140 zł za siatkę zakupów

Data: 2013-11-01 14:15:37
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Jeszcze za PiSu chyba, zakupy były w miarę tanie, w każdym bądź razie, pamiętam, że dobrych kilka lat temu, pełna reklamówka zakópów kosztowała mnie ok. 20 zł, dosłownie 20 zł. dzisiaj, robiąc zakupy czy to w Bierdonce, czy Intermarche czy TESCO, taka sama reklamówka zakópów kosztuje mnie już 140 zł., dokładnie 146 zł. Czy te skurwysyny bandziory u władzy litości nie mają żadnej?. Gdzie renta minimalna wynosi 831 zł 14 gr brutto, a p-rzeciętne zarobki zatrudnionego jeszcze Polaka 1300 zł miesięcznie na rękę... Na życie tego nie starczy, a co dopiero na opłaty mieszkania i jego utrzymanie...

Tfu, do jakiej kurwy i nędzy nas bandziory doprowadzili...
Za Gierka czy Gomułki by już dawno tych skurwysynów roznieśli na miazgę..., a tu, KORniki rżną polski naród równo i nie ma kto nas na ulice wyprowadzić...

boukun

Data: 2013-11-01 14:21:02
Autor: xantiros
140 zł za siatkę zakupów
W dniu 2013-11-01 14:15, boukun pisze:
[...]

chłopie nie bredź, wiemy ze wszystko podrożało ale pisać takie bzdety ze z 20zł na 140zł ?

Data: 2013-11-01 14:51:50
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l509rt$4d5$1node1.news.atman.pl...
[...]

I to w przeciągu ok. 10 lat...

boukun

Data: 2013-11-01 16:33:40
Autor: xantiros
140 zł za siatkę zakupów
W dniu 2013-11-01 14:51, boukun pisze:
[...]

bredzisz, chleb z 2zł - coś chyba w 2003 roku(1kg) kosztuje teraz 3,70-4,50 czyli na upartego max 100% a nie jak u ciebie 700%.

Data: 2013-11-01 17:00:05
Autor: Budzik
140 zł za siatkę zakupów
Osobnik posiadający mail xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

bredzisz, chleb z 2zł - coś chyba w 2003 roku(1kg) kosztuje teraz 3,70-4,50 czyli na upartego max 100% a nie jak u ciebie 700%.

Moze boukun ma w koszyku coś co podrożało?
Nie wiem, moze złoto w biedronce kupuje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2013-11-02 12:06:21
Autor: Kukus Minipalus
140 zł za siatkę zakupów

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:01112013.4B5A3A53budzik61.poznan.pl...
[...]

On nie kupuje, on kópóje, to pewnie dlatego tak drogo wychodzi.

Data: 2013-11-01 15:53:54
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l50aai$u02$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| TESCO, taka sama reklamówka zakópów kosztuje mnie już 140 zł., dokładnie 146 zł.

Zacznijcie bimber pędzić towarzyszu boukun, to wyjdzie wam taniej

Data: 2013-11-02 08:48:38
Autor: leszek niewiadomski
140 zł za siatkę zakupów
Am 01.11.2013 15:53, schrieb Towarzysz Gnój:

> [...]
zł.

Zacznijcie bimber pędzić towarzyszu boukun, to wyjdzie wam taniej

Kup se to boukun, a nie pozalujesz.
http://www.lidl.de/de/Goldmuenzen/Vatikan-20-50-EUR-Gold-2012?FromRecommendation=true
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-11-02 14:55:28
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:l52aom$45f$1online.de...
> [...]

zł.

Zacznijcie bimber pędzić towarzyszu boukun, to wyjdzie wam taniej

70 euro za 1550 euro? To dopiero bandyci...

boukun

Data: 2013-11-02 11:52:53
Autor: Trybun
140 zł za siatkę zakupów
[...]

Jakie tam KORniki, to twoi towarzysze walk z PRLem, czyli solidaruchy.

Data: 2013-11-02 14:56:27
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l52lil$mhk$2node2.news.atman.pl...
[...]

