145km/h po wislostradzie (waw)

Data: 2010-11-04 08:24:50
Autor: Zbrochaty
145km/h po wislostradzie (waw)

http://www.onet.tv/145-km-h-po-stolecznej-wislostradzie,7792522,1,klip.html#

Link sprzed paru dni, nie wiem czy ktos moze wklejal.

Polecam glownie tym co tylko na rowerze i tylko po ulicach, a nigdy za
kółkiem. I nie chodzi mi tutaj o tego goscia w alfie co jechal ponad
140 gdzie obowiazuje 50km/h (droga trzypasmowa), ale o tych wszystkich
pozostalych, ktorzy az tak duzo wolniej od niego nie jechali. Jazda w
takim ruchu ulicznym graniczy z samobojstwem niestety
Zbrochaty

Data: 2010-11-04 11:03:29
Autor: Rowerex
On 4 Lis, 16:24, Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> wrote:
[...]

Histeryzujesz

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-11-04 16:47:05
Autor: zly
Dnia Thu, 4 Nov 2010 08:24:50 -0700 (PDT), Zbrochaty napisał(a):

jazda w
takim ruchu ulicznym graniczy z samobojstwem niestety

Dramatyzujesz

--
marcin

Data: 2010-11-04 20:29:34
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zbrochaty pisze:

Jazda w
takim ruchu ulicznym graniczy z samobojstwem niestety

Przesadzasz ;->

Seco

Data: 2010-11-04 21:03:21
Autor: Wojtas
W dniu 2010-11-04 16:24, Zbrochaty pisze:

http://www.onet.tv/145-km-h-po-stolecznej-wislostradzie,7792522,1,klip.html#

Link sprzed paru dni, nie wiem czy ktos moze wklejal.

400 PLN. ¦miechu warte.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2010-11-05 08:50:16
Autor: Piotr
W dniu 2010-11-04 21:03, Wojtas pisze:
W dniu 2010-11-04 16:24, Zbrochaty pisze:

http://www.onet.tv/145-km-h-po-stolecznej-wislostradzie,7792522,1,klip.html#

Link sprzed paru dni, nie wiem czy ktos moze wklejal.

400 PLN. ¦miechu warte.

Kierowcy pewnie nie było do ¶miechu.
Dlaczego tam jest max 50km/h. Skoro "wszyscy" użytkownicy tej drogi przekraczaj± 50km/h i skoro mamy demokracje to dlaczego ich za to karać?
Zamiast szukać mojego skradzionego roweru to te bałwany przeszkadzaj± ludziom dojechać na czas do celu :)

Data: 2010-11-05 07:56:06
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 05 Nov 2010 08:50:16 +0100, Piotr napisał(a):

skoro mamy
demokracje to dlaczego ich za to karać?
Chyba mylisz anarchię z demokracj± :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-11-05 10:35:25
Autor: bans
W dniu 2010-11-05 08:50, Piotr pisze:

400 PLN. ¦miechu warte.

Kierowcy pewnie nie było do ¶miechu.

Stary, on ma Alfę, on 400zł to płaci za naprawę popielniczki.

BTW i NTG ;) - wiecie, dlaczego Alfa ma dwie ¶wiece na cylinder? Jest większa szansa, że _która¶_ zapali mieszankę...

--
bans

Data: 2010-11-05 10:59:45
Autor: Coaster
On 11/5/10 8:50 AM, Piotr wrote:
[...]

I w dodatku teoretycznie sami stwarzaja 'zagrozenie' tyle, ze 'grzeja' w majestacie prawa.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 11:03:31
Autor: Mariusz Kruk
145km/h po wislostradzie (waw)
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Coaster"
[...]

Oczywi¶cie. A ta zgwałcona kobieta sama sobie winna, bo prowokowała
ubiorem.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-11-05 11:50:37
Autor: Coaster
On 11/5/10 11:03 AM, Mariusz Kruk wrote:
[...]

