14-latek Zniżki OC

Data: 2020-09-15 10:22:01
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Czy da się przenieść na syna moje zniżki OC? Czy poczekać do 18-stki?
(ma dowód osobisty, nie ma NIPu)

A jeśli tak to czy warto (komplikacje z podpisami... inny adres zameldowania...)
Czy czyni różnicę auto osobowe, motocykl, ciągnik, przyczepa?

Data: 2020-09-15 10:23:18
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Oczywiście mowa o współwłasności nowo nabytego pojazdu.

Data: 2020-09-15 12:09:38
Autor: viktorius
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-15 o 10:23, _Master_ pisze:
Oczywiście mowa o współwłasności nowo nabytego pojazdu.

O ile wiem, to zniżki sie nie "przepisują" na innego kierowcą. To rodzaj nagrody za TWOJĄ bezszkodową jazdę.

Ja bym mu kupił jakiegoś komarka, albo same papiery na komarka, opłacał mu OC na to. Jak będzie mieć 18 lat, to jakichś tam zniżek się dorobi, może zniwelują zwyżki związane z młodym wiekiem kierowcy.

--
viktorius

Data: 2020-09-15 10:58:29
Autor: Queequeg
14-latek Zniżki OC
viktorius <viktorius@interia.pl> wrote:

Ja bym mu kupił jakiegoś komarka, albo same papiery na komarka, opłacał mu OC na to. Jak będzie mieć 18 lat, to jakichś tam zniżek się dorobi, może zniwelują zwyżki związane z młodym wiekiem kierowcy.

Dokładnie tak. Mój pierwszy pojazd poza rowerem to był chiński skuter 50cc. Więcej ten złom stał niż jeździł, ale zniżki leciały.

--
Z dumą szedłem przez miasto łapiąc spojrzenia przechodniów. Popularność?
Nie. Uroda? Raczej nie. Włączona piła łańcuchowa w moich rękach? Być może...

Data: 2020-09-16 09:35:49
Autor: Liwiusz
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-15 o 12:58, Queequeg pisze:
  Więcej ten złom stał niż jeździł

To tak jak niemal każdy samochód :)

--
Liwiusz

Data: 2020-09-15 12:57:54
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Kupuję Tico za 1500 ;-) i chcę przy okazji zrobić z niego współwłaściciela.
Wiem że z dorosłą osobą można.

Data: 2020-09-17 04:11:48
Autor: Kris
14-latek Zniżki OC
W dniu wtorek, 15 września 2020 12:57:59 UTC+2 użytkownik _Master_ napisał:
Kupuję Tico za 1500 ;-) i chcę przy okazji zrobić z niego współwłaściciela.
Wiem że z dorosłą osobą można.
-Zniżki są na osobę wpisana na 1 miejscu w dowodzie rejestracyjnym
-Czy możesz z małolata zrobić współwłaścicciela to nie wiem-+ zadzwoń do Wydziału komunikacji i dopytaj
- moim zdaniem nie ma co kombinować. Zda prawko, wtedy dopiszesz go na drugim miejscu w DR i zniżki będa Twoje
- Prawko może już teraz zdawać- kategoria AM

Data: 2020-09-15 13:31:02
Autor: Uzytkownik
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-15 o 12:57, _Master_ pisze:
Kupuję Tico za 1500 ;-) i chcę przy okazji zrobić z niego współwłaściciela.
Wiem że z dorosłą osobą można.

Kup przyczepkę samochodową lekką do 750kg. Nie będzie miał okazji zrobić nią wypadku, niskie OC oraz brak przeglądów corocznych.

Tico za 1500zł może nie przejść przeglądu ze względu na korozję.

Data: 2020-09-15 13:37:39
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Nie potrzebuję przyczepki, syn ma 14 lat, nie będzie jeździł a Tico jak najbardziej przegląd przechodzi.

Tak wiem... Stereotypy w narodzie są utrwalone ;-)

Data: 2020-09-15 15:30:57
Autor: viktorius
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-15 o 13:37, _Master_ pisze:
Nie potrzebuję przyczepki, syn ma 14 lat, nie będzie jeździł a Tico jak najbardziej przegląd przechodzi.

Zaproponowałem motorower, bo OC tanie, więc małe koszty "inwestycji" w znizki OC. Przeglądów robić nie trzeba, kary (jeszcze) za to nie ma.
Motorowery mają przegląd co 2 lata, ale jak go nie zrobisz, to ulice wyjechać nie możesz, tyle.
Druga opcja to przyczepka, OC tez znikome, lekka do 750kg ma przegląd bezterminowo.

Najdrożej to samochód, OC wyjdzie raczej najwięcej. Nie robiąc przeglądów nic się nie stanie, tylko jeździć nie można.

Poró0wnuja te 3 pojazdy, wybrałbym jednoślad.
Bo autko i przyczepa zajmuje dużo więcej miejsca na placu/parkingu/garażu. Jak to ma stać, to niech chociaż zajmuje jak najmniej miejsca :)

Tak wiem... Stereotypy w narodzie są utrwalone ;-)

Stereotypowo to lepiej Tico, niż Multiple ;)

--
viktorius

Data: 2020-09-15 17:45:00
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Logiczne ale ja i tak kupuję auto dla żony ;-)
Kalkulacja trochę inna a mieszkam w bloku.

Data: 2020-09-17 08:00:41
Autor: Cavallino
14-latek Zniżki OC
W dniu 15-09-2020 o 17:45, _Master_ pisze:
Logiczne ale ja i tak kupuję auto dla żony ;-)

A gdzie cytaty?
Wchodzisz na usenet, musisz respektować panujące tu zasady.

Data: 2020-09-17 09:03:38
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Jak chyba ze 15 lat temu zaczynałem tu pisać to może cytowanie miało jakiś sens.
Stety/niestety latka lecą i dziś w XXI wieku istnieją darmowe narzędzia korzystające z funkcjonalności serwera news które w bardzo przejrzysty sposób wyświetlają kto komu odpowiada.

