145km/h po wislostradzie (waw)

Data: 2010-11-05 20:32:20
Autor: spam
145km/h po wislostradzie (waw)

http://www.onet.tv/145-km-h-po-stolecznej-wislostradzie,7792522,1,klip.html#

Link sprzed paru dni, nie wiem czy ktos moze wklejal.

Polecam glownie tym co tylko na rowerze i tylko po ulicach, a nigdy za
kółkiem. I nie chodzi mi tutaj o tego goscia w alfie co jechal ponad
140 gdzie obowiazuje 50km/h (droga trzypasmowa)

Gorzej poza terenem zabudowanym, poza miastem, gdzie drogi wojewódzkie i czasem krajowe są jednojedniowe, po jednym pasie ruchu w kazdym kierunku i bez pobocza, a kierowcy jezdza srednio 100-120

--

145km/h po wislostradzie (waw)