145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego

Data: 2009-08-08 12:21:55
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Dnia  9 sierpnia 1864 roku w Warszawie na Kamionku urodził się Roman
Dmowski, wybitny polski polityk i mąż stanu, pisarz polityczny,
współtwórca i przywódca Narodowej Demokracji.
Cześć Jego pamięci! [***]

Antenka

Data: 2009-08-08 22:09:19
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

A co On takiego uczynił że mówisz o Nim - "wybitny"?

Data: 2009-08-08 13:57:12
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego

A co On takiego uczynił że mówisz o Nim - "wybitny"?

Jędrek nie załamuj mnie :(. Na pewno nie był Leninem.

Antenka

Data: 2009-08-09 20:55:13
Autor: jadrys
Antenka pisze:
A co On takiego uczynił że mówisz o Nim - "wybitny"?

..

Jędrek nie załamuj mnie :(. Na pewno nie był Leninem.

Antenka

To wie nawet dziecko...

Data: 2009-08-09 12:32:33
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
> To wie nawet dziecko...

Poczytaj sobie o jego zasługa dla wskrzeszenia Polski po I Wojnie
Światowej. Idziesz na łatwiznę Jarysie hehe :)

Antenka

Data: 2009-08-09 21:59:14
Autor: jadrys
Antenka pisze:
 > To wie nawet dziecko...

Poczytaj sobie o jego zasługa dla wskrzeszenia Polski po I Wojnie
Światowej. Idziesz na łatwiznę Jarysie hehe :)

Antenka

Jednak co to znaczy w porównaniu z Leninem który wskrzesił sprawiedliwość społeczną? Między innymi dzięki Jego dekretowi Polska uzyskała niepodległość..

PS. to na pewno Ty? Coś masz dziwny śmiech - zawszę się śmiałaś hihi a nie hehe..

Data: 2009-08-09 13:13:06
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Tak to ja! :-) A skąd takie podejrzenia, że ja to nie ja hmm? To ja,
Antenka z moherkiem na głowie :D

Antenka

P.s. Ze specjalną dedykacją dla Ciebie la la la la...Niech Ci się
przypomną stare "dobre" PRL-owskie czasy:

"Mieszkał tutaj w Poroninie
U podnóża naszych Tatr,
Dziś piosenkę o Leninie,
Na  Podhalu nuci wiatr..."

hihi :DDD

Data: 2009-08-09 22:22:50
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Sam nie wiem skąd to podejrzenie.

A o Dmowskim taż coś wiatr nuci? :-P  Ale naprawdę mi miło że znasz wiersze o Leninie..

Data: 2009-08-09 14:11:59
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
A o Dmowskim taż coś wiatr nuci? :-P

Tak, cały czas posłuchaj:

Romanie, Romanie wstań z grobu,
Wielka Polska Cię wzywa!
Biały orzeł opuściwszy lazur przestworzy,
W blasku słońca u nóg twoich złotą koronę złoży!

Więc nie śpij już, wstań bardzo Cię proszę,
Jeśli możesz nie przychodź sam.
Zabierz ze sobą młodego Jana.
Chcę stanąć twarzą w twarz z bohaterem...

Antenka  ;-((

Data: 2009-08-10 07:21:52
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

To raczej Ty a nie wiatr. Ale swoją drogą niezłe, czyje to?

Data: 2009-08-09 23:34:36
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
To raczej Ty a nie wiatr. Ale swoją drogą niezłe, czyje to?

Moje, zawsze moje, a jak nie moje to w cudzyslów biorę. Brzydzę się
plagiatem, pewnie dlatego nigdy nie przepisywałam wypracowań,
rozprawek itp. - karygodny to zwyczaj!  ;-)

Antenka

Data: 2009-08-10 08:53:54
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Naprawdę niezłe.. Takie dojrzałe. Czyżby letni powrót do wysokiej formy poetycznej?