Cytowanie ma sens jeśli się chcę odnieść do konkretnej sprawy.

Jeśli nie to jest prehistoryczna maniera lub UWAGA! nawyk bywalców różnych forumów www.

Nie wycieraj sobie gęby netykietą albo uciekaj na forumy.
Tam będzie Ci DOBRZE ;-)

Data: 2020-09-17 09:21:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
14-latek Zniżki OC
Hello _Master_,

Thursday, September 17, 2020, 9:03:38 AM, you wrote:

[...]

Jeśli nie to jest prehistoryczna maniera lub UWAGA! nawyk bywalców
różnych forumów www.

Forum, fora, forów.

Nie wycieraj sobie gęby netykietą albo uciekaj na forumy.

j.w.

Tam będzie Ci DOBRZE ;-)

*PLONK!* warning #1 (za chamstwo)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-09-17 20:01:51
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Forum, fora, forów.

Tam piszą dzieci onetu i określenie "forumy" jest jak najbardziej stosowne ;-)

Data: 2020-09-17 10:27:40
Autor: Cavallino
14-latek Zniżki OC
W dniu 17-09-2020 o 09:03, _Master_ pisze:
[...]

Tak Ci się tylko wydaje.
Nie musisz rozumieć, ale musisz się stosować.
Albo wyjazd stąd.
PLONK WARNING !!!!

Data: 2020-09-17 20:03:10
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Jak jesteś ułomny to daj innym żyć.
Nie odpowiadaj jak nie wiesz komu i w jakiej sprawie.

Data: 2020-09-18 06:47:14
Autor: Cavallino
14-latek Zniżki OC
W dniu 17-09-2020 o 20:03, _Master_ pisze:
Jak jesteś ułomny to daj innym żyć.
Nie odpowiadaj jak nie wiesz komu i w jakiej sprawie.

PLONK

Data: 2020-09-18 19:43:32
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Za trzecim razem ale jednak zatrybił ;-)

Data: 2020-09-18 19:59:48
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Jak chyba ze 15 lat temu zaczynałem tu pisać to może cytowanie miało jakiś sens.

A nick zmieniłes bo sie wstydzisz tego co pisałes wczesniej?

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2020-09-19 18:03:33
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Wyjaśniłem to dokładnie na innej grupie.
Jest to mój wyraz PROTESTU przeciwko LEWACKIEJ POprawności politycznej która zakazuje używać słów "master" i "slawe" przy konfigurowaniu połączenia dysków ATA.
Jest więcej takich "kfiatków" powstałych w pokręconych zwojach mózgowych lewackiej armii która idzie na wojnę... z czym i po co to nie ważne. Oni będą WALCZYĆ.

Zwyrodnieniu i debilizmowi trzeba się sprzeciwiać "Siłom i godnościom osobistom" ;-)

Data: 2020-09-19 22:59:46
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
[...]

To daj w nawiasie poprzedni nick albo w podpisie.
Bo pewnie paru osobom uciekłes z kf ;-PPP

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2020-09-21 23:00:07
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
To KFy są takie niedorozwinięte?

Nigdy nie używałem ale myślałem że w XXI wieku są bardziej zaawansowane. Szok i niedowierzanie ;-)

Data: 2020-09-22 12:59:56
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

To KFy są takie niedorozwinięte?

Nigdy nie używałem ale myślałem że w XXI wieku są bardziej
zaawansowane.

To zalezy od tego po jakiej czesci wiadomosci mozna rozpoznać i pollaczyc twoja poprzednia aktywnosc oraz obecna?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2020-09-22 17:43:06
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Co to znaczy zależy?
Jak ma spełniać swoją rolę to MUSI rozpoznać.

Data: 2020-09-22 16:59:56
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Co to znaczy zależy?
Jak ma spełniać swoją rolę to MUSI rozpoznać.

Skad filtr miałby wiedziec ze to co kiedys tworzyłes pod nickiem ??? obecnie tworzysz pod nickiem Master?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-09-22 20:06:52
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
W internecie trudno być anonimowym ;-)

"
Subject: =?UTF-8?Q?Re=3a_14-latek_Zni=c5=bcki_OC?=
Newsgroups: pl.misc.samochody
  <XnsAC3CD6C7D23BAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>
  <5f662bd6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
  <XnsAC3E84CD569Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>
  <5f691458$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
  <XnsAC40912FD59D7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Tue, 22 Sep 2020 17:43:06 +0200
"

Data: 2020-09-22 19:59:56
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

W internecie trudno być anonimowym ;-)

Serio? Mam z mid szukac twojego starego nicka? ROTFL

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2020-09-22 22:37:00
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Mała podpowiedź: IP

Data: 2020-09-23 04:59:54
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Mała podpowiedź: IP

OMG, jeszcze nigdy nie wrzucałem nikogo do KF po ip a w kazdym razie nie pamietam zeby mtak robił.
Zwyczajowo wystarczy nick / mail

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2020-09-23 08:40:52
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Ubaw po pachy. Rżniesz głupa czy tylko jesteś nieprofesjonalny? ;)

Data: 2020-09-23 08:59:54
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Ubaw po pachy. Rżniesz głupa czy tylko jesteś nieprofesjonalny? ;)

Dziwne rzeczy cie bawią. Jestes uposledzony czy to tylko kwestia złego wychowania przez rodziców?

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2020-09-23 08:41:13
Autor: Mateusz Viste
14-latek ZniĹźki OC
2020-09-23 o 04:59 GMT, Budzik napisał:
OMG, jeszcze nigdy nie wrzucałem nikogo do KF po ip a w kazdym razie nie pamietam zeby mtak robił.
Zwyczajowo wystarczy nick / mail

Ponoć każdy z nas pisze inaczej - nieco inne słownictwo, inna
interpunkcja, nierzadko różna ortografia... Ambitniej byłoby zatem
zaprząc do KF jakąś uczącą się sieć neuronową: niech ona zgaduje, go kto
jest kim.

