14 lipca - rocznica wielkiego nieszczęścia

Data: 2012-07-14 13:32:43
Autor: Trybun
14 lipca - rocznica wielkiego nieszczęścia
W dniu 2012-07-14 12:49, abc pisze:
Jakie są "osiągnięcia" rewolucji antyfrancuskiej?

Już sobie wyobrażam dzisiejszy świat.. Gdyby nie Wielka Rewolucja Francuska to tacy jak ja nie mieliby życia na tej ziemi.

Data: 2012-07-14 14:16:24
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 13:32, Trybun pisze:
W dniu 2012-07-14 12:49, abc pisze:
Jakie są "osiągnięcia" rewolucji antyfrancuskiej?

Już sobie wyobrażam dzisiejszy świat.. Gdyby nie Wielka Rewolucja
Francuska to tacy jak ja nie mieliby życia na tej ziemi.

   Pewnie byś nie źle żył i wielu innych też którym się z powodu różnych
   rewolucji to niestety nie udało tylko miałbyś nieco inne poglądy na
   to życie.

Data: 2012-07-14 14:26:00
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-14 14:16, Klin > pisze:
[...]

Jednak myślę że możesz się mylić - przypuszczalnie byłbym prześladowany za to że nie podzielam czyjejś wiary czy poglądów. Rewolucja Francuska była pierwszym krokiem do tego żeby tacy jak ja nie mieli za  styl swojego trybu życia, piekła na ziemi.

Data: 2012-07-14 16:28:45
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 14:26, Trybun pisze:
[...]

   A co z hasłem byt kształtuje świadomość? - w innym środowisku
   żyłbyś i inaczej miałbyś ją ukształtowaną.

Data: 2012-07-14 20:22:51
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-14 16:28, Klin > pisze:

[...]

Myślę że niewiele jest racji w tym haśle. Najwięksi anty-kapitaliści wywodzili się właśnie z  kapitalizmu, burżuazji. A co do wiary, no cóż - nawet abc twierdzi że do tego żeby naprawdę uwierzyć _potrzebny_ jest dar.

14 lipca - rocznica wielkiego nieszczęścia