Data: 2009-08-10 00:07:55
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Eee daj spokój...Tylko czasami przelewam moje natchnienia na
klawiaturę albo na papier. ;-)

Antenka

P.s. Uciekam na wieś - bądźcie grzeczni i nie kłapcie za bardzo
jęzorami :DDD

Data: 2009-08-10 09:40:11
Autor: plazoVic
Antenka wrote:
P.s. Uciekam na wieś - bądźcie grzeczni i nie kłapcie za bardzo
jęzorami :DDD

Nie uciekaj jeszcze. Przeczytaj moje rozwiniecie twojego wiersza o panie Romanie. Jest w tym watku, troche nizej.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-10 10:54:11
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No i zgrabnie Ci to czasem wychodzi... Ta Twoja skromność jest zupełnie nie na miejscu.. :-)
A ja niestety,  ze wsi nie mam gdzie uciec.. :-(

Data: 2009-08-10 09:23:03
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
A ja niestety,  ze wsi nie mam gdzie uciec.. :-(

No widzisz, to po co uciekłeś z metopolii Poznań? :D

Taaak? A co tam robisz? Prosiaki hodujesz? :-) Czy jesteś czyimś
zakładnikiem? Powiedz, może jakąś odsiecz przygotuję. Mam kilku dużych
kolegów, to cię odbiją ;-)

Antenka

Data: 2009-08-10 22:52:12
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

To był chyba błąd. Drugi błąd - przejście na emeryturę w młodym wieku.

A zakładnikiem jestem, swojego lenistwa -  wystarczyło trzy lata na emeryturze żeby nie chciało mi się ruszyć nawet palcem..

Data: 2009-08-10 14:05:58
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
To jesteśmy w domu! Wszystko mi wyśpiewał hihi. Jędruś, tak nie można!
Rób coś, bo zardzewiejesz. Jak nie masz nic innego do roboty, to
pracuj nad sobą, bo masz jeszcze wiele do zrobienie ;-) ( to słowa
mojej profesorki hihi -siekiera była)

Antenka

Data: 2009-08-11 11:56:53
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Co niby wyśpiewałem?

Zadaniem Profesorki jest teoretyzowanie, i tak było też z tym jej sposobem na życie.

Data: 2009-08-11 12:19:49
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Teraz wiem już dużo o tobie- możesz się zacząć bać :-D. Uwaga!
Zaczynam układać klocki:

1. Wilda;
2.Bałkany;
3.Rana kłuta;
4.Strzał w szyję;
5.Wieś;
6.Wczesna emerytuta.

I kogo my tu mamy?. Wiem! :-)

Antenka

Data: 2009-08-11 21:59:49
Autor: plazoVic
raff пишет:
[...]

Tez tak sobie pomyslalem :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-12 08:41:29
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie wiesz, nie wiesz ponieważ te wymienione przez Ciebie punkty choć są faktami zaistniałymi, to  są jednak zupełnie przypadkowe . Nie mają nic wspólnego z moim życiorysem, czy wykonywanym przeze mnie zawodem. :-)

Data: 2009-08-11 23:53:07
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Jadryś, w życiu nie ma przypadków ;-) ha ha  Aczkolwiek te rany kłute,
mogą świdczyć równie dobrze o odwecie zazdrosnych mężów, kochanków,
narzeczonych..:D

Antenka

P.s. O ile mi wiadomo na bardzo wczesną emeryturę ok. 40-stki
odchodzą :

a/ zawodowi wojskowi
b/ policjanci

a ok. 50-tki :
c/ osoby pracujące w szczególnych warunkach : górnicy, hutnicy,
nauczyciele itd.

Nauczycielem nie byłeś i nie jesteś. Pozostaje a i b, ewentualnie
górniki - kopalnia węgla brunatnego ;-)

Data: 2009-08-12 12:52:39
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Jest jeszcze jeden gatunek -  taki co potrafi zarobić przez 20 lat tyle żeby spokojnie mógł przejść na emeryturę w wieku 40-stu lat... Oczywiście moja emerytura nie jest ZUS-owska.