Te twoje solidaruchy to są właśnie zbrodniarza Jaruzela KORniki..., agentura kiszczakowska...

boukun

Data: 2013-11-02 21:38:37
Autor: Trybun
140 zł za siatkę zakupów
W dniu 2013-11-02 14:56, boukun pisze:
[...]

A nie ta wprowadzająca kapitalizm do Polski na zlecenia chłopaków z Langley, stan Virginia?

Data: 2013-11-02 21:52:31
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l53ogg$ps1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zbrodniarz Jaruzelski najpierw wysyłał swoją agenturę na szkolenie przez CIA do USA..., żeby potem płynnie sprzedać Polskę i Polaków...

boukun

Data: 2013-11-03 00:27:00
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l53peu$8ju$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Zbrodniarz Jaruzelski najpierw wysyłał swoją agenturę na szkolenie przez CIA do

Do czego to doszło!
Wychowaliśmy człowieka w łonie NKWD, a ten zbrodniarz wysyłał Kuklińskich do CIA
gru.pl

Data: 2013-11-03 17:50:04
Autor: Trybun
140 zł za siatkę zakupów
W dniu 2013-11-02 21:52, boukun pisze:

[...]

Żałosne, z tego żalu i skrywanego poczucia winy zaczynasz najnormalniej pod słońcem -  majaczyć..

Data: 2013-11-03 18:33:48
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l55utl$vmn$3node2.news.atman.pl...

| Żałosne, z tego żalu i skrywanego poczucia winy zaczynasz najnormalniej
| pod słońcem -  majaczyć..

Przyznajcie sie towarzyszu boukun, żeście sami tą flache obalili w czesiowej willi...

Data: 2013-11-03 20:41:36
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
[...]

Oczywistych faktów nie zakrzyczysz talmudysto...

boukun

Data: 2013-11-03 00:54:53
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| A nie ta wprowadzająca kapitalizm do Polski na zlecenia chłopaków z
| Langley, stan Virginia?

To z kim w końcu Kiszczak ten koniak obalał? Z chłopakami z Virginii?

Data: 2013-11-03 17:50:47
Autor: Trybun
140 zł za siatkę zakupów
W dniu 2013-11-03 00:54, Towarzysz Gnój pisze:

| A nie ta wprowadzająca kapitalizm do Polski na zlecenia chłopaków z
| Langley, stan Virginia?

To z kim w końcu Kiszczak ten koniak obalał? Z chłopakami z Virginii?

O czym ty Jacek bredzisz - to Kiszczak latał po ulicach, rzucał kamieniami, podżegał do strajków, jednym słowem - obalał komunę, czy solidaruchy z Wałęsą, Geremkiem i boukunem do pomocy obalali i obalili??

Data: 2013-11-03 18:48:39
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

> [...]
| > |

| O czym ty Jacek bredzisz - to Kiszczak latał po ulicach, rzucał
| kamieniami, podżegał do strajków, jednym słowem - obalał komunę, czy
| solidaruchy z Wałęsą, Geremkiem i boukunem do pomocy obalali i obalili??

Oj-oj! Obalali... Nie jedną flachę z Kiszczakiem obalili!
gru.pl

Data: 2013-11-03 20:45:44
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l543qj$680$4node1.news.atman.pl...

> [...]
| Langley, stan Virginia?

To z kim w końcu Kiszczak ten koniak obalał? Z chłopakami z Virginii?

Z Lechem Kaczyńskim. To w Magdalence Lechu nauczył się pić...

http://rydzykfizyk.wordpress.com/2008/01/14/prezydent-lech-kaczynski-i-problemy-z-alkoholem/

boukun

Data: 2013-11-02 22:08:30
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Jakie tam KORniki, to twoi towarzysze walk z PRLem, czyli solidaruchy.

Moglibyście jaśniej się wyrazić towarzyszu? Chodzi wam o tych, którzy obalili
flachę w czesiowej willi, czy może o jeszcze jakichś?
gru.pl

Data: 2013-11-03 17:51:06
Autor: Trybun
140 zł za siatkę zakupów
W dniu 2013-11-02 22:08, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]

Moglibyście jaśniej się wyrazić towarzyszu? Chodzi wam o tych, którzy obalili
flachę w czesiowej willi, czy może o jeszcze jakichś?