Mateusz

Data: 2020-09-23 08:59:54
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC
Użytkownik Mateusz Viste mateusz@xyz.invalid ...

[...]

Na poczatku miałem wrqazenie ze dokładnie coś takiego proponuje Master / Slave ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2020-09-23 12:00:16
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Każde "onetowe" forum banuje po IP.

Nie trzeba żadnej Ameryki odkrywać.

Data: 2020-09-23 11:26:28
Autor: Mateusz Viste
14-latek ZniĹźki OC
2020-09-22 o 19:59 GMT, Budzik napisał:
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

> W internecie trudno być anonimowym ;-)  Serio? Mam z mid szukac twojego starego nicka? ROTFL

Wystarczy skojarzyć jednoliterową domenę maila. A jak komu się
serio nudzi to można tak:

$ grep 'NNTP-Posting-Host: 89.66.127.177' -Rh -B50
~/.claws-mail/newscache/* | grep From | uniq
From: z <z@z.pl>
From: Master <Master@z.pl>
From: _Master_ <Master@z.pl>

Mateusz

Data: 2020-09-23 12:01:03
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
No właśnie. Po co się męczyć? ;-)

Data: 2020-09-16 09:36:23
Autor: Liwiusz
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-15 o 13:37, _Master_ pisze:
Nie potrzebuję przyczepki, syn ma 14 lat, nie będzie jeździł a Tico jak najbardziej przegląd przechodzi.

Gorzej, jak tico będzie miało wypadek :)

--
Liwiusz

Data: 2020-09-16 10:41:37
Autor: viktorius
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-16 o 09:36, Liwiusz pisze:
W dniu 2020-09-15 o 13:37, _Master_ pisze:
Nie potrzebuję przyczepki, syn ma 14 lat, nie będzie jeździł a Tico jak najbardziej przegląd przechodzi.

Gorzej, jak tico będzie miało wypadek :)

Wtedy zniżki w pi$^%du, tak samo jakby się rozwalić komarkiem.

Najbezpieczniej więc ta przyczepka. Kupić, odstawić w kąt, nigdy nie mieć auta z hakiem. Sama przecież nie pojedzie ;)

--
viktorius

Data: 2020-09-16 13:02:46
Autor: Liwiusz
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-16 o 10:41, viktorius pisze:
[...]

Ciągnięta przyczepa i tak ma szkody z OC samochodu. Zasadniczo trzeba niemalże cudu, aby wydarzył się wypadek skutkujący odpowiedzialnością z OC przyczepy.

--
Liwiusz

Data: 2020-09-16 07:41:32
Autor: Lisciasty
14-latek Zniżki OC
W dniu środa, 16 września 2020 13:02:50 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Ciągnięta przyczepa i tak ma szkody z OC samochodu. Zasadniczo trzeba niemalże cudu, aby wydarzył się wypadek skutkujący odpowiedzialnością z OC przyczepy.

Żadnego cudu. Wystarczy że ładunek poleci z przyczepy i trafi w inny pojazd. Sam to przerabiałem.

L.

Data: 2020-09-16 18:06:37
Autor: J.F.
14-latek Zniżki OC
Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8335e202-8352-477a-9a94-25a2f14d9aa2o@googlegroups.com...
[...]

Ale w czasie jazdy, czy na parkingu ?

Bo w czasie jazdy ... znow pojazd ?

J.

Data: 2020-09-16 13:13:42
Autor: Lisciasty
14-latek Zniżki OC
W dniu środa, 16 września 2020 18:07:12 UTC+2 użytkownik J.F.. napisał:
Bo w czasie jazdy ... znow pojazd ?

Skoro z przyczepki pod wpływem wiatru zrywa się ładunek i uderza
w jadący z tyłu pojazd to niby dlaczego zdarzenie ma iść z OC samochodu?

L.

Data: 2020-09-24 14:29:59
Autor: Liwiusz
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-16 o 22:13, Lisciasty pisze:
[...]

Dlatego, że:

Art.37.1.  Jeżeli  szkoda  zostaje  wyrządzona  ruchem  zespołu pojazdów mechanicznych,    ubezpieczeniem    OC    posiadacza    pojazdu     mechanicznego ciągnącego jest objęta szkoda spowodowana przyczepą, która:

1)jest złączona zpojazdem silnikowym
albo
2)odłączyła się od pojazdu silnikowego ciągnącego ijeszcze się toczyła.

--
Liwiusz

Data: 2020-09-24 19:04:17
Autor: J.F.
14-latek Zniżki OC
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f6c9147$0$548$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To jedno, a drugie - kto jest winny zerwaniu ladunku - wlasciciel przyczepki czy kierowca pojazdu ?

Bo zakladam, ze kierowca mocował, tudziez za szybko jechal itp  :-)

J.

Data: 2020-09-17 08:01:27
Autor: Cavallino
14-latek Zniżki OC
W dniu 16-09-2020 o 18:06, J.F. pisze:
[...]

A w przypadku tak samojeżdżącej przyczepy?
https://moto.pl/MotoPL/7,88389,26306547,jak-mozna-wjechac-na-autostrade-pod-prad-wlasnie-tak-wideo.html#s=BoxMotImg1

Data: 2020-09-17 18:20:23
Autor: J.F.
14-latek Zniżki OC
Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomości grup W dniu środa, 16 września 2020 13:02:50 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

To jest "bezposrednio po odczepieniu od pojazdu" i ustawa mowi wyraznie, ze ciagle OC samochodu pokrywa.
Zreszta kto tu winien - wlasciciel przyczepy czy kierowca samochodu ?

Ale ...
-jakby tak przyczepa sama ruszyla z pochylego parkingu ... no dobra, kierowca samochodu uruchamial w niej hamulec,
-ale jakby linki hamulca sie od rdzy zerwaly ?

J.