Data: 2009-08-12 04:11:24
Autor: Antenka
[...]

To teraz mam kolejną zagadkę. Mam! Legia Cudzoziemska? :-)

Antenka

P.s. Poddaję się - nie wiem :-(((  Oczywiście nie musisz pisać- w
końcu to prywatna sprawa, a ja nie mam prawa wyciągać takich rzeczy od
kogoś na foorum :).

Data: 2009-08-12 13:38:35
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Rzezak czyli mohel, dźgnął się nożem, a postrzał to był kawałek blaszki z
łuski do głuszenia bydła.
I to się chciało jeszcze ze mną pojedynkować, nie mając zdolności
honorowych.

Data: 2009-08-12 05:02:14
Autor: Antenka
[...]

Rzeźnik? Ale chyba nie Kuba - Rozpruwacz? :)

Antenka

Data: 2009-08-12 15:45:36
Autor: jadrys
Panslavista pisze:
[...]

Oj Panslav, obgadujesz mnie za plecami, rzecz niegodna Hrabiego.. Tak wyglądają Twoje zdolności honorowe?

Data: 2009-08-12 15:44:58
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Może Ci kiedyś powiem, ale osobiście, nie na forum.. :-)

Data: 2009-08-12 09:26:15
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Może Ci kiedyś powiem, ale osobiście, nie na forum.. :-)

Mnie bardziej interesują te blizny ;-). Też mam blizny :(

Antenka

Data: 2009-08-13 09:08:30
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Może Ci kiedyś powiem, ale osobiście, nie na forum.. :-)

Mnie bardziej interesują te blizny ;-). Też mam blizny :(

Antenka

Masz na twarzy?

PS.ale ja na pierwszym spotkaniu nie pokazuję blizn..

Data: 2009-08-13 00:17:47
Autor: Antenka
On 13 Sie, 09:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Mnie bardziej interesują te blizny ;-). Też mam blizny :(

> Antenka

Masz na twarzy?

PS.ale ja na pierwszym spotkaniu nie pokazuję blizn..

Nie, jedną mam na kolanie ok. 1 cm - przewróciłam się jako dziecko i
rozciełam kolano o  jakieś szkło lub żelastwo leżące niedaleko domu. A
drugą mam w sercu. :(

Antenka

P.s. Jędrek, wiesz, że na Łazarzu mieszkają kulturalni ludzie - nie
mam zwyczaju zdzierać z kogoś ubrania w centrum miasta. Co by "Stary
Marych" powiedział na takie ekscesy? :D

Data: 2009-08-13 12:15:34
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A ta w sercu, to duża? Świeża? Nie jestem co prawda specjalistą w tej dziedzinie, ale  myślę że mógłbym pomóc w zaleczeniu jej..

Antenka

P.s. Jędrek, wiesz, że na Łazarzu mieszkają kulturalni ludzie - nie
mam zwyczaju zdzierać z kogoś ubrania w centrum miasta. Co by "Stary
Marych" powiedział na takie ekscesy? :D

Myślę że On nie miałby nic przeciwko, ja zresztą też, ale musiałoby to być w jakiejś windzie  albo pustej bramie..

Data: 2009-08-13 11:44:41
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Pokażesz mi w windzie lub bramie? Na "Deptaku" jest dużo bram :D

Antenka

Data: 2009-08-13 21:02:46
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Pokażesz mi w windzie lub bramie? Na "Deptaku" jest dużo bram :D

Antenka

Oczywiście, o ile Ty też mi pokażesz.. :-D

Data: 2009-08-13 12:16:26
Autor: Antenka
On 13 Sie, 21:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Pokażesz mi w windzie lub bramie? Na "Deptaku" jest dużo bram :D

> Antenka

Oczywiście, o ile Ty też mi pokażesz.. :-D

Oj, przecież idziemy do "RROLETARIATU" ;-) .Jędrek, a ty się mnie nie
boisz? W końcu jestem niebezpieczną kobietą. Mogę mieć np.
przytroczony do stanika ładunek wybuchowy...ha ha ha :D i będzie
wielkie bum , no wiesz w tym "PROLETARIACIE" :D

Antenka

P.s. Bliznę mam na  prawym kolanie 1cm

Data: 2009-08-13 21:43:10
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

"Proletariat"  jest chyba na Wrocławskiej?  Wiesz co, lepiej może idźmy do innego lokalu, nie boję się ale...  A na starym rynku jest jeszcze ta winiarnia w piwnicy?

