i stopka zastepcza

Data: 2013-09-06 08:20:20
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-09-05 20:54, zbigi pisze:

[...]

Ło! rany! Tez to pamietam :) ... i sie spoznilismy na slub, na zdjecie
na najebke juz nie :)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2013-09-06 12:39:00
Autor: Jacot
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
zbigi <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> wrote:

[...]

To byly czasy, heej;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-09-06 00:01:03
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

W dniu 2013-09-04 21:33, Magic pisze:
[...]

A ic ;P
Wtedy, to my bylismy pieeekni... Nie to, co teraz ;D

Rafal, ales wygrzebal archiwum ;)

Data: 2013-09-10 00:48:01
Autor: garymakkoj
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Witam, ja tez mniej więcej w tym czasie odkryłem internetu czar i pl.rec.motocykle, n ircu. Teraz pewnie nie wiedział bym jak tam wejść:-)Właśnie w 1999 kupiłem swoją CBR kę - i kadży dzień był jak gwiazdka :-)

pozdrawiam
garymakkoj