140 zł za siatkę zakupów

Data: 2013-11-02 14:28:23
Autor: Mark Woydak
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l50aai$u02$1mx1.internetia.pl...
Jeszcze za PiSu chyba, zakupy były w miarę tanie, w każdym bądź razie, pamiętam, że dobrych kilka lat temu, pełna reklamówka zakópów kosztowała mnie ok. 20 zł, dosłownie 20 zł.

A co z zarobkami?

MW

Data: 2013-11-02 14:58:00
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:l52uoo$6h8$1news.albasani.net...
[...]

Od lat stoją w miejscu, może wcześniej zarabiali ludzie 1000 zł., a dziś większość 1300 zł.

boukun

Data: 2013-11-02 13:08:46
Autor: Marek
140 zł za siatkę zakupów
W dniu sobota, 2 listopada 2013 14:58:00 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> A co z zarobkami?

> MW

Od lat stoją w miejscu, może wcześniej zarabiali ludzie 1000 zł., a dziś większość 1300 zł.

boukun

Kiedys kupowales salceson i kaszanke a teraz szyneczke Serrano ?

Data: 2013-11-02 21:53:50
Autor: boukun
140 zł za siatkę zakupów
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:b02a2c86-156a-48b7-b15b-a265306f0037googlegroups.com...
> [...]

większość 1300 zł.

boukun

Kiedys kupowales salceson i kaszanke a teraz szyneczke Serrano ?

A tak już całkiem kiedyś, to sie kupowało kiełbasy na pęta, na kilogramy, a dzisiaj na plasterki...

boukun

Data: 2013-11-03 00:32:24
Autor: Towarzysz Gnój
140 zł za siatkę zakupów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l53phd$8s3$1mx1.internetia.pl...
> [...]
|
| Kiedys kupowales salceson i kaszanke a teraz szyneczke Serrano ?
|
| A tak już całkiem kiedyś, to sie kupowało kiełbasy na pęta, na kilogramy, a

Słusznie towarzyszu boukun! Jak rzucili piwo na sklep, to się rwało po dwa kontenery. A teraz te dupki w Biedronce przebieraja paluszkami po tych puszeczkach, jakby się cyckami bawili.
gnoj.czerwony@gru.pl

140 zł za siatkę zakupów