145km/h po wislostradzie (waw)

Data: 2010-11-05 12:47:35
Autor: Mr. MAKARENA
145km/h po wislostradzie (waw)

pozostalych, ktorzy az tak duzo wolniej od niego nie jechali. Jazda w
takim ruchu ulicznym graniczy z samobojstwem niestety

no to co w takim razie powiesz na to :

http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE

:-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2010-11-05 13:56:42
Autor: raviz
145km/h po wislostradzie (waw)

no to co w takim razie powiesz na to :

http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE

To nowa usluga firmy kurierskiej: ekspresowa dostawa organow ;]

Data: 2010-11-05 14:27:25
Autor: Korban
145km/h po wislostradzie (waw)
Dnia Fri, 05 Nov 2010 13:56:42 +0100, raviz napisa³(a):

no to co w takim razie powiesz na to :

http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE

To nowa usluga firmy kurierskiej: ekspresowa dostawa organow ;]

Mylisz siê. Motocykli¶ci po wypadku nie nadaj± siê do recyclingu ;]. Si³a uderzenia powoduje przewa¿nie rozleg³e uszkodzenia organów wewnêtrznych. Oddzia³y transplantologii nie maj± z nich ¿adnego po¿ytku.
A takie kozakowanie jak wy¿ej koñczy siê tak:
http://www.youtube.com/watch?v=2htSFO21MRE

Mirek

Data: 2010-11-05 14:33:59
Autor: raviz
[...]

Dlatego zawsze jezdze w kasku i zapinam pasy ;]

Data: 2010-11-05 18:17:31
Autor: Leszek Karlik
145km/h po wislostradzie (waw)
On Fri, 05 Nov 2010 14:27:25 +0100, Korban <dzikoludek_borowy@onet.pl>  wrote:

[...]
Mylisz się. Motocykliści po wypadku nie nadają się do recyclingu ;]. Siła
uderzenia powoduje przeważnie rozległe uszkodzenia organów wewnętrznych.
Oddziały transplantologii nie mają z nich żadnego pożytku.

Nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz i powtarzasz bzdury, które
usłyszałeś nie wiadomo gdzie. Co następne, stalowe linki na szyjach?

Większość śmiertelnych wypadków z udziałem motocyklistów ma miejsce
przy prędkościach poniżej 50 km/h i jak najbardziej można uzyskać z
nich organy. Co więcej, w USA stwierdzili związek pomiędzy wycofaniem
praw nakazujących jazdę na motocyklu w kasku a ilością dostępnych do
przeszczepu organów. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-11-05 23:57:12
Autor: Wojtek Sobociński
[...]

Nie bądź taki kategoryczny. Nasi rodzimi dresiarze na szlifierkach często kończą jako galareta z której nic się nie da wyjąć. Wiem to od kumpla mojej żony, który jest radiologiem. Mówił, że już wielu zdyskwalifikował do pobrania narządów...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-06 02:36:15
Autor: arturbac
W dniu 2010-11-05 23:57, Wojtek Sobociński pisze:
[...]

Przydałby się wzorem internetowego licznika zadłużenia licznik
zgonów/rannych/wypadków na polskich drogach.

średnio np za rok 2008:
co 10min wypadek
co 7,5min ktoÅ› jest ranny
co 139min ktoÅ› ginie

Gdyby ktoś miał dane o kolizjach to licznik napierdzielał by jak
wściekły w ms.

Data: 2010-11-10 07:28:17
Autor: Korban
145km/h po wislostradzie (waw)
Dnia Fri, 05 Nov 2010 18:17:31 +0100, Leszek Karlik napisa³(a):

Wiêkszo¶æ ¶miertelnych wypadków z udzia³em motocyklistów ma miejsce
przy prêdko¶ciach poni¿ej 50 km/h i jak najbardziej mo¿na uzyskaæ z
nich organy. Co wiêcej, w USA stwierdzili zwi±zek pomiêdzy wycofaniem
praw nakazuj±cych jazdê na motocyklu w kasku a ilo¶ci± dostêpnych do
przeszczepu organów. :-)

W USA króluj± choppery, które ze swej natury nie s± demonami prêdko¶ci.
Wiêc faktycznie, z tamtejszych motocyklistów zostaje wiêcej ni¿ galareta.
Ja pisa³em o debilach, pêdz±cych na spotkanie ¶mierci, na japoñskich
przecinakach.

Mirek

Data: 2010-11-10 11:12:16
Autor: Leszek Karlik
145km/h po wislostradzie (waw)
On Wed, 10 Nov 2010 07:28:17 +0100, Korban <dzikoludek_borowy@onet.pl>  wrote:

[...]
Większość śmiertelnych wypadków z udziałem motocyklistów ma miejsce
przy prędkościach poniżej 50 km/h i jak najbardziej można uzyskać z
nich organy.

W USA królują choppery, które ze swej natury nie są demonami prędkości.
Więc faktycznie, z tamtejszych motocyklistów zostaje więcej niż galareta.
Ja pisałem o debilach, pędzących na spotkanie śmierci, na japońskich
przecinakach.

Ach, nie ma jak to stereotypy w służbie opinii.

Po pierwsze, w stanach "japoÅ„skie przecinaki" i "debile pÄ™dzÄ…cy na  spotkanie
że większość wypadków motocyklowych ma miejsce poniżej 50 km/h było
przeprowadzone w Unii Europejskiej. A motocykle o dużej pojemności i typu
sportowego nie sÄ… wcale nadreprezentowane w wypadkach, jedyne co jest
nadreprezentowane to motorowery 50-ki, do których nie trzeba prawa jazdy.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-11-05 23:52:19
Autor: Wojtek Sobociñski
W dniu 2010-11-05 14:27, Korban pisze:
[...]

Rogówki. Zapomnia³e¶ o rogówkach, one siê mog± jeszcze nadawaæ ;)

--
Wojtek Sobociñski
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-05 16:09:07