Data: 2009-08-12 18:05:47
Autor: raff
[...]

jadrys, za ile sprzatniesz faceta ?

R.

Data: 2009-08-13 09:08:40
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Za garść dolarów.. :-D

Data: 2009-08-12 13:35:49
Autor: Panslavista

[...]

E tam - szewc - ukłuł się szydłem, a klient z odciskami strzelił go w dziób
za dodatkwe cierpienie...

Data: 2009-08-13 12:51:00
Autor: Antenka
On 12 Sie, 13:35, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2dd10e6c-2b54-4567-8dc1-39665750d935w41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Łahahaha :D  Naprawdę? ;-)

Antenka

Data: 2009-08-10 11:01:26
Autor: plazoVic
jadrys wrote:
No i zgrabnie Ci to czasem wychodzi... Ta Twoja skromność jest zupełnie nie na miejscu.. :-)
A ja niestety,  ze wsi nie mam gdzie uciec.. :-(

Jedz na inna wies.

Data: 2009-08-10 08:35:35
Autor: Antenka
On 10 Sie, 11:35, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
plazoVic pisze:

> Jedz na inna wies.

do Poznania.

R.

Raffik bo jak pacnę w ten gornek, to emalia odpadnie! :E
Wyrażaj się ok? Zapomniałeś, że tu się Polska narodziła, nie w jakiejś
tam Warszawce, nawet nie w jakimś tam Krakówku, nie wspomnę o
Hanysowie. Trochę respektu!  Poznań nie jest wsią, dziecko drogie -
zapamiętaj to sobie!!! Nooo!  :-)

Antenka

P.s. Do dziś trwa spór, ale najprawdopodobniej to właśnie Poznań z
pierwszym misyjnym biskupstwem (od  968 r.), któremu przewodził bp
Jordanem, był pierwszą stolicą Polan (również dwór książęcy).
Biskupstwa w Gnieźnie, Wrocławie, Krakowie i Kołobrzegu zostały
utworzone rok 1000, przy okazji Zjazdu Gnieźnieńskiego, Hanysku! No
koniec lekcji historii - należy się 30,00 zł - proszę przelać na konto
"MOHEROWA  ANTENKA"..... ha ha :D

Data: 2009-08-10 17:55:41
Autor: raff
plazoVic pisze:

jadrys wrote:
[...]

Tramwaj tam jakis macie ? ;p

R.

Data: 2009-08-10 14:01:22
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Żeby tylko jeden - setki tramwajów, w kolorze zielonym, nawet PeSTkę
mamy o! A o co chodzi właściwie z tym tramwajem? W Lublinie np do
dzisiaj jeżdżą trolejbusy łahahahahaha :D

Antenka

Data: 2009-08-10 23:08:36
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Żeby tylko jeden - setki tramwajów, w kolorze zielonym, nawet PeSTkę
mamy o! A o co chodzi właściwie z tym tramwajem? W Lublinie np do
dzisiaj jeżdżą trolejbusy łahahahahaha :D

Lublin jest bardzo pieknym miastem. Nie brzydszym niz Poznan.
A trolejbusy to jest jakis obciach?

--
plazoVic

Data: 2009-08-10 23:18:05
Autor: raff
Antenka pisze:
Żeby tylko jeden - setki tramwajów, w kolorze zielonym,

a to z ktorego miasta do was dojezdzają ? ;p

R.

