140 km/h na autostradzie

Data: 2010-10-27 13:44:13
Autor: bratPit[pr]
140 km/h na autostradzie

ciekawe ile wzroścnie trupów na 100km przez to

http://www.se.pl/auto-moto/auto/nowelizacja-ustawy-140-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

nic to nie zmieni bo prędkość samochodów w PL na autostradach nie jest determinowana dopuszczalną prędkością maksymalną określoną w przepisach,

brat

Data: 2010-10-27 16:25:03
Autor: J.F.
140 km/h na autostradzie
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w
[...]

Niektorych jest.
Ale watpie zeby te 10 wiecej jakos znaczaco zaszkodzilo.

Krok w dobra strone - to juz naprawde przeglosowane ?
Az sie wierzyc nie chce - czyzby sila wyborow ? :-)

J.

Data: 2010-10-27 16:26:23
Autor: neoniusz
140 km/h na autostradzie
W dniu 10-10-27 16:25, J.F. pisze:
[...]

W Senacie tak, ale Senat to nie wszystko.

Data: 2010-10-27 19:06:25
Autor: J.F.
140 km/h na autostradzie
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w
W dniu 10-10-27 16:25, J.F. pisze:
Krok w dobra strone - to juz naprawde przeglosowane ?
W Senacie tak, ale Senat to nie wszystko.

Myslisz ze Prezydent bedzie oponowal ?

Ale i tak jestem pod wrazeniem ze przeszlo przez komisje, przez Sejm - czyzby poslowie zaczeli dostawac mandaty do zaplacenia ? :-)

J.

Data: 2010-10-27 19:08:25
Autor: neoniusz
140 km/h na autostradzie
W dniu 10-10-27 16:25, J.F. pisze:
[...]

Jeszcze Sejm musi zaakceptowac poprawki :) A pozniej dopiero prezydent.

Data: 2010-10-27 23:33:51
Autor: J.F.
140 km/h na autostradzie
On Wed, 27 Oct 2010 19:08:25 +0200,  neoniusz wrote:
W dniu 10-10-27 19:06, J.F. pisze:
Ale i tak jestem pod wrazeniem ze przeszlo przez komisje, przez Sejm -
czyzby poslowie zaczeli dostawac mandaty do zaplacenia ? :-)

Jeszcze Sejm musi zaakceptowac poprawki :) A pozniej dopiero prezydent.

Uuu, niedobrze. W zasadzie te poprawke powinien TK odrzucic.

J.

Data: 2010-10-27 19:49:05
Autor: bratPit
140 km/h na autostradzie

[...]

no dobra, myślałem o tych które nie mają ogranicznika na 90/110 etc. tylko o osobowych ;-)

brat

140 km/h na autostradzie