Data: 2020-09-16 13:15:09
Autor: viktorius
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-16 o 13:02, Liwiusz pisze:

Ciągnięta przyczepa i tak ma szkody z OC samochodu. Zasadniczo trzeba niemalże cudu, aby wydarzył się wypadek skutkujący odpowiedzialnością z OC przyczepy.

Może się np w przyczepie kółko urwać i walnąć w coś. Wtedy chyba z OC przyczepy by to szło. :)

Dlatego budując "bezszkodowość" najlepiej mieć przyczepę i auto bez haka.

Jak koło odpadnie na postoju, to najwyżej mrówki z mrowiska pod przyczepą bada miały jakieś pretensje, że ich domem wstrząsło jak przyczepa waliła w ziemię ;)

--
viktorius

Data: 2020-09-16 13:25:23
Autor: J.F.
14-latek Zniżki OC
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rjss3u$9qv$1$viktoriu@news.chmurka.net...
[...]

W czasie jazdy ? z OC samochodu ..

Dlatego budując "bezszkodowość" najlepiej mieć przyczepę i auto bez haka.

Dziecku budując ?
Bo teraz czasy takie, ze ubezpieczyciel wbija pesel w baze, i tam juz mu wyskakuja wszystkie pojazdy i szkody.

Jak wrzuci pesel dziecka ... przyczepka wyskoczy, ale czy nie wyskocza tez inne szkody wspolwlascicieli ?
Moze nie ...

Jak koło odpadnie na postoju, to najwyżej mrówki z mrowiska pod przyczepą bada miały jakieś pretensje, że ich domem wstrząsło jak przyczepa waliła w ziemię ;)

No chyba, ze akurat ktos przechodzi i mu na stope spadnie.
Wtedy sie moze OC przydac.

Ciekawe co bedzie, jak traba powietrzna porwie. Sila wyzsza a nie odszkodowanie ?

J.

Data: 2020-09-16 14:05:11
Autor: viktorius
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-16 o 13:25, J.F. pisze:

Dlatego budując "bezszkodowość" najlepiej mieć przyczepę i auto bez haka.

Dziecku budując ?

Taka inwestycja, żeby mieć już jakąś historię ubezpieczenia, gdy faktycznie kupi auto i zechce zarejestrować na siebie. Wątkotwórca pytał o "przepisanie" jego zniżek gdy syn stanie współwłaścicielem. Ale to tak nie działa, każdy wypracowuje sobie własne zniżki. Dlatego ten pomysł z przyczepą/motorowerem.

[...]

Wyskoczą szkody na pojazdach, których posiadacz danego peselu jest właścicielem, albo współwłaścicielem.
Dlatego ja będąc współwłaścicielem z ojcem jednego z aut, gdy on puknął, to moje zniżki też poszły w siną dal.
Mając tylko na siebie jeszcze 3 pojazdy, przed kilka lat byłem dla towarzystw ubezpieczeniowych klientem po "pozwyższonym ryzyku". Bo przecież na moim peselu szkoda widniała. Już nikt nie dociekał jaka była natura tej "szkody". Oj zapłaciłem sporo za te stłuczkę ojca. Podwyższonymi przez kilka lat składkami na OC dla wszystkich moich pojazdów :(

[...]

http://www.odszkodowania.info.pl/?p=2981

punkt b) mówi o szkodzie wynikłej przy załadunku i rozładunku. Wtedy przyczepa może nie być połaczona z autem, więc z jej OC by szła szkoda. Trzeba tylko zeznać, że stopę przycisło, jak się na nią coś wkładało.

--
viktorius

Data: 2020-09-16 17:05:44
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Sugerujesz że nie potrafię wychowywać dzieci bo nie używam klapsa? ;-)

Data: 2020-09-16 18:25:20
Autor: Cavallino
14-latek Zniżki OC
W dniu 16-09-2020 o 17:05, _Master_ pisze:
Sugerujesz że nie potrafię wychowywać dzieci bo nie używam klapsa?

Zazwyczaj takie są efekty tego braku.

Data: 2020-09-16 18:28:15
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Masz punkt za czujność.

TAK. Dawałem klapsy wielokrotnie. JESTEM BESTIĄ ;-)

Data: 2020-10-03 20:09:53
Autor:
14-latek Zniżki OC

Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rjq3t3$cu2$1$viktoriu@news.chmurka.net...

[...]

Kanciarze, Ziobro powinien sie za was wziąć

Data: 2020-10-03 21:00:52
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Wzór cnót wszelakich się odezwał ;-)

Z faszystowskim przymusem ubezpieczania się trzeba walczyć siłom i godnościom osobistom ;-)

Tak wiem... Jak skrzywdzisz bliźniego to opiekuńcze państwo poniesie koszty tej krzywdy blblblblbbeee i będziesz mógł trochę drożej ale dalej ZAPIERDALAĆ ;-)

Ja nie chcę żeby ktoś za mnie ponosił koszty. Ja jestem już duży i ponoszę konsekwencje swoich czynów. Jak nie będę zapobiegliwy to zabiorą mi mieszkanie i zdechnę pod mostem. Będzie mi się należało jak wszystkim słabym jednostkom.

Przecież i tak w opiekuńczym państwie czują się jak pączki w maśle ci _najsilniejsi_ Po co płacić za ułudę?

Data: 2020-10-05 09:35:48
Autor: viktorius
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-10-03 o 20:09, Ghost pisze:

[...]

Zacytuję kasyka: kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamień. Ze strony ww pana kamieni się nie spodziewam ;)

--
viktorius

Data: 2020-09-15 22:14:37
Autor: ToMasz
14-latek Zniżki OC
W dniu 15.09.2020 o 10:22, _Master_ pisze:
Czy da się przenieść na syna moje zniżki OC? Czy poczekać do 18-stki?
(ma dowód osobisty, nie ma NIPu)
o ile wiem, to jak razem będziecie właścicielami wspólnego pojazdu, to Tobie i jemu będą rosły zniżki. jak syn dobije do 18stki i kupi własne auto, będzie miał chyba 4 lata zniżek. zapytaj ubezpieczyciela

ToMasz

Data: 2020-09-17 11:11:24
Autor: Big Jack
14-latek Zniżki OC
Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości news:rjr7bd$fmf$1dont-email.me...

