144 prawka odebrane pierwszego dnia

Data: 2015-05-26 15:59:54
Autor: neelix
144 prawka odebrane pierwszego dnia

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA4A5B485746D4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
W mediach pojawiła sie liczba 144 - ponoc tyle PJ zabrali kierowcom
pierwszego dnia za przekroczenie predkosci powyzej 50km/h.
Pytanie do grupowych statystyków - czy to duzo?
Czy ktos wie, ile srednio policja dawała przed nowymi przepisami dziennie
mandatów za przekroczenie powyzej 50km/h w terenie zabudowanym?

Kierowca a zwłaszcza na pms powinien wiedzieć, że nie ma "terenu zabudowanego". Jak słyszę tych wszystkich medialnych fahofcuf którzy często ujadają w tv i posłyszę "teren zabudowany" to szlag mnie trafia, że taka niekompetencja nas informuje i poucza.

Czy w ogole sa takie dane dostepne?
Dane potrzebne aby odpowiedziec na pytanie: czy policja zrobiła celową
lapanke, aby pokazać, jak bardzo były potrzebne zmiany w przepisach.

Na pewno była mendialna pokazówka w dniu wejścia przepisów. W inne dni takiego, który w  o. z. przekracza prędkość trzeba będzie jeszcze namierzyć. Będzie tak jak z łapaniem pijanych czyli okazjonalne akcje świąteczno-łykendowe. Poza tym propaganda jak przy światłach mijania w dzień mnie nie interesuje.

neelix

144 prawka odebrane pierwszego dnia