Nie musiales jej gwalcic... Musiales? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 11:58:56
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Ekstrapolacja swoich do¶wiadczeń na innych to nienajlepsza praktyka. :-P

Data: 2010-11-05 12:17:24
Autor: Coaster
On 11/5/10 11:58 AM, Mariusz Kruk wrote:
[...]

IME - bezproblemowa jazda autem, IYE - gwalt z ktorym *musiales* w koncu 'wyskoczyc', bo bylo by to ponad Twoje sily, gdybys mial sie od tego 'wyskoku' powstrzymac. VEG

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 14:26:16
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Nie wiem co palisz, ale pokazałem ci inn± argumentację tego rodzaju, jak
twoje "stwarzanie zagrożenia".

Data: 2010-11-05 14:44:50
Autor: Coaster
On 11/5/10 2:26 PM, Mariusz Kruk wrote:
[...]

FYI - jestem niepalacy. WDT - dla teoretycznego potraconego pieszego/rowerzysty nie ma zadnego znaczenia czy zostal potracony przez prywatny czy przez policyjny samochod, jadacy z predkoscia 145 km/h. IMHO ganianie za uciekajacym jest tak samo niebezpieczne jak uciekanie - chyba, ze uwazasz, ze auto policyjne jest dodatkowo wspomagane magia Ziemiomorza.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 15:02:55
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Oczywi¶cie. Dlatego wła¶nie należy w ogóle nie karać. Niech wszyscy
sobie jeżdż± ile chc±, bo przecież jak będziemy ich ganiać będziemy
stwarzać niebezpieczeństwo.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-11-05 15:29:56
Autor: Fabian
W dniu 05.11.2010 15:02, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Chyba zdajesz sobie sprawę, że s± inne sposoby wykrycia i ukarania za
przekroczenie prędko¶ci niż zapierdalanie 150 km/h po drogach z
ograniczeniem do 50?

Fabian.

Data: 2010-11-05 15:41:54
Autor: Mariusz Kruk
145km/h po wislostradzie (waw)
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Fabian"
[...]

Owszem. Czasami s±, czasami nie ma. Dlatego rzucanie takimi ogólnymi
hasłami jak kolega Coaster jest po prostu bezmy¶lne.

Data: 2010-11-05 15:58:41
Autor: Coaster
On 11/5/10 3:41 PM, Mariusz Kruk wrote:
[...]

LOL - podaj haslo. Wznies sie ponad jezyki, narody, prawo, podzialy itp. Rozpedzona do 145 km/h kupa zelastwa wozu policyjnego i prywatnej alfy, to dwie identyczne rozpedzone do 145 km/h kupy zelastwa.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 15:54:44
Autor: Coaster
On 11/5/10 3:29 PM, Fabian wrote:
[...]

Oczywiscie, ze Mariusz daje sobie z tego sprawe ale nieoficjalnie. Oficjalnie nie zdaje ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 15:53:10
Autor: Coaster
On 11/5/10 3:02 PM, Mariusz Kruk wrote:
[...]

Zakladasz, ze w trakcie 'wykonywania czynnosci sluzbowych' w imie wyzszego dobra - chronienia obywateli przed nimi samymi - moga powstac ofiary wsrod niewinnych osob postronnych. Wszystko pieknie dopoty, dopoki sam nie jestes jedna z tych osob.

PS. Podaj cytat, gdzie napisalem, ze nie nalezy karac.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 16:59:27
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Wiesz, życie jest niebezpieczne.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-11-05 19:49:53
Autor: Coaster
Mariusz Kruk wrote:
[...]

Ty tak twierdzisz.

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2010-11-05 13:13:13
Autor: arturbac
[...]