[...]

Ja chciałbym tylko zwrócić uwagę, że nie wszystkie TU mogą respektować zniżki nabyte na innej kategorii pojazdów niż tej, którą chcemy akurat ubezpieczyć. Inaczej: zniżki nabyte na motorowerze mogą nie być uznawane np. na ciągniku siodłowym/balastowym.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2020-09-17 11:45:03
Autor: spider
14-latek Zniżki OC
W dniu 17.09.2020 o 11:11, Big Jack pisze:

[...]

Takie uznawanie zniżek nabytych na jakichś przyczepach czy motorowerach to w ogóle jakieś kuriozum. Robi gość prawko kat. B wsiada pierwszy raz do swojego do auta i ma 60% zniżek, chociaż jeździć nie umie :)
A gość który 5 lat jeździł bezszkodowo służbowym autem kupuje swoje i płaci za OC jak za zboże.
Tak samo ze współwłasnością, chociaż tu osoba "użyczająca" zniżek jednak ponosi jakieś ryzyko i musi być pewna że ta osoba nie narobi szkód.
(sam skorzystałem ze współwłasności z teściem by uzbierać swoje zniżki, ale miałem już 7 letnie doświadczenie w służbowym aucie, więc nieduże ryzyko było)

Data: 2020-11-07 11:41:24
Autor: ii
14-latek Zniżki OC
W dniu 17.09.2020 o 11:45, spider pisze:
[...]

Bo ubezpieczają się właściciele samochodów zamiast kierowców.

Data: 2020-09-17 20:05:35
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC
Dzięki za zwrócenie uwagi.
Mój chrześniak ma na siebie przyczepę (dużą przyczepę) ;-)

Data: 2020-09-18 08:56:48
Autor: viktorius
14-latek Zniżki OC
W dniu 2020-09-17 o 20:05, _Master_ pisze:
Dzięki za zwrócenie uwagi.
Mój chrześniak ma na siebie przyczepę (dużą przyczepę) ;-)

Przerabiałem ostatnio rankomaty, mubi i podobne. Żadna porównywarka nie miała pytania "ile masz % zniżki".
Albo mają to w nosie, albo zakładają 60%, a w przypadku ewentualnej szkody robią rekalkulację.

--
viktorius

Data: 2020-09-19 00:12:13
Autor: Czarek
14-latek Zniżki OC

W dniu 18.09.2020 o 08:56, viktorius pisze:
[...]

Przy okazji - może się komuś przyda - zniżka 150 zł przy zakupie ubezpieczenia przez Mubi (działa, sprawdzałem)
https://mubi.pl/id-OHKN5

--
Czarek

Data: 2020-09-19 08:53:47
Autor: FoLo
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:5f6530ba$0$525$65785112news.neostrada.pl...

Przy okazji - może się komuś przyda - zniżka 150 zł przy zakupie ubezpieczenia przez Mubi (działa, sprawdzałem)
https://mubi.pl/id-OHKN5

-- Czarek

Zyskam 150,- zł , a ile stracę ?

Data: 2020-09-19 15:02:38
Autor: Czarek

W dniu 19.09.2020 o 08:53, FoLo pisze:
[...]

Dlaczego miałbyś stracić? Wycenę robisz sobie anonimowo, nikt nie zmusza cię do zakupu tam ubezpieczenia i podawania już na początku swoich danych.
Robiłem tam wycenę, później zadzwoniłem pod podany numer, konsultant dał mi jeszcze kilkadziesiąt zł zniżki, zawarłem umowę przez telefon a po około 10 dniach na konto otrzymałem 150 zł.

--
Czarek

Data: 2020-09-19 16:21:57
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-09-19 o 15:02, Czarek pisze:

[...]

Z tego co sam widziałem nie zrobisz wyceny anonimowo.
Ale jak znalazłeś taki punkt to podaj linka, sporo osób chętnie to sprawdzi.

Pozdrawiam

Data: 2020-09-19 18:08:27
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
o właśnie.
Te wszystkie spamerskie strony zbierają tylko dane aby nimi handlować
Chodzi o numer telefonu bo meila można sobie użyć tymczasowego.

Data: 2020-09-19 22:19:30
Autor: Czarek

W dniu 19.09.2020 o 18:08, _Master_ pisze:
o właśnie.
Te wszystkie spamerskie strony zbierają tylko dane aby nimi handlować
Chodzi o numer telefonu bo meila można sobie użyć tymczasowego.

Nie musisz (ale możesz) podawać na tej stronie żadnych danych.

Jak wyceniałem kilka miesięcy temu podałem maila i numer telefonu - do tej porty nie miałem żadnej spamerskiej oferty.
Gdybym nie był pewny, że to bym Wam tergo linka tu nie podał.
Nie chcecie, nie korzystajcie, Wasza sprawa

PS. Jesteście przesadnie przewrażliwieni a na FB to się co drugi chwali tym, że klocka stawia.

--
Czarek

Data: 2020-09-20 11:42:05
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-09-19 o 22:19, Czarek pisze:

[...]

Co zaprzecza anonimowości.
Podanie numeru i maila a nie brak spamerskich ofert. :-)

Gdybym nie był pewny, że to bym Wam tergo linka tu nie podał.
Nie chcecie, nie korzystajcie, Wasza sprawa

Nie szukaj. Już wiemy że anonimowość to tylko twój błędny osąd.

PS. Jesteście przesadnie przewrażliwieni a na FB to się co drugi chwali tym, że klocka stawia.

Nie mam konta na FB.
Ty masz na pewno skoro podanie swojego maila i numeru telefonu
nazywasz działaniem anonimowym.