Źle ci było gdy Czechu zamknął to towarzystwo w kozie na jakiś czas, źle ci jest gdy im oddał władzę... czego ty do diabła po nim oczekiwałeś ?

Data: 2013-11-03 18:45:41
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l55utk$vmn$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-11-02 22:08, Towarzysz Gnój pisze:
| > |
| > |

| Źle ci było gdy Czechu zamknął to towarzystwo w kozie

Dlaczego w kozie?
Sami przyszli wódki się napić (wicie - na strajkach prohibicja, a w pysku sucho..)

 na jakiś czas, źle
| ci jest gdy im oddał władzę...

Oddał im 'władzę'? Nie oddaje się władzy swoim konfidentom. Można co najwyżej zrobić z nich figurantów (bacząc uważnie, by za daleko nie zaszli).
gru.pl

Data: 2013-11-03 20:47:52
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
> [...]

Źle ci było gdy Czechu zamknął to towarzystwo w kozie na jakiś czas, źle ci jest gdy im oddał władzę... czego ty do diabła po nim oczekiwałeś ?

Gdzie zamknął?
W Sanatoriach ich uwiarygadniał, tę swoją agenturę, po to tylko głąbie talmdyczny, żeby potem z nimi spokojnie Polskę sprzedać. I to bandziory Jaruzelskie zrobili... Z własnej i nieprzymuszonej woli...

boukun

Data: 2013-11-03 23:19:18
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l56a26$4du$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
| >> |
> [...]
| talmdyczny, żeby potem z nimi spokojnie Polskę sprzedać. I to bandziory
| Jaruzelskie zrobili... Z własnej i nieprzymuszonej woli...

Buuu-ha-ha!
Powiedzcie towarzyszu boukun, jak mozna sprzedać ciastko i mieć ciastko?
gru.pl

Data: 2013-11-04 03:04:58
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l56io5$l0l$2node2.news.atman.pl...

> [...]

Buuu-ha-ha!
Powiedzcie towarzyszu boukun, jak mozna sprzedać ciastko i mieć ciastko?

Polacy już nie mają ciastek, mają splesniałe okruchy...

boukun

Data: 2013-11-04 16:54:16
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5705b$8q5$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | >> |
| > | >> |

| > |
| > |

| Polacy już nie mają ciastek

Czy ja was sie pytam o hołotę towarzyszu boukun?
gnoj.czerwony @gru.pl

Data: 2013-11-04 17:00:41
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l58g5k$hsg$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| > |

| Polacy już nie mają ciastek

Czy ja was sie pytam o hołotę towarzyszu boukun?

Ty możesz nie pytać, a ja stoję po stronie uciemiężonego ludu. Naród, cały polski naród, uciemiężony naród jest solą tej ziemi...

Jak się ukradło całemu narodowi ciastka, torty, to bandziory, jednostki oprawców te ciastka jeszcze konsumują...
Kapiszyn?

boukun

Data: 2013-11-04 17:45:07
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów
| > |

| Ty możesz nie pytać, a ja stoję po stronie

Nu... Pochody pierwszomajowe się skończyły towarzyszu boukun, to se możecie stać, gdzie wam sie podoba.

 uciemiężonego ludu. Naród, cały
| polski naród, uciemiężony naród jest solą tej ziemi...

Solą powiadacie?  Nu... dla nas jest mleczną krową, ale niech wam będzie solą...

| Jak się ukradło całemu narodowi ciastka, torty, to bandziory, jednostki
oprawców

Dlaczego ukradło i dlaczego bandziory? Przecież sami przyszliście z tym tortem do pańskiego stołu! (buu-ha-ha!)

| te ciastka jeszcze konsumują...

A jak myślicie towarzyszu boukun, po co dobry Bóg stworzył ciastka?
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-04 18:35:22
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l58j40$kus$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

> [...]

| polski naród, uciemiężony naród jest solą tej ziemi...