Data: 2009-08-10 13:00:58
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
No i zgrabnie Ci to czasem wychodzi... Ta Twoja skromność jest zupełnie nie na miejscu.. :-)
A ja niestety,  ze wsi nie mam gdzie uciec.. :-(

Jedz na inna wies.

A po co? Wszystkie wsie są takie same..

Data: 2009-08-10 13:02:40
Autor: plazoVic
jadrys wrote:
A po co? Wszystkie wsie są takie same..

Nie sa.
Wies slaska jest inna niz wies podlaska, czy malopolska.

Data: 2009-08-10 13:16:35
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
A po co? Wszystkie wsie są takie same..

Nie sa.
Wies slaska jest inna niz wies podlaska, czy malopolska.

A czym sie niby różnią?

Data: 2009-08-10 13:58:35
Autor: plazoVic
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
jadrys wrote:
A czym sie niby różnią?

Wieloma rzeczami. Architektura, sposobem prowadzenia dzialalnosci rolniczej, zwyczajami, organizacja obejscia, dbaloscia o wyglad gospodarstwa. Czesto nawet jezykiem.

Data: 2009-08-10 14:20:14
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
A czym sie niby różnią?

Wieloma rzeczami. Architektura, sposobem prowadzenia dzialalnosci rolniczej, zwyczajami, organizacja obejscia, dbaloscia o wyglad gospodarstwa. Czesto nawet jezykiem.

No właściwie co do tego to masz rację. jedno jest tylko niezmienne - mentalność chłopska..

Data: 2009-08-10 14:04:55
Autor: raff
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
A po co? Wszystkie wsie są takie same..

Nie sa.
Wies slaska jest inna niz wies podlaska, czy malopolska.

A czym sie niby różnią?

Przede wszystkim ukladem. Sprawdz sobie co to jest uklad wsi.

R.

Data: 2009-08-10 14:20:28
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

No nie. Myślisz że rozbudowa wsi odbywa się pod okiem architekta?  Każdy buduje jak mu pasuje, nie ma więc mowy o żadnych układach dla poszczególnych dzielnic kraju.

Data: 2009-08-10 14:32:43
Autor: raff
[...]

Hahaha, dyletant!

Sprawdz sobie, a potem bedziesz pieprzyl glupoty.

R.

Data: 2009-08-10 15:25:25
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Co sobie sprawdzić? Ja mieszkam na wsi.. W przeciągu 3 lat postawiłem 2 garaże, nikogo się nie pytałem o to gdzie mają stać..

Data: 2009-08-10 15:30:14
Autor: raff
[...]

To widac...

Sorry, ale nie chce mi sie dyskutowac z dyletantami - ignorantami.

Buzka i milego popoludnia.

R.

Data: 2009-08-10 15:36:27
Autor: jadrys
raff pisze:

[...]

Taki z Ciebie dyskutant, coś każesz sprawdzić, ale nie mówisz co..

Data: 2009-08-10 16:51:28
Autor: raff
[...]

No dobrze. Bede laskawy:
http://www.witrynawiejska.org.pl/strona.php?p=583

R.

Data: 2009-08-10 22:51:00
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

No i co? Jakie mam z tego artykułu wyciągnąć wnioski żeby się różniły od mojej opinii o zabudowach wsi?

Data: 2009-08-10 23:16:34
Autor: raff
[...]

Nic, juz nic. Jak grochem o sciane, Bosz...

R.

Data: 2009-08-11 11:52:17
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Dyskusja z Tobą raff, to prawdziwa rozkosz.. :-P

Data: 2009-08-10 15:43:06
Autor: plazoVic
jadrys wrote:
Co sobie sprawdzić? Ja mieszkam na wsi.. W przeciągu 3 lat postawiłem 2 garaże, nikogo się nie pytałem o to gdzie mają stać..

No i wlasnie o to, miedzy innymi, chodzi w tych roznicach.
Nie wszedzie odbywalo sie to tak jak w przypadku twoich garazy. Stad zasadnicze roznice :)

Data: 2009-08-10 16:03:17
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Ale chyba nie o samowole budowlane na wsiach chodziło temu mądrali raffowi..