Pozdrawiam

Data: 2020-09-20 12:01:05
Autor: Czarek

W dniu 20.09.2020 o 11:42, RadoslawF pisze:
[...]

Jesteś po prostu tępy i to nie pierwszy raz.

Podałem dane bo byłem zdecydowany zawrzeć umowę. Umiesz to zrobić bez podania danych? Samą wycenę można zrobić anonimowo

Co zaprzecza anonimowości.
Podanie numeru i maila a nie brak spamerskich ofert. :-)

Ponowne potwierdzenie Twojego braku myślenia.
Napisałem " Nie musisz (ale możesz) podawać"

Gdybym nie był pewny, że to bym Wam tergo linka tu nie podał.
Nie chcecie, nie korzystajcie, Wasza sprawa

Nie szukaj.

Co mam szukać?

Już wiemy że anonimowość to tylko twój błędny osąd.

Ponowny brak twojego myslenia

[...]

I znów idiota w tobie się ujawnia bo nigdy nie napisałem, że podanie danych to anonimowość.

--
Czarek

Data: 2020-09-20 13:34:54
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-09-20 o 12:01, Czarek pisze:

[...]

Tępy to jest osobnik który ogłasza anonimowość i jednocześnie
podaje swoje dane.

Podałem dane bo byłem zdecydowany zawrzeć umowę. Umiesz to zrobić bez podania danych? Samą wycenę można zrobić anonimowo

Dane podałeś przed ustaleniem wysokości składki czyli przed
podjęciem decyzji że chcesz u nich, kłamco i tępaku.

Co zaprzecza anonimowości.
Podanie numeru i maila a nie brak spamerskich ofert. :-)

Ponowne potwierdzenie Twojego braku myślenia.
Napisałem " Nie musisz (ale możesz) podawać"

A inni napisali że bez podania tych danych ci nie wyliczą, tępaku.

Gdybym nie był pewny, że to bym Wam tergo linka tu nie podał.
Nie chcecie, nie korzystajcie, Wasza sprawa

Nie szukaj.

Co mam szukać?

Masz nie szukać kłamco i tępaku.

Już wiemy że anonimowość to tylko twój błędny osąd.

Ponowny brak twojego myslenia

To twój błędny osąd lub świadome kłamstwo, tępaku.

Data: 2020-09-20 21:42:31
Autor: Czarek

W dniu 20.09.2020 o 13:34, RadoslawF pisze:
[...]

Kretyn z ciebie.
Nigdzie tak nie napisałem

[...]

Ponownie pokazujesz jakim jesteś kretynem.

[...]

Na stronie, którą podałem można wyliczyć

Gdybym nie był pewny, że to bym Wam tergo linka tu nie podał.
Nie chcecie, nie korzystajcie, Wasza sprawa

Nie szukaj.

Co mam szukać?

Masz nie szukać kłamco i tępaku.

Zabrakło argumentu?

Już wiemy że anonimowość to tylko twój błędny osąd.

Ponowny brak twojego myslenia

To twój błędny osąd lub świadome kłamstwo, tępaku.

Sprawdzałeś, że uważasz mnie za kłamcę?
Jaki miałbym w tym cel? Podałem linka, na którym ktoś może skorzystać, ale nikt nie jest zmuszany do zawierania umowy, jeśli mu warunki nie będą odpowiadały.

Ty swoje wywody z szamba opierasz na tym, że ktoś coś tam gdzieś napisał a sam boisz się sprawdzić bo wiesz, że sam sobie byś udowodnił IQ pierwotniaka

[...]

No i to zdanie jest za trudne do zrozumienia przez kretynów

Pozdrawiam

Kretynów nie pozdrawiam, niech zdechną będąc kretynami

--
Czarek

Data: 2020-09-21 10:04:38
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-09-20 o 21:42, Czarek pisze:

[...]

Bo proszę, kretyn, idiota i kłamczuszek.

[...]

Ponownie udowadniasz jakim jesteś kłamca i idiotą.

[...]

Po podaniu numeru telefonu.

[...]

Po co argument kiedy idiota w odpowiedzi na "Nie szukaj" pyta
"Co mam szukać?"

[...]

Uważam cię za kłamcę.

Ty swoje wywody z szamba opierasz na tym, że ktoś coś tam gdzieś napisał a sam boisz się sprawdzić bo wiesz, że sam sobie byś udowodnił IQ pierwotniaka

Ważne żeby nie mieć IQ jak taki kłamca i idiota jak ty.

[...]

Dla takich kretynów jak ty najwidoczniej za trudne.
Podanie numeru telefonu oznacza brak anonimowości.

Kretynów nie pozdrawiam, niech zdechną będąc kretynami

Czyli nie pozdrawiasz sam siebie.

Pozdrawiam

Data: 2020-09-21 23:10:52
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
To że teraz nie dostajesz nie znaczy że jak sprzedadzą bazę nie zaczniesz dostawać.
Mój numer ma ponad 20 lat. Jest dla mnie ważny. Podaję go gdy jest to potrzebne.

Do wyceny ubezpieczenia w żaden sposób nie jest potrzebny.

Jeśli ktoś chce odemnie go wyłudzić to mu nie ufam.

Dzieki takiemu normalnemu podejściu żyję z komputerami 20 lat bez napinek. Życie jest zbyt piękne... ;-)

PS. Nie posiadam fejsbuka i innego gówna.

Data: 2020-09-21 23:31:26
Autor: Czarek

W dniu 21.09.2020 o 23:10, _Master_ pisze:
To że teraz nie dostajesz nie znaczy że jak sprzedadzą bazę nie zaczniesz dostawać.

Jestem przekonany, że w tym przypadku nie dostanę. A jeśli bym się mylił, bo będzie ich działanie całkowicie dla nich nieskuteczne.

Mój numer ma ponad 20 lat.

