14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.

Data: 2013-02-20 21:28:15
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Zapek pisze:
....>8
Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betwelve

Data: 2013-02-20 15:08:06
Autor: Budyń
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu środa, 20 lutego 2013 21:28:15 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:
A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

otóż to :-) Aleście węgiel odkopali :-)))) Za jakies 30lat trzeba zrobic zlot oldtimerów :)

b.

Data: 2013-02-22 17:25:01
Autor: Jacot
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Sir |Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Zapek pisze:
...>8
Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

No;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-02-22 19:26:55
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-20 21:28, Sir |Piernik pisze:
Zapek pisze:
[...]

A co to "dinozaur party"? ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2013-02-23 08:50:30
Autor: fiodor
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu piątek, 22 lutego 2013 19:26:55 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]

> Zapek pisze:

> ...>8

> A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

A co to "dinozaur party"? ;)

-- Pozdr!

Rogal

990 Adv.R

http://www.rogal.riders.pl

no ale węgiel :)
pozdrovki
fiodor

Data: 2013-02-23 19:09:28
Autor: ErneST
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-22 19:26, Grzegorz Rogala pisze:

A co to "dinozaur party"? ;)

Bylo dres-party, to mozemy zrobic dinozaur-party ;)
Moja 14 rocznica bedzie w sierpniu jak PanEuro kupilem :)

ErneST

Data: 2013-02-24 20:52:36
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Grzegorz Rogala napisał:

A co to "dinozaur party"? ;)

To takie party dla takich jak tu:
http://www.tango.riders.pl/?page_id=41
  :)
Paru mlodych chlopakow, szczuplutkich tam widac a to tak niedawno bylo :P
--
tango

Data: 2013-02-24 22:10:35
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
tango pisze:
....>8
To takie party dla takich jak tu:
http://www.tango.riders.pl/?page_id=41

Ty, jakas sciema!
Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000 roku??
A wogole "to se ne vrati" :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betwelve

Data: 2013-02-24 22:35:51
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Sir |Piernik napisał:

Ty, jakas sciema!
Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000
roku??
A wogole "to se ne vrati" :(

Jakas edycja strony w 2007 a to bylo 2000 tez tak mi sie wydaje.
Fajna impreza w klubie "tango" :), wycieczka jakimis koszmarnymi drogami
jak na moj motur, spanie u Zetki, potem nastepny nocleg gdzie w nocy wlazlem na TFa bo spal na podlodze miedzy lozkami, BobMax w spiworze
na dworze - bylo super :)

tango
bes

Data: 2013-02-27 01:36:08
Autor: T.F.
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
"tango" ...

wycieczka jakimis koszmarnymi drogami jak na moj motur

nie narzekaj.
zakrety byly. i PawelACE zostal uswiadomiony.

potem nastepny nocleg gdzie w nocy wlazlem na TFa bo spal na podlodze miedzy lozkami

nie pamietam :-)

Za to pamietam powrot z Obeliksem przez Barwinek i Chyzne do W-wy.

--
T.F.
sie latalo

Data: 2013-02-27 19:22:22
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  T.F. napisał:

nie narzekaj.
zakrety byly. i PawelACE zostal uswiadomiony.

Pawel sie cieszyl jak dziecko latajac tym wyscigowym czoperem po winklach do czasu jak zobaczyl wydarte wydechy :)

--
tango
bes

Data: 2013-02-24 23:11:50
Autor: Jacot
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Sir |Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> wrote:

Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000 roku??
A wogole "to se ne vrati" :(

No przecie, Czarnorzeki  w 2000... --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2013-02-25 15:16:47
Autor: Viking
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-02-24 20:52, tango pisze:
  Grzegorz Rogala napisał:

[...]

O rajusie!!!, a większość jeszcze bez brzuchów :))

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-02-26 17:41:46
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
tango napisał(a):
 Grzegorz Rogala napisał:

[...]