Data: 2009-08-10 09:31:02
Autor: plazoVic
Antenka wrote:
[...]

A dla mnie zabierz kebaba z serem...

Ale pamietaj, ma byc bez sosu!
Z czosnkiem, koperkiem tez daj sobie spokoj.

Gdy bedziesz szedl, wez jeszcze fajki
Najlepiej po drodze zajdz do jakiejs "Zabki".
Gdyby nie bylo srebrnych marlboro
Wez jakies LM-y. I Prince Polo!

Data: 2009-08-10 00:52:11
Autor: Antenka
On 10 Sie, 09:31, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

:-P złośliwiec!

Antenka

Data: 2009-08-10 14:13:31
Autor: Antenka
Antenka wrote:
> [...]

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Ty tylko o jednym myślisz - o żarciu mniam mniam mniam..smacznego i
nie uduś się :D. Jak można mieszać sos czosnkowy z Romanem Dmowskim
hmm? Eksplozja gwarantowana hahaha. Przestań jeść bo się nie
udźwigniesz, po tych fastfoodach :-P

Antenka

Data: 2009-08-08 22:12:22
Autor: Andrzej Adam Filip
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Antenka pisze:
[...]

*ChociaĹźby* to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Dmowski#Konferencja_paryska_i_Traktat_wersalski

Złodziejstwo jest także rzemiosłem. Pamiętaj o tym, lecz go nie wykonuj.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.com/groups/search?as_umsgid=8f1z5fkufk@lonnie.brudna.chmurka.net

Data: 2009-08-09 20:56:36
Autor: jadrys
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Antenka pisze:

[...]

No tak wygłosił 5-cio godzinny odczyt..

Data: 2009-08-09 21:10:56
Autor: Andrzej Adam Filip
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Antenka pisze:

[...]

Ja znam zbyt wielu ludzi którzy jak by mi wygłosili 5 godzinny odczyt to
by załatwili prezentowane poglądy i cele *na cacy* :-)

Jeśli ktoś jest w bardzo kluczowym miejscu i choćby tylko nie spierdoli
to niestety już jest coś po popatrzeniu na polityków w RP3.

Rzadkie odwiedziny potęgują przyjaźń.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.com/groups?selm=8fqf1p5a5o@terry.huge.strangled.net

Data: 2009-08-08 23:09:32
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:0be98ca3-5abd-4254-8dc1-738228853a0dl35g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -

Najwybitniejszy Polak 20-wieku, bez watpienia.
Wielki czlowiek, ktory umial myslec, a jego mysli
coraz bardziej potwierdzaja sie w dzisiejszej rzeczywistosci.

Na szczescie, kiedys i on zmartwywstanie...  a Polska sie odrodzi
w katolickim raju!

P-Kol

Data: 2009-08-08 22:24:28
Autor: Andrzej Adam Filip
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> pisze:
[...]

Czy najwybitniejszy to jest dyskusyjne. Że bardzo znaczący i bardzo
zasłużony przy odzyskaniu niepodległości to mało dyskusyjne.

URL(s):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Dmowski

Wiedzieć, że wiemy, co wiemy, i że nie wiemy tego,
czego nie wiemy - oto prawdziwa wiedza.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)
http://groups.google.com/groups/search?as_umsgid=8fur35akkj@lonnie.brudna.chmurka.net

Data: 2009-08-08 22:56:57
Autor: plazoVic
Andrzej Adam Filip пишет:
Czy najwybitniejszy to jest dyskusyjne. Że bardzo znaczący i bardzo
zasłużony przy odzyskaniu niepodległości to mało dyskusyjne.

Bardzo lubie Rosjan, ale przydupasow rosyjskich wladz nie znosze...

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 14:49:59
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
A ja nie lubię niemieckich przydupasów! Zaprzeczasz sam sobie -
przecież nieustannie składasz hołd Szechterowi - przydupasowi Moskwy!