Swój numer mam jakieś 8 - 10 miesięcy po pojawieniu się sieci Plus.
601 xxx xxx

Jest dla mnie ważny. Podaję go gdy jest to potrzebne.

Do tej chwili 0 (zero) spamu

Do wyceny ubezpieczenia w żaden sposób nie jest potrzebny.

Oczywiście, szkoda, że jeden nie umie tego zrozumieć.

Jeśli ktoś chce odemnie go wyłudzić to mu nie ufam.

Podobnie jak w moim przypadku.

Dzieki takiemu normalnemu podejściu żyję z komputerami 20 lat bez napinek. Życie jest zbyt piękne... ;-)

PS. Nie posiadam fejsbuka i innego gówna.

Uwielbiam czasami minę osoby, która, po krótkiej znajomości pyta mnie o moje konto aby "dodać mnie do znajomych" a ja odpowiadam, że mnie tylko znajomość "w realu" interesuje", ewentualnie kontakt telefoniczny.

--
Czarek

Data: 2020-09-21 23:23:42
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
W dniu 2020-09-19 o 22:19, Czarek pisze:
Nie musisz (ale możesz) podawać na tej stronie żadnych danych.

Zwracam HONOR.

Da się na tej stronie nie podać numeru telefonu ale z ostrzeżeniem że oferta będzie zawężona.

Zazwyczaj jak widzę że tel. jest wymagany to nie idę dalej

Tutaj * zaznacza się nieobowiązkowe pola.

Taka zmyłka.

A za takie zmyłki nakłaniające do podania telefonu również NIE LUBIĘ ;-)

Data: 2020-09-22 11:07:08
Autor: _Master_
WRÓĆ! WRÓĆ! WRÓĆ! Mubi to cwaniaki
O 9.00 dzwoni od nich telefon że chcę ubezpieczenie na fiata.
Się pytam skąd mają ten numer skoro nie podałem.
Okazuje się że przeglądarka skeszowała numer razem z podawaniem lichego meila.
To że później skasowałem numer telefonu nic nie znaczy. Oni już go mają w bazie danych.

ALE UWAGA! Ten numer skeszowany przez kukizy był żony a oni zadzwonili ma mój. Bo w sumie co będą z babą gadać o samochodach ;-)

Także ten... BANDA CWANIAKÓW I ZŁODZIEI (danych przynajmniej) ;-)

PS. Oczywiście zażądałem podania hasła bo to telefon "specjalny" a potem podania imienia, nazwiska i numeru służbowego.
Skoro nie uzyskałem to wysłałem do nich ekipę antynarkotykową ;-)

Data: 2020-09-22 18:06:30
Autor: _Master_
WRÓĆ! WRÓĆ! WRÓĆ! Mubi to cwaniaQ1|BH
Dziś jeszcze sprawdziłem.

Wpisałem numer żony a zadzwonili do mnie.

KANALIE JEDNE

Data: 2020-09-19 22:19:43
Autor: Czarek

W dniu 19.09.2020 o 16:21, RadoslawF pisze:
[...]

miałeś zamknięte oczy jak sprawdzałeś?

Ale jak znalazłeś taki punkt to podaj linka, sporo osób chętnie to sprawdzi.

Podałem wcześniej.

--
Czarek

Data: 2020-09-20 11:44:10
Autor: RadoslawF
[...]

Miałem otwarte więc obowiązek podania numeru telefonu zinterpretowałem
inaczej niż ty.

Ale jak znalazłeś taki punkt to podaj linka, sporo osób chętnie to sprawdzi.

Podałem wcześniej.

Wcześniej podałeś że że nie podasz bo nie jesteś pewny. :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-09-20 12:06:45
Autor: Czarek

W dniu 20.09.2020 o 11:44, RadoslawF pisze:
[...]

Na tej stronie jest taki obowiązek ślepy idioto? Gdzie pisałem o obowiązku bo wyceny?

Ale jak znalazłeś taki punkt to podaj linka, sporo osób chętnie to sprawdzi.

Podałem wcześniej.

Wcześniej podałeś że że nie podasz bo nie jesteś pewny. :-)

Ppodałem, że nie podam... kur..

No prawdziwy idiota (bo inaczej tego nazwać nie można),
Przecież kurwa podałem, otwórz oczy i zobacz pierwszy mój post w tym wątku.

--
Czarek

Data: 2020-09-20 13:39:24
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-09-20 o 12:06, Czarek pisze:

[...]

To dlaczego ślepy idioto kłamiesz że zrobiłeś to anonimowo?

[...]

Biorąc pod uwagę ile kłamstw przy okazji podałeś na temat
anonimowości pociągnę tę rozmowę jeszcze jakiś czas.
Taki prawdziwy idiota jak ty jeszcze kilka ciekawych prawd

Pozdrawiam

Data: 2020-09-20 21:44:59
Autor: Czarek

W dniu 20.09.2020 o 13:39, RadoslawF pisze:
[...]

Kretynie, zrobiłem to anonimowo. Wycenę

[...]

Kretyn do sześcianu z Ciebie.

Czarek

Data: 2020-09-21 07:38:48
Autor: Cavallino
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
W dniu 20-09-2020 o 21:44, Czarek pisze:

Kretynie, Kretyn do sześcianu

I tak w kilku postach jeden po drugim.
Potrafisz napisać coś bez epitetów?
Jak nie - to może nic nie pisz?
PLONK WARNING !!!!

Data: 2020-09-21 22:10:26
Autor: Czarek
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?

W dniu 21.09.2020 o 07:38, Cavallino pisze:
Jak nie - to może nic nie pisz?
PLONK WARNING !!!!

Napiszę - wsadź sobie to głęboko gdzie ci to sprawi przyjemność ;-)

--
Czarek

Data: 2020-09-22 07:26:05
Autor: Cavallino
W dniu 21-09-2020 o 22:10, Czarek pisze:

W dniu 21.09.2020 o 07:38, Cavallino pisze:
Jak nie - to może nic nie pisz?
PLONK WARNING !!!!