To pikuś! Zobacz, jak mało "białych" rejestracji. :)
--
zbigi

Data: 2013-03-01 13:09:36
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 24-02-2013 20:52, tango pisze:
  Grzegorz Rogala napisał:

[...]

Jak rany.. mam gdzies jeszcze te kamere ale filmy... zupelnie nie mam pojecia gdzie je wcielo. Zbigi moze u Ciebie zostaly? ;))

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-03-02 10:39:51
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
  Grzegorz Rogala napisał:

[...]

U mnie jest tylko... (odsuwam szufladę biurka) 60-cio minutowa kasetka z wypadu na zaćmienie słońca pod Szekesfehervar. :)
--
zbigi

Data: 2013-03-12 14:21:06
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 02-03-2013 10:39, zbigi pisze:

U mnie jest tylko... (odsuwam szufladę biurka) 60-cio minutowa kasetka z
wypadu na zaćmienie słońca pod Szekesfehervar. :)
Zbigi, strzez jak oka w glowie! to jedyna i ostatnia kopia..
Trzebaby ja przeniesc na DVD.. masz tam w dziurze jakis punkt?

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-03-12 18:32:02
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Grzegorz Rogala pisze:
....>8
Zbigi, strzez jak oka w glowie! to jedyna i ostatnia kopia..
Trzebaby ja przeniesc na DVD.. masz tam w dziurze jakis punkt?

Rogal! W swojej dziurze to on ma tylko sklep (ale nawet bez ławeczki, za to z ograniczeniem do 40 na zakręcie) :(
Więc zapomnij... :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2013-03-24 08:03:36
Autor: antoni.zesiuk
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Tosiek  Z.
Turek

Data: 2013-03-24 22:05:16
Autor: tango
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Użytkownik antoni.zesiuk@gmail.com napisał:
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Tosiek  Z.
Turek

Widze Cie czasem na NK :)

tango

Data: 2013-03-24 22:14:12
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-24 16:03, antoni.zesiuk@gmail.com pisze:
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Tosiek  Z.

Czy nadal poruszasz się Jawą ? :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-25 09:40:46
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-24 22:14, Magic pisze:
[...]

Magicu, "Ten" Tosiek za czasow precli nie poruszal sie Jawa..
Tosiek, ktore Wiadro zajezdzasz? ;))

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2013-03-25 11:12:32
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-25 09:40, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2013-03-25 17:41:07
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Magic pisze:
....>8
Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

Pomylic tych dwoch??
A myslalem ze ten Niemiec dopadnie mnie pierwszego :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

PS
Jak mnie poniesie gdzies "w swiat" to w Bieszczadach powspominamy.
Pod warunkem, rowniez, ze pogoda nie bedzie taka jak w zeszlym roku, gdzie po raz pierwszy wymieklem w trasie!!

Data: 2013-03-26 11:57:05
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 25-03-2013 17:41, Sir |Piernik pisze:
Magic pisze:
...>8
Pewnie mnie się z Tuśkiem pomerdało, ale Tośka sobie przypomnę!

Pomylic tych dwoch??
A myslalem ze ten Niemiec dopadnie mnie pierwszego :)

Magic pomylil z prostego powodu, kiedy Tosiek "bywal" jak nie byl gdzies daleko Wiadrem ;) to nie bylo Magica jeszcze :)

Jak mnie poniesie gdzies "w swiat" to w Bieszczadach powspominamy.
Tez mnie korci zeby sie przejechac wreszcie na Pierniki ;)

Pod warunkem, rowniez, ze pogoda nie bedzie taka jak w zeszlym roku,
gdzie po raz pierwszy wymieklem w trasie!!
Powiadasz zla pogoda?..
w sobote byl lod i -11.. i sie dalo ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-04-03 23:35:09
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

[...]

