140km/h na autostradach w PL

Data: 2010-11-04 20:57:46
Autor: Bydlę
140km/h na autostradach w PL
radekp@konto.pl wrote:
> Robert Terepacz ze ¶l±skiej drogówki dodaje, że
> przyczyn± zdecydowanej większo¶ci wypadków na autostradach jest nadmierna
> prędko¶ć.

Nie cytujemy ludzi sprawnych (...)inaczej.
To raz.

Dwa:
Co się dzieje po przekroczeniu granicy nadmiernej prędko¶ci?
Skrzydła odpadaj±?
;>

Nie prędko¶ć zabija, a idiota za kierownic±, nie rozumiej±cy konsekwencji swoich działań.
Dzień, w którym głupki z drogówki to zrozumiej±, będzie dniem Cudu Narodowego.

--
Bydlę

Data: 2010-11-04 20:58:26
Autor: masti
140km/h na autostradach w PL
Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 20:57:46 +0100 osobnik zwany Bydlę
wystukał:

Nie prędkość zabija, a idiota za kierownicą, nie rozumiejący
konsekwencji swoich działań.

powiem więcej, zabija gwałtowne jej wytracenie (*)

(*)patrz stopka :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-05 11:59:48
Autor: BydlÄ™
140km/h na autostradach w PL
masti wrote:
[...]

Och, nie wymagajmy od nich zbyt wiele.
Zacznijmy od tej nieszczęsnej prędkości, by przestali pleść androny jak ludzie współcześni niejakiemu Stephensonowi, konstruktorowi Rakiety...
:-)

--
BydlÄ™

140km/h na autostradach w PL