Co innego jak masz poza terenem zabudowanym dozwolone 90 czy 100
i nikt nie bedzie wyprzedzac prawym pasem.
W terenie zabudowany wolno wyprzezac prawym pasem , wiec wystarczy ze
ktos na lewym pojedzie 50 czy 70 a taki osiol wyprzedzac go bedzie po
prawym pasie na ktorym bedziesz jechać, jesli bedzie meic farta i w pore
Cie zaowazy to moze nie zabije.

Data: 2010-11-05 05:41:31
Autor: Władek Kordian
145km/h po wislostradzie (waw)
On 5 Lis, 13:13, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
W dniu 2010-11-05 08:50, Piotr pisze:
(...)
W terenie zabudowany wolno wyprzezac prawym pasem , wiec wystarczy ze
ktos na lewym pojedzie 50 czy 70 a taki osiol wyprzedzac go bedzie po
prawym pasie na ktorym bedziesz jecha , jesli bedzie meic farta i w pore
Cie zaowazy to moze nie zabije.

Aby zwiększyć swoje szanse, należy nałożyć na łeb koguta, a na grzbiet
kamizelkę odblaskow± z możliwie dużym napisem w rodzaju: BŁAGAM, NIE
ROZJEŻDŻAJ!
A tu takie cu¶:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101103/NEWS01/629345885
http://www.mmlublin.pl/18697/2010/11/3/wyprzedzanie-na-podwojnej-ciaglej-i-na-skrzyzowaniu-oto-kierowcy-ktorzy-wylaczyli-myslenie-zdjecia?category=photos
O¶mielaj±cy się bezczelnie krytykować kierowców łami±cych drobne i
nieistotne przepisy, niech zwróc± uwagę na komentarze pod
artykułami:P.
Samo zwrócenie uwagi na problem jest traktowane prawie jak zamach na
wolno¶ć ;D.

Data: 2010-11-05 13:46:28
Autor: bans
W dniu 2010-11-05 13:41, Władek Kordian pisze:

Samo zwrócenie uwagi na problem jest traktowane prawie jak zamach na
wolno¶ć ;D.

Do tego nie trzeba być samochodziarzem, rowerzy¶ci (na tej grupie!) reaguj± podobnie na jak±kolwiek uwagę, że złamali przepisy.

--
bans

Data: 2010-11-05 14:27:41
Autor: Mariusz Kruk
145km/h po wislostradzie (waw)
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "bans"
[...]

Uważaj na nisko przelatuj±ce kwantyfikatory.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-11-05 14:30:00
Autor: bans
W dniu 2010-11-05 14:27, Mariusz Kruk pisze:

Uważaj na nisko przelatuj±ce kwantyfikatory.

Nie napisałem "wszyscy rowerzy¶ci".

--
bans

Data: 2010-11-05 07:35:44
Autor: Zbrochaty
[...]

to ze nie mozna z prawej wyprzedzac, to nie znaczy ze nie
wyprzedzaja...
A swoja droga kiedys pisales ze jezdzisz dwupasmowka: Gdynia, Rumia,
Reda.
Tam jest tak samo. Niecale 2 tyg temu konczylem seson windsurfingowy i
tamtedy jechalem. Na tym odcinku minelo mnie 2-3 takich agentow, no
ale to lokalesi byli, znali droge, pewnie swietni kierowcy, wiec czuj
sie bezpiecznie na rowerze:)
Zbrochaty

Data: 2010-11-05 14:40:28
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-11-05, Zbrochaty wrote:

[...]

Kierunki ruchu sÄ… rozdzielone czy nie?

Data: 2010-11-05 09:20:35
Autor: Zbrochaty
145km/h po wislostradzie (waw)

Kierunki ruchu s± rozdzielone czy nie?

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

rozdzielone. pasem zieleni, albo barierka
Zbrochaty

Data: 2010-11-05 17:39:38
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-11-05, Zbrochaty wrote:

Kierunki ruchu sÄ… rozdzielone czy nie?

rozdzielone. pasem zieleni, albo barierka

W takim układzie wyprzedzanie jest absolutnie dozwolone dowolną stroną.
Jezdnie rozdzielone są zwykłymi jezniami jednokierunkowymi.