Solą powiadacie?  Nu... dla nas jest mleczną krową, ale niech wam będzie solą...

Ale mnie, możecie w dupe pocałować...

> [...]
oprawców

Dlaczego ukradło i dlaczego bandziory? Przecież sami przyszliście z tym tortem

Głupiś, Kiszczak wraz ze swoja agenturą przy okragłym stole dzielił narodowe ciastka, okradając cały polski naród. To się wcześniej czy później i tak zemści...

boukun

Data: 2013-11-04 19:02:13
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

| Głupiś, Kiszczak wraz ze swoja agenturą

Agenturą?  a... przepraszam, był ktoś inny?
(bo jeśli był, to po co tam lazł? buu-ha-ha)

 przy okragłym stole dzielił narodowe
| ciastka, okradając cały polski naród.

Mebel taki jak stół nie jest narzędziem złodzieja.
Złodziejowi potrzebny jest dobry łom, jeśli chce się gdzieś włamać, albo milicyjna pała, jesli chce kogoś okradać z jego pracy. Natomiast stolik służy innym celom. Na przykład przy stoliku można się umówić, żeby coś wziąść, a niekoniecznie ukraść, bo to jest różnica...
gru.pl

Data: 2013-11-04 20:59:34
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l58nh0$26c$1node1.news.atman.pl...

> [...]

innym celom. Na przykład przy stoliku można się umówić, żeby coś wziąść, a
niekoniecznie ukraść, bo to jest różnica...

A bandziory zrobili to bez łomu, przy okrągłym stole, zjedli narodowe ciastka...
I nie ma nic..., dla uciemiężonego narodu...

boukun

Data: 2013-11-05 00:24:02
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l58v4i$d9t$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |

| A bandziory zrobili to bez łomu, przy okrągłym stole, zjedli narodowe ciastka...

Nu... Ciastko można jesć łyżeczką, widelczykiem, gołemi ręcami, ale z łomem do pańskiego stołu?
gru.pl

Data: 2013-11-05 19:39:28
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l59aih$dld$4node2.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |

> [...]
ciastka...

Nu... Ciastko można jesć łyżeczką, widelczykiem, gołemi ręcami, ale z łomem do

Nie jednego skurwysyny wywieźli w bagażniku do lasu i puf!
Tak hartowali skurwysyny swój nowy system wyzysku...

boukun

Data: 2013-11-05 23:19:45
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l5beqp$kgb$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |

| Nie jednego skurwysyny wywieźli w bagażniku do lasu i puf!

A kogóż to wywieźli?
gru.pl

Data: 2013-11-02 14:28:23
Autor: Mark Woydak
140 zł za siatkę zakupów
[...]

A co z zarobkami?

MW

Data: 2013-11-02 14:58:00
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:l52uoo$6h8$1news.albasani.net...
[...]

Od lat stoją w miejscu, może wcześniej zarabiali ludzie 1000 zł., a dziś większość 1300 zł.

boukun

Data: 2013-11-02 13:08:46
Autor: Marek
140 zł za siatkę zakupów
W dniu sobota, 2 listopada 2013 14:58:00 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> A co z zarobkami?

> MW

Od lat stoją w miejscu, może wcześniej zarabiali ludzie 1000 zł., a dziś większość 1300 zł.

boukun

Kiedys kupowales salceson i kaszanke a teraz szyneczke Serrano ?

Data: 2013-11-02 21:53:50
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:b02a2c86-156a-48b7-b15b-a265306f0037googlegroups.com...
> [...]

większość 1300 zł.

boukun

Kiedys kupowales salceson i kaszanke a teraz szyneczke Serrano ?