Antenka

Data: 2009-08-08 23:55:15
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
A ja nie lubię niemieckich przydupasów! Zaprzeczasz sam sobie -
przecież nieustannie składasz hołd Szechterowi - przydupasowi Moskwy!

Nieprawda. Nabijam sie jedynie z twoich ciagot do wyreczania Urzedu Stanu Cywilnego.

--
plazoVic

Data: 2009-08-08 15:07:35
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Głupoty wypisujesz. Żegnam

Antenka

P.s. Boję się że mi się przyśni zapijacozna morda Szechtera

Data: 2009-08-09 00:19:11
Autor: Lorn
Antenka pisze:

P.s. Boję się że mi się przyśni zapijacozna morda Szechtera

Lepiej niech Ci się przyśni Dmowski nawołujący z ambony jakim to wspaniałym i kochanym niczym starszy brat jest Rosja. :> Ten co to nas pod skrzydełka schowa :> Puf. Nie ma Polski. :)

Data: 2009-08-09 00:24:50
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h5ksfv$1t3$2news.interia.pl...
Antenka pisze:

[...]

Ano nie ma wolnej Polski. Jak nie protektorat Moskwy, to teraz Waszyngtonu i TelAwiwu. Z deszczu pod rynnę...

boukun

Data: 2009-08-09 00:31:06
Autor: Lorn

Antenka pisze:

[...]

Jakoś mi się Twoja teoria nie widzi... :> Fakt, jesteśmy łatwowierni i obiecanki traktujemy jako pewniak... Nie czuję się zniewolony :> Wystarczy odrobina konsekwencji w działaniu i nabranie wiary w siebie, nie zapominając o własnym interesie. :>

Data: 2009-08-09 00:13:36
Autor: Antenka
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Bredzisz...ignorancie

Antenka

Data: 2009-08-10 23:13:54
Autor: Lorn
145 rocznica urodzin Romana Dmowskiego
Antenka pisze:
Bredzisz...ignorancie

Tragedia. :> Rozwiń myśl :>

Data: 2009-08-09 10:24:41
Autor: Andrzej Adam Filip

Antenka pisze:

[...]

Jedną rzecz dać można tylko jeden raz, obiecywać (tępym idiotom) że się
da moĹźna bardzo wiele razy, przez *wiele* lat :-)
  -- streszczenie "znoszenia wiz" do USA Trick me once shame on you, trick me twice shame on me.

Nie czuję się zniewolony :>
Wystarczy odrobina konsekwencji w działaniu i nabranie wiary w siebie,
nie zapominając o własnym interesie. :>

A jak duĹźy jest ten interes? Czy on jest azjatycki, europejski czy
aż afrykański? :-)

Zjedzenie ryby też wymaga zręczności.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.com/groups/search?as_umsgid=8fez9ipun5@terry.huge.strangled.net

Data: 2009-08-10 23:14:11
Autor: Lorn

Antenka pisze:

[...]

Cóż... Jesteśmy idiotami. :>

Nie czuję się zniewolony :>
Wystarczy odrobina konsekwencji w działaniu i nabranie wiary w siebie,
nie zapominając o własnym interesie. :>

A jak duĹźy jest ten interes?

Nie narzekam :)

Czy on jest azjatycki, europejski czy
aż afrykański? :-)

PowyĹźej normy europejskiej. :>

Data: 2009-08-09 12:08:28
Autor: boukun

Antenka pisze:

[...]

Niewolnik tak ma, wystarczy mu na okrągło powiedzieć, że mieszka w wolnej Polsce... i on wierzy...

boukun

Data: 2009-08-10 23:13:49
Autor: Lorn

Antenka pisze:

[...]

Ehm... Współczuję Wam... Nic dziwnego, że tylko narzekacie :>

Data: 2009-08-09 03:02:55
Autor: zeusx
[...]

Wyczytałeś to w GW ,czy Polityce?
zx