Data: 2010-11-05 15:55:57
Autor: Coaster
On 11/5/10 3:35 PM, Zbrochaty wrote:

[...]

Widze, ze poddajesz sie zachodniej 'Culture of Fear'.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-05 11:45:23
Autor: whitey
On 04/11/10 20:03, Wojtas wrote:
W dniu 2010-11-04 16:24, Zbrochaty pisze:

http://www.onet.tv/145-km-h-po-stolecznej-wislostradzie,7792522,1,klip.html#

Link sprzed paru dni, nie wiem czy ktos moze wklejal.

400 PLN. ¦miechu warte.

w innych krajach zabieraja za to prawo jazdy np na rok, masz sprawe w
sadzie + grzywne, wpis elegancki do bazy danych. np jak probujesz
ubezpieczyc samochod nastepnym razem to masz stawke 500%... ;-)

Data: 2010-11-05 10:55:43
Autor: cynamoon
145km/h po wislostradzie (waw)

Jazda w takim ruchu ulicznym graniczy z samobojstwem niestety
Zbrochaty

Masz rację! :-(
Marek

Data: 2010-11-05 11:12:28
Autor: szufla
145km/h po wislostradzie (waw)
Za bardzo sie podniecasz :)

sz.

Data: 2010-11-05 12:47:35
Autor: Mr. MAKARENA
145km/h po wislostradzie (waw)

pozostalych, ktorzy az tak duzo wolniej od niego nie jechali. Jazda w
takim ruchu ulicznym graniczy z samobojstwem niestety

no to co w takim razie powiesz na to :

http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE

:-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2010-11-05 13:56:42
Autor: raviz
145km/h po wislostradzie (waw)

no to co w takim razie powiesz na to :

http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE

To nowa usluga firmy kurierskiej: ekspresowa dostawa organow ;]

Data: 2010-11-05 14:27:25
Autor: Korban
Dnia Fri, 05 Nov 2010 13:56:42 +0100, raviz napisał(a):

no to co w takim razie powiesz na to :

http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE

To nowa usluga firmy kurierskiej: ekspresowa dostawa organow ;]

Mylisz się. Motocykli¶ci po wypadku nie nadaj± się do recyclingu ;]. Siła uderzenia powoduje przeważnie rozległe uszkodzenia organów wewnętrznych. Oddziały transplantologii nie maj± z nich żadnego pożytku.
A takie kozakowanie jak wyżej kończy się tak:
http://www.youtube.com/watch?v=2htSFO21MRE

Mirek

Data: 2010-11-05 14:33:59
Autor: raviz
[...]

Dlatego zawsze jezdze w kasku i zapinam pasy ;]

Data: 2010-11-05 18:17:31
Autor: Leszek Karlik
145km/h po wislostradzie (waw)
On Fri, 05 Nov 2010 14:27:25 +0100, Korban <dzikoludek_borowy@onet.pl>  wrote:

[...]
Mylisz się. Motocykliści po wypadku nie nadają się do recyclingu ;]. Siła
uderzenia powoduje przeważnie rozległe uszkodzenia organów wewnętrznych.
Oddziały transplantologii nie mają z nich żadnego pożytku.

Nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz i powtarzasz bzdury, które
usłyszałeś nie wiadomo gdzie. Co następne, stalowe linki na szyjach?

Większość śmiertelnych wypadków z udziałem motocyklistów ma miejsce
przy prędkościach poniżej 50 km/h i jak najbardziej można uzyskać z
nich organy. Co więcej, w USA stwierdzili związek pomiędzy wycofaniem
praw nakazujących jazdę na motocyklu w kasku a ilością dostępnych do
przeszczepu organĂłw. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-11-05 23:57:12
Autor: Wojtek Sobociński
[...]