A tak już całkiem kiedyś, to sie kupowało kiełbasy na pęta, na kilogramy, a dzisiaj na plasterki...

boukun

Data: 2013-11-03 00:32:24
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l53phd$8s3$1mx1.internetia.pl...
> [...]
|
| Kiedys kupowales salceson i kaszanke a teraz szyneczke Serrano ?
|
| A tak już całkiem kiedyś, to sie kupowało kiełbasy na pęta, na kilogramy, a

Słusznie towarzyszu boukun! Jak rzucili piwo na sklep, to się rwało po dwa kontenery. A teraz te dupki w Biedronce przebieraja paluszkami po tych puszeczkach, jakby się cyckami bawili.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-03 01:56:11
Autor: Ikselka
140 zł za siatkę zakupów
Dnia Fri, 1 Nov 2013 14:15:37 +0100, boukun napisał(a):

Tfu, do jakiej kurwy i nędzy nas bandziory doprowadzili...
Za Gierka czy Gomułki by już dawno tych skurwysynów roznieśli na miazgę..., a tu, KORniki rżną polski naród równo i nie ma kto nas na ulice wyprowadzić...

Jak to nie ma kto?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14736971,Komornik_wystawia_na_licytacje_przetwory_pani_Katarzyny_.html
:-/
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

Data: 2013-11-03 15:52:58
Autor: Towarzysz GnĂłj
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kznnxkgt4ssd$.16kwreo18bzed$.dlg40tude.net...

> [...]
| nasze dzieje: pierwsza, niechlubna, to tradycja zaprzaństwa i zdrady, oraz

Najchlubniej zapisał się w naszej historii Prymas Tysiąclecia. Potępił bandy podziemia, nigdy nie kolaborował z londyńskim gabinetem figur woskowych nazywajacym się polskim rządem. Więcej: Prymas Wyszyński doprowadził do likwidacji ambasady tego rządu w Watykanie, wcześniej przeprosił Niemców za polskie zbrodnie.
A po pacyfikacjach warcholskich rozrób Prymas Tysiąclecia przyjmował kwiaty od władzy ludowej. Za co? Za homilie, w których wzywał do wybaczania i uczciwej pracy.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-03 08:20:24
Autor: leming.show
140 zł za siatkę zakupów
użytkownik boukun napisał:
Jeszcze za PiSu chyba, zakupy były w miarę tanie, w każdym bądź razie, pamiętam, że dobrych kilka lat temu

Ale rzadzi PO i sa ceny wg. PO a nie PISu, PO to partya nowoczesna i goni ta europe jak moze. Wiekszosc kierowana opiniotworcza GW i tefauenem tak wlasnie zdecydowala. A ile to bylo krzykow i wrzaskow aby stacji TV  ktora ma udzial w rynku 0,2%, zapewnic mozliwosc emisji.

Data: 2013-11-03 20:50:07
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:b739d3ff-e35a-4a82-a28d-153211ec810dgooglegroups.com...
użytkownik boukun napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W każdym bądź razie jedni i drudzy to bandziory okragłostołowi, sprzedający Polskę...

boukun

Data: 2013-11-03 23:28:53
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

> [...]
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
| W każdym bądź razie jedni i drudzy to bandziory okragłostołowi, sprzedający

Nu tak, towarzyszu boukun... Teraz rozumiem: Sami sobie sprzedawali to ciastko

Data: 2013-11-03 15:04:54
Autor: leming.show
140 zł za siatkę zakupów
Dla wszystkich narzekaczy obrazek:
http://kodczasu.pl/files/thumbs/t_tusek3_164.png

Data: 2013-11-04 00:27:40
Autor: Towarzysz Gnój
140 zl za siatke zakupów

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci
| Dla wszystkich narzekaczy obrazek:
| http://kodczasu.pl/files/thumbs/t_tusek3_164.png

A któz to narzeka?
http://z1.demoty.pl/503849fd077edf6ce782cb3c901573c7d82c6610/mam-was-w-dupie
Buuuu-ha-ha!

Data: 2013-11-04 03:05:39
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l56io5$l0l$3node2.news.atman.pl...

> [...]
| Polskę...

Nu tak, towarzyszu boukun... Teraz rozumiem: Sami sobie sprzedawali to ciastko

Dokładnie tak!

boukun

Data: 2013-11-04 08:55:52
Autor: xantiros
140 zł za siatkę zakupów
W dniu 2013-11-03 17:20, leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik boukun napisał:
[...]

e tam, bądź już konkretny, za SLD czy AWS ceny były jeszcze niższe

140 zł za siatkę zakupów