140 zł za siatkę zakupów

Data: 2013-11-01 15:53:54
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l50aai$u02$1mx1.internetia.pl...
| Jeszcze za PiSu chyba, zakupy były w miarę tanie, w każdym bądź razie, pamiętam,
| że dobrych kilka lat temu, pełna reklamówka zakópów kosztowała mnie ok. 20 zł,
| dosłownie 20 zł. dzisiaj, robiąc zakupy czy to w Bierdonce, czy Intermarche czy
| TESCO, taka sama reklamówka zakópów kosztuje mnie już 140 zł., dokładnie 146 zł.

Zacznijcie bimber pędzić towarzyszu boukun, to wyjdzie wam taniej

Data: 2013-11-02 08:48:38
Autor: leszek niewiadomski
140 zł za siatkę zakupów
Am 01.11.2013 15:53, schrieb Towarzysz Gnój:

> [...]
zł.

Zacznijcie bimber pędzić towarzyszu boukun, to wyjdzie wam taniej

Kup se to boukun, a nie pozalujesz.
http://www.lidl.de/de/Goldmuenzen/Vatikan-20-50-EUR-Gold-2012?FromRecommendation=true
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-11-02 14:55:28
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:l52aom$45f$1online.de...
> [...]

zł.

Zacznijcie bimber pędzić towarzyszu boukun, to wyjdzie wam taniej

70 euro za 1550 euro? To dopiero bandyci...

boukun

140 zł za siatkę zakupów