Nie bądź taki kategoryczny. Nasi rodzimi dresiarze na szlifierkach często kończą jako galareta z której nic się nie da wyjąć. Wiem to od kumpla mojej żony, który jest radiologiem. Mówił, że już wielu zdyskwalifikował do pobrania narządów...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-06 02:36:15
Autor: arturbac
145km/h po wislostradzie (waw)
W dniu 2010-11-05 23:57, Wojtek Sobociński pisze:
Nie bÄ…dĹş taki kategoryczny. Nasi rodzimi dresiarze na szlifierkach
często kończą jako galareta z której nic się nie da wyjąć. Wiem to od
kumpla mojej żony, który jest radiologiem. Mówił, że już wielu
zdyskwalifikował do pobrania narządów...

Przydałby się wzorem internetowego licznika zadłużenia licznik
zgonĂłw/rannych/wypadkĂłw na polskich drogach.

średnio np za rok 2008:
co 10min wypadek
co 7,5min ktoĹ› jest ranny
co 139min ktoĹ› ginie

Gdyby ktoś miał dane o kolizjach to licznik napierdzielał by jak
wściekły w ms.

Data: 2010-11-10 07:28:17
Autor: Korban
145km/h po wislostradzie (waw)
Dnia Fri, 05 Nov 2010 18:17:31 +0100, Leszek Karlik napisał(a):

Większo¶ć ¶miertelnych wypadków z udziałem motocyklistów ma miejsce
przy prędko¶ciach poniżej 50 km/h i jak najbardziej można uzyskać z
nich organy. Co więcej, w USA stwierdzili zwi±zek pomiędzy wycofaniem
praw nakazuj±cych jazdę na motocyklu w kasku a ilo¶ci± dostępnych do
przeszczepu organów. :-)

W USA króluj± choppery, które ze swej natury nie s± demonami prędko¶ci.
Więc faktycznie, z tamtejszych motocyklistów zostaje więcej niż galareta.
Ja pisałem o debilach, pędz±cych na spotkanie ¶mierci, na japońskich
przecinakach.

Mirek

Data: 2010-11-10 11:12:16
Autor: Leszek Karlik
145km/h po wislostradzie (waw)
On Wed, 10 Nov 2010 07:28:17 +0100, Korban <dzikoludek_borowy@onet.pl>  wrote:

[...]
Większość śmiertelnych wypadków z udziałem motocyklistów ma miejsce
przy prędkościach poniżej 50 km/h i jak najbardziej można uzyskać z
nich organy.

W USA królują choppery, które ze swej natury nie są demonami prędkości.
Więc faktycznie, z tamtejszych motocyklistów zostaje więcej niż galareta.
Ja pisałem o debilach, pędzących na spotkanie śmierci, na japońskich
przecinakach.

Ach, nie ma jak to stereotypy w służbie opinii.

Po pierwsze, w stanach "japoĹ„skie przecinaki" i "debile pÄ™dzÄ…cy na  spotkanie
że większość wypadków motocyklowych ma miejsce poniżej 50 km/h było
przeprowadzone w Unii Europejskiej. A motocykle o dużej pojemności i typu
sportowego nie sÄ… wcale nadreprezentowane w wypadkach, jedyne co jest
nadreprezentowane to motorowery 50-ki, do ktĂłrych nie trzeba prawa jazdy.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-11-05 23:52:19
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2010-11-05 14:27, Korban pisze:
[...]

Rogówki. Zapomniałe¶ o rogówkach, one się mog± jeszcze nadawać ;)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-05 16:09:07
Autor: szufla
145km/h po wislostradzie (waw)
Data: 2010-11-05 20:32:20
Autor: spam
[...]

Gorzej poza terenem zabudowanym, poza miastem, gdzie drogi wojewódzkie i czasem krajowe s± jednojedniowe, po jednym pasie ruchu w kazdym kierunku i bez pobocza, a kierowcy jezdza srednio 100-120

--

145km/h po wislostradzie (waw)