Napiszę

I niepotrzebnie.
PLONK.

Data: 2020-09-23 20:17:04
Autor: Czarek

W dniu 22.09.2020 o 07:26, Cavallino pisze:
[...]

Szambo się odezwało? ;-)

--
Czarek

Data: 2020-09-20 21:55:50
Autor: Czarek
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?

W dniu 20.09.2020 o 13:39, RadoslawF pisze:
Biorąc pod uwagę ile kłamstw przy okazji podałeś na temat
anonimowości pociągnę tę rozmowę jeszcze jakiś czas.

Biorąc pod uwagę że jesteś kretynem nie mam zamiaru dalej ci wyjaśniać zasad, które obowiązują na tej stronie i nie odpowiem na żadne twoje wywody w tym wątku

Podam tylko jeszcze raz linka, dla osób, które chcą sobie zrobić ANONIMOWO (lub nieanonimowo) wycenę ubezpieczenia samochodu i ewentualnie zawrzeć umowę zyskując zwrot 150 zł

https://mubi.pl/id-OHKN5

PS. Promocja ze zwrotem jest ważna do końca roku (ale nie dla kretynów pokroju RadoslawF)

--
Czarek

Data: 2020-09-21 10:07:47
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-09-20 o 21:55, Czarek pisze:

[...]

Czyli kłamczuszku tę wycenę to można nieanonimowo czy jednak anonimowo?

Pozdrawiam

Data: 2020-09-21 14:41:21
Autor: Pete
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
Hello, RadoslawF.
On 21.09.2020 10:07 you wrote:

> Czyli kłamczuszku tę wycenę to można nieanonimowo czy jednak > anonimowo?

Się nieśmiało wtrącę w tę pasjonującą dyskusję.

Przed chwilą zrobiłem wycenę nie podając telefonu ani maila.

Więc da się.

--
Pete

Data: 2020-09-21 22:12:36
Autor: Czarek
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?

W dniu 21.09.2020 o 14:41, Pete pisze:
Hello, RadoslawF.
On 21.09.2020 10:07 you wrote:

> [...]
  > anonimowo?

Się nieśmiało wtrącę w tę pasjonującą dyskusję.

Przed chwilą zrobiłem wycenę nie podając telefonu ani maila.

Od początku pisałem, że można tak.
Kretyn się zaciął bo na nic innego go nie stać a wycofać się z kłamstw nie ma odwagi.

--
Czarek

Data: 2020-10-07 14:59:54
Autor: Budzik
[...]

To ja moze troche opowiem o tej promocji:
- mubi robi promocje dzieki której pozyskuja nowych klientów
- płaca 150zł za nowa polise oraz 50zł osobie polecającej czyli Czarkowi.
- te 150zł mozna zgarnac raz, Czarek moze zgarnac ZTCP 600zł.

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2020-10-07 18:44:04
Autor: Czarek
W dniu 07.10.2020 o 16:59, Budzik pisze:
[...]

I osoba polecona robi się polecającą ;-)

- te 150zł mozna zgarnac raz, Czarek moze zgarnac ZTCP 600zł.

Błąd. 700 ;)

--
Czarek

Data: 2020-10-07 18:59:54
Autor: Budzik
[...]

Widzisz, napisałbys to jak dałes linka to bys miał jednego klienta wiecej.
Ale nie napisałes, mi sie nie chciało sprawdzac i wykupiłem OC przez agenta ;-DDD
Nastepne ubezpieczenie dopiero w grudniu. Do kiedy ta promocja, to sobie wykupie troche wczesniej.

W sumie ciekawe pytanie - jak duzo przed czasem mozna wykupic nowe ubezpieczenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-10-07 21:28:58
Autor: Czarek

W dniu 07.10.2020 o 20:59, Budzik pisze:
[...]

Promocja do końca roku.
Linka nie dawałem dla swojej prowizji tylko aby ktoś chętny sprawdził i ewentualnie skorzystał a ja przy okazji bo nie przymieram głodem.
Aktywny był już kilka miesięcy temu, gdybym się rzucał na prowizję to bym już go dawno podał, a po prostu o nim zapomniałem

Data: 2020-10-08 04:59:52
Autor: Budzik
[...]

Tym bardziej szkoda bo chetnie bym skorzystal. Dzieki.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2020-09-19 18:06:41
Autor: _Master_
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
Phiii

Wczoraj wyceniałem ubezpieczenie Tico.
Rozpiętość od 600 do 1400 zł bez zniżek. Jakaś paranoja.

Także ten... PROMOCJA gówno mówi o kosztach ;-)

Data: 2020-09-19 18:39:45
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2020 o 15:02 Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> pisze:

[...]

Nigdy z tego mubi czy tego drugiego (nie pamiętam nazwy) AC + OC + NW nie  wyszło mi taniej niż od tradycyjnego agenta u którego mam też inne  ubezpieczenia (dom, polisy, ubezpieczenia dzieci itp.) Mam dwa auta,  ubezpieczone w dwóch różnych towarzystwach, przez dwóch różnych agentów -  w zależności od roku u jednego lub drugiego mam taniej. Mubi i wszelkie  inne directy nawet nie zbliżają się do moich cen.

TG

Data: 2020-09-19 22:59:46
Autor: Budzik
14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...

[...]

Sporadycznie sprawdzam ale raz rankomat zaproponował mi 200zł taniej niz agent. Przy cenie ubezpieczenia na poziomie 700zł. Nawet agent był zdziwiony...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2020-09-19 22:59:46
Autor: Budzik
[...]

Ostatnio z ciekawosci wklepałem sobie autko do rankomatu.
Oczywiście pytaja o dane, bo jak nie podasz to ci niby nie wylicza ceny ze znizkami.

Przeliczyłem, ceny mnie nie zainteresowały.
Za dobra godzine zadzwonił link4 w sprawie polisy do tego auta.