Milo Cie - kope latek :)

Czy nadal poruszasz się Jawą ? :)

Magic... Nie myl Toska z TUSkiem (nie Donaldem ;P) ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2013-03-26 21:54:33
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
antoni.zesiuk@gmail.com napisał(a):
Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
Aż mi się milutkio zrobiło :)
Pozdrawiam Was serdecznie

Jacie! :)
Miło widzieć Tośka online :)
Czy w zeszłe wakacje jeden z twoich kierowców przkazał Ci uniżone pozdrowienia z okolic dziury? :)
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-03-26 21:55:53
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Sir |Piernik napisał(a):
Grzegorz Rogala pisze:
...>8

[...]

Ależ Romanie! ;)
Ograniczenie jest jak najbardziej. Ale sklep - nie dość, że ma ławeczkę, to jeszcze stół oraz zadaszenie posiada! :P
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-03-13 15:29:44
Autor: MichalS
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.

Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@spamfe.o2.pl> napisał w wiadomości news:khna23$51k$2adenine.netfront.net...
[...]

Ty to masz Zbigi!? Parę lat temu szukałem jej po wszystkich znajomych
a to Ty ją zaimałeś. Mam parę rzeczy do przerzucenia z VHS to i to
mogę zrobić. I znowu zobaczyć słynny standup Zbigiego o podróży wueską
przez dwie granice :)

Pozdrawiam, MichalS.

Data: 2013-03-26 14:23:15
Autor: Grzegorz Rogala
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 13-03-2013 15:29, MichalS pisze:

[...]

I o jezdzie przez gory dwusuwem ;)
MichalS koniecznie wydeb od Zbiga te kasete i ją "zcyfruj" bo jeszcze u tego naszego hodowcy Kóz zniknie.. :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-03-26 17:44:27
Autor: Sir |Piernik
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Grzegorz Rogala pisze:
....*<
MichalS koniecznie wydeb od Zbiga te kasete i ją "zcyfruj" bo jeszcze u
tego naszego hodowcy Kóz zniknie.. :)

Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2013-03-26 10:35:59
Autor: Budyń
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu wtorek, 26 marca 2013 17:44:27 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:

Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

a co, zdechły one, te kozy?

b.

Data: 2013-03-26 21:51:48
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Budyń napisał(a):
W dniu wtorek, 26 marca 2013 17:44:27 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:

Masz wyraznie przeterminowane informacje :)

a co, zdechły one, te kozy?

Powiedziałbym "Wal sie" Ale to byłby tylko przejaw własnej frustracji spowodowanej podjęciem niezgodnych z sumieniem kroków.
Na całe szczęście kozy nie pozdychały i odpowiednio wcześniej trafiły w dobre ręce. A Ciebie nadal lubię :P
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-03-27 09:39:11
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
napisał:

[...]

Ale jak to ??? Nie będzie już tych zajebistych serków pod wódę ???

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-27 01:16:34
Autor: MichalS
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
a co, zdechły one, te kozy?

Wydane. Ewa zazdrosna była.

Pozdrawiam, MichalS.

Data: 2013-03-27 09:39:26
Autor: Magic
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
W dniu 2013-03-27 01:16, MichalS pisze:
a co, zdechły one, te kozy?

Wydane. Ewa zazdrosna była.

LOL

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-26 21:53:24
Autor: zbigi
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
Grzegorz Rogala napisał(a):
[...]

Spoko, spoko - nie po to dbałem o tę relikwię tyle lat, by dopuścić aby teraz coś złego jej się przydarzyło...
Odsuwam tajemną szufladkę, sięgam wzrokiem i... jest! Tam, gdzie być powinna... :)
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-08-28 20:46:36
Autor: Grzybol
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl
dareksaczuk@wp.pl

Data: 2013-03-05 22:47:34
Autor: Tomek Wozniakowski
14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
   Czesc :)

Zapek pisze:
...>8
Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

Ano tak :)
Chociaz jakby ostatnio rzadziej :(... czasu brak... na cokolwiek ;) ale sezon sie zaczyna :)